Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
46601/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuli silitysrautaan kun Sami ja Marko vaan makoilee olohuoneessa.

Jos niillä vaikka tauko menossa niinkuin KAIKILLA muillakin aina välillä.

Vierailija
46602/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Katia vielä ulos. Kyllä uudet se sitten häätöön laittaa. Sitä paitsi sillä on lupaavasti alkanut hermo kiristyyn ja kuori rakoilemaa viime päivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46603/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä nämä nyt sulakkeetkin pääsivät näkemään? 

Vierailija
46604/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuonne Vapaamuurareihin ole vaikea päästä, sinne otetaan naisiakin nykyään. Jos uskoo korkeampaan ja on suosittelija(t), niin pääsee. 

Paikkakunnan kermaa

Eivät pääse naiset, oddfellowiksi pääsee naisetkin. Vapaamuurareihin tarttee 2 suosittelijana ja jos yksikin jäsen vastustaa, ei pääse.

Vierailija
46605/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Go Kristiina! Mä itse kirjoitin aiemmin kommentin, joka oli tarkoituksella aika kärkäs, aiheenaan se, että en ymmärrä miksi ihmeessä Kristiinan pitäisi paistaa koko köörille yhtään mitään, tausta-ajatuksella että kun kaikilla on kaksi toimivaa kättä ja ovat ihan aikuisia. Niin joku veikkasi että olen teini, no ei, olen kuitenkin yli 30 vee, ja elämää joiltain kanteilta jopa liikaakin nähnyt. Itse olen silti yhä usein liian kiltti, joten on hienoa nähdä että hyvin nuori nainen kertoo tiukasti kenelle oikein niitä kuuluisia munia paistelee - hän on kuitenkin teknistä alaa opiskellut ihminen, eikä mikään yleinen pullanpaistaja. Ja hei, vähän eri asia, että vaihdetaan aineksia niin että kaikki voi syödä eikä kukaan kärsi, kuin että vaaditaan yhtä paistamaan ne hiton munat kaikille siellä. Kristiina on yksi voittajasuosikeistani ja fiksu tyttö, ei täydellinen ku ei kukaan ole, mutta sekä osoittaa kypsyyttä avoimissa isoissa konflikteissa, että on mukava ja keskusteleva, ja on kestänyt ihmeesti jatkuvan syrjimisen paineet. Ugh, olen puhunut.

Muistatko kuinka Krisse ihmetteli alakuloisena kun porukka lähtee syömään, mutta häntä ei kutsuta mukaan. Tietoisesti jättivät Krissen yksin, mutta sitten kati sanoo yhden epämääräisen kommentin, ei edes suoraan pyydä Krisseä paistamaan munia heille, ja some räjähtää raivoon kyykäärmeiden säestäessä kakofoniaa "kun Krisse on niiiin itsekäs"...

Mitä varten Kristiinaa olisi erikseen pitänyt pyytää? Pyydettiinkö noita muita?

Muut pyydettiin ja yhdessä menivät. Kukaan ei maininnut Krisselle asiasta, sai itse syödä yksin kun tuli taloon. Jos kaikkia pyydetään paitsi Krisseä on jotakin vialla.

Ja sitten pitäisi muka tehdä kaikille munakkaita ja ymmärtää puolittaisesta vihjauksesta.

Millon tää ruokahomma siis oli, ku Krisseä ei pyydetty? Oliko hän siis jossain muualla kuin muu porukka?

Vierailija
46606/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen aikuinen vastaa ihan itse teoistaan. Nythän jo vastasyntyneelle annetaan oikeus valita sukupuolensa, jonku niistä kymmenistä.

Ei ilmoiteta syntyikö tyttö vai poika, pukeutuminen ja nimikään ei saa viestittää mitään. Ehkä päiväkodissa lapsukainen saa sitten ilmoittaa mitä tahtoo olla,  kenen kaa leikkiä pisttäkö mekko päälle vai ei.

Arttu on varmasti vanhemmilleen rakas poikanen.  Ehkä vanhemmat nyt jopa onnessaan, että Arttu uskaltaa näyttää tunteensa.

Vierailija
46607/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ihmettele äänestysten "tiukkoja" tilanteita, kun muutamkilla prosentin kymmenyksillä vedätetään ihmiset tarttumaan luuriin ja äänestämään...? Miksi katsojille ei paljasteta äänimääriä, vaan vain prosentit? Onko niitä ääniä niin vähän ettei kehdata kertoa?

