Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kati pyykännyt ollenkaan, kun kysyi mitä vaiheita linjastossa on? Vai onko kaksi päivää vaan laittanut pyykkiä kuivumaan? Eikö raaka työ maita vai onko pesu niin suosittua ettei ole vielä päässyt pyykille? Entä Ella, onko ollut pyykillä?
Ella oli ensimmäisenä päivänä pyykillä. Katin en ole nähnyt tekevän muuta kuin kantavan paria vaatetta kerrallaan kuivumaan ja puhaltamassa hiustenkuivaajalla.
Onkohan muut ollut niin innokkaita pyykkäämään, että Kati on "alistunut" kuivumaan laittajaksi. Vai eikö ole edes ollut halukas raskaampiin hommiin. Toki muita voi parhaiten kuunnella kun pyörii työpisteiden väliä, ja sehän sopii hänelle.
Ei oo ollut märkäpuolella.
Huutista ku kauppakeskuksen katosta valuu vettä 😂😂😂😂😂😂
Puolta vanhempi asukki Timo on antanu mahtavan panoksen, ison vaatekasan silitti ja mankeloinut pyykkiä ison määrän. Eikä tuo mankelin vääntö oo kevyttä hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kessu on laihtunut talossa. Arttu, Joel ja Krisse ovat lihoneet. Muut ovat aika lailla samoissa mitoissa.
Ei oo Krisse lihonnut. Kasvot kaitaset ja byllyä oli jo taloon tullessa niinku naisella kuuluukin olla. Ei oo latta eikä lauta per.....se.
Mene katsomaan ensimmäinen lähetys ja vertaa, äläkä heti ala vinkumaan, kun Krissestä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika järjetön tavoite asetettu noille.
Tämähän on vain ja ainoastaan hyvä asia. Aiheuttanee stressiä, mikä puolestaan lisää kitkaa asukkaiden välillä. Ei tämä mikään hiton huviretki ole vaan psykologinen testi!
Jep, jep, alkaa tunteet oikeasti kuumeta , ja kappas taas ne kiehuu tällä läyhäporukalla. Arttu ja Joel ja OP purkavat jännitystä leikkimielisellä vttuilulla ja roustaamisella, Marko ja Sami on vähän hampaita kiristellen mukana, eivät tahdo oikein pärjätä ja varsinkin Samilta alkaa tulla sellaista lastenkotitason heittoja. Ei ole kovin verbaalisesti lahjakas tämä kaveri, sellaisia ulkoaopittuja fraaseja se toistelee, mutta ei keksi itse juuri mitään. Paula ja Sami olisi kyllä täydellinen pari.
Ihan samaa katsonut!
Eilenkin kun seisoivat jääkaapilla, maha pysytyssä molemmilla*, löysissä collage-vaatteissa, olivat kuin se perusesimerkki prismapariskunnasta!
*) Paulalle eniten tuntui ottavan luonnon päälle siinä omaa läyhäystään videolta katsellessa, miten huomasi vatsansa pömpöttävän. Samaa mutisi itsekseen vielä myöhemmin, kun istui olohuoneen näytön edessä odottamassa lupaa saada avata saapunut posti, että "peittääkö tää kirjekuori nyt mun mahan?".
Vaikuttaa siltä, että olikin sitten ainoa juttu mikä siitä videonpätkästä on mieleen jäänyt? Ainakin seläntausmussutus jatkunut ihan entiseen malliin ilman Roopeakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Kristiina! Mä itse kirjoitin aiemmin kommentin, joka oli tarkoituksella aika kärkäs, aiheenaan se, että en ymmärrä miksi ihmeessä Kristiinan pitäisi paistaa koko köörille yhtään mitään, tausta-ajatuksella että kun kaikilla on kaksi toimivaa kättä ja ovat ihan aikuisia. Niin joku veikkasi että olen teini, no ei, olen kuitenkin yli 30 vee, ja elämää joiltain kanteilta jopa liikaakin nähnyt. Itse olen silti yhä usein liian kiltti, joten on hienoa nähdä että hyvin nuori nainen kertoo tiukasti kenelle oikein niitä kuuluisia munia paistelee - hän on kuitenkin teknistä alaa opiskellut ihminen, eikä mikään yleinen pullanpaistaja. Ja hei, vähän eri asia, että vaihdetaan aineksia niin että kaikki voi syödä eikä kukaan kärsi, kuin että vaaditaan yhtä paistamaan ne hiton munat kaikille siellä. Kristiina on yksi voittajasuosikeistani ja fiksu tyttö, ei täydellinen ku ei kukaan ole, mutta sekä osoittaa kypsyyttä avoimissa isoissa konflikteissa, että on mukava ja keskusteleva, ja on kestänyt ihmeesti jatkuvan syrjimisen paineet. Ugh, olen puhunut.
