Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joelin ja Julia bondaus jatkuu. Äänestetään Julia taloon niin saa Jope uuden kaverin kun Arttu on selvästi menetetty (sivulauseista paistaa että Jope ei jaksa enää yhtään pariskuntaa Arttu+Ella). Joelilla ja Markolla on myös hauskat ja välittömät välit ja kolmikko Marko+Joel+Julia tuottavat jokaöistä hauskaa sisältöä kun Arttu-Ella keskittyy litisemään muita häiritsevästi.
Viime yönä tuli ilmi että Artulla oli ollut joku hyvä ihmissuhde menossa kun oli tullut taloon (Joel kertoi Julialle ja Markolle). On tainnut lähteä "ihmissuhde" lätkimään BB katsottuaan. Sekö Arttua on mietityttänyt viime päivät?
Marjatta on vähän liian tietoinen BB:stä ja puhuu liikaa siitä että haluaisi vielä jäädä taloon, mutta olisi parempi kuin Vili ja Nona, joissa kummassakaan mitään varsinaista vikaa ole, eivät vain ole päässeet sisään porukkaan.
Kun nyt ihmiset tajuaisivat äänestää nuorta ja vanhaa naista, jotka tuovat selvästi eniten uusista vipinää talon muihin asukkaisiin. Julia ei tarvitse kuin istua sohvalle niin heti alkaa tapahtua. Hän myös ärsyttää Ellaa ja myös Arttua (olisi heittänyt Julia zombeille kun Krisse kysyi) ehkä siksi ettei voi tätä enää itse saada.
Arttu on talon alfauros, koska kukaan ei kehtaa hänelle ääneen sanoa, että lopettakaa se litinä - paitsi Marko. Sami olisi varmasti jatkossa sanonut. Nyt tuolla ei ole oikein vastusta. Saa nähdä saako Marjatta suunsa auki jos saa jäädä taloon. Se olisi hyvä veto katsojien äänten kannalta, ja kyllähän nuo uudet tietävät ettei katsojat välttämättä pidä kutemisesta, joten heidän kannattaisi nyt käyttää sitä peliliikettä ääniä saadakseen ja kivahtaa tästä Ellan ja Artun itsekkyydestä yhteisessä makkarissa. "Menkää vessaan panemaan! Mä haluan nukkua!" Tietävät myös Paulan naisvihamielisyyden nimeämistilanteissa, joten sitäkin tietoa kannattaisi uusien hyödyntää ja pyrkiä hänen suosioonsa.
Marko eilen sano tuosta panemisesta että ei ainakaan makkarissa enää. Mutta en tiiä ottiko Arttu ja Ella sen vaan läpällä, Ella ainaki veti siitä herneet nenään. Tyyliin"miten kiinostaa toisten asiat noin paljon"
Itsekästä käytöstä Artulta ja Ellalla, ei ne tajua että tuo oikeasti häiritsee muita.
Ja Krisse on pyytänyt aiemmin etteivät naureskelisi ja mukamas "kuiskuttelisi" (lue: juttelisi äänekkäästi) makuuhuoneessa enää silloin kun muut jo nukkuvat.
Eilen sitten, kun porukka oli vielä valveilla ja jalkeilla, osa vielä iltapesuilla yms, Ella oikein tiuskaisi Krisselle ja kumppaneille, että "voisitteko olla hiljaa!".
Tilanne lähti siitä (kun ensin olivat yleisesti keskustelleet ihonhoidosta), että Jatta kysyi Krisseltä, miten tällä voi olla niin hyvä iho. Myös Marko siveli Krissen poskea ja sanoi että "niin on kuin vauvan peppu". Krisse tähän vastasi että haluatteko kuulla salaisuuden: hän käyttää aurinkovoidetta päivittäin. Että suurin ihon vaurioittaja ja vanhenemista edistävä tekijä on aurinko, sen jälkeen tulevat tupakka, muut elintavat jne.
Jo tuossa aurinkovoide-kohdassa ilmeisesti täyttyi Ellan kuppi, ja meni samantien nurin. Siinä oli triggeröiviä tekijöitä oikein roppakaupalla: kehutaan jonkun muun ulkonäköä kuin hänen, että se toinen on vieläpä Krisse, ja että vieläpä menevät kysymään kauneudenhoitovihjeitä joltakulta muulta kuin HÄNELTÄ, Ellalta!
