Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
57221/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ella käärme. Hänen asema talon "kauniina blondina" on uhattuna kun julia astui taloon.

Vierailija
57222/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koosteessa Ella kateellinen Julialle. "Pitää tsekkaa sen energiat. Jotain sieltä löytyy" sanoi Paulalle, kun Paula kysyi että onko negatiivisia tunteita. Ellan meikkaaminen lisääntynyt huomattavasti Julian tulon jälkeen.

Mä oon aatellu, että nää ”Ella on kade” jutut on liioteteltuja. Katsoin illan koostetta. En luule enää.

Miten voi olla noin ilkeä, että heti on Juliaa vastaan. Joka sattumalta on nuori ja nätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57223/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu yrittää vähätellä tapahtunutta. Nolo.

Vierailija
57224/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku niinkuin niinku janoaa haastetta, niinku niinku.

Poliitikon ainesta, jaarittelee niitä näitä mutta itse kysymykseen jättää vastaamatta.

Ei ollenkaan. Pelkää teinilätinää. Kessu sen sijaan voisi pärjätäkin politiikassa.

Vierailija
57225/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu grillaa Katia ja Samia.

Höpö höpö, et taida itekkään uskoa juttujas.

Vierailija
57226/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko jakso Ruutuun heti kun se on näytetty tv:ssä? Eli tuleeko tänään Ruutuun jakso 43?

Vierailija
57227/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala nuo Ellan kynnet

Vierailija
57228/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusista edelleen ristiriitaisia fiiliksiä, kenen toivoisi lähtevän ja kenen jäävän. Julia tuntuu sopivan porukkaan, mutta on ehkä liian miellyttämishaluinen tai jotain, en oikein saa hänestä irti muuta kuin kikattelun ja ärsytti voivotteleva asenne tehtävässä. Vili on heittänyt pari kärkästä kommenttia etenkin Artun suuntaan, mutta toisaalta vaikuttaa niin harkitun ja sliipatun (some?)kulissin rakentajalta, että meniskö koskaan kunnon konfliktiin asti? Vai onko tuolla vain hankkimassa imagobuustia? Nona on rempseän ja toimeen tarttuvan oloinen, mutta ei sillä vielä pitkälle pötkitä, kun ei hirveästi ole tullut sisältöä. Ja mitätön seikka, mutta mua häiritsee Nonassa se raskas meikki, tulee Halloween-noitavaikutelma ja fiilis, että ei ole aito, kun täytyy laittaa tuollainen naamari kasvoille... Marjatta väläyttelee potentiaalia anarkistimummopuheilla ja ehkä vanhempana ihmisenä toisi sellaista tasapainoa ja empatiaa, jota talo tarvitsee, mutta onko vaarana, että jäisi tosi ulkopuoliseksi, kun on niin eri ikäpolvea?

Vierailija
57229/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän Katia edes grillattu? Missä kysymykset läyhäämisestä?! 

Sehän oli romahtamispisteessä.

Entä sitten? Kyllä hän silti oli läyhäämässä, mutta siitä hänelle ei sanottu mitään. 

Vierailija
57230/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati tosiaan täysin romahtanut. Tulee ottamaan aikansa ja terapiaa, että selviää unelmansa täyttämis-yrityksestä ja sen mahalaskusta. Melkein säälittää muttei sit kuiteskaan.

Säälittävä olet.

Vierailija
57231/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se epäilyttävyys ihan Eetun omassa pääkopassa. Totta kai epäilyttää kun toinen on kaikin tavoin viehättävämpi ja sitä mitä hän itse haluaisi olla muttei koskaan täysin voi.

Vierailija
57232/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katin sanoin "Ella on kova mimmi" (tjsp)?! Siis mitä kovaa on siinä, ettei omassa epävarmuudessaan siedä toista blondia samassa talossa vaan on päästävä panettelemaan ilman minkäänlaista syytä?

