Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jännitän nyt sitä, onko Arttu ihastunut Ellaan oikeasti. Luulen että Ella on siihen.
Ja ehkä ei vielä itsekään tiiä onko tai myöntänyt itelleen..Arttu nyt ihan selkeästi on ihastunut, mutta Ella vaikuttaa siltä ettei kauhean syviä tunteita löydy Arttua kohtaan.
Onkohan Ella ensimmäistä kertaa Ellana siinä tilanteessa, että joku on häneen ihastunut ihmisenä, ei seksiobjektina? Voi olla iso kynnys päästää toinen ihminen henkisesti lähelle, jos on tottunut siihen, että miehet ovat vain yhden yön kokemuksen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kullein hemmo talossa? Omasta mielestäni Krisse.
Ella on kullein hemmo koko talossa. Jestas hän on niin kaunis ja söpö ihminen.
Kyllä vain, Ella on kullein samaten Krisse myös, siinä kullein kaksikko. Kummatkin ovat kauniita sanon myös. Oletteko muuten huomanneet että maalaavat itsensä samaan tyyliin? Eli kummallakin muuten on silmien yläpuolet lautettu samaan tyyliin.
Ella pyytänyt Krisseä meikkaamaan.
Kun Krisse ekaa kertaa leikkasi ne Ellan silmät, joku kehui että "onpas sun silmät nyt upeasti meikattu".
On varmaan kaksijakoinen fiilis, kun haluaisi näyttää nätiltä, mutta että joutuu siihen pyytämään avuksi Krisseä...Kauheen väkivaltasta alkaa toisen silmiä leikkaamaan. Ulos tollanen!
Tässä taidettiin kuitenkin tarkoittaa Meikkaamista, ei Leikkaamista. Kannattaisiko lukea noita viestejä huolellisemmin noiden lainauksien kanssa ajatuksella. Näin huomaa ja erottaa mahdolliset typot paremmin.
Se kuuluisa sarkasmi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nauttinut tästä, kun ei ole ollut läyhäystä eikä ilkeilyä. Kaikki ovat olleet sulassa sovussa. Hauskaa meininkiä. Kun vertaa tätä ekaan puoliväliin, niin ero on kuin yöllä ja päivällä. Ketään ei hyljeksitä. Pari kolme edellistä viikkoa oli varsinkin aika ahdistavia. Ellakin on ollut tänään ihan siedettävä.
Katin ja Roopen lähtö vaikutti paljon + uusien asukkaiden aiheuttama vieraskoreus. Ainoastaan Paulassa näkyy välillä ärtymys uusia naisia kohtaan. No jotain säröa pitää tietysti olla.
Jos ei ole jatkuvasti tekemistä aletaan läyhää..
Kati ois niin mielellään ollut mukana tässä tehtävässä.
Siinä pyykkitehtävässä olisi riittänyt tehtävää vaikka kellon ympäri; silti Katilla, Paulalla ja Ellalla tuntui jäävän kovastikin aikaa läyhäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
BB 2020 ei paranna kyllä ihmisten käsitystä ja suhtautumista seksuaalivähemmistöön. Snown agenda sotii tällä hetkellä häntä itseään vastaan.
Täällä ainakin yksi, jonka asenne on muuttunut tämän kauden myötä. Olen itse nuorempana naureskellut kavereiden kanssa kylän transvestiitille, aikuisena kohotellut kulmia baarissa työskennelleelle transvestiitille/transnaiselle ja vielä maatilaviikolla olin jopa vahingoniloinen, että Ella joutuu olemaan viikon meikkaamatta. Kuitenkin oikeastaan vasta sunnuntailiven Artun puheet Ellasta ja myöhemmin Markon kanssa herättivät ajattelemaan, että mikäpä minä olen toisia tuomitsemaan tai määrittelemään ja muiden puolesta häpeilemään.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa Markoa harmittaa ku on pilannut terveytensä tuolle tupakille, muuten vaikuttaa reippaalta ja tekevältä mieheltä. Eikä hirveämmin muuten ole valitellut vaivojaan, tupakka vaan vie keuhkot.