Eikö tuotanto voisi selvittää katsojille, miten äänet lasketaan ja varmistetaan? Vahvistaako puhelinoperaattori tulleiden äänien määrän vai miten?  Mikä estää tuotantoa tekemästä ihan mitä lystää ja häätää sen jonka haluaa?

Koska Aulis Gerlander ei ole äänestyksen valvojana en voi luottaa äänestykseen enkä sen järjestelyihin tippaakaan. Enkä äänestä koskaan.

Tilanne olisi aivan toinen mikäli Aulis Gerlander olisi paikalla suorassa lähetyksessä.

Vierailija
46608/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viikkotehtäväläiset laskeneet kiloja. Esim täytetyn laatikon arviointi jne.

Vierailija
46609/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuli silitysrautaan kun Sami ja Marko vaan makoilee olohuoneessa.

Johdon ja raudan liitoskohdasta alkoi vuotaa vettä. Hyvä, ettei Kessu saanut sähköiskua.

On siellä "laadukkaat" vehkeet. Mikä mahtoi olla merkki?

Joku normaaliin kotitalouteen tarkoitettu rauta varmasti. Tuskin on tarkoitettu käytettäväksi tuntikausia putkeen trooppisessa ilmastossa. 

Vierailija
46610/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näköjää on tuo OP jonka pitää eniten saada joka välissä kyyylätä ja huomautella Krissen tekemisiä ja selän takana ilveillä

OP ja Marko voisi jo alkaa pukeutumaan hameisiin, sen verran noita-akkamaista touhua. Pelkääkö ne että iiik, naiset varmaan hakkaa meidät jos me ei mennä mukaan?!?!

BB-talossa nähdään kuka on mies ja kuka ei! Pateettista touhua!

Vierailija
46611/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko viikkotehtäväläiset laskeneet kiloja. Esim täytetyn laatikon arviointi jne.

Tämän pitäisi kyllä olla bb:n tehtävä. Eiväthän nuo voi pestä enempää kuin bb tuonne taloon tuo. 

Vierailija
46612/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Go Kristiina! Mä itse kirjoitin aiemmin kommentin, joka oli tarkoituksella aika kärkäs, aiheenaan se, että en ymmärrä miksi ihmeessä Kristiinan pitäisi paistaa koko köörille yhtään mitään, tausta-ajatuksella että kun kaikilla on kaksi toimivaa kättä ja ovat ihan aikuisia. Niin joku veikkasi että olen teini, no ei, olen kuitenkin yli 30 vee, ja elämää joiltain kanteilta jopa liikaakin nähnyt. Itse olen silti yhä usein liian kiltti, joten on hienoa nähdä että hyvin nuori nainen kertoo tiukasti kenelle oikein niitä kuuluisia munia paistelee - hän on kuitenkin teknistä alaa opiskellut ihminen, eikä mikään yleinen pullanpaistaja. Ja hei, vähän eri asia, että vaihdetaan aineksia niin että kaikki voi syödä eikä kukaan kärsi, kuin että vaaditaan yhtä paistamaan ne hiton munat kaikille siellä. Kristiina on yksi voittajasuosikeistani ja fiksu tyttö, ei täydellinen ku ei kukaan ole, mutta sekä osoittaa kypsyyttä avoimissa isoissa konflikteissa, että on mukava ja keskusteleva, ja on kestänyt ihmeesti jatkuvan syrjimisen paineet. Ugh, olen puhunut.

Muistatko kuinka Krisse ihmetteli alakuloisena kun porukka lähtee syömään, mutta häntä ei kutsuta mukaan. Tietoisesti jättivät Krissen yksin, mutta sitten kati sanoo yhden epämääräisen kommentin, ei edes suoraan pyydä Krisseä paistamaan munia heille, ja some räjähtää raivoon kyykäärmeiden säestäessä kakofoniaa "kun Krisse on niiiin itsekäs"...

Mitä varten Kristiinaa olisi erikseen pitänyt pyytää? Pyydettiinkö noita muita?

Muut pyydettiin ja yhdessä menivät. Kukaan ei maininnut Krisselle asiasta, sai itse syödä yksin kun tuli taloon. Jos kaikkia pyydetään paitsi Krisseä on jotakin vialla.

