Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
52881/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo on ollut tänään mykkä. Varmaan tosi paha olo ja väsyttää.

Tietää oikean Timpan paljastuneen. Ihan varmasti ottaa kupoliin.

Olen itse mielestäni ihan oikea selvinpäinkin, niin varmaan on Timokin.

Monet saa viina ja vaikka joku lääkekin ihan eri ihmiseksi. Aineilla on vaikutuksia aivokemiaan ja käyttäytymiseen. Huumeissa oleva voi tappaa oman rakkaan perheenjäsenensä harhojen vallassa.

Kaikihan me tunnemme näitä mukava mies paitsi päissään tai toisinpäin.

Mutta muuttuuko käytös? Vai ollaanko vielä hömppistä kaikkien kaveria? Minusta Timo ei ole ollut aito, jokin ihannekuva itsestä on ollut tyylilaji.

Vierailija
52882/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakaan ei kannata unohtaa. Ja ääniä kannattaa säästää lähetyksen loppuun, jopa siihen hetkeen, kun laskuri räjähtää käyntiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52883/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella oli tukehtua, kun oli juonut itsensä kaatokänniin. Onneksi Kristiina Markon avustuksella auttoi juopon Ellan pinteestä. Ella oli maannut selällään oksentaessaan ja korisi. 

Jos kukaan ei olisi kuullut korinaa, olisiko tuotanto huomannut lainkaan, että humalainen ella ei enää saa henkeä.

Olipahan opetus, miten voi käydä, kun ryypätään kaksin käsin. 

Onpa sitä oksennukseensa tukehduttu monesti. 

Minusta oli jotenkin traagista, kun niiden auttajien piti yrittää saada Ellalle sokeria sisään, niin melkein anorektisen laiha nuori ihminen sopersi, että ei sokeria, kun se lihottaa. Sitten onneksi huoli sen tikkarin.

Vierailija
52884/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0:50 alkaa Ella laattaamaan ja siitä reilusti yli puol minsaa ennenkuin Krisse saapuu paikalle. Ella kurlailee ja yrittää yskiä sitä oksua pois, helpottaa vasta kun Krisse on kääntänyt Ellaa vähän.

https://hardelli.com/2020/10/17/draamaa-bb-talossa-kristiinan-fiksu-toi…

Draamaa BB-talossa – Kristiinan fiksu toiminta pelasti ihmishengen – katso video

Yösydännä koettiin pelottavia hetkiä Big Brother -talossa. Onneksi Kristiina tajusi tilanteen vakavuuden ja ryhtyi auttamaan.

Koko BB-talon asujaimisto oli unten mailla, kunnes Ella alkoi köhimään vuoteellaan. Kristiina havahtui ja tajusi Ellan oksentavan, joten hän tarttui Ellaa niskasta ja käänsi pään sivummalle. Ella nukkui osittain selällään, joten tukehtumisvaara oli olemassa, mikäli oksennusta olisi joutunut hengitysteihin.

Myös Marko heräsi ja tuli Kristiinan avuksi, jotta he saisivat Ellalle mahdollisimman hyvät oltavat.

Artikkelin ohessa olevalta videolta näet Kristiinan ja Markon esimerkillisen toiminnan.

Vierailija
52885/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtanen oli tosi välinpitämätön "ei siinä Krisse henkeä pelastanut". Muuten, söikö Kati koko suklaalevyn?

Vierailija
52886/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en Ellasta pidä laisinkaan, niin mua ihan aidosti ahdisti katsoa yöllä sitä yskimistä. Mietin siinä moneen kertaan, että mitä jos tukehtuu ja kuolee... vaikka olisi kuinka inhottava ihminen, niin en minä kuolemaa silti toiselle toivo.

No ei kai nyt tietenkään kukaan toivo täällä kuolemaa. Tämä on tositv-ohjelma, josta tänä viikonloppuna on harvinainen mahdollisuus äänestää ulos sellaisia, joiden ei toivo rahapalkintoa voittavan. Äänestys maksaa oikeaa rahaa katsojille. 

