Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
MIKSI Kristal snow on mukana tuotannossa ??! puolueellinen !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä en toivo mitään muuta niin paljon kuin että Paula ja Ella joutuu tarjoilemaan Krisselle. Katilla ei ole niin väliä koska luulen ettei häntä tarjoilu haittaisi edes niin paljon. Mutta Ella ja Paula tarjoilemassa Krisselle ja vaikka Samille olisi ehdottomasti paras juttu.
Toisekseen en toivo, että Timo valitsee Krissen, sen jälkeen nuo hirviönaiset repii silmät Krissen päästä, katkeruus on kamala. Fiksuna Timo menis miesporukalla saunaan.
Hirviönaiset poistuu talosta sunnuntaina😎
Onko annettu mitään väliaikatietoa äänestystilanteesta?
Kukaan ei oo täydellinen tässä maailmassa. Soisin voiton Krisselle mutta realistina ajattelen että tämä on kahden skaba Joel tai Timo.
Vierailija kirjoitti:
Tämän jälkeen Kati ja Ella alkaa entistä enemmän juonimaan Timoa häätöäänestykseen, koska tajusivat Timon olevan suosituin eli suurin uhka heidän voitolle.
JEP! Toivottavasti Kati ja Ella jäävät vielä taloon,
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tuon Eetun nuppi seonnut lopullisesti? Ei voi mennä saunaan koska menkat. Mitä vittua
Olisiko kuitti Krisselle, kun sillä oli ekana pyykipäivänä nekin.
Vierailija kirjoitti:
Jos Krisse olis voittanut äänestykset, millaistahan perceennuolentaa silloin olisi harrastettu?
Tuskin nuo kolme pahinta naamat norsun vitulla kulkevaa Paula, Kati, ja Ella olisivat alentuneet sen kummemmin Krisseä nuoleskelemaan, tod.näköisesti entistä enemmän läyhäämään selän takana Krissestä.
Vierailija kirjoitti:
reps markokin sanoi illalla taas sami seuraa kuin hai laivaa
Kessu on leimautunut Markoon.
Vierailija kirjoitti:
Timo on mun suosikki, mutta en tykkää hänestä humalassa. Silloin tulee esiin se pervo-Timo joka on aika ällö. Toivoin että hän ei olisi tätä voittanut.
Sama ja kun tietää että valitsee Ellan
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei muuten julkaista viestejä joissa arvostellaan bb-tuotantoa! Ovat siis samassa kampuksessa.
Kyllä julkaistaan. Olen haukkunut tuotannon lyttyyn täällä monta kertaa ja viestit ovat tulleet läpi.
Ehkä olet käyttänyt törkeää kieltä ja herjannut henkilöitä mainitsemalla nimiä.
Paula läyhää että koska Krisse on sanonut sunnuntaista että "ei tunnu missään" niin nyt ne päätti Ellan kanssa että Krisse ei halua olla enää talossa.
Yritän ymmärtää sukupuolen korjaamisen tarpeen edes joidenkin kohdalla. Ehkä jos fyysinen ja henkinen olotila ovat molemmat sellaisia, että on jotenkin väärässä kehossa, ja sosiaalisesti löytäisi lisäksi paikkansa, en tiedä. Mutta mikä on sukupuoli? Itse ajattelen että siihen kuuluu ainakin toimivat sukupuolielimet, joista saa sitä nautintoa. Miten ihmeessä kellekään rakennettaisiin mistään klitoris, joka olisi yhtään varsinaista vastaava? Itse pärjäisin varmaan miehenkin kehoon syntyneenä, onhan mulla jo valmiiksi jotain ns. maskuliinisia piirteitä. Enkä koe edes että sukupuoliroolit olisivat enää niin ahtaat, että pitäisi erikseen vaihtaa mihinkään eri puolelle. Ella olisi varmaankin miehenäkin voinut toteuttaa pinnallista ja juoruilevaa puoltaan, mitkä ei aina todellakaan onneksi edes kuulu naiseuteen. Joten melkein kaikkien kohdalla vähän miettisin, miten pitkälle kannattaa mennä näissä korjauksissa.
Toivottavasti tuo kylppäriringin läyhääminen lävähtää niiden omille kasvoille vielä. TV:stä kaikille asukeille (myös uusille) näytettynä maanantai aamuna.
Vierailija kirjoitti:
Sami kunnon peen nuolija, muuttui yhtäkkiä luonnon ystäväksi ja eläimetkin niin kovasti kiinnostaa. 24/7 katsoessa tässä on nyt pakko ottaa juoma itsekin.
Ja kuvittelee, että ulkomaailmassa jengi melskaa onnessaan, että on se loistava taktikko, härski pelaaja hei, vaihtaa pelistrategiaansa noin sujuvasti. No ehkä ulilaudan esiteinit kihittääkin siellä onnessaan. Onseäijjjjjjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeät ulos Ella ja Kati. Marko ja Paula myös.
Krissen voi myös lisätä listaan. On ilkeillyt Samista.
Ja Sami on haukkunut Krisseä Markolle ja ties kelle läyhäpartiossaan. Tasoissa ovat!
Vierailija kirjoitti:
reps markokin sanoi illalla taas sami seuraa kuin hai laivaa
Totta se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tuon Eetun nuppi seonnut lopullisesti? Ei voi mennä saunaan koska menkat. Mitä vittua
Olisiko kuitti Krisselle, kun sillä oli ekana pyykipäivänä nekin.
Okei tämä selittää jos ei jaksanu olla aurinkoinen. Miehillä ei oo tätä ongelmaa.
Koska se Timo päättää? Vai meneekö huomiseen? "Missä on bileet? Pitikö minun valita jotakin?"
Markonkin pisteet laskussa ottasi kolme naista bileisiin Ella, Kati ja Paula? Äijä Markokin pitää friikki Eetua jo naisena ja juorua ku marttakerho!
Vierailija kirjoitti:
Paula läyhää että koska Krisse on sanonut sunnuntaista että "ei tunnu missään" niin nyt ne päätti Ellan kanssa että Krisse ei halua olla enää talossa.
Jep. Alhaiset on akkojen keinot, yrittävät vaikuttaa katsojiin, pitävät katsojia noin tyhminä!
Timon elekielestä näkee ettei valitse Samia vaikka yrittää kaverata tämän kanssa. Ja siellä taas Marko, Paula ja Ella haukkumassa Krisseä tupakkapaikalla.