Muistatko kuinka Krisse ihmetteli alakuloisena kun porukka lähtee syömään, mutta häntä ei kutsuta mukaan. Tietoisesti jättivät Krissen yksin, mutta sitten kati sanoo yhden epämääräisen kommentin, ei edes suoraan pyydä Krisseä paistamaan munia heille, ja some räjähtää raivoon kyykäärmeiden säestäessä kakofoniaa "kun Krisse on niiiin itsekäs"...
Mitä varten Kristiinaa olisi erikseen pitänyt pyytää? Pyydettiinkö noita muita?
Muut pyydettiin ja yhdessä menivät. Kukaan ei maininnut Krisselle asiasta, sai itse syödä yksin kun tuli taloon. Jos kaikkia pyydetään paitsi Krisseä on jotakin vialla.
Ja sitten pitäisi muka tehdä kaikille munakkaita ja ymmärtää puolittaisesta vihjauksesta.
Missä se Krisse sitten oli, jos hän ei ollut muiden kanssa? Vai pyydettiinkö kaikkia muita nimeltä paitsi Krisseä?
Viikkotehtävänä oli uida Tallinnaan. Sasa ui Krissen kanssa ja Sasalle kerrottiin että ruoka on valmista ja pyydettiin syömään. Sasa meni eikä edes odottanut Krisseä. Kutsu oli vain Sasalle, vaikka Krisse oli vieressä.
Nyt irvailevat kun Krisse syö leipää yksin makkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuonne Vapaamuurareihin ole vaikea päästä, sinne otetaan naisiakin nykyään. Jos uskoo korkeampaan ja on suosittelija(t), niin pääsee.
Paikkakunnan kermaa
Eivät pääse naiset, oddfellowiksi pääsee naisetkin. Vapaamuurareihin tarttee 2 suosittelijana ja jos yksikin jäsen vastustaa, ei pääse.
Naurettavaa taantuneen lapsellista "me ei leikitä sun kaa" -hiekkalaatikkopelleilyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kaudessa on kyllä vähän sellainen koulukiusaamis meininki.Jätetään yks sivuun,supistaan...hei meniksi jo.Se vaan makaa ei tee mitään ja ne se hiton munat,paistoko? se pidetään mielessä.Tuo muna juttu, niin en ikinä olisi uskonnut Markosta sellaista ,että jaakaa asiasta.O.p kuuluu samaan porukkaan.Sitten on se toinen porukka, hei me ollaan sun kavereita.Mistä jutellaan ? Musiikista ?.Kun nuo eräät astuvat joskus ulos talosta, niin toivottavasti miettivät asioita.
Täällä on nyt jo yli 1000 samanlaista kirjotusta. Jääny vissiin ajatus sulla kiertämään nenässä olevan herneen sisäpintaa. Jos et mitään uutta keksi, niin ole hiljaa.
Retardi
Vierailija kirjoitti:
Bb.n olisi pitänyt tuoda kerralla kaikki pestävä pyykki, vaikka saunaan tai pihalle pressun alle. Näkisivät kunnolla missä mennään. Myös pieni vanhanajan pyykkilinko olisi ollut hyvä, niin kuivuisivat nopeammin. Nyt vaikuttaa siltä että asukkaat ei hyydy, vaan bb.n tarjoama kuivauskapasiteetti määrittää työtahdin.
