Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Aion äänestää tänään Katia muutamalla eurolla. Aion jättää äänestyksen viime hetkiin, koska tuotanto on pelleillyt äänestyksen uskottavuuden kanssa. Tuntuu, että kaikki muuttuu viimeisen mainoskatkon aikana. Ihan, kuin niillä äänillä olisi vain vaikutusta.
Ilta lähenee. Äänestys saattaa tänään olla ohi normaalia aikaisemmin, koska uudet tulevat varmasti taloon lähetyksen aikana, ja ohjelmatietojen mukaan lähetyksen kesto on sama kuin muina häätösunnuntaina tähän asti.
Lisäksi, muistattehan jysäyttää äänipottinne Katille ja Ellalle äänestyksen loppuvaiheessa, jotta mahdolliset häätöuhan alla olijoiden äänten eliminoijat* eivät osaa ennakoida antamiensa äänien määrää.
*) Esimerkiksi mahdolliset tuttavat, joille on annettu jokin budjetti, jolla talossa pysyminen varmistetaan tarvittaessa ja/tai äänestetään asukasta voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Viekää sipsipussit piiloon keittiöstä, muuten se kati syö ne kaikki.
Katin pitää syödä kahden edestä. Antakaa sen syödä.
Tän biisin pitäis soida taustalla ku Ella ja Kati lähtee tänään
"Narcissistic Bitch!"
Vierailija kirjoitti:
Aaarrgg, että tuo Paula riipii ihan vt'usti. Helevetin sisällötön huutaja. Mä en pääse sitä pakoon enää, kun se työntyy tuon Markon mukana joka tilanteeseen, missä Joppe on. ÄÄÄÄÄÄh. Mä haluun takaisin sen entisen kahtiajaon! Tai paremminkin: mä niin haluisin tuon Paulan ulos. Mutta kun on niin paljon ulostettavaa - Ella, Sami ensin. Sitten Paula, sitten Kati, sitten uudet tyypit, jolsei sieltä jotain timanttia löydy. Olen skeptinen. Ainoastaan kerran on jämieristä noussut hyvä asukki ja se oli Olli.
Ota Laxoberon.
Vierailija kirjoitti:
Aaarrgg, että tuo Paula riipii ihan vt'usti. Helevetin sisällötön huutaja. Mä en pääse sitä pakoon enää, kun se työntyy tuon Markon mukana joka tilanteeseen, missä Joppe on. ÄÄÄÄÄÄh. Mä haluun takaisin sen entisen kahtiajaon! Tai paremminkin: mä niin haluisin tuon Paulan ulos. Mutta kun on niin paljon ulostettavaa - Ella, Sami ensin. Sitten Paula, sitten Kati, sitten uudet tyypit, jolsei sieltä jotain timanttia löydy. Olen skeptinen. Ainoastaan kerran on jämieristä noussut hyvä asukki ja se oli Olli.
Katin talosta häätämiseen on kaksi mahdollisuutta:
Nyt tai ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella sanoo markoa keski-ikäiseksi mieheksi, keski-ikä alkaa 40v.
Lapsuus 0-15
Nuoruus 15-25
Aikuisuus 25-45
Keski-ikä 45-65
Vanhuus 65-
Ja kyllä, tapauskohtaisia eroja on todella paljon. Jotkut on 30-vuotiaina yhtä huonossa fyysisessä kunnossa kun 50-vuotiaat ym.
Ai keski-ikäiset ei ole aikuisia?
Kyllä keski-ikä alkaa 40v ja jatkuu 70v.
Vierailija kirjoitti:
Ilta lähenee. Äänestys saattaa tänään olla ohi normaalia aikaisemmin, koska uudet tulevat varmasti taloon lähetyksen aikana, ja ohjelmatietojen mukaan lähetyksen kesto on sama kuin muina häätösunnuntaina tähän asti.
Lisäksi, muistattehan jysäyttää äänipottinne Katille ja Ellalle äänestyksen loppuvaiheessa, jotta mahdolliset häätöuhan alla olijoiden äänten eliminoijat* eivät osaa ennakoida antamiensa äänien määrää.
*) Esimerkiksi mahdolliset tuttavat, joille on annettu jokin budjetti, jolla talossa pysyminen varmistetaan tarvittaessa ja/tai äänestetään asukasta voittoon.
Jep ja lisäksi kahdet eri pudonneen haastattelut. Veikkaan että eka häädetään 21.45 ja toinen 22.00, uudet sisään 22.10 alkaen 5 minuutin välein.
Herran jestas tuon Kristiinan leuhkaa vetelää ääntä. En ole aiemmin ymmärtänytkään miten täynnä hän on itseään. :(
Ja tuo jatkuva tekonaurahdus aina kun arttu tai joku mies sanoo jotain.
