Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloitettu huorittelee Kristiinaa ? Törkeää.Itse olen kiinittännyt huomiota ,että tuo tyttö esim aamuisin ja muulloinkin pukee tosi piilossa vaatteet.Arvostan.Koska ootte nähneet ,että on siellä alusvaatteet päällä kameroiden edessä.Katsokaa miten blondi pukeutuu.
Pöljä oot se oli Joelin kännitsoukki Krisselle ja otti tsoukkina. Ellaahan sanotaan vosuksi talossa selvinpäin.
Ei ollut mikään vitsi. Joel lähes tiuskaisi sen Krisselle, varmaan harmissaan kun häntä yritettiin viedä nukkumaan. Krisse hämmentyi ensin Joelin huorittelusta mutta naurahti hetken päästä. Myöhemmin jutteli muiden palvelijoiden kanssa keittiössä ja ihmetteli miksi Joel sanoi hänelle niin.
Myöhemmin Joel tietenkin selitteli sen olleen vitsi ja nauroivat sille. En kuitenkaan usko että Krisse oli tyytyväinen siihen. Joel on ollut mukava hänelle muuten joten ei varmaankaan halunnut tehdä siitä mitään numeroa.
Joelin olisi pitänyt pyytää anteeksi. Mielenkiintoista että mitä Krissen avomies on mieltä tuosta viiksekkäästä vauvasta joka kutsuu hänen tyttöystäväänsä huoraksi. Veikkaan että ei kovin hyvää ajattele.
Olikohan OP, joka oli kiinnittänyt huomiota samaan asiaan Arttu & Joppe -duossa kuin mitä itsekin hämmästelen eli siihen, että nuo kaksi ovat olleet koko ajan kuin paita ja peppu, mutta silti toinen on selvästi kansan inhokki ja toinen suosikki. Taitaa Ellan kanssa temppuilut luistaa Artun pelin raiteiltaan? Muuten olisivat samassa tilanteessa Joelin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Paula jos lähtis (tuskin lähtee) niin nuo pyjamahousut päälläkö meinas mennä? :D
Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Eteetkö te tajua että Arttu, Krisse ja Joel pelaa Arttua jatkoon ja Samia ulos. Joel tietää olevansa suosittu joten puhuu nyt kauniisti Artun puolesta yleisölle ja Arttu vastaa kaunopuheillaan saadakseen jäädä. Niin läpinäkyvää. Mutta miten pojat luulee kestävänsä kun taloon astelee 4 uutta asukkia. Voi hyvänen aika, kyllä saadaan taas katsoa makkariin vetäytymistä. Arttu ulos, jotta Joelin on pakko tutustua muihinkin.
Eiköhän kaikki nämä tajua. Tietenkin Joel tekee frendinsä eteen asioita. Se on luonnollista ja jopa kaunista. Jo sen takia Arttu saa jäädä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei oo koskaa auennu se, miks noiden pitää mennä ulos aina ennen liveä?
Testaavat varmaan ääniyhteyden studiosta talon olohuoneeseen.
Kati on upea ja naisellinen. Paula ainakin pihalle talosta ja Arttu.
Kati ei selvästi oo lähössä kun tuollaiset rönttävaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula jos lähtis (tuskin lähtee) niin nuo pyjamahousut päälläkö meinas mennä? :D
Mitä väliä?
Niinpä! Eihän noilla yhdellä miespuolisellakaan ole mitään siistimpää päällään. Tai no, Artulla ne sen kusiluikkarit jalassa.
Jopen valinta - kaikkien miesten edessä valitsi OP:n parhaaksi kaverikseen ja makkarijengiin, jos Arttu lähtee. Läpällä tietty, mut hyvä vinkki sinne Markon suuntaan, et sut ja sun pelailu tiedetään. Ja Joppe sentään tietää kyllä OP:n juoruilun, sen takia ei aiemmin ole niin OP:n seurasta välittänyt, ovat oikeastaan lähentyneet vasta tällä viikolla.
Että mua v*tuttaa jos Ellaa ja Katia ei saada tänään ulos. Ehkä koosteiden varassa olevat ja ne jotka ei lue palstoja, näkee nuo kaks ihan erivalossa kuin 24/7 seuraajat. Tapahtuu suuri vääryys jos Arttu joutuu ulos. Hänen huumori Joelin, Krissen ja muidenkin kanssa on aivan loistavaa. Ei mitään teennäistä p*skaa vaan tulee luonnostaan. Sami varmasti ärsyttää, mutta ei ole kiero eikä ilkeä.
Äänestäkää nyt nuo läyhääjät pihalle, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testaavat varmaan ääniyhteyden studiosta talon olohuoneeseen.
Senkin ja muita teknisiä juttuja.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Kohta alkaa.. oikeesti jännää!!(noloo!).. mut ihan sama!.. jännää nähä uudet ja putoajat!!.. on kyl mielenkiintosin hetki koko bb:n.. tähän asti.. jee!
..😁🤭😬😁
On kyllä jännää. Minä en pysty katsomaan kuin ensimmäiseen äänestyskatsaukseen asti ja sitten pitääkin miettiä mitä tekis kun en pysty katsomaan vaikka haluiskin. Pelkään niin, että pahimmat jää ja parhaat lähtee. 😳
Tulemme näkemään koosteessa kaikkein hienoimman asukkaan ever eli Ellan. Kun tuotanto on jo puoli vuotta sitten päättänyt, että Ellalle tulee kaveri tänään taloon, niin ei hänen anneta nyt pudota ihan vähästä. Joko muita savustetaan tai Ellaa kehutaan, että saadaan sopiva tulos.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen pukeutuu kuten haluaa. Ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa nyt tuon pygmin hametta, se nousee perseen päältä pystyyn, on niin lyhyt (hame).
Uskomatonta.
Toinen venäläinen käyttää sortseja joissa puntit huljuu munien yläpuolella ja persevaon sauma kyntää syvällä..Onko venäläisillä joku tarve tollaseen touhuun, yksikään oikea suomalainen ei toimi noin.
Molemmat on kotoisin Keski suomesta...
Krissen äiti on Venäjältä, mutta se ei tee venäläistä lapsesta ja toisen vanhemmat on ihan suomi junttejaMiten arvasinkin että juuri tuon äiti on venakko, tyttäret oppivat äideiltään....
Venäläiset naiset... Seksi on niiden valuuttaa.
Montako venäläistä tunnet? Melko idiootti mielipiteesi
Miksi pitäisi tuntea, että tietää niiden tavat ja sovinistisen kansanluonteen.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko soundchek ja tarkistetaan poistumistie lähtijää varten jne.
Ella sai jopa päivällä huudella ulos, että äänestäkää Samia.
Vierailija kirjoitti:
Ennen Subin BB:ssä asukkaat saivat juomaa ja ehkä jotain naposteltavaa kun palasivat sisään. Saivat jotain skumppaa ja joskus taisi olla M&M karkkeja. Muistelen että jossain vaiheessa olivat jopa hiprakassa liven aikana.