Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
46761/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kati jätti föönin tuolille hurisemaan lähtiessään ulos. Eipä voinut myöntää, että hän jätti föönin yksinään päälle.

Niinpä, mutta eiköhän tuokin kohta käännetä Kristiinan syyksi...... kyllä siihen joku pointti löydetään että voidaan syyttää Kristiinaa.

Kyllä olisi pitänyt piika Krissen olla valppaana tuossa mutta ei varmaan ehtinyt kun oli paistamassa kananmunia kaikille, myös niille neljälle uudelle jo valmiiksi. Kyllä läyhärit sitä mieltä ovat.

Vierailija
46762/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati jätti föönin tuolille hurisemaan lähtiessään ulos. Eipä voinut myöntää, että hän jätti föönin yksinään päälle.

Eipä ikinä myönnä jekkujaan, virheitään. Ulos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46763/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Go Kristiina! Mä itse kirjoitin aiemmin kommentin, joka oli tarkoituksella aika kärkäs, aiheenaan se, että en ymmärrä miksi ihmeessä Kristiinan pitäisi paistaa koko köörille yhtään mitään, tausta-ajatuksella että kun kaikilla on kaksi toimivaa kättä ja ovat ihan aikuisia. Niin joku veikkasi että olen teini, no ei, olen kuitenkin yli 30 vee, ja elämää joiltain kanteilta jopa liikaakin nähnyt. Itse olen silti yhä usein liian kiltti, joten on hienoa nähdä että hyvin nuori nainen kertoo tiukasti kenelle oikein niitä kuuluisia munia paistelee - hän on kuitenkin teknistä alaa opiskellut ihminen, eikä mikään yleinen pullanpaistaja. Ja hei, vähän eri asia, että vaihdetaan aineksia niin että kaikki voi syödä eikä kukaan kärsi, kuin että vaaditaan yhtä paistamaan ne hiton munat kaikille siellä. Kristiina on yksi voittajasuosikeistani ja fiksu tyttö, ei täydellinen ku ei kukaan ole, mutta sekä osoittaa kypsyyttä avoimissa isoissa konflikteissa, että on mukava ja keskusteleva, ja on kestänyt ihmeesti jatkuvan syrjimisen paineet. Ugh, olen puhunut.

Muistatko kuinka Krisse ihmetteli alakuloisena kun porukka lähtee syömään, mutta häntä ei kutsuta mukaan. Tietoisesti jättivät Krissen yksin, mutta sitten kati sanoo yhden epämääräisen kommentin, ei edes suoraan pyydä Krisseä paistamaan munia heille, ja some räjähtää raivoon kyykäärmeiden säestäessä kakofoniaa "kun Krisse on niiiin itsekäs"...

Mitä varten Kristiinaa olisi erikseen pitänyt pyytää? Pyydettiinkö noita muita?

Muut pyydettiin ja yhdessä menivät. Kukaan ei maininnut Krisselle asiasta, sai itse syödä yksin kun tuli taloon. Jos kaikkia pyydetään paitsi Krisseä on jotakin vialla.

Ja sitten pitäisi muka tehdä kaikille munakkaita ja ymmärtää puolittaisesta vihjauksesta.

Missä se Krisse sitten oli, jos hän ei ollut muiden kanssa? Vai pyydettiinkö kaikkia muita nimeltä paitsi Krisseä?

Viikkotehtävänä oli uida Tallinnaan. Sasa ui Krissen kanssa ja Sasalle kerrottiin että ruoka on valmista ja pyydettiin syömään. Sasa meni eikä edes odottanut Krisseä. Kutsu oli vain Sasalle, vaikka Krisse oli vieressä.

Nyt irvailevat kun Krisse syö leipää yksin makkarissa.

Miten tuosta likasta tulee joka käänteessä niin säälittävä kuva. Aina pitäis jonkun olla holhoomassa. :(

Tyypillinen kiusaajan vähättelevä mielipide.

Ei vaan vaikuta pärjäävän tuolla. Vaatisi erikoishuomiota joka käänteessä. Mulla on ollut samanlainen työkaveri ja oli kyllä hyvin raskas ihminen. Sikäli ymmärrän noita.

Vaan kun nimenomaan ei ole vaatinut muilta mitään, itse tekee ruokansa eikä ole valittanut silloinkaan kun gluteinittomatkin leivät on vedetty parempiin suihin.

Ei ole millään tavalla raskas vaan kevyin noista.

Krisse tuskin on työkaverinasi toiminut joten et voi hänen perusteella Krisseä tuomita.

Vierailija
46764/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Katista ja hänen iloisuudesta ja reippaudesta. Mun mielestä on hienoa, että hän on antanut MS-taudille kasvot. Kyseistä vakavaa neurologista sairautta sairastava voi ainakin tällä hetkellä elää ihan normaalia elämää. Ei turhista valita, vaan osallistuu reippaasti. 

Tunnen muitakin MS tautisia, ihan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä paitsi yksi joutunut pyörätuoliin.

Vierailija
46765/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuli silitysrautaan kun Sami ja Marko vaan makoilee olohuoneessa.

Sähköjohdon sisuksista valui vettä. Odottavat pääsyä pk-huoneeseen, saisivatko uuden silitysraudan. 

Sami märkiä vaatteita silittäessään laittoi vettä silitysraudan säiliöön suoraan hanasta ja meni vähän reilusti.

Vierailija
46766/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joelin katse on aina mielenkiintoinen kun Ellarttu painii.

Vierailija
46767/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääon vissiin esileikki ennen ku nuo panee toisiaan peräreikiin.

Vierailija
46768/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasta haluatte enemmän eroon? Kristiinasta vai OPsta? Laittakaa nuoli ylös jos haluat OPsta eroon ja nuoli alas jos haluat Krissen enemmän ulos.

