Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
52521/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bb llä olisi vastuu valvoa paremmin jos antaa juoda talossa, ei ole asukkaiden vastuu vastata toistensa hengistä. Luulisi olevan kiitos kristiinalla tuotannolta.. kun ensimmäinen paikalla olija ja ilmoittaja asiasta!

Anteeksi mitä? Eikä jokainen nyt vastaa omasta terveydestään ja hengestään? Toki Ella oli melko tiedottomassa tilassa tuossa tilanteessa, mutta monta kameraa seurasi koko ajan mitä tapahtuu.

Itsekin kyllä ihmettelin yöllä, että miksei se Big brother käske jo kiireesti noita muita tonne makkariin apuun, mutta Kristiina tulikin paikalle jo tosi nopeasti. Toisen ja kolmannen oksennuksen kohdalla isoveli jo hälyyttikin muita apuun nopeasti.

Näkihän sen ettei BB tiennyt kenen sängyssä lotisi kun kamera yritti hakea oikeaa henkilöä pitkään.

Vierailija
52522/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella on vaan niin nolo, on kännissä tai ei. Toivottavasti katsoo omat mokailunsa, kun sunnuntaina pääsee pois. On tyyppi, josta ei voi pitää.

En itsekkään pidä hänestä, mutta mua alkoi hieman säälittää eilen kun hän kutsui itseään melko epäkunnioittavasti siinä suihkun lattialla. Hän yritti vetää sitä Ella showta mutta sieltä alta paistoi läpi ihminen joka tuntee syvää inhoa itseään kohtaan. Hän sanoi jotain, mitä en nyt muista sanatarkasti mutta aika itsetuhoiselta kuulosti.

Tämä selittää paljon sitä miksi antaa Artun hyväksikäyttää itseään ja ainoastaan peiton alla pimeässä salaa, päivällä sitten tuskin puhuu Ellan kanssa, mitä nyt muutaman kerran on leikkipainia harrastettu.

Kovin epävarma ihinen Ella tuntuu olevan vaikka toista esittää. Varmaan on kehittänyt itselleen tuollaisen suojakuoren.

Ei käy sääliks kyllä yhtään ennen kuin tajuaa ite kuinka suoranainen m*lkku on muita kohtaan, varsinkin sellaisia joita on helppo käyttää hyväksi, ja muuttaa käytöstään. Vaikka kuinka oot rikki sisältä ja oot kasvattanut minkäläisen suojakuoren, niin mukava voi silti olla muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52523/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella kertoili kuukautisvuodoistaan... Niinkun Niagaran putous hänellä. Voiko niistäkin unelmoida

Onko sallittua että noin pahasti psyykkisesti sairas otetaan tälläisen ohjelmaan?

Anteeksi tietämättömyyteni, mutta olen luullut, että Ella on mies, sukupuolielimiltään. Onko hänellä molemmat värkit?

Vierailija
52524/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka keksi että ostetaan kaupasta roskaa????? Hvetin tyhymää. En nää huumoria.

Ootan, että noita alkaa hiukoa.

Vierailija
52525/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
52526/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa viinaa oli tarjolla. Olisi riittänyt kolme pientä pulloa. 2 tunnin päästä 1.

Vierailija
52527/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisse vei Timon mariannet :( Olisi nyt voinut säästää hänelle edes yhden oman pussin.

Krisse sano Timolle että mulla on sitten meiän Mariannet.

Vierailija
52528/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se kyseisen ohjelmaformaattin "kyttääminen" niin ei tule vaaratilanteita 👍

Vierailija
52529/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel kutsui Krisseä kauniisti huoraksi kännissä.

Se oli läppä jolle Kristiinakin nauroi. 

Millainen mies kutsuu naista huoraksi edes läpällä?

Selitätkö mikä tuossa on se vitsin pointti? Mikä siinä on se hauska juttu?

Joo, tottakai Krisse nauroi sille kun ei muutakaan voinut. Olihan Joel tuhannen kännissä ja muuten hauska. Varmaan oli melko hämmentävä tilanne. Kristiinan venäläiset sukujuuret vielä tuovat siihen pahemman vivahteen.

Joelin pisteet tippuivat kyllä reilusti. Ei ole enää mun suosikkilistalla. Samoin tippuivat Timon pisteet eilisen perusteella. Aika silmiä avaavat bileet.

”haukkuuhan” joel ja arttu toisiaan kyr viksikin. Humalassa se korostu ja ehkä myös Krisse sai osansa tästä harmittomasta nimittelystä.

Se on hieman eri asia kun kaksi miestä toisilleen naljailevat. Samoin jos kaksi naista tekevät samoin. Miehen suusta naiselle sanottuna se ei ole OK edes läpällä.

Onhan se vähän eri asia myös jos tummaihoiset kutsuvat toisiaan n-sanalla kuin jos valkoihoinen kutsuu tummaihoista sillä nimellä (edes läpällä).

Hohhoijaa, sää voisit mennä takaisin nyt nukkumaan. Se on ihan oikein miehen sanoa läpällä naiselle noin jos ovat noin läheisiä ystäviä mitä krisse ja joelkin ovat...

