Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Haiseeko tekopillut myös? Onko niissä se ominaishaju myös? Enkä tarkoita kalamaista bakteerivaginoosin hajua vaan ihan sitä luontasta hajua, eihän siitä voi hajutonta saada mitenkään ellei hinkkaa sitä saippualla joka minuutti.
Tää transjuttu vaikuttaa vain yhdeltä uudelta tavalta alistaa naisia ja erittäin naisvihamieliseltä touhulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ella elimiltään nainen vain onko Arttu homoseksuaali?
Ei kumpaakaan, vaan best of the both worlds. Tajuat sitten aikuisena nämä jutut.
Ella on pelkkä yritelmä: wanna-be nainen eli harhainen, epäonnistunut mies. Arttu on homo tai bi. Tajuat sitten aikuisena nämä jutut.
Ella on enemmän nainen, kuin suurin osa cis-naisista. Arttu voi olla hyvinkin bi, jos kiksauttelee miehiäkin. Et tule koskaan tajuamaan näitä juttuja, koska vie 5min aikaa lukea mistä on kyse.
Nyt kiinnostaisi kyllä kuulla, että millä perusteella Ella on enemmän nainen kuin suurin osa biologisista naisista? Paskanvitut.
No mietitäänpä esim. tätä viestiä: Kuinka moni ajattelee kirjoittajan olevan huoliteltu, ryhdikäs nainen tyylikkäissä, tyköistuvissa vaatteissa? Peukku ylös. Kuinka moni ajattelee kirjoittajan olevan perus palstamamma pieruverkkareissaan sohvalla röhnöttäen? Peukku alas.
Naisena oleminen on aika paljon muuta, kuin jotain räteillä ja lumpuilla larppaamista. Se jolla on siisteimmät kuteet ja huolitellun meikki on eniten nainen? Drag queenit taitavat olla sitten supernaisia, vaikka sanovatkin olevansa miehiä...
Vierailija kirjoitti:
Artulla voi olla kysyntää Oulun Gay-piireissä.
Varmaan yhtä paljon kysyntää kuin Kristiinalla ja Timolla Helsingin Gay-piireissä. Eli mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko tekopillut myös? Onko niissä se ominaishaju myös? Enkä tarkoita kalamaista bakteerivaginoosin hajua vaan ihan sitä luontasta hajua, eihän siitä voi hajutonta saada mitenkään ellei hinkkaa sitä saippualla joka minuutti.
Veikkaan että sitä pitää huuhtoa säännöllisesti desinfiointiaineella tai muuten alkaa haista mädältä?
Lapseton ja hoikka akateemikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kateelliset ja katkeroituneet köyhät ja lihavat yh äidit arvostelee Ellaa, kun oma elämä on muuten vaan paskavaippaa ja finnien puristelua.
Tämä sama keskustelu käytiin jo viime vuonna. Jos jonkun asukkaan luonne ei miellytä ja sen tänne ilmaisee, niin ei siitä voi kyllä kirjoittajan lähtökohtia päätellä.
Kyllä voi.
Jos minä kirjoitan, että Ellan on hurmaavan suloiset huulet, pitkä ihanat hiukset ja samettisen näköinen iho. Ihanan seksikäs vartalo, hoikka uuma ja korkkareissa kuin gaselli. Kulmakarvoja ja kauniita kynsiä unohtamatta. Ah niin suloinen ja luonnollisen näköinen.
Siitäpähähän päättelet mitä mieltä minä Ellasta olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetulla on penis ja vaikka hänelle avohaava leikattaisiin, joka hieman saattaisi ulkoisesti muistuttaa vaginaa, ei se hänestä naista tekisi. :)
En tiedä miten suomessa leikkaavat mutta Thaimaassa olen joskus pannut sellaista ladyboita jolle on tehty vagina ja silikonitissit oli myös. Voin sanoa, että oli kyllä aivan aidon toosan näköinen ja myös tuntui siltä. Aivan täydestä olisi mennyt jos ei olisi tiennyt. Ainut vikahan noissa on että tarvitaan liukkaria koska tekotoosa ei kostu.
Voit antaa tuollaisen mediaseksikkään, taikuissa tunnetun nimen kuin ladyboy, mutta ihan miestä sä oot silti pannut ;-D
So what? Jos on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa, voi panna ihan rauhassa ketä huvittaa, kunhan molemmat osapuolet ovat suostuneet siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpaakaan, vaan best of the both worlds. Tajuat sitten aikuisena nämä jutut.
Ella on pelkkä yritelmä: wanna-be nainen eli harhainen, epäonnistunut mies. Arttu on homo tai bi. Tajuat sitten aikuisena nämä jutut.
Ella on enemmän nainen, kuin suurin osa cis-naisista. Arttu voi olla hyvinkin bi, jos kiksauttelee miehiäkin. Et tule koskaan tajuamaan näitä juttuja, koska vie 5min aikaa lukea mistä on kyse.
Nyt kiinnostaisi kyllä kuulla, että millä perusteella Ella on enemmän nainen kuin suurin osa biologisista naisista? Paskanvitut.
Cis-nainen vain syntyy cis-naiseksi. Kyllä tuollaiset Ellat saa tapella ihan joka päivä oikeuttaakseen olemassaolonsa kaltaisiesi feminazzien kanssa. Lue nyt vaikka tätäkin ketjua. Panostaa huomattavasti enemmän naiseuteensa mitä muut talon naiset jne. Miten ihmeessä koko Ella on niin iso juttu juuri naisille? Harmittaako "oikeita" naisia kun jäävät kakkosiksi jopa Ellalle. Kannattaisi varmaan "hieman" panostaa naiseuteensa syntymän jälkeenkin. Ota oppia lattareista, Aasiasta, Venäjän vaimokouluista jne. Eivät jää pallittarille kakkoseksi.