Krissellä vaan kaks moodia; ilman meikkiä tai halloween maalit..
kristiina hinkkaa leveää pyllyään ja pilluaan baarijakkaraan, ooh, saisinpa nuuhkaista tuota pallia.
Miksi Elinalla ei ole häätölähetyksissä maskia. Yleisölläkin on.
En tunnista talolaisia ja talon asukkaita tämän ketjun perusteella. Niin erilaisia ovat tapahtumat ja niiden tulkinta täällä.
Krissen pää nykii, totta. ei se ole hiustenheittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KRISTIINALLA ON ROOLI OLLA ERI MIELTÄ! KATSOKAA TARKEMMIN JA KOMMENTOIKAA SITTEN VASTA! ARTUN KANSSA SOPIVAT, ETTÄ PELAAVAT MISSÄ KRISTIINA VÄITTELEE ARTUN KANSSA, Ei ole oikeasti tuota mieltä! Näin nämä jutut saa ihan väärän kuvan!!! 😡😡😡
JOO MUTTA SE OLI OIKEASTI SITÄ MIELTÄ ETTÄ KAIKKI HUUMEET PITÄISI TEHDÄ LAILLISIKSI, EI TÄSSÄ OLE MITÄÄN VÄÄRISTELTY. OTA KORVA KÄTEEN ENNEN KUIN ALAT MELSKATA ITSE.
KRISSE ON ÄÄLIÖ KAIKKITIETÄVÄ PENTU, JOKA EI TAJUA MAAILMANMENOSTA VIELÄ MITÄÄN. ESIM HÄNEN NÄKEMYKSENSÄ VANKILOISTA, HUOH.
Kelaa sen keskustelun alkuun, niin sullekin selviää, mitä siinä pelissä oli tarkoitus tehdä. Toisaalta jos olet oikeasti noin urpo, niin luultavasti et tajua, vaikka kuuntelisit selitykset kymmeneen kertaan.
Kelaa itse, sulta selvästi meni kristiinan oikeat kannat ohi, ja kuvittelet ettei hän oikeasti puolustaisi kaikkien huumeiden laillistamista. Samoin hänene kannat kuolemaantuomioon (puoltava) ja vankiloihin, on tullut jo paljon aikaisemminkin esille.
Tällä neiti näpsällä oli tarve jo mökillä tuoda esiin miten ah indivisulaistinen ja erilainen nuori hän onkaan mielipiteineen.
Ei ole lainkaan kauhean erilainen mielipide. Moni on samaa mieltä, se lopettaisi huumeidenkäyttäjien sorsimisen, helpottaisi hoitoonhakeutumista ja tuhoaisi rikollisjengit. Sinne katoaisi kaikki rikollisten ansaintamahdollisuudet, kun huumeita saisikin reseptillä apteekista, tai vaikka alkosta. Samalla katoaisi ihmiskauppa, kun kenenkään ei tartteisi siihen alistua, kun ei tarttisi huumevelkojen takia. Kyllä maailmasta tulisi parempi paikka ja moni kehitysmaa huokaisisi helpotuksesta, kun huumeparonit lakkaisivat pyörittämästä yhteiskuntiaan. Eihän tätä kieltolakia ole keksitty ennenkuin toisen maailmansodan jälkeen. Ainut, ketä tämä on hyödyttänyt, on huumekartellit ja muut rikolliset. YK pohtii jatkuvasti kannattaisiko huumeet vapauttaa muuallakin kuin muutamassa valtiossa, ja esim. Portugalissa saatiin taannoisesta vapauttamisesta tosi hyviä kokemuksia, koko yhteiskunta tervehtyi.
Milloin nykyiset saa tietää uusista asukkaista?
Katsokaa nyt tuon pygmin hametta, se nousee perseen päältä pystyyn, on niin lyhyt (hame).
Uskomatonta.
Toinen venäläinen käyttää sortseja joissa puntit huljuu munien yläpuolella ja persevaon sauma kyntää syvällä..
Onko venäläisillä joku tarve tollaseen touhuun, yksikään oikea suomalainen ei toimi noin.
Vierailija kirjoitti:
Milloin nykyiset saa tietää uusista asukkaista?
Se olisi hyvä, että he astuisivat sisään ilmoittamatta kaikki yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Herran jestas tuon Kristiinan leuhkaa vetelää ääntä. En ole aiemmin ymmärtänytkään miten täynnä hän on itseään. :(
Ja tuo jatkuva tekonaurahdus aina kun arttu tai joku mies sanoo jotain.
Kyllä jokainen on lähtökohtaisesti täynnä itseään, mitä nyt keuhkot on täynnä ilmaa ja ruuansulatuselimistössä kulkee tietysti myös tavaraa. Mutta kiinteät, uudistuvat, mutta muuten vaihtumattomat osat kehosta on kyllä jokaisella osa omaa itseä.
Ne, jotka kokevat olevansa täynnä jotakuta muuta henkilöä kuin itseään, luokitellaan harhaisiksi.