Vasta äskettäin selvisi, että OP on käärme, nuolee Kristiinaa ja Arttua ja menee heti pistämään heitä selkään Markon ja Samin luokse.

OP on ruuviakin kierompi tapaus. Häätöön sunnuntaina Katin kanssa.

Vierailija
46769/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aliarvioiko viikkotehtävä asunnottomia kun likapyykkiä ei pestä kunnolla.

Eikö olis IHAN NIIDEN ASUNNOTTOMIEN LASTENKIN takia voinut antaa pari pesukonetta.

Jotenkin tuntuu, että asunnottomuutta karnevalisoidaan.

Niinpä, mitä tuolla yritetään viestiä, että asunnomille menevät vaatteet pestään käsin?Koneellahan muutkin vaattensa pesee.

Vierailija
46770/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko ja Op ei laittaneet pesusoikkoon pesuainetta.

Vierailija
46771/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko noi Arttu ja Ella on jo peuhannu tuolla?

Vierailija
46772/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Katista ja hänen iloisuudesta ja reippaudesta. Mun mielestä on hienoa, että hän on antanut MS-taudille kasvot. Kyseistä vakavaa neurologista sairautta sairastava voi ainakin tällä hetkellä elää ihan normaalia elämää. Ei turhista valita, vaan osallistuu reippaasti. 

Hänellä olisi ollut kaikki mahdollisuudet voittoon, mutta pilasi ne omalla käytöksellään. Ei jatkoon. Varmasti hyvä vetämään vaikka tsemppi-leirejä ko. sairaudesta kärsiville, mutta ei ansaitse BB-voittoa.

Vierailija
46773/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojilla Arttu ja Eetu painiottelu sängyssä 🥵🤮

Ei oo vieläkään bb:n transsukupuolisuusvalistus uponnut kaikkiin. Netistä löytyy paljon tietoa, kannattaa lukea.

Transihmisten aivot ovat täysin erilaiset, kuin heteromiesten tai -naisten. Siitä johtuu fyysinen ja psyykkinen ristiriita. Ihminen kokee olevansa esim. nainen miehen vartalossa. Ihmisten epäsuvaitsevaisuudesta johtuen transsukupuoliset tekee poikkeuksellisen paljon itsemurhia. Täälläkin palstalla on aivan jäätävää kommentointia Ellasta. Eniten hän on saanut p*skaa niskaansa.

Ella on joka tapauksessa mieleltään nainen ja on kertonut säästävänsä sukupuolenkorjausleikkaukseen. Leikkaus mahdollistaa hänen olevan enemmän se, millaiseksi itsensä tuntee. Se hänelle suotakoon. Toisen onni ei ole keneltäkään pois. 

Mielestäni on ihan herttaista, että Arttu on hyväksynyt Ellan sellaisena kuin tämä on. Oli kovin hellyyttävää, kun yksikin ilta nukkumaan mennessä Arttu silitteli ellan päätä, kun tämä oli jo nukahtanut.

Vierailija
46774/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella on onnensa kukkuroilla kun joku oikea mies (ainakin fyysisesti) osoittaa kiinnostusta hänen. Olisikohan jopa eka kerta. En ihmettele jos ottaa nyt kaiken irti tuosta vaikka ei olisikaan kiinnostunut Artusta oikeasti sen enempää.

Vierailija
46775/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Op sanoi Markolle että Joel laittoi saippuaa niin että vesi meni ihan pilalle. Op ja Paulahan fuskaisi pesten vesilitkussa että huuhtelu helpompaa.

Huomaakohan Marko jossain välissä että kaikkea OPn syöttämää p*skaa ei kannata niellä :D

OP on myrkyn keittäjä ja syöttää sitä Markolle, joka suulaampana ja äänekkäämpänä kaverina puhuu asioista ääneen eli sylkee myrkyt ulos ja saa p*skanpuhujan tittelin.

Sitte OP naureskelee jossain nurkan takana iteksee :D

Vierailija
46776/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käy jotenkin sääliksi Markoa, kun on saanut Samista vähän tuollaisen riippakiven itselleen, kun Roope lähti. Nytkin joutuu yön kuuntelemaan Samin juttuja. 

Vierailija
46777/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel ja Krisse tekevät vielä JukkaEevikset ;) PS. Onko äänestystulosta kerrottu?

Vierailija
46778/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuli silitysrautaan kun Sami ja Marko vaan makoilee olohuoneessa.

Sähköjohdon sisuksista valui vettä. Odottavat pääsyä pk-huoneeseen, saisivatko uuden silitysraudan. 

Sami märkiä vaatteita silittäessään laittoi vettä silitysraudan säiliöön suoraan hanasta ja meni vähän reilusti.

Miksi ne laittaa silitysrautaan vettä? Ne vaatteethan on märkiä. Tuskin niitä höyryllä pitää enää lisäkostuttaa.

Vierailija
46779/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä olisi ollut kaikki mahdollisuudet voittoon, mutta pilasi ne omalla käytöksellään. Ei jatkoon. Varmasti hyvä vetämään vaikka tsemppi-leirejä ko. sairaudesta kärsiville, mutta ei ansaitse BB-voittoa.

Ei hänellä ole ollut missään vaiheessa mitään mahdollisuuksia voittoon. Täysin harmaa ja tylsä persoona jota yrittää paikata jekuilla ja hatuilla.

Vierailija
46780/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun käy jotenkin sääliksi Markoa, kun on saanut Samista vähän tuollaisen riippakiven itselleen, kun Roope lähti. Nytkin joutuu yön kuuntelemaan Samin juttuja. 

Niinpä. 24/7 Kessua. Muutama minuuttikin on liikaa.

Ketju on lukittu.