Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Onko Joel jo pyytänyt Kristiinalta anteeksi että kutsui tätä huoraksi viime yönä?
Ei kun se oli kuulemma vain sellaista lempeää huorittelua 🙄
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ihmiset ei halua OPta ulos talosta. Sönkkää vaan ja on niin tylsä että huhhei. Tylsimmät asukkaat halutaan pitää talossa... Oivoi. Joel... PAULA. Joutasivat pois. Mieluummin kuin Arttu ja Ella ja Kristiina ja Kati jotka oli kaikki top 5:ssa eniten ääniä saaneista. Sami nyt joutaaki tietty.
Joka kaudella loppuun jää liikaa niitä haaleita tyyppejä ja sen takia loppua ei jaksa edes katsoa kun mitään ei tapahdu.
Ella on pitkin viikkoa näyttännyt ja puhunnut miten naiset juo.Ei tuoppi kädessä vai miten kertoi joku päivä.Noh eilen meni vähän överiksi hänen naisellisuus.Onneksi sentään kiitti Kristiinaa ,että jeesas häntä.
Kamera 2 klo 11.34. Arttu toivoo lähtevänsä huomenna. Ella sanoo, että lähdettäispä yhdessä, mentäis dokaamaan ja panemaan.
Mulle kävis. Tosin kävis myös Ella & Kati lähtijöiksi. Pitää katsoa huomenna, mikä on tilanne, kenelle rahansa pistää.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin vasta nyt tän miten outoa, että kun Ella sätki näkyvästi oikeasti jo tovin eikä oksu päässyt suusta ulos asti silloin yöllä, niin kuitenkin kyllä eri kameroilla otettiin kuvaa eri kulmista ja lopuksi läheltä...mutta ei kuitenkaan tullu valvojilla mieleen puuttua mitenkään edes kuuluttamalla jotain. Saatanan tunarit, sanoisi tähän jo Kekkonenkin. Tulee tällaisesta puistattava olo, ja vähän se tunne että noi ihmiset talossa on kuin jotain hyönteisiä tuolla ja tää on vähän kuin joku koe. Huh huh.
Täähän on nimenomaan ihmiskoe. Seurataan ihmisten käytöstä suljetussa ympäristössä, missä he voivat vaan rajallisesti itse vaikuttaa asioiden kulkuun ja miten reagoivat esim. epäreiluun kohteluun, toisiinsa jne. Sehän tän ohjelman koko pointti on.
Krisse pelasti Ellan eilen tukehtumiselta, sai hänet virkoamaan tikkarilla ja nyt kävi tekemässä vielä kaviaarivoileivän prinsessalle. Palkaksi on tiedossa iltapäivällä läyhäystä kylppärissä kera Paulan ja Katin.
Krisse teki sitten krapulaiselle Ellalle leivätkin tuolla, oikein "neiti itsekkyys" taas asialla.
Vierailija kirjoitti:
Yön ja aamun ajatukset kertovat paljon Ellan ajatusmaailmasta. Eniten Ellan mielen päällä ovat "köyhillä ei oo rahaa", "mä voitan bb:n", "sokeris on kaloreita".
Ite ymmärrän niin että se on sitä Ellan huumoria.
Uutta kännisanastoa eiliseltä;
Elefentit, märeikkö, kutsuppi, juumia.
Vierailija kirjoitti:
Kamera 2 klo 11.34. Arttu toivoo lähtevänsä huomenna. Ella sanoo, että lähdettäispä yhdessä, mentäis dokaamaan ja panemaan.
Mulle kävis. Tosin kävis myös Ella & Kati lähtijöiksi. Pitää katsoa huomenna, mikä on tilanne, kenelle rahansa pistää.
Joo, siellä classy lady tosiaan uhosi, että lähdetään talosta ja pannaan niin, että on persereikä ruvella.
Paulajan on ollut tuolla aika hutikassa taannoin. Heräsi vessan lattialta. Nyt tuolla hekumoi. 😂
Marko ja Krisse kertoo miten vakava tilanne oli viime yönä, että Ella olisi voinut tukehtua
Ella "olisinpa"
Arttu "vähä siistii, rokkikuolema"
Ei mitään, että pelottava tilanne tms. nauroivat vaan
🙄
Marko ja krisse kertaa yöllistä ellan melkeen tuke htumista.
Arttu: Ella olis ku o l l u jos ME ei oltas tehty mitään??????? hahah mitä vittua :D hän itse sammu kymmeneltä.. Mikä ihmeen "me"?!
Turhat pätijä, Krisse ja Marko ulos! Täysin turhia
Niimpä, ei mukaan mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Timolta, Artulta, Joelilta ja Allalta laski pisteet kyllä. Timon ihme kommentit ja töksäyttelyt saunassa...
Sami on paras näistä talolaisista.
Vaikka itsekin olen aika kovanahkainen, niin tuo jatkuva Samin panettelu aivan joka puolella tuntuu jo pahalta. Marko vaikuttaa ainoalta, jolla on jotain empatiaa Kessua kohtaan. Eikä Kessu ole edes niin hirveä, vaikka jutut ja tyyli ovat mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Joel jo pyytänyt Kristiinalta anteeksi että kutsui tätä huoraksi viime yönä?
Ei kun se oli kuulemma vain sellaista lempeää huorittelua 🙄
Krisse nauroi asialle sekä yöllä että aamulla kun puhuivat siitä uudestaan. Onhan se vähän ronskia kielenkäyttöä, mutta tulee kyllä itsekin kavereiden kesken käytettyä nimitystä.
En voi ymmärtää edes itseäni. Haluan niin tuon Katin ulos huomenna. On jo vaikea kuunnella häntä. Se läpitunkeva teennäisen reipas tsemppi-ääni. Rivien välistä paistaa laskelmoitu itsensä mainostus ja välillä toisten vikojen kaivelu. Uskoni on koetuksella, jos hän ei huomenna lähde. Tuo teennäisyys saa minut kiemurtelemaan inhosta.
En ole äänestänyt kuin joskus vanhoina aikoina pari kertaa. Mutta nyt aion kyllä uhrata euron 🤑
Vierailija kirjoitti:
Bb:llä pitäisi olla psykologin palvelut saatavilla asukkaille myös talosta poistumisen jälkeen. Ei saisi jättää käsittelemään yksin kaikkea mitä itsestään on kirjoiteltu.
Mä oon ollut siinö käsityksessä että tällaista on heille tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroivat sille yhdessä makkarissa vähän aikaa sitten.
Eli ei ole pyytänyt anteeksi. Hyi hitto mikä ällötys koko äijä. On varmaan paljonkin kokemuksia maksullisista, en ihmettelisi.
Tottakai Krisse nauroi hänen kanssaan, mitäpä olisi muutakaan tehnyt kun Joel on aiemmin ollut kohtelias ja kiltti, varmaan on hämmentävää kun yhtäkkiä tuollaista sanoo.
Nyt ymmärrän miksi Joel hengailee Artun kanssa. Samanlaisia sikoja kummatkin. 🤮
Tuo Eetu syö leipää kuin se kameli siinä Nicotinellin mainoksessa