Naureskelivat tuota Ellan tiuskahdusta vielä hetken kuluttua porukalla kylppärissä - että oliko kiire saada muut nukkumaan, jotta pääsisivät itse hommiin.
Taitaa ilta illalta laskea tuo kynnys huomauttaa pariskunnalle asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö yöllä taphtunut mitään vai eikö kukaan jaksanut katsoa, kun täällä on näin hiljaista? Vai nukkuvatko yökukkujat?
Sitä perus hand jobia oli taas, hyvin nopeasti valojen sammuttua. Näytti melkein siltä että siinä olis molempia helpotettu?
Vierailija kirjoitti:
Arttu haluaa jo kotiin.
.
Ei halua, keskustelivat maanantaina aamuyöllä Markon kanssa ja sanoi "haluavansa olla loppuun asti".
Vierailija kirjoitti:
Oispa kiva kun tulis sellanen nelikko: Marko, Joppe, Julia ja Krisse.
Timo tuohon kylkiäisiksi, niin kelpais mulle finaaliviisikoksi :)
~A~ kirjoitti:
Ennen nukkumaanmenoa ja litinää ja lotinaa Marjatalle ja Vilille tuli kauhea kikatuskohtaus. Ella kysyi ärsyttävällä äänensävyllä ”mitä se isoäiti oikein nauraa”. Onko tuo isoäiti Marjatan itse käyttämä ilmaus itsestään vai taas näitä Ellan vähätteleviä lempinimiä muista??
Ilmalaivalla Marjatta alkoi puhutella OP:aa pojanpoikanaan, siitä lähti mummius. M on maininnut myös itsensä mummiksi läppäjutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joelin ja Julia bondaus jatkuu. Äänestetään Julia taloon niin saa Jope uuden kaverin kun Arttu on selvästi menetetty (sivulauseista paistaa että Jope ei jaksa enää yhtään pariskuntaa Arttu+Ella). Joelilla ja Markolla on myös hauskat ja välittömät välit ja kolmikko Marko+Joel+Julia tuottavat jokaöistä hauskaa sisältöä kun Arttu-Ella keskittyy litisemään muita häiritsevästi.
Viime yönä tuli ilmi että Artulla oli ollut joku hyvä ihmissuhde menossa kun oli tullut taloon (Joel kertoi Julialle ja Markolle). On tainnut lähteä "ihmissuhde" lätkimään BB katsottuaan. Sekö Arttua on mietityttänyt viime päivät?
Marjatta on vähän liian tietoinen BB:stä ja puhuu liikaa siitä että haluaisi vielä jäädä taloon, mutta olisi parempi kuin Vili ja Nona, joissa kummassakaan mitään varsinaista vikaa ole, eivät vain ole päässeet sisään porukkaan.
Kun nyt ihmiset tajuaisivat äänestää nuorta ja vanhaa naista, jotka tuovat selvästi eniten uusista vipinää talon muihin asukkaisiin. Julia ei tarvitse kuin istua sohvalle niin heti alkaa tapahtua. Hän myös ärsyttää Ellaa ja myös Arttua (olisi heittänyt Julia zombeille kun Krisse kysyi) ehkä siksi ettei voi tätä enää itse saada.
Arttu on talon alfauros, koska kukaan ei kehtaa hänelle ääneen sanoa, että lopettakaa se litinä - paitsi Marko. Sami olisi varmasti jatkossa sanonut. Nyt tuolla ei ole oikein vastusta. Saa nähdä saako Marjatta suunsa auki jos saa jäädä taloon. Se olisi hyvä veto katsojien äänten kannalta, ja kyllähän nuo uudet tietävät ettei katsojat välttämättä pidä kutemisesta, joten heidän kannattaisi nyt käyttää sitä peliliikettä ääniä saadakseen ja kivahtaa tästä Ellan ja Artun itsekkyydestä yhteisessä makkarissa. "Menkää vessaan panemaan! Mä haluan nukkua!" Tietävät myös Paulan naisvihamielisyyden nimeämistilanteissa, joten sitäkin tietoa kannattaisi uusien hyödyntää ja pyrkiä hänen suosioonsa.