Jos siis täällä arvostellaan asukkaita heidän tekemisistään, kukaan terve ihminen ei edes ajattele tuollaista. Totta kai se viimeöinen kakominen oli kamalaa katsottavaa, ja ihmettelen edelleen miten vähän BB asiaan reagoi. Kävi mielessä, että eikö tällaiseen ole varauduttu ennalta. 

BBhän reagoi heti, kun kakominen alkoi ja tuli Ella kuulutukset. Tuli varastohuoneeseen sokereita kohottavia ja uudet petivaatteet joka kerta. Tuli kolmannella kerralla mieleen, että häkeen oli soitettu ohjeistusta, kun se tuoremehu ja sokeripalat lävähti tiskiin.

Yöstä selvitty, kaikki hengissä. - mitä BBn olisi vielä muuta pitänyt tehdä?

BB otti todennäköisesti vaarin Krissen kehotuksesta antaa Ellalle sokeria, koska mehua ja sokeripaloja ilmestyi varastohuoneeseen heti tuon jälkeen.

Kristiina oli hakemassa tikkaria, kun varastohuoneesta samaan aikaan löytyi mehua ja sokeripaloja.

ES oli tullut jo hetkeä aikaisemmin. Siinä vaiheessa Kristiina alkoi puhumaan sokereista.

Jos yön tapahtumat olisivat vielä katsottavissa, sanoisin sulle, että ota silmä käteen ja katso uudestaan.

Vierailija
52887/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on aina petollista jos juo erilaista alkoholia sekasin. Jos ois juonu pelkkää bisseä tai pelkkää viiniä, olis voinut olla helpompaa. Tai voihan se olla että on ollut jotain väkevää tai muuten erikoista viiniä. Tunnistiko kukaan minkä merkkinen viini oli kyseessä?

Vierailija
52888/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausvatsa my ass!!!

Antakaa ihmisten painojen ja vartaloiden olla rauhassa! Vastenmielistä olla kommentoimassa ulkonäköä ja painoa.

Muutem, esim. endometrioosi voi tehdä sen, että hoikallakin naisella on pömppömaha (googleta endo belly), ja tästä saa sitten kuulla ei-toivottuja raskausuteluja.. kokemusta on, ja ei, ei kuulu kenellekään!

Vierailija
52889/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tolla katilla on aina iso paksu huppari sisällä? Muille T-paita. Ei kai tuolla kylmä ole.

Babyvatsa piiloon.

Onko se siis oikeesti raskaana, ku oon nyt kattonut et sillä on ihan raskausvatsa.

Mulla on vaistomitä nähnyt alavatsansa kasvua. Joko on lihonut tai raskaana. Jos on niin sen ilmoitus varmaan ensiviikolla jos jää taloon. Pelisiirto tuotannolta minkä tiennyt ennen taloon tulemistaan

Aika näyttää. Kati jännittää jääkö, jos miettii että voittaa kun muut ei nimeä.

Moni lihoo talossa ollessaan kun erilaisia herkkuja riittää ja liikkuminen vähenee, joten eiköhän siitä samasta ole kysymys Katinkin kohdalla.

Miksei tuolla  muuten ole kuntopyöriä/askelluslaitteita/juoksumattoja/trampoliineja? Eikö toikin vessajengi vois jauhaa kuntoillessa? Sanoisivat, että milloin ei ole viikkotehtävän kanssa kiireitä, jokaisen pitää kuntoilla ainakin puol tuntia päivässä? Sais tehdä omaan tahtiin, että ei tarttis mitään kauheeta hikijumppaa vetää, mutta jotain edes? Aiemmin tuolla on asukkaat tahtoneet ittekin kuntoilla, nyt on kumma, kun vaikka on kaks ammattiliikunnanohjaajaa mukana, ei paljon liikuntaa olla nähty.

