Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan paras viikkotehtävä. Olen odottanut tätä koko kauden. Istun täällä koko ruumis innostuksesta täristen ja sydän pamppaillen. Voiko olla jotain näin jännää.
En malta käydä edes syömässä, voinhan menettää jotain korvaamattoman mielenkiintoista vahingossa.
Papa lima. Ahhh. Nuo sanat kaikuvat korvissani koko loppukauden kun muistelen tätä lämmöllä.
Kunnon tärinät päällä nyt.
Ymmärrän mitä tarkoitat 🤭
Kaiken järjen mukaan tänään pitäisi sitten olla nuo korson kotiseutu juhlayt ettei käy tylsäksi.
Pönttö? Elämä on. Ei kaikki kaikkea tiedä. Osa tietää toisista asioista enemmän kuin toinen. Yhteistyöllä voittoon.
No, kuka on nyt uusi sylkykuppi? Ilkeitä ja tyhmiähän nuo on kuin per keleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uudet asukkaat ei pidä maskia ja turvaväliä asukkaisiin? Miten tämä on niin huonosti hoidettu.
Käyneet testeissä, olleet karanteenissa ja taas käyneet testeissä. Eikö se jo riitä?
Ovat olleet viikon eristyksissä. Koronassa pitää olla 14vrk karanteenissa.
Turha jollekin koronahullulle on mitään selittää. Jos et ole huomanneet niin flunssaa pelkäävät ovat ihan oma säälittävä rotunsa. Anna trollin olla rauhassa.
Kuka on Papa Lima? Veikkaan Timoa. Toisaalta Timo ei ole papa vaikka onkin melko lima välillä. Marko taas on papa ja vähän limakin.
Vastaukseni on siis Marko. Lukitsen vastauksen.
Mä luulen että tuo oli vaan Julian pelitaktiikkaa että lyöttäytyy talon johtohahmon kylkeen. Markon siivellä on helppo päästä porukkaan mukaan ja tutustua, ku Markoki on niin sosiaalinen.
Vaikuttaapa taas tylsältä viikkotehtävältä. Viime viikonkin oli viihdyttävämpi. Ja toi Paulan huuto, voi luoja. Ei sitä jaksaisi kuunnella enää hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto miten kuvottava ihminen toi Ella. Miten voi pilkata köyhiä noin paljon? Ja muut vaan nauraa. Miksi kukaan ei puutu tohon?
Voi sua sehän on ellueetun vitsiä, tartte noin vakavasti ottaa. Köyhä se on itsekin. "Miksi kukaan ei puutu tuohon" ahhahahahahha;D
Tosi köyhä kun on kilokaupalla kalliita vaatteita mukana, tonnin hiukset ja kalliit huulitäytteet.
Ne on perceenmyynnillä ansaittu.
Se ja lisäksi ei tonnin tukka ja huulitäytteet tee rikasta kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmettti tämä Ella oikein on?
Kaunis jumalatarolento
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmettti tämä Ella oikein on?
Itse tämä Ella kutsui bibiksissä itseään homohuoraksi, Kristiina lohdutti, että et sinä ole.
Miks ihmeessä ne valitsi Krissen siihen aakkosjuttuun, osasko se ne muka tosi hyvin harjotellessa... tai sit jännitys iski ja kaikki unohtu.
Krisse, Joppe ja Marko vois olla hyvä kolmikko
Arttu puikotti talon Jumalatarta oikein huolella edestä ja takaa. Ai että "oikeita" cis-mammoja sapettaa. No polkasee se vielä Krisseäkin, jos Ella häädetään tms.
EIkös Pappalimat ole Ellalle tuttuja?
Ella on kateellinen kun Arttu huomioi naisia, Krissellekin kun Arttu vei vettä piti tokasta jotain lapsi hiljaa.