Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Aatelkaa kun Arttu leikkais kaikki karvat pois ja laittas vaaleanpunaisen paidan päälle...
Onko nuo tatskatkin feikkiä? Onkin hellä homomies?
Vierailija kirjoitti:
Mafaldan viikkokatsaus asukkaisiin osa 2.
Arttu: hauska tyyppi, mutta taitaa pilata pelinsä lemmenleikeillä
OP: viimeksi laitoin empivän kysymysmerkin, mutta tällä viikolla on osoittaunut riidankylväjäksi (Tullius Intrigius lempisarjiksessani)Mafaldan viikkokatsaus osa 2
Ella: paransi viime viikolla, mutta on nyt vajonnut pohjamutiin (vähemmistön sorsittu sorsii itse pahiten muita ihmisryhmiä), olisi mielenkiintoinen asukas, mutta vastenmielinen käytös.
Marko: en oikein osaa sanoa, taisi itsekin huomata, että ei kannattaisi uskoa kaikkiin OP:n juttuihin. Läyhää ilman todisteita muiden mukana.
Sami: Kotiin vain, ei kestä tuota menoa, en tiedä säälisinkö vai mitä hänestä oikein ajattelisin. Läyhääjä melkein pahinta lajia ja taitaa olla jotain patoutunutta vihaakin muita kohtaan.
Kristiina: hyvin on kestänyt nuo inhoavat silmäykset ja muut läyhät, on jopa saanut vähän puhtia sanoa vastaan.
Timo: edelleen suosikkini
Joel: toinen suosikkini
Kati: ei herätä paljon tunteita, näkymätön statisti
Paula: En edelleenkään oikein pidä, ei ole omia mielipiteitä, ottaa mielestään suosikin kaverikseen ja nuoleskelee hänen mielipiteitäänHuomautan, että nuo kaikki ovat varmaan oikeassa elämässään ihan mukavia ihmisiä. Tämä pirullinen formaatti vain onnistuu kaivamaan sen pahimman esiin luonteesta.
Mulle on tullut nyt OPekasta mieleen, että voisiko hän olla oikein BB:n agentti, jonka tarkoitus on sotkea toisten välejä. Juuri sellainen joka sanoo, että eikös sinustaki tuo xx: tapa ole kauhea. Ja kohta jo selostamalla xx:lle, mitä tämä asukas muka sanoi, vaikka ei olisi sanonut mitään tai vaikka vain hmph.
Eilen oli aika kuvaava se keittiötapahtuma: Kristiina kävi tekemässä itselleen 2 voileipää ja lähti niitä syömään muualle. OP: taisi tehdä Artulle voileipiä. Toinen istuja (olikohan Marko): Niin, olisi se mukavaa, jos muillakin olisi henkilökohtainen orja. Taisivat vielä jatkaakin tuota Op:n hatusta heittämää herjaa ulkona ihan totena.
Ja Kristiina söi ne leivät ihan itse.
Kävin y.....laud ja siellä oli että vilke ja jukka 2019 tulis tuonne. Täytyy olla jo rankempaa huumoria. Ei ei ei ei ei ei ei ei.
Vierailija kirjoitti:
Krissen suosio taitaa kaivertaa tuotantoa tosissaan kun äänestys piti kääntää noin päin. Kaksi putoajaa olisi voinut selvittää samalla äänestystavalla kuin aikaisemminkin mutta tällä uudella systeemillä Krissen kannattajien ääniä saadaan tasattua muiden kesken. Vihaajat voivat taas keskittää äänensä yhdelle henkilölle.
Kyllä Krisse saa äänivyöryn tälläkin viikolla. Vaikka Kati ja Ella ovat tulilinjalla myös.
Mikähän on Artun ennätys kampauksen vaihdossa päivän aikana?
Onko tuo Kati hattu niin kuin luumu. Hihihiiiii hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku pointti laittaa Arttu taloon kun sanoi että on seksiaddikti?
Tullut siis ylilöyntejä kun ei hallitse seksuaalisuuttaan?