Minkä takia haluaisit kuunnella laitteiden hurinaa, kolinaa tai askelten läpsytystä juoksumattoa vasten? On erinomaista, että talossa makaillaan paljon, niin on huomattavasti miellyttävämpää kuunnella asukkaita. 

Vierailija
52890/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo asukkaiden perheenjäsenten dissaamiset voisi jättää tästä keskustelusta pois?

Vierailija
52891/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla, että olivat niin kännissä ja nyt noin jäätävä krapula tollasesta määrästä alkoholia? Kyllä kait meillä normaali illanvietossa menee enemmän ja kukaan ei ole koskaan ollut tollasessa kunnossa.

52892/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellan peli ei ole pelattu, luotan kansaan joka antaa armon.

Vierailija
52893/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut molemmille, Ellalle ja katille kuusi ääntä. Huomenna viimeisellä mainoskatkolla muutama lisää. Joo, rahantuhlausta kyllä mutta tuhlailen silloin tällöin muutenkin.

Ja mulla ei ole suosikkia tuolla, joten ääniä ei mene suosikkeihin 😀.

Mä oon laittanut vasta Ellalle. Olen edelleen kahden vaiheilla, äänestänkö Katia vai Arttua mun "viikkobudjetin" toisella puolikkaalla. 

Vierailija
52894/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisellä unissaan oksennus kerralla Ella ehti aika kauan yskiä ja kurluttaa oksennusta ennen kuin Krisse ilmaantui paikalle. Kuuliko Krisse oksennusäänet vai kuuluttiko BB Ella, Ella.. kuten toisella ja kolmannella kerralla? Kyllä siinä vaaratilanne oli.

Kamalaa sätkyttelyä :( Toivottavasti Ella lopettaa päihteiden käytön kokonaan kun näkee oman tilansa.

Missään tilassa ollut, kun muisti heti asennella housunsa persvakoon, kun nousi. En ymmärrä mistä päihtyi, kaivoiko housun saumasta jonkun pillerin.

Vierailija
52895/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtanen oli tosi välinpitämätön "ei siinä Krisse henkeä pelastanut". Muuten, söikö Kati koko suklaalevyn?

Missä Virtanen nämäkin ”viisaat” sanat sanoi?

Vierailija
52896/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Brother ei kuitenkaan puuttunut vaaratilanteeseen, sillä ohjelman formaattiin liittyvät tiukat säännöt siitä, millaisissa tilanteissa tuotantoyhtiö voi mennä taloon sisään.

– Ohjelman formaattiin kuuluu, että ilman todella pakottavaa syytä sinne taloon ei mennä, Virtanen toteaa.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/396a55a1-df24-4877-92c2-ea05a92…

Tukehtuminen ei siis ylitä kynnystä.

Vierailija
52897/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terästääkö BB niitä juomia?

Vierailija
52898/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut molemmille, Ellalle ja katille kuusi ääntä. Huomenna viimeisellä mainoskatkolla muutama lisää. Joo, rahantuhlausta kyllä mutta tuhlailen silloin tällöin muutenkin.

Ja mulla ei ole suosikkia tuolla, joten ääniä ei mene suosikkeihin 😀.

Mä oon laittanut vasta Ellalle. Olen edelleen kahden vaiheilla, äänestänkö Katia vai Arttua mun "viikkobudjetin" toisella puolikkaalla. 

Äänestä vaan katia 😀

Vierailija
52899/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Virtanen?

Vierailija
52900/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskausvatsa my ass!!!

Antakaa ihmisten painojen ja vartaloiden olla rauhassa! Vastenmielistä olla kommentoimassa ulkonäköä ja painoa.

Muutem, esim. endometrioosi voi tehdä sen, että hoikallakin naisella on pömppömaha (googleta endo belly), ja tästä saa sitten kuulla ei-toivottuja raskausuteluja.. kokemusta on, ja ei, ei kuulu kenellekään!

Täällä kakarat huutelee noita raskausvatsajuttuja. Samat pellet jotka heittelee niitä munajuttuja. Ei niihin kannata edes reagoida.

Ketju on lukittu.