Sauna olisi tottavie ollut hyvä varastopaikka pyykille. Syöpäläisistäkin olisi päässyt jälkikäteen kätevästi eroon lämmittämällä "täisauna" 120+ asteiseksi höyryäväksi pätsiksi.
Ja tosiaan, linko olisi ollut must. Märistä pyykeistä olisi linkoamalla lähtenyt hehtolitroittain vettä ja loppukuivatus olisi ollut huomattavan paljon nopeampaa. Mutta näköjään näillä mennään. Ellei sitten huomenna ole luvassa lisää uudempaa pyykkäyskalustoa ja -laitetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuonne Vapaamuurareihin ole vaikea päästä, sinne otetaan naisiakin nykyään. Jos uskoo korkeampaan ja on suosittelija(t), niin pääsee.
Paikkakunnan kermaa
Kessu vaimoineen vasta kesällä osti Keravalta sen rivarikämppänsä. Sanoi asuneensa Viidakkokujalla Vantaalla sitä ennen vuosia.
Eli missä vaiheessa on sitten ehtinyt Keravan Vapaamuurareihin liittyä? Saada suosittelijat jne?
Mediahan kysyi tuota Vapaamuurareilta ja ei ole Kessu jäsen, ei edes ole hakenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Kristiina! Mä itse kirjoitin aiemmin kommentin, joka oli tarkoituksella aika kärkäs, aiheenaan se, että en ymmärrä miksi ihmeessä Kristiinan pitäisi paistaa koko köörille yhtään mitään, tausta-ajatuksella että kun kaikilla on kaksi toimivaa kättä ja ovat ihan aikuisia. Niin joku veikkasi että olen teini, no ei, olen kuitenkin yli 30 vee, ja elämää joiltain kanteilta jopa liikaakin nähnyt. Itse olen silti yhä usein liian kiltti, joten on hienoa nähdä että hyvin nuori nainen kertoo tiukasti kenelle oikein niitä kuuluisia munia paistelee - hän on kuitenkin teknistä alaa opiskellut ihminen, eikä mikään yleinen pullanpaistaja. Ja hei, vähän eri asia, että vaihdetaan aineksia niin että kaikki voi syödä eikä kukaan kärsi, kuin että vaaditaan yhtä paistamaan ne hiton munat kaikille siellä. Kristiina on yksi voittajasuosikeistani ja fiksu tyttö, ei täydellinen ku ei kukaan ole, mutta sekä osoittaa kypsyyttä avoimissa isoissa konflikteissa, että on mukava ja keskusteleva, ja on kestänyt ihmeesti jatkuvan syrjimisen paineet. Ugh, olen puhunut.
Muistatko kuinka Krisse ihmetteli alakuloisena kun porukka lähtee syömään, mutta häntä ei kutsuta mukaan. Tietoisesti jättivät Krissen yksin, mutta sitten kati sanoo yhden epämääräisen kommentin, ei edes suoraan pyydä Krisseä paistamaan munia heille, ja some räjähtää raivoon kyykäärmeiden säestäessä kakofoniaa "kun Krisse on niiiin itsekäs"...
Mitä varten Kristiinaa olisi erikseen pitänyt pyytää? Pyydettiinkö noita muita?
Muut pyydettiin ja yhdessä menivät. Kukaan ei maininnut Krisselle asiasta, sai itse syödä yksin kun tuli taloon. Jos kaikkia pyydetään paitsi Krisseä on jotakin vialla.
Ja sitten pitäisi muka tehdä kaikille munakkaita ja ymmärtää puolittaisesta vihjauksesta.
Missä se Krisse sitten oli, jos hän ei ollut muiden kanssa? Vai pyydettiinkö kaikkia muita nimeltä paitsi Krisseä?
Viikkotehtävänä oli uida Tallinnaan. Sasa ui Krissen kanssa ja Sasalle kerrottiin että ruoka on valmista ja pyydettiin syömään. Sasa meni eikä edes odottanut Krisseä. Kutsu oli vain Sasalle, vaikka Krisse oli vieressä.
Nyt irvailevat kun Krisse syö leipää yksin makkarissa.