Joko se pani eetua?
Miten noin ruma voi olla seksiaddikti, kuka tolle antaa seksiä, muuta kuin oma käsi?
Kauneus ja komeus ovat katsojan silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Kati hattu niin kuin luumu. Hihihiiiii hauskaa!
Katin hatut on parhaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nivalan lehti iloitsi Artun vievän bb talossa Nivala brändiä julkisuuteen, biin voisiko joku kysellä toimittajalta mitä mieltä on tästä uudesta brändin suunnasta.
Onko transuseksi siellä tulevaisuuden brändi?Maailma on nyt parempi paikka ja ei transseksissä mitään pahaa ole. (tietysti sitä voisi harjoittaa jossain rauhallisemmassa paikassa). Tuotannollehan tuo on ihan kultakaivos, repii otsikoita ja saa lisää uteliaista seuraajia.
tai vähentää. Minä en ainakaan jaksa kattoa toisten nylkytystä päivästä toiseen.
Kuka widun pervo katsoo 247 kun asukkaat nukkuvat 😂
Vierailija kirjoitti:
Kristiina erikoiskyky on päteä ja neuvoa, ei tehdä itse. Todistakaa väitteeni vääräksi!
Olet täysin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinäkin on että Artun pitää puolen tunnin välein vaihdella lettinsä olomuotoa?
Eikö saisi?
Kati oli hölmö kertoessaan, että on kymmenen vuotta haaveillut BB-talosta ja katsonut kaikki kaudet. Se BB-alttari oli toivottavasti vitsi.
Ainakin itse aloin heti miettiä, mistä ja keneltä hän on kopioinut puheensa ja jekkunsa. Hyvin pian selvisi, ettei hänessä ole mitään omaperäistä.
arttu on ihan veijo pasasen (näyttelijä) näkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku pointti laittaa Arttu taloon kun sanoi että on seksiaddikti?
Tullut siis ylilöyntejä kun ei hallitse seksuaalisuuttaan?
Joko se pani eetua?
Miten noin ruma voi olla seksiaddikti, kuka tolle antaa seksiä, muuta kuin oma käsi?
Nuorilla on kova vietti. Ei monta sekkaa ku mälli lentää. Muisteleppa nuoruutta😉
No, aika harvan nuoruudessa heterot ja transut sekoilevat keskenään. Se ei ole todellaakaan normaalia.
Ku artulla on nuttura, sen pää näyttää sivulta ihan tissiltä nänneineen.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina erikoiskyky on päteä ja neuvoa, ei tehdä itse. Todistakaa väitteeni vääräksi!
Väiteen esittäjä todistaa väitteensä, ei kenenkään tarvitse lähteä esittämään todistuksia valheen vääryydestä.
Olen joka kaudella kyllästynyt jörnijöihin. Alussa pidin Artusta mutta tuo jörniminen on niin ällöttävää, että ei kiitos. Sama juttu oli viime vuonna Eeviksen kanssa. Ella ja Arttu kotiin jörnimään.
Päiväni pelastui kun näin pätkän jossa Kati on aivan pa*kat housussa, kun kuulee että 2 inhokkia lähtee sunnuntaina.
Naamasta näki heti, että aivoissa alkoi raksuttaa; pitääkö tässä nyt keksiä vielä joku ässä hihasta näiden ropelihattujen lisäksi. Mikä voisi olla hauskempaa enää? Pitää vielä pari kertaa muistuttaa kaikkia, että olen nauhoittanut puhelinvastaajaani haloo haloo en kuule. Ei vitsin vitsi. Pitääks tässä nyt tosissaan opetella vielä ne kainalopierut. On ne aika vaikeita, mutta sillä voisi tietysti päästä ihmisten sydämiin.
Miksi täällä otetaan trollina kaikki jotka kritisoivat Kristiinaa ja sitä miten se on täysin turha ja lusmu? Eikä ole missään jutussa mukana, möllöttää ja itsekeskeinen.