Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tuo köyhyysläppä jonkun mielestä oikeasti hauskaa? Minuun kyllä uppoaa tuollainen sellaisena ohimenevänä heittona sopivassa kohdassa, mutta mikä idea tuollaisessa jatkuvassa jauhamisessa ja jankuttamisessa on? Ja sama juttu tuossa "kaikki haluu olla mä" -huudossa. Arttukin uhoaa, miten mahtavaa on, että joku vihaa häntä niin paljon, että viitsii äänestää häntä. Mikä ihme siinä on hauskaa?
defenssi?
Juu, tuo minullekin tulee tuosta Artun uhoamisesta mieleen. En ihan ymmärrä, kuvitteleeko hän oikeasti olevansa hauska vai kova äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo folioukon tekeminen on Katilta niin selkeää pelaamista että pahaa tekee. Kaikki keinot pitää käyttää.
Mulla meni viimeinenkin maku Katiin, kun väheksymällä suolasi Sami-ressukan unelman radio-rockista.
Ei sitä Katin tarvii suolata, kyllä se unelman asteelle jää muutenkin, vai kuvitteleeko joku oikeesti että tuo ulkoaopittuja toisten suusta napattuja mielipiteitä suoltava typerä möllitys mihinkään julkisuuteen pääsisi.
No mä toivon, että mun ystäväni eivät ihan noin tylysti lyttäisi ajatuksiani, vaikka ne joskus utopistisia ovatkin. Kessufanejakin on, ei ehkä ollut sopiva aika taktisestikaan.
Ellan oksennuksetkin jätetty pois koosteesta ja Alma sanoi että "mitään ei sattunut" voi tavaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nainen voi ollakin kolhon näköinen kuin Kati? Piirteet ovat kuin kirveellä veistetyt ja kovin maskuliiniset, käytös ja pukeutuminen on kovin äijämäistä. Naisellisuutta ei tippaakaan. En olisi ylättynyt vaikka Katin housuista olisi löytynyt miehen värkki.
Toi nyt on törkeetä..!.. en tykkää katista, mut tommonen puhe ei silti oo ok..!.. pidä pääs kiinni, jos suollat tollasta p*skaa ja kasva ihmisenä ennen ku arvostelet muita..
Mikäs mielensäpahoittaja sinä olet vai oletko yksi hassu-Katin nistikavereista? Suomessa on sanan- ja mielipiteenvapaus ainakin vielä toistaiseksi, eikä viestini ollut lähelläkään sitä törkeyttä, miten Kati on kanssa-asukkaistaan itse puhunut. Sitä saa mitä tilaa.
Juu samalle tasolle vajoaminen tai jopa alemmas onkin hyvä tapa..
🤔👍
Tässä moraalinvartijan viittasi, ja kruunusi, ole hyvä!
Ei näytetty Ellan oksentamista.
Ärsyttää tuo Katin taktikoiminen ja pelaaminen. Ei BB ole mikään Survivor ja Katin kiinnostavuus on minulle mysteeri. Muistan hänen toimistaan lähinnä typerät hatut
"Onneks kenellekään ei sattunu mitään ja apu oli koko ajan lähellä"
Juuh niin
Aika nätisti oli ellan kännioksentelut sensuroitu koosteesta.. :O
Kati miettii että pitääkö alkaa puukottamaan kavereita selkään, jos haluaa päästä finaaliin, "tämmösiä ajatuksia ihmisillä on, jotka haluaa pelata", eli toisinsanottuna Katilla itsellään on näitä ajatuksia.
Voi helvetti. Ei ellasta mitään koosteessa! Ei pitäisi yllättää.
Eipä tietenkään koosteessa näytetty kuinka Krisse jeesasi Ellaa, vaikka Krisse teki suurimman työn. Paula, Kati Ja Roope näytettiin hoivaamassa Ellaa.
Taas tuo Joppe syö! Krapulaan vai ahdistukseen, tuskin sillä nälkä ihan on?
Cheer up, Joppe, kun Paula saa seuraavan kerran rosentteja, genitaalisi saavat liikuntaa.
Miks Ellan oksennuksen tukehtumista ei näytetty?
Ellan osuus bibiksistä leikattu täysin pois 🤨
Siis mitääh??? Krisse painoi duunia koko illan/yön ja Ellan kaikki laattaepisodit jätetään näyttämättä koosteessa hengenpelastuksineen kaikkineen ! Ei myöskään kännisten Artun ja Joelin paimentamista, nyt oikeesti wtf?!
WTF??? Siis BB kusettaa ihan huolella näissä koosteissa? EIhän noista bileistä näytetty yhtään mitään.. Voi luoja.. Ketä edes kiinnostaa seurata koosteita..
Ellan holtiton oksentelu ja lähes tukehtuminen jätetty koosteesta jostain syystä pois.
No varmaan ketään ei hirveästi kiinnosta, mutta mulle riitti kokonaan BB:n katselu, vaikka oon ollu aika aktiivinen tän kauden kanssa. Voin itse asiassa jo nyt henkisesti paremmin, kun teen muita asioita. Timon käytöksen täyden muutoksen takia tuli aivan huijattu olo, ja tuotannon passiivisuus tajuttomana oksentavan Ellan tilan suhteen viime yönä oli kylmäävää. Onneksi on kivoja ohjelmia joissa on sydäntä, kuten juuri toisella kanavalla loppunut Elämäni biisi, terveisin henkinen mummeli. Täällä vauvapalstalla on kuitenkin ollut kiinnostavaa ja välillä aika tarkkanäköistä kommenttia, ja toki ne jotka vaan tykkää ohjelmasta ottakoon siitä kaiken irti. Keep it up, järkimammat!
Vierailija kirjoitti:
Eipä tietenkään koosteessa näytetty kuinka Krisse jeesasi Ellaa, vaikka Krisse teki suurimman työn. Paula, Kati Ja Roope näytettiin hoivaamassa Ellaa.
Marko siis.
Marko on paras! :)