Siis kutsuivatko Sasan nimeltä mainiten syömään, vai oliko kenties kutsu molemmille?
Nyt puuttuu pyykkien laittaja naruille. Kasautuu liikaa pyykkituvan mankeloidut pyykit. Hop hop Sami tai Marko tai Paula herätys.
Ja Marko on taas tupakalla.
Miksi tämä pyykkitupatehtävä pitää toteuttaa näin idiootisti? Syy on tuotannon. Asukkaat tekevät vain mitä käsketään ja mitkä on välineet. Käsin pesten pyykkilaudalla, huuhdellen ja mankeloiden pilaavat vaan vaatteet. Saavatkohan vaatteita edes kunnolla kuivaksi, kiva kun alkavat haista. Jos haluttiin vaatteet keräykseen niin miksei voi tehdä hommaa kunnolla? Vai eikö väliä missä kunnossa vaatteet menee tarvitseville? Lehdessä oli että lahjoittaja pesee tarvittaessa uudestaan. Mikä järki tässä on tehdä tarkoituksella sutta ja sekundaa?
Miksei olisi voinut olla että tavarat, koko määrä vaikka merikontissa kerralla esim tehtäväalueelle. Tehtävähuoneeseen pari pesukonetta, kuivureita ja kaappeja. Olohuoneeseen muutama silitysrauta.
Mitä vikaa on prismapariskunnissa?
Joel pesee tehokkaasti hangaten vaatteen pyykkilautaa vasten. Vesi on saippuaisempaa kuin Paulan eilinen vesilitku. Op huuhtelee vadeissa ja Timo mankeloi. Krisse vie pyykkinaruille. Arttu pesee puisessa härveli koneessa kampea pyörittäen. Hyvät jutut heillä, leppoista. Afrikkareissun suunnittelua ym
Naureskelevat, hyvä tiimi ja homma hoituu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että Kritiina on todella laiskan oloinen, todella vetelä.
Sillä on menkat.
No tietysti. Se kortti olikin vielä käyttämättä.
Sen kortin voi surutta käyttää normaalilla kierrolla varustettuna ihan kuukausittain.
Kuukautiset ei ole sairaus eikä syy laiskottelulle. Itsekin käyn kuukautisten aikana töissä normaalisti enkä hae sairaslomaa eien käytä kyseistä korttia enkä ole huomannut että kukaan naispuolisista työkavereistani käyttäisi myöskään.
Mulla on 10 kelloa käymässä, ja mittaan jokaisen työpanoksen. Kuten laskin ne uintikilometritkin ja äänestin huonointa lähtemään. Niin aioin tehdä nytkin, laiskimmalle häätö.
Tämä on viikkotehtävä, ja asukkaatkin sanovat aina, että ei pärjää viikkotehtävässä ja siksi laittaa häätöön. Vaikka nyt ei asukkaat päätäkään, niin on kunnioittavaa ahkeria kohtaan äänestää laiskinta putoamaan. Tai nyt on oikestaan 5 laiskinta lähes samalla viivalla. Aioin äänestää heitä kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on kyllä talossa tylsä meininki nyt. Huomaa, että porukan ilopilleri Roope on lähtenyt. Ei jaksa katsoa enää, masentunut ilmapiiri, tulee itsellekin paha mieli. Onneksi voi lopettaa ruutu+ tilauksen.
Lopeta ihmeessä :)
Itse olen nauttinut kaksi päivää, kun Roope ei ole huutamassa ja pilaamassa ilmapiiriä.
Roope ei tod pilannut ilmapiiriä vaan toi myös iloa ja positiivisuutta taloon. Oli pidetty asukkaiden keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kessu on laihtunut talossa. Arttu, Joel ja Krisse ovat lihoneet. Muut ovat aika lailla samoissa mitoissa.
Katsoppa Artun esittely on Arttu kasvoiltaan hoikistunut.
Täällä on nyt jo yli 1000 samanlaista kirjotusta. Jääny vissiin ajatus sulla kiertämään nenässä olevan herneen sisäpintaa. Jos et mitään uutta keksi, niin ole hiljaa.