Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Klo 16.56
Arttu : " Jes kohta päästään nukkumaan."
Arttua hajottaa ja väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Klo 16.56
Arttu : " Jes kohta päästään nukkumaan."
Ja tällaisen asukkaan katsojat haluavat pitää talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äimänkäki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artun ja Ellan touhut on kyllä vastenmielistä katsottavaa
Heidän romanssinsa on kaunis. Heidän ihastuneet katseensa herkät hyväilynsä läheisyytensä eivät ole vastenmielistä.
Niinpä! Ihanaa, ihmiskunnalla on sittenkin toivoa!
Merkilliseksi on ihmiskunta mennyt, kun epäluonnolliset ja poikkeavat perversiot ovat "kaunista ja herkkää".
Ihmisten aivotoiminta alkaa muokkautua julkisen paineen alla, ja normaalit perusarvot painetaan alas.
Ei ihme, että nuoret ja lapset kärsivät nykyisin ennennäkemättömistä mielenterveyshäiriöistä, kun identiteetti on aivan hukassa - vaikka kaikki on niiiiiiiiin vapaata ja sallittua.
Sinun "normaalit" junttiarvosi ovat syvältä suolesta ja jos osaisit edes hävetä typeryyttäsi, niin voisi olla hyvä.
Et edes tiedä mitä arvot tarkoittavat.
Luulet että joku ikivanha paimentolaisten satukirja on "arvot".
Taisi osua aika arkaan paikkaan.
En tiedä mitä kuvittelet minusta.
Minua oksettaa tuollaiset juntit 2020 vuonna.
Ne sinun "arvosi" eivät kuulu tähän päivään vaan jonnekin 1800 luvulle.
Kyllä minua ällöttää kuunnella ja lukea tuollaisia ääliöiden kommentteja, joissa he puhuvat omista ummehtuneista ja vanhanaikaisista typeryyksistä, kuin ne olisivat jotain "normaaleja perusarvoja".
Tunkekaa ne satukirjanne nyt syvällle syvälle tähtiporttiinne, ja painukaa sinne h e l v e tt iinnne palamaan liekeissä.
Sinne kuulutte sen satukirjannekin perusteella itse.
Kylläpä osui arkaan paikkaan, älä nyt tukehdu. Tähtiportti, hyvänen aika sentään teitä tähtiporttiin tuijottajia ja tähtiportin huuhtojia. Huuhtokaa ja tuijottakaa, mutta antakaa meidän olla rauhassa. Joka saamarin tuutista tätä nyt tunkee, kääntyy selvästi jo teitä itseänne vastaan.
Ja lopettakaa se kailotus, että me haluamme olla te.
KYLLÄ OSUI ARKAAN PAIKKAAN JOO!
INHOTTAA NÄIN 2020 VUONNA KUUNNELLA NOIN JUNTTEJA JA TYPERIÄ JUTTUJA.
OLEN IHAN HETERO JA AIKA ASEKSUAALINEN SENKIN SUHTEEN.LOPETTAKAA TUO TYPERÄ JUNTTIMAINEN SONTANNE!
MENKÄÄ JONNEKKIN USKOVAISTEN RINKIIN OKSENTAMAAN TUOTA SONTAANNE JA JÄTTÄKÄÄ MUUT IHMISET RAUHAAN!!!!!!!!
ÄLKÄÄ KATSOKO BB:TÄ TAI MITÄÄN MISSÄ ON HOMOJA JA TRANSSUKUPUOLISIA.
LUKEKAA SITÄ SATUKIRJAANNE!
LOPETTAKAA TUO SONTA! SE EI KUULU 2020 VUOTEEN ENÄÄ!!!!!!!!!NYT ON 2020!
EI 1800!!!!!
Ni mikä vuosi nyt siis oli? Jäi vielä epäselväks
Annakko annaalia illala? Tekkee mieli annaalia. Minä voin olla putkimies nii sinä voit olla se putki.
Joo, hih hih, raaps raaps 💅
Mua häiritsee kamalasti, että talo on h*mos*ksin pesä. Irstasta ja irvokasta. Eikö ketään muuta häiritse?
