Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Kamala tuo Ellan oksennustilanne. Tajuaakohan itse että oli noin vakava tilanne. Ja kamala vastuu noille muille.
miks tuota Elinan ääntä voi laittaa kuulumaan kovemmalle noille asukkaille??
Uskomatonta, että Krissen auttaminen Ellaa kohtaan leikattu taas täysin. Miksi tuotanto?
Ei voinut bb näyttää kun Krisse ensin auttoi Ellaa, vaan kaikki muut oli kuvissa ensin auttamassa ja Krissestä ei näytetä juuri mitään vaikka teki suurimman työn. Hyvä bb!
Joel on ällöttävä vässykkä!
Ei sitten näytetty, kun Krisse kääntää yrjöävän Ellan pään asentoon, jossa saa oksennukset ulos kurkustaan. Sen sijaan näytettiin, kun Kati nostaa Ellan sänkyyn. No, onhan se osoitus, että Katilla on hyvät voimat naiseksi, ei siinä, olisi itseltäni jäänyt nostamatta.
Mutta tämä vain vahvistaa sitä, että ei se niin vaaraton tilanne ollut kuin Virtanen antoi ymmärtää.
Olen itse sellainen aito luomukaunotar omalla pitkällä tukalla.
Hieman Jerry Hallin tyyppiä.
Eli vielä näin 44-vuotiaana hoikka ja vetävön näköinen.
Arvaatte varmaan että puolta nuoremmat naiset katsoo kieroon ja pitää uhkana.
Tekee kuulkaas HYVÄÄÄÄÄÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä himo näillä perähikiän prinsessoilla on värjätä hiuksiaan pikimustaksi?? Järkyn näköistä.
Ei saisi ulkonäkö arvostella, mutta m yös kulmakarvat olivat aika järkyt. Tuostakin naisesta saisi stailaamalla oikein sievän.
Samaa ihmettelen. Kun se ei sovi edes katille
NYT KATI JA ELLA ULOS!!!!!
Mummeli tulee takavasemmalta ohi ja vie 30000 euroa Katin nenän edestä.
kertoikohan bb ollenkaan ellalle tuon yön tapahtumista? itse haluaisin tietää jos olisin melkein kuollut omaan oksennukseeni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko heti kyselee että oot sä ollu uutisissa. Just joo, kaikki vanhemman näköiset lyhyttukkaiset naiset on Tutteli Tiivoloita. 🙄
Taisi luulla Polttilaksi
Tai Marjukka Havumäeksi
Marjukka Havumäki tuli mulle myös mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät näyttäneet sitä ensimmäistä järkyttävää nukkuessa oksentamista jossa Krisse pelasti Ellan tukehtumiselta! VOI JUMALAUTA TUOTANTO!
Eiväthän ne omaa mokaansa voi näyttää..... Huoh. Ei yhtään Krissen osuutta näytetty noista tilanteista. Halveksuttavaa toimintaa.
Mitkä ihmeen örvellysbileet siellä on ollu...!?
Vierailija kirjoitti:
Noni nyt paree näyttää kunnolla Ellan kännisekoilut ja Krissen ja Markon esimerkillinen käytös kun auttoivat häntä (ja muita)
Jätettiinpä Krissen osuus sitten kokonaan näyttämättä!
Vierailija kirjoitti:
Marko ihan fiilareissa marjatasta :D
Ihanaa. Ne onkin mun kaksi suosikkia nyt.
Joel on laiska ja vetelä köntys, ulos!!
Vierailija kirjoitti:
Noni nyt paree näyttää kunnolla Ellan kännisekoilut ja Krissen ja Markon esimerkillinen käytös kun auttoivat häntä (ja muita)
Ei sitten näytetty Krissen toimintaa, lähinnä näytti, että Kati, Marko ja Paula ois vaan auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse ja Kati vähiten sisältöä tuottavia. Arttukaan ei mitään uutta anna.
Eikä Timo, samat jorinat päivästä toiseen ja luonne osoittautunut veemäiseksi ja syrjäänvetäyväksi.
Ei lähde vielä millään, turha uhrata rahojaan.
Ei oo kelvannut Artulle koska on aito nainen.