Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
46741/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Katista ja hänen iloisuudesta ja reippaudesta. Mun mielestä on hienoa, että hän on antanut MS-taudille kasvot. Kyseistä vakavaa neurologista sairautta sairastava voi ainakin tällä hetkellä elää ihan normaalia elämää. Ei turhista valita, vaan osallistuu reippaasti. 

Vierailija
46742/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu on kyllä enemmän miehen näköinen ja oloinen kun nauraa tai on vihainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46743/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina ulos talosta! Nyt äänestämään miinusta likalle.

Jep, keskitän ääneni vain Kristiinalle.

Mä en tuhlaa rahojani Kristiinaan, on varmaa, ettei hän lähde ja on joka tapauksessa häädössä kaikkina tulevina viikkoina.

Sä oletkin sen fani. Tämä on helpoin ja halvin tapa päästä Krissestä eroon. Krisseä sietää, mutta tää sen ylistys menee liiallisuuksiin.

Ne hullut fanit on pieni vähemmistö. Itsekin äänestin Krisseä vain, koska halusin Roopen ulos ensin. Moni teki samaa ja silti Krissen palkki ei lopussa ollut kummoinen. Kyllä se tuolta pian tipahtaa, etenkin jos Ella lähtee nyt, kuten moni uhoaa.

Jos joku on saanut yli puolet äänistä, niin ei silloin kannata äänestää lisää ennenkuin joku toinen alkaa tavoittaa. Siksi noita äänimääriä ei kerrota, vaan vain hämäräperäisesti prosentit jostain tuntemattomasta määrästä. Siinä on joskus käynyt niin, että oikea suosikki putoaa, mutta sen hinnan tuotonto on valmis ottamaan. Viimeksi Roope kyllä haluttiin niin kovasti pois, että ihmiset varmistivat Krissen ja Timon pysyvän talossa jo heti alkuun.

Vierailija
46744/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myötähäpeää Arttua ja Eetua kohtaan.

Vierailija
46745/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Go Kristiina! Mä itse kirjoitin aiemmin kommentin, joka oli tarkoituksella aika kärkäs, aiheenaan se, että en ymmärrä miksi ihmeessä Kristiinan pitäisi paistaa koko köörille yhtään mitään, tausta-ajatuksella että kun kaikilla on kaksi toimivaa kättä ja ovat ihan aikuisia. Niin joku veikkasi että olen teini, no ei, olen kuitenkin yli 30 vee, ja elämää joiltain kanteilta jopa liikaakin nähnyt. Itse olen silti yhä usein liian kiltti, joten on hienoa nähdä että hyvin nuori nainen kertoo tiukasti kenelle oikein niitä kuuluisia munia paistelee - hän on kuitenkin teknistä alaa opiskellut ihminen, eikä mikään yleinen pullanpaistaja. Ja hei, vähän eri asia, että vaihdetaan aineksia niin että kaikki voi syödä eikä kukaan kärsi, kuin että vaaditaan yhtä paistamaan ne hiton munat kaikille siellä. Kristiina on yksi voittajasuosikeistani ja fiksu tyttö, ei täydellinen ku ei kukaan ole, mutta sekä osoittaa kypsyyttä avoimissa isoissa konflikteissa, että on mukava ja keskusteleva, ja on kestänyt ihmeesti jatkuvan syrjimisen paineet. Ugh, olen puhunut.

Muistatko kuinka Krisse ihmetteli alakuloisena kun porukka lähtee syömään, mutta häntä ei kutsuta mukaan. Tietoisesti jättivät Krissen yksin, mutta sitten kati sanoo yhden epämääräisen kommentin, ei edes suoraan pyydä Krisseä paistamaan munia heille, ja some räjähtää raivoon kyykäärmeiden säestäessä kakofoniaa "kun Krisse on niiiin itsekäs"...

Mitä varten Kristiinaa olisi erikseen pitänyt pyytää? Pyydettiinkö noita muita?

Muut pyydettiin ja yhdessä menivät. Kukaan ei maininnut Krisselle asiasta, sai itse syödä yksin kun tuli taloon. Jos kaikkia pyydetään paitsi Krisseä on jotakin vialla.

Ja sitten pitäisi muka tehdä kaikille munakkaita ja ymmärtää puolittaisesta vihjauksesta.

Missä se Krisse sitten oli, jos hän ei ollut muiden kanssa? Vai pyydettiinkö kaikkia muita nimeltä paitsi Krisseä?

Viikkotehtävänä oli uida Tallinnaan. Sasa ui Krissen kanssa ja Sasalle kerrottiin että ruoka on valmista ja pyydettiin syömään. Sasa meni eikä edes odottanut Krisseä. Kutsu oli vain Sasalle, vaikka Krisse oli vieressä.

Nyt irvailevat kun Krisse syö leipää yksin makkarissa.

Miten tuosta likasta tulee joka käänteessä niin säälittävä kuva. Aina pitäis jonkun olla holhoomassa. :(

Tyypillinen kiusaajan vähättelevä mielipide.

Ei vaan vaikuta pärjäävän tuolla. Vaatisi erikoishuomiota joka käänteessä. Mulla on ollut samanlainen työkaveri ja oli kyllä hyvin raskas ihminen. Sikäli ymmärrän noita.