Marko eilen sano tuosta panemisesta että ei ainakaan makkarissa enää. Mutta en tiiä ottiko Arttu ja Ella sen vaan läpällä, Ella ainaki veti siitä herneet nenään. Tyyliin"miten kiinostaa toisten asiat noin paljon"
Itsekästä käytöstä Artulta ja Ellalla, ei ne tajua että tuo oikeasti häiritsee muita.Ja Krisse on pyytänyt aiemmin etteivät naureskelisi ja mukamas "kuiskuttelisi" (lue: juttelisi äänekkäästi) makuuhuoneessa enää silloin kun muut jo nukkuvat.
Eilen sitten, kun porukka oli vielä valveilla ja jalkeilla, osa vielä iltapesuilla yms, Ella oikein tiuskaisi Krisselle ja kumppaneille, että "voisitteko olla hiljaa!".
Tilanne lähti siitä (kun ensin olivat yleisesti keskustelleet ihonhoidosta), että Jatta kysyi Krisseltä, miten tällä voi olla niin hyvä iho. Myös Marko siveli Krissen poskea ja sanoi että "niin on kuin vauvan peppu". Krisse tähän vastasi että haluatteko kuulla salaisuuden: hän käyttää aurinkovoidetta päivittäin. Että suurin ihon vaurioittaja ja vanhenemista edistävä tekijä on aurinko, sen jälkeen tulevat tupakka, muut elintavat jne.
Jo tuossa aurinkovoide-kohdassa ilmeisesti täyttyi Ellan kuppi, ja meni samantien nurin. Siinä oli triggeröiviä tekijöitä oikein roppakaupalla: kehutaan jonkun muun ulkonäköä kuin hänen, että se toinen on vieläpä Krisse, ja että vieläpä menevät kysymään kauneudenhoitovihjeitä joltakulta muulta kuin HÄNELTÄ, Ellalta!
Naureskelivat tuota Ellan tiuskahdusta vielä hetken kuluttua porukalla kylppärissä - että oliko kiire saada muut nukkumaan, jotta pääsisivät itse hommiin.
Taitaa ilta illalta laskea tuo kynnys huomauttaa pariskunnalle asiasta.
En enää ihmettele että Ellan suosikkiohjelma on ollut eskari-ikäisenä Heikon leikki ja hänen suosikkihahmonsa sen ilkeämielinen juontajanainen. "Olet heikoin lenkki. Hyvästi!" Ella on oikeasti ilkeä ihminen. On ollut näköjään lapsesta saakka, ei se liity mihinkään traumaan. Se vaan on sen luonne. Ja se haluaakin pitää tästä lutkamaisuudestaan ja piikittelevyydestään kiinni. Ei halua muuttua.
~A~ kirjoitti:
Ennen nukkumaanmenoa ja litinää ja lotinaa Marjatalle ja Vilille tuli kauhea kikatuskohtaus. Ella kysyi ärsyttävällä äänensävyllä ”mitä se isoäiti oikein nauraa”. Onko tuo isoäiti Marjatan itse käyttämä ilmaus itsestään vai taas näitä Ellan vähätteleviä lempinimiä muista??
Kiitos vaan tuotanto. Haluatte kaikin tavoin viedä bb:n ilkeimmän tyypin voittoon.
Onko tullut mieleen että tappioksi se teille koituu. Moni on jo sanonut 247 irti ja lopettanut viime sunnuntain jälkeen äänestämisen. No, sitä saa mitä tilaa, tuotantokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Arttu ottanut taloon tullessaan yhtään tupakkaa mukaan. Kuitenkin joka päivä polttanut monta kertaa, eli sehän on polttanut monta askia toisten röökejä.
En vaan voi ymmärtää miten kehtaa. Rööki on kallista ja muutenkin ihan törkeää lokkeilua.
Minäkin luulin niin aluksi, mutta pakko sillä on olla omaa tupakkaa ja runsaasti, koska tarjoilee joskus muillekin hyvin anteliaasti omasta askistaan.
Mua vaan hämäsi se, kun aloitti tupakoinnin talossa, eli ei kai siviilissä polttanut säännöllisesti.
