Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
52701/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Ella ja Kati puhuneet voittopotin jakamisesta on ison rankun paikka.

Miksei tuotanto puutu asiaan???

Vierailija
52702/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte Katin voittavan bb:n äänestäkää nyt Ellaa ja Samia. Jos haluatte ettei Kati voita vaan joku muu suosikkinne äänestäkää nyt Katia. Siten eliminoitte haluutteko Katille koko bb potin ja puolet siitä Ellalle. Valinta on teidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52703/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo eilen umpikännissä tokasi ”mä voisin panna teistä kaikkia” ja järkyttävän kiusallinen hiljaisuus 😂😂😂

Vierailija
52704/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bb:llä pitäisi olla psykologin palvelut saatavilla asukkaille myös talosta poistumisen jälkeen. Ei saisi jättää käsittelemään yksin kaikkea mitä itsestään on kirjoiteltu.

No niillähän on!!

Vierailija
52705/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla ketään viatonta, joka ei puhuisi toisesta pahaa?

Kristiina ei ole haukkumista harrastanut. Nuorin ja kypsin kaikista.

Vierailija
52706/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katipois kirjoitti:

Katin IG tilistäkin voi mennä lukemaan ”minä sitä ja minä tätä.”

Paljon kysymyksiä myös yleisölleen mutta harvaan kukaan jaksanut kommentoida mitään.

Arvaa miksi?

Siksi koska EI OLE AITO.

Öö. Mitä hänen siellä omalla IG tilillä sit pitäisi julkaista? Puhua sinusta vai? Minä kun luulin että instassa kaikki nimenomaan jakaa juttuja itsestään ja omasta elämästään...

Vierailija
52707/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella ja Kati olivat sopineet jakavansa voittorahat.

Onko tuo sallittua?

No eihän sitä tuotanto pysty määräämään, mihin kukakin voittorahansa käyttää. Jos haluaa lahjoittaa puolet (miinus verot) toiselle kilpailijalle, niin minkäpä sille voi. Ei tuotannolla ole pääsyä noiden tilitietoihin.

Eihän siitä ole kyse vaikka veisi voittorahat kaatopaikalle vaan siitä ettei siitä jaosta toisen kisaajan kanssa saa puhua kisan aikana.

Vierailija
52708/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää aivan äärettömästi se, että miten Kati oli vasta viidentenä häätöäänestyksessä!!!!!!! Mikä ihmisiä vaivaa? Älkää antako niin paljon Kessulle ja Artulle ääniä vaan keskittykää siihen, että saadaan ensisijaisesti Kati ja Ella v ittuun tuolta! Ja ne, jotka Ellaa äänestävät niin muistakaa äänestää samalla myös Katia!!!!!!!!! 🤬🤬🤬

Miksi pitäisi äänestää, kuten sinä haluat? Enemmistö nähtävästi haluaa mieluummin Ellan, Samin, Artun ja Kristiinan pois kuin Katin.

Ääniä on annettu vasta pienen pieni murto-osa, valtaosa äänistä tulee lopussa.

Vierailija
52709/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel vaikuttaa jotenkin kierolta ja ilkeeltä. Ei suoraan mutta silleen pinnan alla... Huomas jo pari viikkoa sit.

Jep, eilen kännissä laukoi mielipiteitään muista asukkaista. Selvinpäin ei siihen kykene.

JA kertoi suoraan ja rehellisesti ja nätisti. Vaikkei tulisi toimeen kaikkien kanssa, ei silti haukkunut, totesi mm. Ellasta, että ei olisi valinnut ellaa bibiksiin, koska tuntuu että E katsoo häntä alaspäin eivätkä oikein tule juttuun.

Vierailija
52710/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalan kuningas kirjoitti:

Meitä, jotka on kännissä fiksumpia kuin selvinpäin, on vähän. Itseni lisäksi tunne muita.

Minä myös eli et oo ainoo.

Vierailija
52711/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati ei ole hyväntahtoinen ihminen todellakaan. Oletteko muutkin huomanneet, että ihmiset, joilla on joku tarve todistella omaa ”hyväntahtoisuuttaan” ja paremmuuttaan, niin ovat aina oikeasti ihan muuta.

Kutsuu itseään hyväntahtoiseksi vaikka tämän kauden alussa puhui lihavista inhottavasti tyyliin ”miksi lihavat ei vaan laihduta?” Ei taida ÄO60-Katin tajuntaan mahtua käsite syömishäiriö.

Vierailija
52712/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB pitäisi tänään kutsua asukkaat sohvalle ja ilmoittaa, että Kristiina pelasti viime yönä Ellan tukehtumiselta ja näyttää vaikka vielä klippi tilanteesta todisteeksi. 

Tänään on pakko palkita Krisse ja Marko jotenkin! Pizzaa ja leffa mökillä esimerkiksi.

Kyllä!

Vierailija
52713/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskahan ne uudet asukkaat on tulossa? Talossa ei vaan ole ruokaa eikä kahvia, puuroa ja papuja taitaa olla niiin ja karkkia

Ei aavistustakaan. Koosteessa kyllä joka_ikinen_päivä viikon ajan on sanottu, että sunnuntaina tulee neljä uutta asukasta, mutta eipä tosiaan ole tietoa, milloin ne uudet asukkaat tulevat...

Mä oon kanssa tosi epätietoinen siitä, että milloin ne sunnuntaina tulevat uudet asukkaat oikein tulee, tuleeks ne tänään vai maantaina? Isoveli vois kertoo jotenkin täsmällisemmin aina noista asioista, ettei tarvis aina arvuutella ja pähkäillä töissäkin ollessaan, että milloin hitto ne oikein tulee. Menee perhe-elämä ja työasiatkin ihan sekaisin kun BB-tuotanto tiedottaa aina niin epämääräisesti. Mä mietin niitä uusien asukkaiden tuloa niin paljon, että valvon aina aamuun asti 24/7:aa tuijottaen ettei ne vaan tulis sinne salaa sillä aikaa kun mä nukun.