Kyllä minä naisena itse päätän mitä minulle saa sanoa ja mitä ei, ja koska olen oman kaveripiirini tasavertainen jäsen, minulla on ihan samat oikeudet ja velvollisuudet kuin muillakin, sukupuolesta riippumatta. Jos naljailen itse, miksei saisi naljailla minullekin? En minä tarjoa seksipalveluita sen enempää kuin miespuoliset kaverinikaan, ei minulla ole mitään syytä suuttua leikkimielisestä naljailusta, joka ei ole sen rankempaa kuin omanikaan. 

Tuollainen ei ole ok tuntemattomammalle tai tutullekaan, josta tietää, ettei hän ole samalla taajuudella. Joel näemmä tiesi, koska Krissen reaktio oli hersyvä naurunpyrskähdys. Joelhan oli helpoimmasta päästä tuosta kööristä. Joelille oli vain tärkeää päästä nukkumaan omalle paikalleen, vaikka Ella siihen oli puklannutkin. Krisse nauraen sanoi Jopelle, joka oli aikeissa vielä nousta sängystä heilumaan ja naureskelemaan, että mies on saanut jo kolme kertaa nukkumaanmenokäskyn, niin Joel vain totesi tyynesti: Ai olenko? ja painoi pään tyynyyn. Söpö Joppe! 

Vierailija
52530/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse vei Timon mariannet :( Olisi nyt voinut säästää hänelle edes yhden oman pussin.

Krisse sano Timolle että mulla on sitten meiän Mariannet.

Silti ei antanut Timpalle edes yhtä pussia omaksi. Krisse aikoo selvästi pitää itsellään karkit ja jakaa sitten Timole muutaman silloin kun itse haluaa syödä.

Vierailija
52531/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami on kuin kopio Ohukainen ja Paksukainen leffoista, siis se Paksukainen, kävelee kuin pingviini ja noi aatuviikset.

Vierailija
52532/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voita irstas setä Timo tätä skabaa. Pilasi eilen voiton mahkunsa. Paljasti kasvonsa. Bye bye. Tosin asukkaat luulevat tämän nyt olevan kansan kestosuosikki, joten eivät ehkä uskalla antaa tälle nimeämispisteitä eikä joudu siksi häätöön. Mut uudet asukit ovat paremmin perillä suhdanteista jos seuraavat loppuun asti ennen taloon menoa eri palstoja ja tapahtumia talossa.

Kaikkihan on erilaisia kännissä eikä Timo edes ollut kännissä mitenkään kauhea mutta se saattaa vaan tuntua siltä kun monet vertaa häntä selvänä olevaan Timoon.

Timo kähmii ja vielä nuorta Ellaakin.

Vierailija
52533/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo oli arvioinut Samin virheellisesti isoksi uhaksi, kun Sami on selvinnyt niin monesta häätöäänestyksestä. Siksi puhui tökerösti ja yritti sabotoida Samia. Olisi vaan Timo esittänyt loppuun asti kilttiä hömelöä eläintenhoitajaa. Uskon ja toivon että tämän illan takia Timo ei voita.

Timo näytti yllätäin todelliset karvansa. Jotain epäaitoa tuossa positiivisuudessa on ollutkin, mutta että noin tietoinen ja kiero peluri?! Melkonen ilta...

Tämä ihmisten sokeus Timon suhteen kyllä yllättää nyt suuresti. Onko valtaosa Timon faneista ihan valtavan sinisilmäisiä vai eikö teillä ole yhtään taitoa lukea ilmeistä ja eleistä jos tuo Timon viimeöinen käytös tulee yllätyksenä. Mun mielestä Timon todellinen luonne on ollut selvä parin ekan viikon jälkeen kun häntä on hiukankaan tuolla seurannut.

Vierailija
52534/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ella katsoo bb-lähetykset ja näkee miten oli tukehtua oman oksennukseensa ja miten hänen inhokki-ihmisensä kristiina pelasti hänen henkensä. Sen jälkeen saisi mennä hoidattamaan itsestään pois alkoholisminsa. Ellan täytyy lähteä tänään talosta pois, selvästikään pää ei kestä talossa oloa.

Vierailija
52535/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markon pisteet vain nousevat kun jaksaa noin kärsivällisesti ja lempeästi huolehtia känniläisistä ja vielä lukea heille iltasadut tuossa yksisarvispuvussa. Tuolla miehellä on uskomattomat hermot ja hyvä tilannetaju ja ottaa ohjat heti käsiinsä.

On ollut alusta asti tuolla talossa... miks se nyt yhtäkkiä tulee näin yllärinä?!

Vierailija
52536/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostiko Kessu ja OP yhtään kunnon ruokaa?

Pitsa lätkiä. Itselle ei maita ollenkaan.

Vierailija
52537/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kyllä ärsyttää ton Ellin köyhillä ei ole rahaa jankutus

Vierailija
52538/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati ollut mukana Ota rahat ja juokse -ohjelmassa. Voittivat muuten rahat! 

https://www.google.com/search?q=ota+rahat+ja+juokse+kati&rlz=1C1GGRV_en…

Vierailija
52539/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teköpyhät vinkujat kirjoitti:

Lopettakaa se kyseisen ohjelmaformaattin "kyttääminen" niin ei tule vaaratilanteita 👍

Puhut vähän mutta asiaa

Vierailija
52540/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta asukkaat ahmivat kaikki karkit ja muut herkut ja oksentavat jälleen?

Ketju on lukittu.