~A~ kirjoitti:
Viikkotehtävän aikana ovat ottaneet eri rooleja ja keksivät, että Marjatta on OP:n isoäiti. Krisse oli Markon lapsi. Ilmalaivassa paljonkin viittailivat toinen toisiinsa näillä nimityksillä, mutta mua hieman häiritsee, että Ella käyttää niitä myös tehtävähuoneen ulkopuolella. Vaikka toisaalta viikkotehtävä on päällä koko ajan, mutta kun muut jättää roolinsa tehtävähuoneeseen, niin särähtää korvaan Ellan sanomat "isoäiti" Jatasta ja "lapsi" Krissestä.
Ehkä se johtuu osittain tuosta, kun Ellalla on ollut tapana suntiosta lähtien viitata inhokkeihinsa alentavilla nimityksillä selän takana, niin nyt se osuu korvaan, kun hän pääsee viikkotehtävän vuoksi tekemään samaa ihan kasvokkain. Toisaalta kyse voi olla osittain siitä, että Ella yrittää vaan pitää viikkotehtävää yllä myös silloin, kun eivät ole tehtävähuoneessa, eikä ole sosiaalista silmää tajuta, miltä se kuulostaa ulkopuolelta, jos kukaan muu ei tee samaa.
Tiedän, ei kuulu varsinaisesti bb:iin mutta valaiskaa nyt keski-ikäistä junttia siitä mitä tarkoittaa cis-nainen? Naisen tiiän joo, mutta tuo etuliite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Arttu ottanut taloon tullessaan yhtään tupakkaa mukaan. Kuitenkin joka päivä polttanut monta kertaa, eli sehän on polttanut monta askia toisten röökejä.
En vaan voi ymmärtää miten kehtaa. Rööki on kallista ja muutenkin ihan törkeää lokkeilua.
Minäkin luulin niin aluksi, mutta pakko sillä on olla omaa tupakkaa ja runsaasti, koska tarjoilee joskus muillekin hyvin anteliaasti omasta askistaan.
Mua vaan hämäsi se, kun aloitti tupakoinnin talossa, eli ei kai siviilissä polttanut säännöllisesti.
Siinä on se, että pääset kaikkiin ryhmiin mukaan. Tupakkarinkiin on hyvä tekosyy mennä tupakalle, samalla voi päästä sisäpiiriin. Tarjoat jollekin tupakan, hän ei ehkä anna häätöääniä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä yleistä asennetta täällä transihmisiä kohtaan. (Onks se omasta naisellisuudesta jotenkin pois tai onko Ella trans viehättävämpi/kauniimpi kuin sinä ”oikeana” naisena)
Itsellä tuttava kuin Ella ja täysin naiseksi hänet miellän kuin Ellankin.
Paljon maskuliinisempia naisiakin tavannut kuin Ella luonteelta kuin ulkonäöltä.
Toivottavasti Artun näköinen mies rikkois tabuja ja olis rohkeasti ihastunut, jos siltä vaan tuntuu.
Artusta kyllä huokuukin, ettei anna pikku kylän tai muiden mielipiteiden tohon väliin tulla.
Pidän peukkuja heidän romanssille, mun sydäntä lämmittää!Ihan nyt yksinkertaistettu ja rehellinen transnaisen kanssa seurustelleen miehen mielipide tätä tapausta sivusta seuranneena ja omassa elämässäni sitten lukemattomia tilanteita ex-tyttöystäväni tuttujen transnaisten kanssa aikaa viettäneenä. A. Se on oikeasti kova pala monille cis-naisille, jos transnainen saa miehiltä huomiota. Talossa, eikä varsinkaan yleisössä ei olisi mitään ongelmaa, jos siellä olisi joku vanhempi transleidi. B. Monet naiset kokevat transnaiseuden uhaksi omalle naiseudelleen syistä joita voivat varmasti itse valottaa. C. 70-luvun feministit vihasivat yli kaiken transnaisia, koska ei sopinut ideologiaan, että joku mies "vapaaehtoisesti" luopuisi miehuuden tuomista etuoikeuksista. Asiaa ei auttanut transnaisten kommentit, joiden mukaan naisena eläminen oli kaikin tavoin helpompaa ja