Joku kysyi joskus että laulaako Marko paljon, ku kuitenki karaokeisäntänä toimii. On kuulema nuorena laulanut enemmänki, mutta nyt tupakointi tekenyt tehtävänsä äänelle. Aika harmillista
Todella harmillista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää viikkotehtävä olis voinu olla jopa viihdyttävä, jos se olis toteutettu samaan tyyliin kun 2006 vuoden lento-/lomamatka roolileikin muodossa.
Laimee suoritus kaiken kaikkiaan.Krissehän yritti, että hehän voisi kukin itselleen tehdä roolin. Tulisivat paremmin eläytymään rooliinsa.
Marko siellä kovaan ääneen Paulan kanssa torpedoimassa ideaa.
esim se. BB2006 Alejandro oli täysin Ollin omaa käsialaa, eihän sitä kirjoitettu kuin, että hän on eläintarhan työntekijä.
No, miksei Krisse ottanut itselleen roolia, ei hän siihen muiden lupaa tarvitse. Hän aina puhuu, mutta ei toteuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Juulia, menisin vessaan, kaivaisin hiukan vaginan pinnan eritettä sormiini ja hieroisin sitä korvien taakse ja ranteisiin kuin parfyymiä ikään. Sitä eivät miehet voi vastustaa, Marko olisi minun. All mine!
Hyiiii!!! Olipa ällöttävästi sanottu. Kaivat pinta eritettä?
Seksuaalisesti kiihottavaa. Kokeilkaa ukkoihinne.
Onks näitä kalamiehen morsiamia enemmänkin liikenteessä?! Hyi yrjö🤮
Olen nainen enkä enää pysty halaamaan naispuolisia kavereita. 🐟
Krisse eikö artisokka maistu sipulilta?
Monilla nuorilla tuntuu olevan hirveän suppea sanavarasto nykyisin. Julia taitaa olla sellainen.
Ei kyllä kerkee viikossa saamaan kunnon käsitystä uusista pelkkien tv lähetysten perusteella..Huono juttu, et heti 2 uutta pois..
Nona on kyllä suttusen näköinen tuossa mörkömeikissä.
En kyllä tuollaisen lentokapteenin koneeseen menisi.
Tuo Paula taitaa olla sellainen ihminen, että se hyväksyy vain tietynlaiset ihmiset (eli kaikki miehet ja vähän äijämäiset naiset) ja kaikki muut ovat hänelle enemmän tai vähemmän ilmaa, joiden kanssa ei edes yritetä keskustella tai heittää herjaa. Se on varmaan hänen mielestään 'rehellistä'. Ja niitä, jotka hän hyväksyy, hän on valmis nuoleskelemaan huolella (Ella, Marko, Roope).
Tosin Timo on tähän miessääntöön poikkeus, mutta oisko niin että Paula aistii Timon pitävän häntä teennäisenä tekopirteänä harakkana.
Ihan kun lentovalvonnan ääni olisi viime vuoden BB Kimmo, ääni muistuttaa
Ella kysyi Artulta saako yöllä hellyyttä Artulta, Arttu lupasi. Eikö ensi yönäkään saa nukkuu😵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä yleistä asennetta täällä transihmisiä kohtaan. (Onks se omasta naisellisuudesta jotenkin pois tai onko Ella trans viehättävämpi/kauniimpi kuin sinä ”oikeana” naisena)
Itsellä tuttava kuin Ella ja täysin naiseksi hänet miellän kuin Ellankin.
Paljon maskuliinisempia naisiakin tavannut kuin Ella luonteelta kuin ulkonäöltä.
Toivottavasti Artun näköinen mies rikkois tabuja ja olis rohkeasti ihastunut, jos siltä vaan tuntuu.
Artusta kyllä huokuukin, ettei anna pikku kylän tai muiden mielipiteiden tohon väliin tulla.
