Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ällötys se Katin omahyväinen ilme ku ajatteli aluksi olevansa top vitosessa. Oikein ekana huus että katsojat ovat äänestäneet varmasti suosikkia. Ihan sama kuhan hän lähtee su
No ei näyttäsi olevan lähdössä. Toivon todella, että lähtee, on tosi ilkeä ja laskelmoiva ihminen.
Oon miettinyt, et ei tee hyvää Katin bisnekselle tää... kuka ihmeessä haluaa enää ikinä palkata Katin pt:ksi tämän esityksen jälkeen. Järkyttävä ihminen, kiertäisin kaukaa...
Sama jos Paula meinaa vielä ruveta pt-hommia tekemään, niin eipä tuu hällekään asiakasryntäystä.
Paula on vetänyt jumpat todella hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Annettiinko eilen nelosen koosteessa vihjeitä kolmannesta taloon tulevasta asukkaasta?
Joku mies oli, Krissestä tykkäsi, oliko Sami kenestä ei tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Noi Ellan jutut eilisissä bileissä kun satuin yöllä liven avaan😂 1. ”Mä haluisin olla strippari, sopisiksmä? Oikeesti? Kiitos. Mua kyl kysyttii jo viime vuonna puuhalavalle sinne messuille mut en menny. Mietin et tänä vuonna vois. Mikä ois mulle hyvä strippari nimi? Haluaisin olla sellanen hidasliikkeinen ja sensuelli, en sellanen ”bum bum ah”tyyppi. Vaan sellanen naisellinen ja elegantti strippari.” *näin paljussa keskiyöllä Ella selitti Artulle, Joelille ja tilille.
2. Me jäädään ainoona kaksin taloon, Ella ja Kati! *sanoi Ella itsestään ja hänestä kaikille, muiden kuullen sohvalla kun saivat Tämän hetken äänestystulokset kuvaruudulle joita tulkitsivat väärinpäin, että luulivat prosnetti laskuria tulkitaan niin että eniten ääniä saanut häädetään talosta. Vaikka meni toisin päin, eli että Timo kärjessä suosituimmissa ja Ella itse sielä häntäpäässä lähdössä vähien äänien takia. Luuli et suosituin ja ilme muuttui kun tajusi. Tätä ennen tosiaan kerkesi ylimielisesti tokasemaan että no eihän se toisinpäin VOI mennä, et he olisivat lähdös.. ja Kati komppas. Ja he jäisivät taloo ku muut lähtisivät ja pienet naurutkin ottivat. reps xD
Ja rääkäisi vielä kovaan ääneen, et kaikki haluu olla MÄ, kun näki että on ekana ja Kati sanoi et on varmaan äänestetty siitä kenet eniten halutaan jäävän taloon. Niin, noh...
Vierailija kirjoitti:
Ella ja Kati olivat sopineet jakavansa voittorahat.
Onko tuo sallittua?
Jos salkimme. Eli ääniä ko parille.
Srhän tarkoittaa että Ella ja Kati ovat viimeiset . Eihän se onnistu 😂😂 kai nyt huumorilla spekuloi.
Vierailija kirjoitti:
En ollut tajunnut, miten suosittua energiajulmien latkiminen on ihan aikuistenkin kesken. Juteltiin puolisoni kanssa tuosta äsken ja hämmästyin kun hän sanoi työpäivänsä aikana juovan aina 1-2 tölkkiä. Nocco on kuulemma nyt "in" mutta hän juo Monsteria.
Tuolla talossa nuo juomat on kanssa tosi suosittuja.
Saako niistä OIKEASTI energiaa ja "oloja"?
Olen joskus maistanut vähän., en pitänyt mausta.
Kyllä piristävät ja hyviä juuri työpäivän aikana, osa on jopa ihan hyvänmakuisia ja ne huonommatkin on sellaisia, että saa hyvin juotua. Tykkään itse mausta paljon enemmän kuin alkoholin mausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse vei Timon mariannet :( Olisi nyt voinut säästää hänelle edes yhden oman pussin.
Krisse sano Timolle että mulla on sitten meiän Mariannet.
Silti ei antanut Timpalle edes yhtä pussia omaksi. Krisse aikoo selvästi pitää itsellään karkit ja jakaa sitten Timole muutaman silloin kun itse haluaa syödä.
Ihan sillain tiedoksi, että muita vegaanisia karkkeja (joita Timo voi syödä) ovat noi Pihlaja- ja Kettukarkit. Lisäksi Turkinpippurit on vegaanisia
Marianne karkit naisten karkkeja. Väkeviä karkkeja miehet syö jos ylipäätään syö karkjeja. Tuossa kuulin 247 Timppa se pussas Ella tyttöä yöllä. Voi ei.
Pussas ja likisteli Arttukin Joelia ja Timoa, Joel Paulaa jne. Normaalia kännilähentelyä.
Vierailija kirjoitti:
Mää ihmettelin et miksi Paula oli niin kädetön noitten känniläisten kans, eikö oo ennen känniläisistä nähnyt tai niistä huolehtinut.
