Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
TÄNÄÄN PARISKUNTA ULOS BB-TALOSTA !!! 😈
Eiköhän heidän touhujaan oo nähty jo riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Kessun vaimolla on varmaan kova työ pitää uusi kämppä siistinä kun siellä on jatkossa Kessu ja koiranpentu sotkemassa 24/7.
No kyllä koiranpennun kanssa aina pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko ei anna enää edes makkarikolmikon olla kolmisteen vaan änkee väkisin mukaan. On jopa hylännyt mökkijenginsä Paulan, OP:n ja Kessun keskittääkseen enrgiansa tuon kolmikon hajottamiseen.
Onko makkariin meno kiellettyä?
Älä nyt kehtaa.
Marko on nykyään illalla viimeiseksi ja aamulla ensimmäiseksi Jopen vieressä, taputtelee Joppea toverillisesti selkään ja makoilee makkarin sängyllä, vaikka aikaisemmin ei malttanut.
Vierailija kirjoitti:
TÄNÄÄN PARISKUNTA ULOS BB-TALOSTA !!! 😈
Eiköhän heidän touhujaan oo nähty jo riittävästi.
En nyt ihan pariskunnaksikaan Katia ja Ellaa sanoisi.
Joel ja Krisse 🤗👫 Ihanat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta asukkaat ovat vitsailleet ulkona näkemästään rotastakin, joten eivät taida ymmärtää tuholaisongelmien vakavuutta. Eihän asukkaat asialle voi mitään tehdä, mutta kyllähän tuo äskeinenkin ötökkä olisi pitänyt heti tappaa, eikä jäädä sitä ihmettelemään.
Suurin inhokkini on Timo. Kesti muuten aika kauan tajuta tämä.
Eikö Timo antanut tappaa? Suht iso ötökkä niin oisin ottanut paperia ja tappanut.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän mato-Joel pärjää jos Arttu lähtee...
Krisse hyppää silloin kalifiksi kalifin paikalle ja makoilevat Jopen kanssa kahdestaan makkarissa, eivätkä edes halua tutustua uusiin asukkaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä, mikä juju tuossa huijauksessa on. Nämähän ovat ihan oikeasti siellä hinkanneet ja r*nkuttaneet muiden läsnäollessa. Nyt järjestivät shown, joka on katsojan kannalta täsmälleen yhtä kiusallinen, oli housut jalassa tai ei.
No tarkalleen ottaen
Kai he nyt kuitenkin ensisijaisesti elävät ja vuorovaikuttavat toisiaan varten, eivät (vain) katsojia varten. Eli kyllähän siinä nyt oli tarkoitus vain pelleillä, ja se juttu lähti laukalle, kun yllättäen jopa Marko osti jutun ihan täytenä totena. Mutta se oli itselleni yllätys, että Marko on niinkin hölmö, että keksii Krissen olevan mustasukkainen.
Ja joka nyt muuta luulee, voi kelata stream ykkösen kohtaan 11:01, jossa Paula ja Arttu ovat makuuhuoneessa ja ilmeisesti Arttu on juuri jatkanut teeskentelyä Paulalle, joka nyt ei tietenkään usko tuollaiseen huonoon teatteriin, kun oli siinä puolen metrin etäisyydellä ja näki peiton alle (ja siten isolta osalta mahdollisti koko panoteatterin menemisen täydestä.)
Siinä Paula sitten luettelee, ketkä uskovat oikeasti Artun ja Ellan panneen eilen makkarissa muiden edessä, ja kysyy Artulta että paljastavatko he muille asiaa edes sittenkään jos sekä Arttu että Ella lähtevät talosta.
Ja niiltä katsojilta jotka tuon oikeasti ostivat on kysyttävä että oletteko itse koskaan oikeasti harrastaneet seksiä, jos tuota piditte oikeana yhdyntänä? Tai jos olette, niin millaista se seksinne on? Ei vissiin kovin kiihkeää, jos keskustelette sinä aikana kuin luettelisitte kauppalistaa.
Siis minä tarkoitin tietysti katsojilla noita muita asukkaita, en meitä ohjelman katsojia. Luulin, että tämän tilanne olisi tullut kontekstista ilmi. Eihän tuo tilanne meille 24/7:n katsojille mitenkään ole kiusallinen, koska saamme sulkea ruudun koska tahansa.
Enkä ihan ymmärrä, mitä noloa ja naurettavaa siinä on, että henkilöt, jotka eivät olleet huoneessa kuin hetken, eivätkä nähneet tilannetta kokonaisuudessaan, uskoivat jutun. Ellakin näitä haukkuivat tyhmiksi. Itse puhuu koko ajan peräröörijuttuja koko ajan, mutta sitten taivastelee, jos joku oikeasti uskoo hänen puheensa olevan totta.
No päivittelin lähinnä sitä, että jotkut ohjelman katsojista, siis televisioyleisöstä, on tainnut oikeasti uskoa tämän. Siis ei se, että Ella ja Arttu panisivat ylipäätään tai vaikka jonkun nähdenkin edes ole tässä se uskomattomin osa, mutta se, että edes ryhmäpaineen alla kaikki alistuisivat sitä katsomaan vierestä. Se olisi asia, johon itse kiinnittäisin huomiota.
No eiväthän he alistuneetkaan, vaan lähtivät pois.