Vierailija
57233/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula eilen "ne tietää meistä kaaken". Oikeasti nää uudet ei näköjään oo seurannut juurikaan. Ovat kiinnostuneita vaan itsestään.

Marjatta on seurannut 247.

Vierailija
57234/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati sitten heitti viimesenä tekonaan Ellan bussin alle sanomalla, että kähinää tulee Julian kanssa ja Ellalla on ilmeisesti paljon mielipiteitä, mutta itse olen tämmöinen tylsä. Alkaa maineenpuhdistustournee, jossa mukanaitkuiset silmät ja kootut selitykset.

Vierailija
57235/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koosteessa Ella kateellinen Julialle. "Pitää tsekkaa sen energiat. Jotain sieltä löytyy" sanoi Paulalle, kun Paula kysyi että onko negatiivisia tunteita. Ellan meikkaaminen lisääntynyt huomattavasti Julian tulon jälkeen.

Mä oon aatellu, että nää ”Ella on kade” jutut on liioteteltuja. Katsoin illan koostetta. En luule enää.

Miten voi olla noin ilkeä, että heti on Juliaa vastaan. Joka sattumalta on nuori ja nätti.

Näyttää olevan aika vaikea olla kaunis nainen. Heti kyräillään vaikkei edes tunneta.

Vierailija
57236/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella Paulalle: sen Julian energiat pitää tsekata.

Mulle tuli samat vibat, kun Ellalle. Oon nyt yrittänyt kattoa, että minkälainen Julia on, mutta en vielä tiedä. Mutta ei ole suosikki. Ei tartte olla kateutta. Jotenkin ehkä vähän tyhjä persoonallisuus mun makuun. Makuja on monenlaisia. Ella on samanikänen, kun Julia ja jotenkin enemmän maailmaa nähny. Ella ei oo ees suosikkini. Paitsi ehkä kuitenkin jotenkin on. Draamakuningatar kun on. Hyvää viihdettä. 

Vierailija
57237/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati koko ajan selittelee! p3ll3 tyyppi!!

Vierailija
57238/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusista edelleen ristiriitaisia fiiliksiä, kenen toivoisi lähtevän ja kenen jäävän. Julia tuntuu sopivan porukkaan, mutta on ehkä liian miellyttämishaluinen tai jotain, en oikein saa hänestä irti muuta kuin kikattelun ja ärsytti voivotteleva asenne tehtävässä. Vili on heittänyt pari kärkästä kommenttia etenkin Artun suuntaan, mutta toisaalta vaikuttaa niin harkitun ja sliipatun (some?)kulissin rakentajalta, että meniskö koskaan kunnon konfliktiin asti? Vai onko tuolla vain hankkimassa imagobuustia? Nona on rempseän ja toimeen tarttuvan oloinen, mutta ei sillä vielä pitkälle pötkitä, kun ei hirveästi ole tullut sisältöä. Ja mitätön seikka, mutta mua häiritsee Nonassa se raskas meikki, tulee Halloween-noitavaikutelma ja fiilis, että ei ole aito, kun täytyy laittaa tuollainen naamari kasvoille... Marjatta väläyttelee potentiaalia anarkistimummopuheilla ja ehkä vanhempana ihmisenä toisi sellaista tasapainoa ja empatiaa, jota talo tarvitsee, mutta onko vaarana, että jäisi tosi ulkopuoliseksi, kun on niin eri ikäpolvea?

Juliaa on miellyttävää katsoa ja mummelista on hetkeksi hupia, mutta tylsiä nuo ovat.

Vierailija
57239/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlaillahan se oli heti Krisseä vastaan ja kaivamalla kaivoi muutaman vian, jotka iskosti muiden mieliin, että kaikki tarttuisivat niihin. Veikkaan, että viikon sisään löytää Juliastakin jotain, mistä voi kaikille kuiskia että "huomasitteko taas, miten Julia xxx?"

Vierailija
57240/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella on nyt ollut vähän kivempi Krisselle. Ottaako Julian tähtäimeensä 🤔

Ketju on lukittu.