Ja sitten pitäisi muka tehdä kaikille munakkaita ja ymmärtää puolittaisesta vihjauksesta.

Eikö Arttu ja Joppekaan pyytäneet?

Ei

Nekin kiusaa Krisseä. Nyt tuotannolle viestiä heti. 😢😩

Vierailija
46613/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami se vaan viikkailee vaatteita jotka pitäisi silittää. Työn laatu parempaa Joel, Arttu, Timo, Op.

Vierailija
46614/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kati pyykännyt ollenkaan, kun kysyi mitä vaiheita linjastossa on? Vai onko kaksi päivää vaan laittanut pyykkiä kuivumaan? Eikö raaka työ maita vai onko pesu niin suosittua ettei ole vielä päässyt pyykille? Entä Ella, onko ollut pyykillä?

Ella oli ensimmäisenä päivänä pyykillä. Katin en ole nähnyt tekevän muuta kuin kantavan paria vaatetta kerrallaan kuivumaan ja puhaltamassa hiustenkuivaajalla. 

Onkohan muut ollut niin innokkaita pyykkäämään, että Kati on "alistunut" kuivumaan laittajaksi. Vai eikö ole edes ollut halukas raskaampiin hommiin. Toki muita voi parhaiten kuunnella kun pyörii työpisteiden väliä, ja sehän sopii hänelle.

Vierailija
46615/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kati pyykännyt ollenkaan, kun kysyi mitä vaiheita linjastossa on? Vai onko kaksi päivää vaan laittanut pyykkiä kuivumaan? Eikö raaka työ maita vai onko pesu niin suosittua ettei ole vielä päässyt pyykille? Entä Ella, onko ollut pyykillä?

Ella oli ensimmäisenä päivänä pyykillä. Katin en ole nähnyt tekevän muuta kuin kantavan paria vaatetta kerrallaan kuivumaan ja puhaltamassa hiustenkuivaajalla. 

Pöytiä pyyhki jotta näyttäisi touhukkaalta. Toki hygienia tuolla onkin tärkeää mutta vähän oli teennäistä. Ainut missä Katissa pidän on että Ellan lisäksi pukeutuu kivasti ja on niitä parjattuja hattuja, tuolla tylsyydessä pienikin pilke korostuu,  Ellassakaan en mistään muusta pidä. Ellaeetussa suorastaan hämmentää kuinka monta asukokonaisuutta sillä on mukana. Ja tyylikkäitä.  

Ihmeen vähän muut panostaneet vaikka tv-viihde on kyseessä. Toki se sisäinen anti tärkeintä, mutta siihenkin tarvitaan monenlaista luonnetta. Viisasta ei ole ilman tyhmää eikä värikästä ilman valjua.

Vierailija
46616/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi laittavat nyt silittämättömiä vaatteita laatikoihin? Kuvittelevatko, että kun silitysrauta on hetken poissa pelistä, tehtävänanto muuttui? 

Vierailija
46617/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula just nosteli yhtä laatikkoa ja yritti arvioida sen painoa.

Vierailija
46618/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat pesseet sitä mukaa kun isoveli toimittaa pestävää. Yrittivät arvioidakin, mutta ei sillä ole niin merkitystä, kun isoveli säännöstelee.

Vierailija
46619/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä BB alkoi tuotanto korostetusti ilmoitti, kuinka voi muuttaa aina sääntöjä. En ole nyt niin paljon seurannut, ilmoittaako asiasta katsojille.

Kuten jo kirjoitin, vilkuilla ohjelmaa saa mutta mikään pakko ei ole pistää rahojaan likoon ja "äänestää"

Kiitos muuten tästä keskustelualustasta, koskahan tämä lopetetaan ohjelmalle  vahingollisena ja liian paljastavana?

Vierailija
46620/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näköjää on tuo OP jonka pitää eniten saada joka välissä kyyylätä ja huomautella Krissen tekemisiä ja selän takana ilveillä

Äänestetään op ulos. Yksi läyhääjä vähemmän taas 😄

OP on juuri seläntakana ilveilijä. Aina tekee sitä, ilkeän oloinen tyyppi.

Tämä. Luiskaan vaan!

Ketju on lukittu.