roolit väljempiä jo tuolloin, kuin miehillä. Tämä viha kytee edelleen feminismi-pride-trans-akselilla. Ulkopuolisille sitä ei tietenkään haluta näyttää, ettei kuva yhdestä iloisesta sateenkaariperheestä paljastuisi. Tuo mitä aiemmin on mainittu, että miehille asia on helpompi sulattaa voi pitää helpostikin paikkansa omiin kokemuksiin peilaten. Transmiehen leikkausarpia joskus pysähtynyt ihmettelemään pukuhuoneessa ja se siitä. Miehet eivät ole kokeneet transmiehiä uhkaksi miehuudelleen, vaan joko tukeneet, tai asia ei ole kiinnostanut millään lailla. Veikkaan, että asiaan vaikuttaa sekin, että miehet perinteisesti hahmottavat maailmaa yksilökeskeisesti ja naiset pohtivat mitä nyt kukakin milloinkin muiden asioista mitäkin miettii. Asiaa tutkitaan myös nykyään paljon ja samat miehet ovat pääosin kiinnostuneita cis-naisista ja transnaisista. Kyse ei ole homo-heteroakselista lainkaan. Ei homoja kiinnosta naiset millään tavoin, vaan miehet. Tämän nyt jokainen tajuaa julkihomojammekin seuraamalla. Monet homot itseasiassa pilkkaavat transnaisten kanssa olevia miehiä. Lisätutkimuksia odotellessa yhtenä kantavana teoriana on, että miesten seksuaalisuus on joustava, monet miehet pitävät naiseutta ja seksuaalisuutta erityisesti henkisinä ominaisuuksina. Naiset kyllä usein kertovat miten aivot ovat tärkein sukupuolielin, mutta käyttäytyminen kertoo usein muuta. Onko syynä lisääntymispsykologia vai mikä, niin aika varmasti näyttänee. Ei transihmisten ja heidän kumppaneidensa elo vielä nykyään niin helppoa ole, että pitäisi vielä joukolla kiusata. Mitä tuohon Ellaan persoonana tulee, niin vaikuttaa ilkeältä. Moni nuori transnainen on. Joutuvat kovettamaan itsensä ja hyökätä muita vastaan, ennen kuin heitä vastaan hyökätään. Asia selvinnee helposti tämän ketjun lukemalla. Voi olla myös oikeasti vain ikävä ihminenkin. [\quote]
Sen vaan haluan sanoa, että mä en ainakaan ole mikään cis-nainen vaan nainen ilman mitään typeriä etuliitteitä. Muut voivat lisätä liitteitä, mutta mä ainakin olen syntynyt naiseksi ja koen olevani nainen ja mun ei sitä tarvitse tai kuulu alleviivata millään etuliitteillä. Koen myös loukkaavana, että naiseuttani vähätellään erittelemällä, että nyt on kyse biologisesta naisesta eikä transnaisesta.
Mitenkään muuten mua ei haittaa, jos mies haluaa tulla naiseksi. Aivan sama. Tosin tuollaiset jutut kuin ”mulla on menkat” -läpät ovat loukkavia ja vähätteleviä plus se, että käydään gynellä ikään kuin siihen olisi tarvetta...
Miksi sä aluks sanoit olevasi transnaisen kanssa seurustellut mies ja lopussa olitkin nainen? Näinkö nopea se muutos on?
Ellako nyt vie miehet? Ella on kranttu. Ella vaikuttaa paikkapaikoin ilkeeltä. Ella on talon rinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, ei kuulu varsinaisesti bb:iin mutta valaiskaa nyt keski-ikäistä junttia siitä mitä tarkoittaa cis-nainen? Naisen tiiän joo, mutta tuo etuliite?
Se ei tarkoita yhtään mitään.
Se on tarkoittavinaan naista, joka on syntynyt naisena ja kokee olevansa nainen. Mutta tälle on jo erinomaisen hyvä sana olemassa: nainen.
Onkohan Arttu saanut tilattua jostain kesken kauden tuota tupakkia? Ku mun mielestä ei sillä alussa ollut oikeastikaan tupakkeja mukana. Aina pummi muilta ja jossain vaiheessa alkoi olla omia askejakin mukana.