Markon huolehtiessa Samista, Paula kysy et ookko tehny jotai järkkärin hommia ku on noin homma hallussa?
Musta on vähä surullista että ajatellaan että pitäisi olla joku erillinen koulutus siihen että osaa huolehtia toisista tilanteen vaatiessa.
Ja Marko oli selvästi hämmentynyt tästä Paulan kysymyksestä... sanoi et onhan hän nyt ihmisistä ennenkin huolehtinut ja et on sitä nyt pahempaakin nähty.
Tänään on tulossa taas yksi joutava päivä.
Asukkaat makoilevat ja mässyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse istuu vähän syrjässä porukasta ja näyttää ulkopuoliselta. Tekisi mieli mennä halaamaan ja sanoa olet ihana.
Joo, ja Krisse taisi huomata yölläkin hetken ulkopuolisuuttaan, kun vihdoinkin pääsivät syömään ja Kristiina kysyi sitten, että kuka muuten hänen vaatteet vaihtoi silloin, kun hän biletyksen päätteeksi istui vessassa oksentamassa. Kati sanoi siihen heti terävällä äänellään, että ei kukaan. Kristiina jäi mietteliään näköiseksi ja Kati sitten vähän ajan päästä korjasi tilannetta, että pystyit kuitenkin toimimaan. Niinhän hän varmaan pystyikin, mutta kyllä muita paapottiin vaikka pystyivätkin toimimaan ja Kristiina jätettiin aika lailla yksikseen. Kyllä joku hänet vessaan taisi auttaa, mutta ei paljon muuta.
Täällä on aivan älytöntä tämä Krissen ihailu ja paapominen. Teki hän mitä tahansa, kaikki on niin hienoa ja mahtavaa. Ja taas toisin päin, sanoi hälle kuka mitä tahansa tai jättää sanomatta, se on heti kiusaamista se. Lopettakaa tuollainen jalustalle nostaminen, ei oo kivaa luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
En ollut tajunnut, miten suosittua energiajulmien latkiminen on ihan aikuistenkin kesken. Juteltiin puolisoni kanssa tuosta äsken ja hämmästyin kun hän sanoi työpäivänsä aikana juovan aina 1-2 tölkkiä. Nocco on kuulemma nyt "in" mutta hän juo Monsteria.
Tuolla talossa nuo juomat on kanssa tosi suosittuja.
Saako niistä OIKEASTI energiaa ja "oloja"?
Olen joskus maistanut vähän., en pitänyt mausta.
Juon päivittäin batterya, en saadakseni oloja vaan saadakseni kofeiinia. En kyllä juurikaan juo vapaapäivinä ja yritän pysytellä yhdessä tölkissä per päivä. En usein aamulla jaksa keittää kahvia eikä tosiasiassa edes tee mieli heti herätessä mitään kuumaa, joten juon batteryn töissä tai automatkalla töihin. Tykkään kyllä sokerittoman batteryn mausta, en siis juo mitä vain energiajuomia. Kyllä aika moni aikuinen ihminen juo energiajuomia mutta tuskin saadakseen mitään ”oloja”.
Mä en ymmärrä tätä Kati-vihaa, saa ihan kohtuuttomasti vihaa siihen nähden millainen on. Menee kyllä ihan yli tiettyjen asukkaiden vihaaminen ja sitten taas toiset saa kaiken anteeksi ja niitä katsotaan läpi sormien.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää aivan äärettömästi se, että miten Kati oli vasta viidentenä häätöäänestyksessä!!!!!!! Mikä ihmisiä vaivaa? Älkää antako niin paljon Kessulle ja Artulle ääniä vaan keskittykää siihen, että saadaan ensisijaisesti Kati ja Ella v ittuun tuolta! Ja ne, jotka Ellaa äänestävät niin muistakaa äänestää samalla myös Katia!!!!!!!!! 🤬🤬🤬
Katin ilme oli kyllä täydellinen kun tajusi, että kansahan inhoaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne reagoi kun ei kaupasta ostettu ruokaa? Eikö kukaan suuttunut?
Ei :D kaikki toivoivat herkkuja ja olivat onnessaan kun niitä nyt saivat. Saa nähä montako päivää jaksavat kiskoo pelkkää sokeria ja sipsejä
No o kai niillä jäljellä vielä entisiä ruokia ja ne roiskelätyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tolla katilla on aina iso paksu huppari sisällä? Muille T-paita. Ei kai tuolla kylmä ole.
Babyvatsa piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi Ellan jutut eilisissä bileissä kun satuin yöllä liven avaan😂 1. ”Mä haluisin olla strippari, sopisiksmä? Oikeesti? Kiitos. Mua kyl kysyttii jo viime vuonna puuhalavalle sinne messuille mut en menny. Mietin et tänä vuonna vois. Mikä ois mulle hyvä strippari nimi? Haluaisin olla sellanen hidasliikkeinen ja sensuelli, en sellanen ”bum bum ah”tyyppi. Vaan sellanen naisellinen ja elegantti strippari.” *näin paljussa keskiyöllä Ella selitti Artulle, Joelille ja tilille.
