Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Arttu yrittää olla tyyliin viime vuoden Krisu kaljat silmissään mutta epäonnistuu ja saa itsensä näyttämään vai typerälle wannabe gangsterille.
Vierailija kirjoitti:
Krissekin muuttui rennommaksi ja mieli parani kun tehtävä loppui.
Sehän vain odottelee käärmehousuissaan milloin bileet alkavat. Miksi olisi pahalla mielellä, koska on varma että Timo valitsee hänet.
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa makkaria, viinanhimoiset dokut ympäri Timoa. Mikäs noin vetää nyt makkariin😜
Ja Arttu hajoilee tupakkapaikalla yksin.
Voi kuningas alkoholi mitä sä teet ihmisille...
Vierailija kirjoitti:
Markoki pääsi perävaunu-Samista hetkeksi eroon, ku Sami hyppäs Timon peräkärryksi.
Ja tää nyt vaan on tosiasia, ei mitään kiusaamista tai haukkumista.
Tuo , jos mikä on KIUSAAMISTA ja sitä on harrastettu koko ajan samia kohtaan. Kumma ,kun bigbrother ei puutu.
Tässä mietin ,että mitenköhän itse tuolla pärjäisi. Tulen yleensä ihmisten kanssa toimeen. Olen asiakaspalvelutehtävissä töissä. Hain taloon kummallakin kerralla. Ruutu + auki lähes kokoajan. Erilaisuutta vaan on opittava sietämään.
BB kutsuu kyllä Artun PK:hon, jos Timo ei valitse sitä bibiksiin. BB pelkää Artun mielenterveyden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse ei oo herättäny mussa juuri tunteita, mutta nämä krissepalvojat herättää vihastusta joten nyt ärsyttää krissekin. Krisseä kritisoidaan ihan aiheesta, eikä se ole kiusaamsita.
Minusta Krisse oli edes jollain tasolla mahdollinen suosikki tällä kaudella, josta on suosikkia ollut vaikea löytää. Kommentointi on kuitenkin mennyt pelkäksi Krissestä jauhamiseksi. Joko nähdään kaikki toiminta Kristiinan kiusaamisena tai häntä palvotaan täydellisenä ihmisenä. Normaalia keskustelua talon tapahtumista ei ole lainkaan. Todella tympeää.
Kyllä!!! Sen tähden lähtee vote.securycast.com/bb -sivustolla Krisselle ääniä useampaan otteeseen ennen sunnuntaita. Tosin ei suosikkini ole ollut alun alkaenkaan, tosin ei inhokkikaan.
Mihin aikaan kaupassakäynti oli ja kummassa kamerassa?
Vau Krisse, olen vaikuttunut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tuolta jengistä ei tiedä yhtään mitä katsojat ajattelee, ei mitenkään.
Eihän tuo tilanne talon sisällä näytä samalta kuin ulkopuolelta tarkasteltuna.
Ei ne ymmärrä että miks vaikka Krisseä kannatetaan niin paljon, kun ei kukaan talon sisällä ajattele että Krisseä olisi jotenki erityisen syrjitty tai kiusattu.
Jonku Ellan silmin Krisse on varmaan ylimielinen ja laiska tapetti, ja Ella ajattelee että miten katsojat voi tykätä sellaisesta. Ei hän kykene näkemään omassa käytöksessään mitään vikaa.Sitä suuremmalla syyllä on hämmästyttävää, etteivät kykene lukemaan mitään niistä vinkeistä, mitä saavat ulkomaailmasta. Häädetyistä ja näiden äänestysten voittajista voisi helposti päätellä, että Ellan kaverit putoavat ja Krisse on selvinnyt useammasta äänestyksestä ja sen lisäksi voitti elämänkaaritehtävän. Eikö tosiaan raksuta, että tuo heidän jenginsä ei hirveän suosittu ole.
No raksuttaa varmasti, mutta ei ne tiedä miksi. Eihän ne itse sitä tilannetts nää siten, että Krisse ja muu makkarikolmikon on syrjitty ja kiusattu. Tai että ne olis jotenki erityisen kilttejä, nehän varmaan kuvittelee samaan tapaan kuin Roope, että he puhuvat pahaa heistä muista. Ei muut talolaiset näe heitä kiusattuina ja kiltteinä asukkaina.
Kylläpäs tuo makkari vetää puoleensa läyhäjengiä🙈
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Kati ja Paula ovat kumpikin Personal Trainereita ja aktiivikuntoilijoita niin kummallakin on vasemmassa ranteessa tatskoja (Katilla huomattavasti enemmän) jotka tunnetusti haittaavat mm. aktiivisuusrannekkeissa ja älykelloissa olevien antureiden toimintaa. :think:
Meinaatko et Paulan pöljäke ymmärtää jonkun aktiivisuus rannekkeen tai älykellon päälle hönkäsen pöläystä suu auki toljottaisi että mikä tämä on.