Vierailija kirjoitti:
~A~ kirjoitti:
Viikkotehtävän aikana ovat ottaneet eri rooleja ja keksivät, että Marjatta on OP:n isoäiti. Krisse oli Markon lapsi. Ilmalaivassa paljonkin viittailivat toinen toisiinsa näillä nimityksillä, mutta mua hieman häiritsee, että Ella käyttää niitä myös tehtävähuoneen ulkopuolella. Vaikka toisaalta viikkotehtävä on päällä koko ajan, mutta kun muut jättää roolinsa tehtävähuoneeseen, niin särähtää korvaan Ellan sanomat "isoäiti" Jatasta ja "lapsi" Krissestä.
Ehkä se johtuu osittain tuosta, kun Ellalla on ollut tapana suntiosta lähtien viitata inhokkeihinsa alentavilla nimityksillä selän takana, niin nyt se osuu korvaan, kun hän pääsee viikkotehtävän vuoksi tekemään samaa ihan kasvokkain. Toisaalta kyse voi olla osittain siitä, että Ella yrittää vaan pitää viikkotehtävää yllä myös silloin, kun eivät ole tehtävähuoneessa, eikä ole sosiaalista silmää tajuta, miltä se kuulostaa ulkopuolelta, jos kukaan muu ei tee samaa.[/
Se ei ole saanut omasta mielestään tarpeeksi merkittäviä rooleja niin sitä vituttaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joppe-Marko-Julia kolmikko viihtyy hyvin yhdessä. Tai oikestaan Joel ja Marko heittää juttua ja Julia lähinnä keskittyy kikattelemaan.
No on niillä välillä ihan hyvin keskusteluja, jossa Juliakin on mukana.
Joelilla ja Markolla näyttää yllättävän hyvin klikkaavan, vaikka mäki eka aattelin että onko tuo vaan pelailua mutta kyllä heillä näyttää synkkaavan ihan oikeasti. Joelin rauhallinen olemus ehkä rauhottaa vilkasta Markoa keskusteluissa, kun taas Markon vilkkaus saa Joelista sellasen leikkisemmän puolen esiin.
Ihan erilainen meno yöpartiosta nyt ku Roope ei oo läyhäämässä eikä OPkaan keksimässä p*skanpuhumisen aiheita.Musta on kanssa kiva, että Joppe ja Marko on löytäneet seuraa toisistaan. En usko sen olevan pelailua, Marko nyt vaan on sosiaalinen luonne ja Roopen & Kessun lähdön jälkeen riittänyt sosiaalisuutta enemmän muille. Joppe taas on etääntynyt Artusta Ella-kuvion myötä, niin hyvä että löytänyt jonkun, jonka kanssa juttu luistaa.
Marko pelaa täysillä. Ei srn puoleen etteikö Joppe olisi hyvää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
~A~ kirjoitti:
Kiitos vaan tuotanto. Haluatte kaikin tavoin viedä bb:n ilkeimmän tyypin voittoon.
Onko tullut mieleen että tappioksi se teille koituu. Moni on jo sanonut 247 irti ja lopettanut viime sunnuntain jälkeen äänestämisen. No, sitä saa mitä tilaa, tuotantokin.
Minun mielestä M vakavoitui aika nopeasti sen Ellan heiton jälkeen, ja kamerat kuvasi oikein Marjatan ilmeitä läheltä. Kävi ärsyttämään hänen puolestaan!
Jollain viikolla Ella tiuskaisi muille sängyissä olejille, käskien heitä hiljenemään, koska on törkeätä ettei anneta muiden nukkua. Mutta hän itse voi pitää yöllä muita hereillä jopa panosessiolla, niin että muut lähtevät sängyistään pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä. Ellan kohdalla ei tarvittu edes silikonitissejä vaan vaatteet ja hiukset riitti siihen, että miehet pitää sitä naisena. Vttu miehet on niin helposti kusetettavissa.
Mikäs siinä noin harmittaa? Jokainen saa tykätä mistä itse haluaa. Miehetkin.
Niin. Tässä arvojen, moraalin ja etiikan alennusmyynnin aikana jokainen "saa tykätä mistä haluaa". Millään ei ole mitään väliä, ja ihmistä ohjaa vain tässä ja nyt -mentaliteetti, joka ei rakenna hyvää itsetuntoa ja tervettä ihmisyyttä, vastuullisuutta tai kestävää ja luonnollista arvopohjaa millään lailla. Tyhjyys ja tarkoituksettomuus vain lisääntyvät.