Pidän peukkuja heidän romanssille, mun sydäntä lämmittää!Ihan nyt yksinkertaistettu ja rehellinen transnaisen kanssa seurustelleen miehen mielipide tätä tapausta sivusta seuranneena ja omassa elämässäni sitten lukemattomia tilanteita ex-tyttöystäväni tuttujen transnaisten kanssa aikaa viettäneenä. A. Se on oikeasti kova pala monille cis-naisille, jos transnainen saa miehiltä huomiota. Talossa, eikä varsinkaan yleisössä ei olisi mitään ongelmaa, jos siellä olisi joku vanhempi transleidi. B. Monet naiset kokevat transnaiseuden uhaksi omalle naiseudelleen syistä joita voivat varmasti itse valottaa. C. 70-luvun feministit vihasivat yli kaiken transnaisia, koska ei sopinut ideologiaan, että joku mies "vapaaehtoisesti" luopuisi miehuuden tuomista etuoikeuksista. Asiaa ei auttanut transnaisten kommentit, joiden mukaan naisena eläminen oli kaikin tavoin helpompaa ja roolit väljempiä jo tuolloin, kuin miehillä. Tämä viha kytee edelleen feminismi-pride-trans-akselilla. Ulkopuolisille sitä ei tietenkään haluta näyttää, ettei kuva yhdestä iloisesta sateenkaariperheestä paljastuisi. Tuo mitä aiemmin on mainittu, että miehille asia on helpompi sulattaa voi pitää helpostikin paikkansa omiin kokemuksiin peilaten. Transmiehen leikkausarpia joskus pysähtynyt ihmettelemään pukuhuoneessa ja se siitä. Miehet eivät ole kokeneet transmiehiä uhkaksi miehuudelleen, vaan joko tukeneet, tai asia ei ole kiinnostanut millään lailla. Veikkaan, että asiaan vaikuttaa sekin, että miehet perinteisesti hahmottavat maailmaa yksilökeskeisesti ja naiset pohtivat mitä nyt kukakin milloinkin muiden asioista mitäkin miettii. Asiaa tutkitaan myös nykyään paljon ja samat miehet ovat pääosin kiinnostuneita cis-naisista ja transnaisista. Kyse ei ole homo-heteroakselista lainkaan. Ei homoja kiinnosta naiset millään tavoin, vaan miehet. Tämän nyt jokainen tajuaa julkihomojammekin seuraamalla. Monet homot itseasiassa pilkkaavat transnaisten kanssa olevia miehiä. Lisätutkimuksia odotellessa yhtenä kantavana teoriana on, että miesten seksuaalisuus on joustava, monet miehet pitävät naiseutta ja seksuaalisuutta erityisesti henkisinä ominaisuuksina. Naiset kyllä usein kertovat miten aivot ovat tärkein sukupuolielin, mutta käyttäytyminen kertoo usein muuta. Onko syynä lisääntymispsykologia vai mikä, niin aika varmasti näyttänee. Ei transihmisten ja heidän kumppaneidensa elo vielä nykyään niin helppoa ole, että pitäisi vielä joukolla kiusata. Mitä tuohon Ellaan persoonana tulee, niin vaikuttaa ilkeältä. Moni nuori transnainen on. Joutuvat kovettamaan itsensä ja hyökätä muita vastaan, ennen kuin heitä vastaan hyökätään. Asia selvinnee helposti tämän ketjun lukemalla. Voi olla myös oikeasti vain ikävä ihminenkin.
Hetkinen: olet seurustellut miehen kanssa ja väität ettet ole homo? Jokin tässä ei oikein mätsää. Lisäksi tunnut olevan hyvin naisvihamielinen ihminen kun väität täällä pokkana miehen olevan uhka naisille. Olet päästäsi vialla.
Hetkinen: väitätkö siis, että Krisse on lesbo, kun hän voisi olla myös naisen kanssa?
Krisse on ainakin sanonut pitävänsä sekä naisista että miehistä - vähintään siis bi.
Jos nyt tarkkoja ollaan, niin Krisse sanoi silloin mökillä pride-päivänä, että hän haluaa päivän kunniaksi kertoa että on "kaksisuuntainen". Täsmensi sitten, että hän ei välitä ihmisen sukupuolesta, vaan rakastuu ihmiseen itseensä. Puhui nimenomaan "rakastumisesta", ei seksistä.