Ottako ketään muuta päähän tuo Artun ylimielisyys. Läyhäsi tuossa useaan otteeseen.Ei voi sietää näköjään Samia ja Markoa.
Arttu aivan maansa myynyt :D Kohta varmaan luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isojalka muovihönö himaan sunnuntaina jolla jalka 44 ja leikkaisi senkin jo pystyisi. Ihana eettinen ellaeetu jonka huulet on vissiin lopulta tarkoitus räjähtää täytemäärän perusteella ja venäläisten naisvankien hiuksia kehtaa päässään kantaa.
Ottaapa nyt Ellan ulkonäkö koville. Laitapa välillä 24/7 kiinni, ja käy vaikka lenkillä. Ulkona on hieno ja raikas ilma.
En itsekään välitä Ellasta, mutta mielestäni kaikenlainen toisen ihmisen ulkonäköön ja puhevikaan (esim. OP:nkin tapauksessa) puuttuminen ja ivaaminen on täysin ala-arvoista. On tämä palsta kyllä erikoinen paikka.
Kieltämättä tuon friikin tekemällä tehty, hyvin ruma, ulkonäkö ottaa koville katsoa - varsinkin kun kyseisellä henkilöllä on vielä todella paska luonne. Suorastaan kuvottava sekä ulkoisesti että sisäisesti.
Peiliinkatomisen paikka?
Ellalla, kyllä.
Ellalla on aina peiliinkatsomisen aika. Yhdenkään kiiltävän pinnan ohi hän ei pääse katselematta siitä heijastuvaa omaa kuvaa.
Ja yksikään kiiltävä pinta ei enää kiillä, koska Ella sumentaa ja tylsistyttää kaiken kiillon, glamourin ja säihkeen monotonisuudellaan. Ellan kannattaisi lanseerata Ella-puuteri - vie kiillon elämästä. Ehkä jopa hampaista.
Näiden viestien kirjoittajalla on itsellään peiliinkatsomisen paikka. Pyörittää, pyörittää myrkyllisiä ja pahoja ajatuksia mielessään. Muista, että paha palaa aina pahan luo. Tämä on varoitus.
Joko Timo valitsi? Jos, niin ketkä?
Artun olisi kannattanut vähän satsata puheeseensa. Olisi kannattanut osoittaa, että kutsuja hyötyy jotenkin kutsuttavasta (esim. "tarjoan hyvää seuraa" tai "kuuntelen mielelläni käärmeluentojasi"). Ei niin, että minulle-minulle-minulle, minä haluan, minä tarviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse ei oo herättäny mussa juuri tunteita, mutta nämä krissepalvojat herättää vihastusta joten nyt ärsyttää krissekin. Krisseä kritisoidaan ihan aiheesta, eikä se ole kiusaamsita.
Minusta Krisse oli edes jollain tasolla mahdollinen suosikki tällä kaudella, josta on suosikkia ollut vaikea löytää. Kommentointi on kuitenkin mennyt pelkäksi Krissestä jauhamiseksi. Joko nähdään kaikki toiminta Kristiinan kiusaamisena tai häntä palvotaan täydellisenä ihmisenä. Normaalia keskustelua talon tapahtumista ei ole lainkaan. Todella tympeää.
Juuri tuo että häntä pidetään täydellisenä ärsyttää. Jos Krisse läyhää niin hän "vain puhuu asiaa" ym. Mitä tahansa kritiikkiä sanot Krissestä, hänen opetuslapsensa kyllä löytävät keinon selittää asian parhain päin, vaikka sitten valehdellen, vääristellen ja liioitellen asioita.
Harmittaa. Hän oli suosikkini mutta nyt hän on vajonnut keskikastiin.
Olen meinannut hakea useamman kerran, mutta en ole koskaan kuitenkaan hakenut. Joku vuosi kaatui siihen, että hakulomakkeessa kysyttiin aivan liian henkilökohtaisia, nyt hakemiseen liittyvä hoidettiin kai lähinnä etänä, eikä minulla tuollaisia ohjelmia ja laitteita ole. Aikoinaan juuri ja juuri täysi-ikäisenä olen kyllä hakenut Suureen seikkailuun, Kirsi Salon Heikompaan lenkkiin ja johonkin toiseen visailuun, mutta mihinkään näistä en päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Arttu aivan maansa myynyt :D Kohta varmaan luovuttaa.
Ei vaan Arttua ärsyttää tuo mielistely rinki. Minusta hienoa, ettei lähde mielistelyyn mukaan!
Kattokaa makkaria, viinanhimoiset dokut ympäri Timoa. Mikäs noin vetää nyt makkariin😜