Sami jaksaa jauhaa siitä omasta kylpytakin riisumisen hetkestä kuinka oli bikinit ja yläosa ratkes ja oisko pitänyt näyttää munnnaa ennnemminkö tissii
Tämmöset on kyllä rasittavia, jauhaa ja jauhaa vaan jostain "tähtuhetkestä" kuin olis suurikin starba
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin ton 24/7 ja oon kuullu siit Kessu - Showsta nyt puheissa siellä ja täällä.
Mutta mikä se niinku on?
Mitä se sillon tekee?Esimerkiksi lipoo kieltään sormien välissä ja haukkuu ilmajokisia tai kysyy, onko sopiva hetki näyttää muna. Retostelee saavutuksillaan ja hihittelee, kun on joskus kiroillut salibandytuomarille päin naamaa.
Mitenhän näihin suhtaudutaan töissä? Päikkyikäiset ei toki bb:tä katso, muttei kauheasti herätä luottamusta.
Ai niin ja eilen "lajitteli" vaatteita, huudellen kaikkea "ruma paita, kukkahattutädin mekko" ja nakkeli vaatteita pitkin olohuonetta. Siellä oli sellainen minihame, jollaista Krissekin on käyttänyt ja siihen hänen kommenttinsa oli "koulutyttöhame eli h**ran hame" ja se ällöttävä hihitys ja virnistys päälle. Hänelle siitä sanottiinkin, että ei kovin asiallista sanoa koulutyttöä h**raksi.
Siinä paraskin puhuja!
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee kamalasti, että talo on h*mos*ksin pesä. Irstasta ja irvokasta. Eikö ketään muuta häiritse?
Ei.
Minua jaksaa hämmästyttää aina, kun lukevat lapusta kohdan "lukekaa tämä selvällä ja kuuluvalla äänellä!" Eihän sitä ole tarkoitettu ääneen luettavaksi, se on ohje lukijalla.
Vähäjärkisten kokoontumisajot koko bb.
En tykännyt kyllä että Timon ja Kristiinan näytöksessä esitettiin isoa naista :( Ihan kuin oltaisiin pilailtu, olipa pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee. Cristal Snow tykkää, ja hän niitä naruja siellä vetelee. Hän varmaan on päättänyt castingistakin...
Vierailija kirjoitti:
Ketä Ketä Ketä kirjoitti:
Ei voi mitään mutta Markon ”ketä” vaan ärsyttää enemmän ja enemmän. 😩 Siis sanokaa joku tuolle, että se on (Kuka) ja piste.
Joo tiedetään, että on murretta ja plaa plaa, mutta ei vaan soinnu korvaan ”Ketä Ketä Ketä” 🤔Muaki ärsyttää aina ku kuulen et puhutaan stadista. Se on hesa eikä mikään stadi.
Kutsutaan myös heseksi. Heseläinen hesestä.
Kati ohjailee, neuvoo, miten mikäkin tehdä kuka mitäkin tekee. Mutta tekis itse jotain muuta kuin neuvoo.
Kyllä nuo on laiskoja!
Timo, Ella, Paula., Krisse ja Kati nyt oikeesti tekee mutta loput tekee 2min, sitten makaa, sitten tupakkaa, sitten töitä 2min.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on kristalli snöwn mieleen. Aikoo pitää Ellan vaikka väkisin talossa.
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt kyllä että Timon ja Kristiinan näytöksessä esitettiin isoa naista :( Ihan kuin oltaisiin pilailtu, olipa pettymys.
Timo on kertonut pitävänsä rehevästä tyylistä. Ei varmasti loukkaisi ketään tuolla.
Nyt se Sami puhuu että hän olis halunnu olla businesslook mutta Kati oli että "eiku tissit" jne.
En nyt muista menikö se oikeasti niin.
Kessu jatkaa edelleen sitä oman näytöksen kelaamista.
Täällä ei vissiin kukaan katso 24/7 kun puhutaan vaan jostain jonninjoutavasta joka ei liity Big Brotheriin yhtään.
Tältä porukalta puuttuu täysin sellainen tekemisen meininki ja organisointikyky. Viikkotehtävien suorittaminen on kuin tervanjuontia.