Ok, se selvitti. Näitä kirjoittelee thaikuissa kikitytjä paukuttamassa käyvä mies. "Ei ole yhtään homoa, koska ne on naisellisimpia kuin inhottavat lihavat suominaiset, vaikka niillä onkin munat" .
Ai täällä puhutaan lähinnä Ellan sukupuolielimistä. Joillakin ei näemmä ole oikeasti elämää. Menenkin Facebookiin takaisin keskustelemaan Big Brotherissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cis-nainen vain syntyy cis-naiseksi. Kyllä tuollaiset Ellat saa tapella ihan joka päivä oikeuttaakseen olemassaolonsa kaltaisiesi feminazzien kanssa. Lue nyt vaikka tätäkin ketjua. Panostaa huomattavasti enemmän naiseuteensa mitä muut talon naiset jne. Miten ihmeessä koko Ella on niin iso juttu juuri naisille? Harmittaako "oikeita" naisia kun jäävät kakkosiksi jopa Ellalle. Kannattaisi varmaan "hieman" panostaa naiseuteensa syntymän jälkeenkin. Ota oppia lattareista, Aasiasta, Venäjän vaimokouluista jne. Eivät jää pallittarille kakkoseksi.
Voitko vielä selittää, mitä se naiseus sitten on, mihin minun pitäisi panostaa? Minä olen synnyttänyt, imettänyt ja hoivannut ja kasvattanut kaksi lasta ja ollut uskollinen rakastaja miehelleni. Mitä muuta naiseuteen kuuluu?
Mietipä niitä naisia, jotka eivät ole synnyttäneet, imettäneet, hoivanneet ja kasvattaneet lapsia, tai olleet uskollisia rakastajia kellekään miehelle. Yhtä naisia he ovat kuin sinäkin.
Huomaa että meininki talossa on täysin lässähtänyt, kun hyvän mielen nostattaja ja jekkugeneraattori Kati on poissa.
Vierailija kirjoitti:
Lapseton ja hoikka akateemikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kateelliset ja katkeroituneet köyhät ja lihavat yh äidit arvostelee Ellaa, kun oma elämä on muuten vaan paskavaippaa ja finnien puristelua.
Tämä sama keskustelu käytiin jo viime vuonna. Jos jonkun asukkaan luonne ei miellytä ja sen tänne ilmaisee, niin ei siitä voi kyllä kirjoittajan lähtökohtia päätellä.
Kyllä voi.
Jos minä kirjoitan, että Ellan on hurmaavan suloiset huulet, pitkä ihanat hiukset ja samettisen näköinen iho. Ihanan seksikäs vartalo, hoikka uuma ja korkkareissa kuin gaselli. Kulmakarvoja ja kauniita kynsiä unohtamatta. Ah niin suloinen ja luonnollisen näköinen.
Siitäpähähän päättelet mitä mieltä minä Ellasta olen.
Päättelen, että sinun pitäisi käydä specsaversilla. Ella on näyttävä, mutta mitään luonnollista hänessä ei ole :D
Vierailija kirjoitti:
Tuo tekovagina ja sen kostumattomuus on sama kuin tekopenis joka ei seiso mutta sen saa jollain lastalla viritettyä pystyyn. Ei siinä ole mitään luonnollista.
Yllättävän kova pala monelle naiselle kuulla miten vaginan kostumattomuus on epäluonnollista. Vaihdevuotisille etenkin, mutta heidän yrityksissään lisääntyä ei ole mitään luonnollista muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Julia voittaa koko kauden.
Kyllä, talon kaunotar ja muutenkin symppis.
Kuka on päättänyt, että naisellisuus on sitä, että nainen näännyttää itsensä luonnottoman laihaksi, laitattaa itselleen kaikenmaailman muovihärpäkkeet ja muut? Miksi miehet eivät pidä luonnollisista naisista? Ja nimenomaan biologisista, Ella on mies.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että meininki talossa on täysin lässähtänyt, kun hyvän mielen nostattaja ja jekkugeneraattori Kati on poissa.
Katin poissaoloa ei edes huomaa.
Ammattitaitoinen kapteeni :'D
Julian käsikirjoitettu tehtävä osoittaa Markon uskottomuus tässä 40 pv jälkeen. Marko liian suosittu, jotta Ella voittaisi. Käsikirjoitus by Cristal Snow.
Sen takia liimautui heti Markon kylkeen.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko vielä selittää, mitä se naiseus sitten on, mihin minun pitäisi panostaa? Minä olen synnyttänyt, imettänyt ja hoivannut ja kasvattanut kaksi lasta ja ollut uskollinen rakastaja miehelleni. Mitä muuta naiseuteen kuuluu?
Mietipä niitä naisia, jotka eivät ole synnyttäneet, imettäneet, hoivanneet ja kasvattaneet lapsia, tai olleet uskollisia rakastajia kellekään miehelle. Yhtä naisia he ovat kuin sinäkin.
Kyllä. Ihmettelin vain, kun tuo toinen kommentoija puhui naiseuteen panostamisesta ja itse en keksi oikein mitään sellaista aktiivista ja tietoista tekemistä, mikä liittyy erityisesti naiseuteen, muuta kuin nuo mainitsemani. Ihmettelen vain, millä tavalla esim Ella on panostanut minua enemmän.