Et oo tosissas? Eroa ja irtisanoudu duunista ennen seuraavaa kautta, jos käsikirjoitettu "tosiTV"  BB on live-elämää tärkeämpi

Voisikohan palstalle saada lihavoidun ja kursivoidun tekstin lisäksi jonkun oman fontin sarkasmille? Ei ihme, että talon tapahtumatkin saadaan täällä esitettyä niin negatiivisessa valossa, ketjun jengihän ei näköjään ymmärrä huumoria, jos sitä ei alleviivata ääneen nauramisella tai itkunauruhymiöillä.

Vierailija
52714/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kati ei ole hyväntahtoinen ihminen todellakaan. Oletteko muutkin huomanneet, että ihmiset, joilla on joku tarve todistella omaa ”hyväntahtoisuuttaan” ja paremmuuttaan, niin ovat aina oikeasti ihan muuta.

Kutsuu itseään hyväntahtoiseksi vaikka tämän kauden alussa puhui lihavista inhottavasti tyyliin ”miksi lihavat ei vaan laihduta?” Ei taida ÄO60-Katin tajuntaan mahtua käsite syömishäiriö.

Kiusaajan luonne. Tykkäävät nöyryyttää ja halveksua jo ennestään haavoittuvassa asemassa olevia ihmisiä.

Vierailija
52715/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla ketään viatonta, joka ei puhuisi toisesta pahaa?

Ei taida enää olla, kun Timokin alkoi Kessua kiusaamaan eilisissä bileissä.

Vierailija
52716/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo eilen umpikännissä tokasi ”mä voisin panna teistä kaikkia” ja järkyttävän kiusallinen hiljaisuus 😂😂😂

Panisin Timoa, komee.

Vierailija
52717/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään. Sillä ei ole mitään väliä vaikka naisella olisi jalkojen välissä külli, kunhan on vain laiha. Ja ikinä ei voi olla liian laiha, se on sääntö naisille. Tissit on myös asia, joita ilman nainen on rutkasti parempi tai jos sellaiset löytyy niin maksimissaan terhakat B-pikkutissit tai jos isot niin sitten silikonit.

M ja sanon nyt vihdoin totuuden teille mitä

kukaan mies ei uskaltanut koskaan sanoa ääneen.

Sulle on tainnut käydä Artut ja olet homppeli?

No oikeastaan jos rehellisiä ollaan niin heteronainen olen. Tekeydyin miehenä, koska onhan se nyt fakta, että noinhan miehet ajattelee. Naisen pitäisi olla kuin BB:n Ella - ei rintoja, tosi laiha ja külli píllun tilalla.[/quote

SÄ OOT LIIKKUNU VÄÄRIEN MIESTEN SEURASSA. OLIN NUORENA EPÄVARMA, VAIKKA URHEILIN, OLIN HOIKKA JA LIHAKSIKAS. KELPASI MUILLE MUT YKS MOLOPÄÄ SANO ET PIKKUSEN VOISIT LAIHUTTAA. ALOIN VETÄÄ PIRIÄ JA OLIN LUURANKO. SILLOIN TUNSIN ITSENI POJAKSI. TISSITLIN HÄVIS. NYT OON 168 JA 80 KG JA TIIÄN ET ON YLIPAINOO, MUTTA KELPAAN ITSELLENI JUURI NÄIN JA NIINPÄ MYÖS MUILLE. ÄLKÄÄ TEHKÖ PERÄSSÄ. OLI VEEMÄINEN TIE KULKEA. ONNEKSI SAIN MAAILMAN IHANIMMAT LAPSET JA NIILLÄ ON ENITEN VÄLIÄ. KUKAAN EI ENÄÄ SANELE MILLAINEN MUN ULKONÄÖN PITÄS OLLA. MULLA ON HYVÄ NÄIN. HARMI KUN OLINKI NIIN EPÄVARMA. ]

Täh?

Vierailija
52718/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kati on ivaavin Ja pilkkanauruisin ihminen tiäkkö.

Vierailija
52719/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla menee alkoholi ihan eri tavalla päähän.

Ai paikalla on väliä? Sama määrä alkoa kotona/mökillä/baarissa aiheuttaa eriasteisen humalatilan?

Olen aina kuvitellut, että se johtuu alkon %-määrästä ja juomavauhdista. Jos noille olisi tarjoiltu kossua ilman lantrinkia, kaikki olisivat saaneet alkoholimyrkytyksen.

Vierailija
52720/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Joel jo pyytänyt Kristiinalta anteeksi että kutsui tätä huoraksi viime yönä?

Nauroivat sille yhdessä makkarissa vähän aikaa sitten. 

Eli ei ole pyytänyt anteeksi. Hyi hitto mikä ällötys koko äijä. On varmaan paljonkin kokemuksia maksullisista, en ihmettelisi.

Tottakai Krisse nauroi hänen kanssaan, mitäpä olisi muutakaan tehnyt kun Joel on aiemmin ollut kohtelias ja kiltti, varmaan on hämmentävää kun yhtäkkiä tuollaista sanoo.

Nyt ymmärrän miksi Joel hengailee Artun kanssa. Samanlaisia sikoja kummatkin. 🤮

En oo pitäny Joelista alus alkaenkaan. Käyttäytyy tosi töykeästi ja vaikuttaa sovinistista. Näkihän sen jo, miten kohteli Sasaakin.

Sasa sai just sen kohtelun mitä ansaitsikin ja oikein kerjäs

Ketju on lukittu.