Krisse on myös ollut avomiehensä kanssa jo neljä vuotta, eli 17-vuotiaasta, eikä ole koskaan tätä pettänyt. Sitä ennen olivat toistensa parhaat ystävät yläasteelta saakka. - Muutto Poriin tuli sitten väliin, kunnes muutti takaisin Vantaalle ja alkoivat seurustella tosissaan. (Keskustelivat Nikon kanssa näistä kummankin parisuhdeasioista pitkään tuparibileiltana.)
Eli Krissellä tuskin on kovinkaan paljon käytännön kokemusta asiasta on, mutta tunnetasolla varmasti tuntee itsensä, ja voin hyvin kuvitella että hän todellakin rakastuu siihen ihmiseen ulkokuoren alla.
Mistä ihmeest tiedät ettei Krisse ole pettänyt? Tuskin sitä tunnustaisi jos olisi.
Muutenkin creepyä kun joku fani on opetellut ulkoa BB asukkaan perhekuviot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nauttinut tästä, kun ei ole ollut läyhäystä eikä ilkeilyä. Kaikki ovat olleet sulassa sovussa. Hauskaa meininkiä. Kun vertaa tätä ekaan puoliväliin, niin ero on kuin yöllä ja päivällä. Ketään ei hyljeksitä. Pari kolme edellistä viikkoa oli varsinkin aika ahdistavia. Ellakin on ollut tänään ihan siedettävä.
Katin ja Roopen lähtö vaikutti paljon + uusien asukkaiden aiheuttama vieraskoreus. Ainoastaan Paulassa näkyy välillä ärtymys uusia naisia kohtaan. No jotain säröa pitää tietysti olla.
Samaa mieltä, loppujen lopuksi hyvä casting. Monet ovat sujuvia sanankäyttäjiä ja nopeaälyisiä (tai ainakin keskivertojakaumaa useampi), kun vain pääsevät esille, ja väen vähentyessä alkaa tilaisuuksi loistaa olla enemmän.
Jotkut ovat muuten vain erikoisia tai tunteita herättäviä. Hapensyöjät on jo ulostettu.
Pitää elää tylsää elämää, jos nämä ovat kokonaisuudessaan jotenkin mielenkiintoisia ja värikkäitä ihmisiä. Kessu oli hämmentävä ja mielenkiintoinen tapaus sekä Roope tietenkin omanlaisensa suuri persoona vaikkakin hyvin rasittava myös. Joel on oikein mukava ja Timppa ihan jännä tapaus. Ja Marko tuollainen yleisviihdyttäjä, muttei kuitenkaan persoonana kovin syvä. Krisse saattaa olla kymmenen vuoden päästä jo persoonallisempi, kun fiksuutta ja herkkyyttä löytyy, mutta on vielä kuitenkin tuollainen raakile. Loput on oman stereotypiansa latteita suorittajia. Ja osa täysiä turhakkeita viihdeohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB 2020 ei paranna kyllä ihmisten käsitystä ja suhtautumista seksuaalivähemmistöön. Snown agenda sotii tällä hetkellä häntä itseään vastaan.
Täällä ainakin yksi, jonka asenne on muuttunut tämän kauden myötä. Olen itse nuorempana naureskellut kavereiden kanssa kylän transvestiitille, aikuisena kohotellut kulmia baarissa työskennelleelle transvestiitille/transnaiselle ja vielä maatilaviikolla olin jopa vahingoniloinen, että Ella joutuu olemaan viikon meikkaamatta. Kuitenkin oikeastaan vasta sunnuntailiven Artun puheet Ellasta ja myöhemmin Markon kanssa herättivät ajattelemaan, että mikäpä minä olen toisia tuomitsemaan tai määrittelemään ja muiden puolesta häpeilemään.
Mä taas olen ollut ennen kovinkin suvaitsevainen. Nykyään alkanut v*tuttamaan nuo perverssit pride-juhlat sekä kaikenlainen outo "muusuilu" ja biologisten totuuksien kieltäminen. Oon sitä mieltä, että kaikkien pitää elää näköistänsä elämää, mutta muita täysjärkisiä ihmisiä ei voi pakottaa mukaan fantasialeikkiin.
Onhan se ite kertonut päihdetaustastaan ja asunnottomuudestaan