2. Me jäädään ainoona kaksin taloon, Ella ja Kati! *sanoi Ella itsestään ja hänestä kaikille, muiden kuullen sohvalla kun saivat Tämän hetken äänestystulokset kuvaruudulle joita tulkitsivat väärinpäin, että luulivat prosnetti laskuria tulkitaan niin että eniten ääniä saanut häädetään talosta. Vaikka meni toisin päin, eli että Timo kärjessä suosituimmissa ja Ella itse sielä häntäpäässä lähdössä vähien äänien takia. Luuli et suosituin ja ilme muuttui kun tajusi. Tätä ennen tosiaan kerkesi ylimielisesti tokasemaan että no eihän se toisinpäin VOI mennä, et he olisivat lähdös.. ja Kati komppas. Ja he jäisivät taloo ku muut lähtisivät ja pienet naurutkin ottivat. reps xD
Millanen itsekeskeinen ihminen toi Ella oikeen on?! Menis vähän itteensä
Sillä on niin huono itsetunto ja on niin hukassa itsensä kanssa, et ei se pysty.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä Kati-vihaa, saa ihan kohtuuttomasti vihaa siihen nähden millainen on. Menee kyllä ihan yli tiettyjen asukkaiden vihaaminen ja sitten taas toiset saa kaiken anteeksi ja niitä katsotaan läpi sormien.
Kati on nyt äänestyksessä saatava pois tuolta. Hän on kaksinaamainen kieroilija. Tuli tuonne vaan voittamaan ja tiedostaa kamerat koko ajan.
Twitteristä huomasin, että Ella ja Kati ovat Ellan mukaan sopineet voittorahojen jaosta toisen voittaessa.
Keskustelua aiheesta näkyy ykköskamerassa noin klo 12:32 maissa tänään.
Kirjailin tilanteen huvikseni ylös, kun ei ole elämää:
Ella ja Paula sohvalla miettivät eilen näytettyä häätöäänestyksen välitilannetta. Ella puhuu omasta lähdöstään. Paula ihan järkevästi miettii, että valtaosa äänestää vasta päälähetyksen aikana.
Ella toteaa ihan perusäänellä: "Mutta ei mua ees haittais jos mä lähden. Vituttais se et kolkyt donaa menee toiseen taskuun. Se vituttais. Mut me tehtiin Katin kaa diili, et jos jompikumpi meist voittaa niin me jaetaan palkinto."
"Ei saa!" huutavat Paula ja Kessu yhteen ääneen.
- Ei saa ees puhua, Paula tarkentaa.
- Ai ei?, kysyy Ella. -Vitut!
- Se voi kostautuu, Kessu matkii Ellan ja Roopen sääntörikkomuskuulutuksia.
- Ei saa jakkaa eikä puhhuu, Paula jatkaa.
Paula on varmaan nyt entistä tietoisempi, ettei itse osallistu enää sääntörikkomuksiin.
Ella ilmeisesti yrittää laittaa leikiksi ja naureskelee: "Kati laittaa Mobile Payllä viistois tonttuu."
Eihän sitä varma voi olla, enkä ole todellakaan kuullut alkuperäistä keskustelua, mutta Ella vaikuttaa olevan tosissaan, ja Paula ja Kessu ottavat hänet tosissaan.
Jos tuotanto ei puutu asiaan, niin katsojat puuttuvat?
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää aivan äärettömästi se, että miten Kati oli vasta viidentenä häätöäänestyksessä!!!!!!! Mikä ihmisiä vaivaa? Älkää antako niin paljon Kessulle ja Artulle ääniä vaan keskittykää siihen, että saadaan ensisijaisesti Kati ja Ella v ittuun tuolta! Ja ne, jotka Ellaa äänestävät niin muistakaa äänestää samalla myös Katia!!!!!!!!! 🤬🤬🤬
Vidduako siinä mesoat. Mee itte äänestään Katia jos niin haluat äläkä käskytä muita. Mä äänestän ainoastaan Krisseä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskahan ne uudet asukkaat on tulossa? Talossa ei vaan ole ruokaa eikä kahvia, puuroa ja papuja taitaa olla niiin ja karkkia
Ei aavistustakaan. Koosteessa kyllä joka_ikinen_päivä viikon ajan on sanottu, että sunnuntaina tulee neljä uutta asukasta, mutta eipä tosiaan ole tietoa, milloin ne uudet asukkaat tulevat...
Mä oon kanssa tosi epätietoinen siitä, että milloin ne sunnuntaina tulevat uudet asukkaat oikein tulee, tuleeks ne tänään vai maantaina? Isoveli vois kertoo jotenkin täsmällisemmin aina noista asioista, ettei tarvis aina arvuutella ja pähkäillä töissäkin ollessaan, että milloin hitto ne oikein tulee. Menee perhe-elämä ja työasiatkin ihan sekaisin kun BB-tuotanto tiedottaa aina niin epämääräisesti. Mä mietin niitä uusien asukkaiden tuloa niin paljon, että valvon aina aamuun asti 24/7:aa tuijottaen ettei ne vaan tulis sinne salaa sillä aikaa kun mä nukun.