Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Veemäisen näköinen eka asukas.
Ellan sisko ja se kaveri ilmeisesti.
Vaikuttaa ihan ok tämä Nona
Artun silmät loisti hmmm. Ella ulos.
Jotenkin välillä tuntuu siltä, että tämä BB on aika raakaa peliä. Mietin vaan sitä, miltä minusta itsestä tuntuisi, jos olisin talossa ja kansa äänestäisi minut ulos. En tiedä pysyisikö pää kasassa. Ainakin tuntuisi todella pahalta.
Nyt SAMILLE ja KATILLE ja KRISTIINALLE ääniä! JEEJEE!!!
KATILLE JA ELLALLE ÄÄNIÄ!!
Siinä ekassa taulukossa oli nimet vaan siinä taloontulon/äänestysnumeron mukaisessa järjestyksessä
Onko Nona miehen vai naisen nimi?
Mä oon se köyhä Krissenvihaaja, toivottavasti putoo, Nona vaikuttaa ihanalta. Laitoin 6e ääniä krisselle ku löyty säästöpossusta vielä vähän🤣
Vierailija kirjoitti:
Nonalla halpa stailaus. Liian musta tukka ja tuhruinen meikki.
Jo alkoi haukkuminen, hädintuskin on päässyt taloon. Ei tää nyt mikään missikisa ole.
Ahahahaha Ella on jo nyt mustasukkanen. Nautin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin välillä tuntuu siltä, että tämä BB on aika raakaa peliä. Mietin vaan sitä, miltä minusta itsestä tuntuisi, jos olisin talossa ja kansa äänestäisi minut ulos. En tiedä pysyisikö pää kasassa. Ainakin tuntuisi todella pahalta.
Yhtä vaille kaikki kansa sieltä äänestää ulos. Kyllä siihen joutuu valmistautumaan henkisesti, jos tuonne lähtee.
Nyt komeita homoja taloon!
Olipa moka tuo tekninen häiriö. Vaikka anteeksi pyydettiin. Kukapa noihin ees luottaa. Valmiiksi se on jo päätetty. Ei jatkoon...
Ei vaan alussa näyttivät sen tilanteen, minkä meinaavat illan lopuksi esittää "totena". Nyt ovat kusessa jos niin suunnittelivat. =D
Mikä himo näillä perähikiän prinsessoilla on värjätä hiuksiaan pikimustaksi?? Järkyn näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko arttu ton uuden kun ei edes sanonut nimeään halatessa
Artun tuttu tämä Nona, Nivalasta molemmat eivätkä esitelleet itseään toisilleen.
Exä?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti Arttu ja Nona tuntee toisensa! Eiks Nivala oo ihan käpylä.?
On niillä melkein 10v ikäeroa, että eivät välttämättä tunne.
Ella katselee nyrpeänä vieressä :D
Hieno asenne taas. 🙄
Mun mielestä vaikuttaa lupaavalta. Ei tunnu miltään seinäruusulta.