Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Timo on liian kiltti, eli valitsee varmaan Ellan ja ne jotka haluaa juhlia eniten.
Joelin onneksi valitsee, koska on Timon suosikki.
Timon valinnat ovat kaikkein arvaamattomimmat noista. Joelista tykkää eniten, mutta voi jättää viikkoisen kaljoittelun vuoksi poiskin juhlista. Veikkaan että säälistä valitsee ainakin Ellan ja ehkä toisena naisena tasa-arvon nimissä Krissen. Viimeinen paikka Joelille tai Artulle. Voi lähtä myös kunnolla yllättämään jollain äijäköörillä jne.
Miksei kukaan ole vielä tarjoutunut antamaan Timolle poskihoitoa (kevyt lahjus) biletiketin lunastamisen merkeissä?
Katin perustelu oli typerä. "Jos mä olisin sun paikalla, mä vähän rikkoisin tätä." Eli suoraan sanottuna, Timon pitäisi valita hänet, koska hän ei kuulu mielestään Timon jengiin. Ja todellakaan kati ei itse rikkoisi yhtään mitään, vaan ottaisi mukaan tasan oman jenginsä.
Vierailija kirjoitti:
Jesss! Krissen suosio on alkanut laskea. 😀
Totta kai on. Vastahan se on miljoona kertaa täällä sanottu, että kunhan Roope/Ella lähtee, alkaa suosio taittua, ja heti kun päästään toisestakin käärmeestä eroon, Krissen suosio katoaa kuin pieru Saharaan. Miten tämä voi tulla kellekään yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Tämän jälkeen Kati ja Ella alkaa entistä enemmän juonimaan Timoa häätöäänestykseen, koska tajusivat Timon olevan suosituin eli suurin uhka heidän voitolle.
Turhaan, sillä nuo molemmat haahkat saavat kengän kuvan persauksiin sunnuntsina.
arttu hajoo jos ei saa kaljaa
Vierailija kirjoitti:
Miten noi tuolla palvoo Ellaa, kun taas moni asukas veikkaili, että Ella voittaa hybridin katsojien bileäänestyksen. En voi ymmärtää. Eihän hän tehnyt viikkotehtävän eteen yhtään enempää kuin muutkaan. Ihme palvomista ja mielistelyä. Eikö ne uskalla olla nostamatta häntä jalustalle.
Ella oli kaikkein ahkerin kertomaan, kuinka ahkera hän on ollut ja kuinka laiskoja muut. (No okei, Kessu saattoi vielä ahkerammin kertoa omista urotöistään, mutta niitä ei kukaan usko...)
Arttu : "se on ainoo asia mikä tuo mulle hymyn huulille täällä!"
perustellessaan Timolle
Tunneköyhä äijä.
Kyllä hoikka/laiha aina lihavan voittaa. Sekä esteettisyyden että terveyden kannalta.[/quote]
Niin, itse olin alipainoinen ja melko vanha, niin lääkäri käski heti lihottamaan, koska suvussa on luukatoa. Parempi olla ylipainoinen, kuin alipainoinen. Pituudesta voi hävitä kymmeniä senttejä ja koko selkäranka painuu kasaan. Se sattuu ja tekee täysin työkyvyttömäksi jne. Kun luut ovat lahonneet, ei sitä saa ikinä takaisin. Älkää ihmeessä langetko nykyajan hoikkuusihanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Taas Ella mulkoilee Katiin ja Paulaan kun Krisse puhuu, yrittää hakea katsekontaksia.. MIKSI AINA??
Kiusaaja mikä kiusaaja! Kiusaajat toimii noin.
ja kun krisse kertoi miten ahkeria kaikki oli niin kati ja ella katsoi toisiaan
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa Timon kosiskelu kun tajusivat että Timo katsojien suosikki.
Tai sitten alkaa paskanpuhuminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse käynyt päivittäin parikin kertaa PK-huoneessa sen hammassäryn takia. Veikkaan, ettei saa edes juoda. Särkylääkkeitä tai antibiootit käytössä.
Annoin ääniä Krisselle että saadaan ulos ja hammaslääkäriin.
Viime kaudellakin joku kävi hammaslekurissa, oli tunnin poissa ja palasi taloon.
Paulalta leikattiin selästä tulehtunut rasvapatti 1.vkolla, ja Nikolta poistettiin hammas. Jossain siellä kulisseissa nekin tehtiin. Kumpaakaan ei tarvinnut lähettää kotiin.
Paljon tuolla tapahtuu sellaista mitä ei meille näytetä.
Samikin on ihan maansa myynyt, kun tietää, että häntä ei ainakaan valita.
Tuo Arttukaan ei osaa muuta kuin mankua olutta ja ollan Eetun runkattavana. Turha tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan kaverit tulee aina iltaisin puolustamaan transuja tänne :D
Siis ei transuus ole mikään syy Ellan epäsuosiolle, vaan se, miten tolkuttoman ilkeä hän on ja miten hän selän takana juonittelee ja mustamaalaa syyttä ihmisiä. Heterona hän olisi yhtä karmea noilla puheillaan. Kamala tyyppi. Edessäpäin nuoleskelee haukkumiaan ihmisiä.
Tuolle ilmiölle on nimikin; piilonarsismi.
Höpö höpö.
"Ylikiltti piilonarsisti on julkinarsistille tavallaan aivan täydellinen kumppani. Koska piilonarsisti ei uskalla ilmaista vihaa, hän antaa rikkoa rajojaan ja välttelee ristiriitoja. Hän alistuu, joutuu kiusatuksi ja hyväksikäytetyksi. Piilonarsisti ei tunnista kaikkia tarpeitaan eikä tunteitaan. Hän pelkää sanoa ei. Piilonarsisti on julkinarsistikumppaniaan myötäilevä heittopussi."
Raatokärpäset Timon ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Katin perustelu oli typerä. "Jos mä olisin sun paikalla, mä vähän rikkoisin tätä." Eli suoraan sanottuna, Timon pitäisi valita hänet, koska hän ei kuulu mielestään Timon jengiin. Ja todellakaan kati ei itse rikkoisi yhtään mitään, vaan ottaisi mukaan tasan oman jenginsä.
Onneksi Kati ja Paula ovat epätodennäköisimmät juhlijat Timppurin listoilla.
Tulee vaikuttamaan katsojiin aika lailla nuo Timon valinnat. Jos ei valitse Krisseä niin Krissen ylifanaattiset kannattajat leimaavat hänet kiusaajaksi ja alkavat vihaamaan häntä ja palsta täyttyy sivun pituisista analyyseistä kuinka kiero tyyppi Timo oikeasti on ja kuinka hän on vain esittänyt mukavaa Krisselle.
Jos hän valitsee Ellan tai Markon niin sama juttu. Timo parka.
Paulahan tuossa on se priimusmootori.