Hyvin on pärjännyt 21 v ammatti. Ehtinyt lukiotakin käydä muttei ihan loppuun. Opiskelupaikka odottaa. Sähköinsinöörilinjalla. Ei matalapalkka alalla 😉

Vierailija
46746/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op sanoi Markolle että Joel laittoi saippuaa niin että vesi meni ihan pilalle. Op ja Paulahan fuskaisi pesten vesilitkussa että huuhtelu helpompaa.

Vierailija
46747/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artulle ja Ellalle alkaa muodostua tunteita

Ihan on tuommoista teinipariskunnan leikkipainia tuo. Nostan hattua Artulle siinä, että oikeasti näkee varmasti Ellan naisena. 

Vierailija
46748/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette kiusaa ihana Krisseä enää tällä palstalla.

Ei tietenkään kiusata vaan annetaan Kristiinalle paljon ääniä.

Vierailija
46749/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ella arttu voi lähtee kotiin

Vierailija
46750/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kati jätti föönin tuolille hurisemaan lähtiessään ulos. Eipä voinut myöntää, että hän jätti föönin yksinään päälle.

En ihan ymmärtänyt, miksi Kati selitti, että Kessukin oli ulkona. No mitä hittoa sillä on väliä, keitä ulkona on, jos vain kaksi ihmistä on jättänyt kuivaajat päälle. Mutta olihan tuo Kessukin tuossa vähän turhan dramaattinen. En edes usko, että bb on käskenyt tuolla tavalla kysymään. Halusi vain tehdä asiasta numeron. 

Minun mielestäni virran päälle laittaja vastaa sammutuksesta. Oli Kessu sitten ulkona, sisällä tai vessassa silloin.

Vierailija
46751/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävän epärehellistä porukkaa koko talo täynnä. Sunnuntaina kun Roope häädettiin talosta, jengi jäi voivottelemaan: Ei voi olla totta, mitä täällä talossa tapahtuu... Ja Samikin niin lipevä jätkä. Ite antoi Roopelle 2 häätöpistettä. No peli on peliä mutta läpinäkyvää shittiä.

Vierailija
46752/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojilla Arttu ja Eetu painiottelu sängyssä 🥵🤮

Pientä esileikkiä vaan. Yöllä sitten tositoimiin. 😍

Vierailija
46753/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel ei tykkää tuosta painista

Vierailija
46754/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko, Op ja Sami pesevät pyykkejä. Timo keittää puuroa asukkaille. Arttu, Joel, Ella ja Kristiina makaavat makkarissa, Arttu kutittelee Ellaa. Mikä juttu? Miksi noi vaan makaavat?

Vierailija
46755/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu helvettiin sieltä makkarista Ankeuttaja-Ella! Mene vaikka keittiöön pauhaamaan makkarikolmiskosta Katille . Vaihteeksi.

Vierailija
46756/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen myötähäpeää Arttua ja Eetua kohtaan.

Miksi ihmeessä?

Vierailija
46757/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että Katin päivän peliliike on laittaa propellihattu päähän ja senhän se teki. Nyt kaikki näkee kuinka hauska se on niin kukaan ei äänestä sitä pois.

Vähän olen ihmetellyt, ettei Katilla ole myös tekopartaa ja -viiksiä, sitten se vasta hassu olisi.

Miksei se pidä sellaista pellenenää ja isoja pellekenkiä jaloissa ja kävele kuin Charlie Chaplin? Todella kumma tyyppi, erikoisuuden tavoittelu jäämässä puolitiehen. Ottais mallia edellisten vuosien asukeista. Mm. sillä viime vuonna ekana ulosäänestetyllä himolesbolla oli vessaharjan päät korviksina ja ne auttoi sen lentämään liukkaasti ulos talosta. Kati yrittää ilmeisesti epätoivoisesti tehdä itsestään pellen typerillä tempauksillaan, kuten jättämällä hengenvaarallisesti hiustekuivaajan puhaltamaan yksinään keittiöön, mistä olis voinut syttyä tulipalo. Eikä tietenkään edes kehdannut myöntää olevansa se, joka oli syyllinen.

Eetu ja Kati pihalle sunnuntaina!

Vierailija
46758/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasta haluatte enemmän eroon? Kristiinasta vai OPsta? Laittakaa nuoli ylös jos haluat OPsta eroon ja nuoli alas jos haluat Krissen enemmän ulos.

Vasta äskettäin selvisi, että OP on käärme, nuolee Kristiinaa ja Arttua ja menee heti pistämään heitä selkään Markon ja Samin luokse.

Vierailija
46759/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tämäkin viikko vaatinut jonkun pikku-twistin, eli kaljaa valituille. Mutta taitaa jäädä tulematta kun hybridiäänestys on jo menossa perjantai-bileistä. Ja yövalvomisetkin määrätty kuivureiden takia.

BB ehkä oletti että nuo luhistuu pyykkivuoren alle ja tulee kiistaa. Väärässä oli, hyvin jaksavat, ja tuota samaa seläntakana jurputusta on kuultu muutenkin joka päivä.

Pikkusen enemmän toivoisi BB.ltä pelisilmää. Laittais vaikka äänestystulokset ruutuun vilahtamaan, niin alkas puntit tutista.

Vierailija
46760/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan Krisse menisi Jopen kainaloon bondaamaan? Katselevat toisiaan usein ja viihtyvät hyvin keskenään.

Ketju on lukittu.