Kristiina vaivalloisesti sanoi aamulle että "noo... kai mä voin" kun Marko kysyi voiko tehdä enemmän lettuja. Siis oikeasti Krisse olis tehnyt vaan itselleen. Hieman ajattelematon ja itsekäs on hän kyllä.
Moi! Olen menossa tänään taloon. Oon seurannut tätä palstaa aika tarkkaan, mutta antakaa vielä viime hetken vinkit kenet haluatte että savustan talosta? Tänään lähtee Kati ja Ella. Paula vois olla kohteeni seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi äänestystilannetta on pitänyt näyttää taloon? Nythän ne tietävät heti, ketkä eivät ole katsojien suosiossa. Jos sieltä tänään lähtee Ella ja Kati, niin jatkossa siellä ovat aina Sami, Arttu ja Kristiina.
4 uutta sekoittaa pakkaa. Kivaa että tulee 4 tänään. Kati ainakin ulos ja mielellään Ella.
Siis oikeasti tuo Arttu ja Ella. Ensin molemmat suureen ääneen huutavat, että voisivat tehdä p*rnoa ja mennä puuhalavalle ja paneskella telkkarissa ja puhuvat koko ajan, miten panettaa ja selittävät panojuttuja hyvinkin avoimesti ja ronskisti. Tuossakin keskustellessaan taivastelevat, millainen munkkiluostari tuo on, kun pitää olla ilman seksiä. Mutta sitten nyt ovat muka ihan pöyristyneitä ja haukkuvat muita tyhmiksi, kun luulivat, että he oikeasti harrastivat seksiä. On käytännössä ihan sama, oliko akti oikea vai ei, kun se olisi voinut ihan hyvin olla.
Mä haluaisin nähdä kenet Arttu ottaa seuraavaksi viereensä nukkumaan jos Ella lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JamesStadi kirjoitti:
Hei kertokaas nyt, siis Ella ja Arttu harrastivat seksiä ?!?
Tuo Ellahan on fyysisesti mies. Peppuunko se penetraatio oikeesti tapahtui?
Hyi..yök. Ja s.permoistako tuolla joku puhu tuolla??? Pakko olla skeidaakin jos todella nushaisseet.
Jotenkin niin vastenmielistä heterona... hyi h...ti ! Ja muut kattoi vieressä??
Eiks nouden homppeleiden berberit tarvii enempää lämmitystä, esileikkii tai jotain.
Miten niinku miesten välisestä kanssakäymisestä voidaan puhua noun suoraan? Anhukseen pistellään menemään ja vielä taivutaan lähetyssaarnaajassa ?!?
Onhan toi oikeesti niin luonnotonta ja karmaisevaa.... kun verrataan ulkomaisiin BB ja kotimaisiin miehen ja naisen väliseen NORMAALIIN e.mätin yhdyntään.
Miten mua, kokenutta äijää puistattaa tuo ja oksettaa... viel s.iemennesteet ja mahdolliset u.losteen jämät lakanalla ....yök yök yök
Siis oliko todella näin ??
Mällit lentää lakanoille varmaan kotonakin vai kuinka? Oon kuullut että naiset ottaa suikkiin ja saa mällit kurkkuperään. Onko tää totta?
Ella kävi pyyhkimässä perälistonsa Samin sängyn lakanoihin. Olisivatkin pyyhkineet sinne omiin lakanoihinsa, vaan ei. Sami lähti viemään sperma-/ulosteryönässä olevia lakanoita pois välittömästi. Sairaita.
Siis niin sairasta!!! 🤮 Ulos talosta tollaiset!
Tämä on läpikäyty ja streamista voi käydä katsomassa, kun asukkaat itse naureskelee, että miten noi yhdet uskoi niin ilmiselvän feikin. Voitaisiinko siis jo palstallakin lopettaa jauhaminen selvästä asiasta?
Kumma kun. 2 kamerassa Ella ja Arttu kahdestaan yöllä tupakalla juttelivat että antavat tupakkansa toisilleen ja artt sanoi että annoit minulle sitä mitä rakastan ja haluaisi toisen erän heti perään koska on kyltymätön, miksi olisivat kahden kesken teeskennelleet että panivat.
Joel taitaa olla tosissaan morkkiksessa siitä Krissen h***ttelusta bileiltana. Nyt on iloinen kun Krisse toistelee että kaikki ok ja otti vaan huumorilla.
En ole koskaan ymmärtänyt tuollaista henkilöpalvontaa kuin Krisse-faneilla Krisseä kohtaan. Kaikkia muiden asukkaiden eleitä, puheita, ilmeitä, tekoja jopa hymyjä pidetään Krissen kiusaamisena. Kun taas Krissen kaikki teot ym. ovat ihania ja oikeita.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina vaivalloisesti sanoi aamulle että "noo... kai mä voin" kun Marko kysyi voiko tehdä enemmän lettuja. Siis oikeasti Krisse olis tehnyt vaan itselleen. Hieman ajattelematon ja itsekäs on hän kyllä.
Päättivät puolittaa paiston.
Öööö, Arttu uhoaa, jos tulee kutsuja radiohaastatteluun, aikoo olla ihan jurrissa. No huoh, kun mielenkiintoista..
Ihanat Krisse ja Joel makkarista höpöttelemässä ❤️
Noilla synkkaa hyvin. Mukavaa kuunneltavaa, rentoa menoa ja hassuttelua.
Ulos ja vähän äkkiä, arttu, kati ja ella.