Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
46581/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasta haluatte enemmän eroon? Kristiinasta vai OPsta? Laittakaa nuoli ylös jos haluat OPsta eroon ja nuoli alas jos haluat Krissen enemmän ulos.

Vierailija
46582/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuli silitysrautaan kun Sami ja Marko vaan makoilee olohuoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46583/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa Artun koko suku pistää Artulle ääniä tällä viikolla, että saavat pojan pois tuolta itseään nolaamasta...

Eikä taida Arttu nolata pelkästään itseään, vaan lähipiiriläisensä myös.

Vierailija
46584/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätäänkö täällä Paulasta? Itse en tykkää. Pelaa liikaa omaan makuun.

Vierailija
46585/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Go Kristiina! Mä itse kirjoitin aiemmin kommentin, joka oli tarkoituksella aika kärkäs, aiheenaan se, että en ymmärrä miksi ihmeessä Kristiinan pitäisi paistaa koko köörille yhtään mitään, tausta-ajatuksella että kun kaikilla on kaksi toimivaa kättä ja ovat ihan aikuisia. Niin joku veikkasi että olen teini, no ei, olen kuitenkin yli 30 vee, ja elämää joiltain kanteilta jopa liikaakin nähnyt. Itse olen silti yhä usein liian kiltti, joten on hienoa nähdä että hyvin nuori nainen kertoo tiukasti kenelle oikein niitä kuuluisia munia paistelee - hän on kuitenkin teknistä alaa opiskellut ihminen, eikä mikään yleinen pullanpaistaja. Ja hei, vähän eri asia, että vaihdetaan aineksia niin että kaikki voi syödä eikä kukaan kärsi, kuin että vaaditaan yhtä paistamaan ne hiton munat kaikille siellä. Kristiina on yksi voittajasuosikeistani ja fiksu tyttö, ei täydellinen ku ei kukaan ole, mutta sekä osoittaa kypsyyttä avoimissa isoissa konflikteissa, että on mukava ja keskusteleva, ja on kestänyt ihmeesti jatkuvan syrjimisen paineet. Ugh, olen puhunut.

Muistatko kuinka Krisse ihmetteli alakuloisena kun porukka lähtee syömään, mutta häntä ei kutsuta mukaan. Tietoisesti jättivät Krissen yksin, mutta sitten kati sanoo yhden epämääräisen kommentin, ei edes suoraan pyydä Krisseä paistamaan munia heille, ja some räjähtää raivoon kyykäärmeiden säestäessä kakofoniaa "kun Krisse on niiiin itsekäs"...

Mitä varten Kristiinaa olisi erikseen pitänyt pyytää? Pyydettiinkö noita muita?

Muut pyydettiin ja yhdessä menivät. Kukaan ei maininnut Krisselle asiasta, sai itse syödä yksin kun tuli taloon. Jos kaikkia pyydetään paitsi Krisseä on jotakin vialla.

Ja sitten pitäisi muka tehdä kaikille munakkaita ja ymmärtää puolittaisesta vihjauksesta.

Eikö Arttu ja Joppekaan pyytäneet?

Vierailija
46586/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Go Kristiina! Mä itse kirjoitin aiemmin kommentin, joka oli tarkoituksella aika kärkäs, aiheenaan se, että en ymmärrä miksi ihmeessä Kristiinan pitäisi paistaa koko köörille yhtään mitään, tausta-ajatuksella että kun kaikilla on kaksi toimivaa kättä ja ovat ihan aikuisia. Niin joku veikkasi että olen teini, no ei, olen kuitenkin yli 30 vee, ja elämää joiltain kanteilta jopa liikaakin nähnyt. Itse olen silti yhä usein liian kiltti, joten on hienoa nähdä että hyvin nuori nainen kertoo tiukasti kenelle oikein niitä kuuluisia munia paistelee - hän on kuitenkin teknistä alaa opiskellut ihminen, eikä mikään yleinen pullanpaistaja. Ja hei, vähän eri asia, että vaihdetaan aineksia niin että kaikki voi syödä eikä kukaan kärsi, kuin että vaaditaan yhtä paistamaan ne hiton munat kaikille siellä. Kristiina on yksi voittajasuosikeistani ja fiksu tyttö, ei täydellinen ku ei kukaan ole, mutta sekä osoittaa kypsyyttä avoimissa isoissa konflikteissa, että on mukava ja keskusteleva, ja on kestänyt ihmeesti jatkuvan syrjimisen paineet. Ugh, olen puhunut.

Muistatko kuinka Krisse ihmetteli alakuloisena kun porukka lähtee syömään, mutta häntä ei kutsuta mukaan. Tietoisesti jättivät Krissen yksin, mutta sitten kati sanoo yhden epämääräisen kommentin, ei edes suoraan pyydä Krisseä paistamaan munia heille, ja some räjähtää raivoon kyykäärmeiden säestäessä kakofoniaa "kun Krisse on niiiin itsekäs"...

Muut pyydettiin ja yhdessä menivät. Kukaan ei maininnut Krisselle asiasta, sai itse syödä yksin kun tuli taloon. Jos kaikkia pyydetään paitsi Krisseä on jotakin vialla.

Ja sitten pitäisi muka tehdä kaikille munakkaita ja ymmärtää puolittaisesta vihjauksesta.

Missä se Krisse sitten oli, jos hän ei ollut muiden kanssa? Vai pyydettiinkö kaikkia muita nimeltä paitsi Krisseä?

Vierailija
46587/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

timo kyllä tulee pettymään kun ihan tohkeissaan tosta matkasta ja eihän noi pennut sinne oikeasti ole lähdössä :(

Eivät ole. Artulla ehkä olisi siihen varaa ja myös seikkailumieltä. Etelä-Afrikan reissut kuuluvat kalleimpiin matkakohteisiin.

Vierailija
46588/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli jo selvää kiusaamista, kun jättivät ryhmän ulkopuolelle.

Ja mikä tilaisuus kaikilla olisi puhaltaa yhteen hiileen ja olla positiivisia ja kannustavia toisilleen? Viikkotehtävät ovat juuri sitä, mahdollisuus puhaltaa yhteen hiileen. Ja vielä kun ovat televisiossa voisivat näyttää esimerkkiä miten aikuiset tulevat toimeen keskenään.... mutta ei, pakko on perustaa vihakerhoja ja ottaa se kaikkein heikoin ja pienin kohteeksi.

Jopa miehet ottavat osaa viharinkeihin ja juoruavat pahansuopaisesti kuin pahimmat juoruakat konsanaan.

Suomen kansa näkee kaiken läpi - onneksi!

Vierailija
46589/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kati on vuosia jo suunnitellut pelikirjaa talon varalle. Miten saa pidettyä itsensä pois häädöstä eikä aiheuta suuria negatiivisia tunteita katsojissa. Se vaan unohti että tommonen pelaaminen on ruudun toiselle puolelle helvetin läpinäkyvää kun se hallitsee kaikkea tekemistä

Siksi hän näytti eilen niin järkyttyneeltä, kun saivat tiedon kaikkien häädössä olemisesta. Taisi vain unohtaa, että katsojilla on jokaisella kaudella ollut sananvaltaa jopa nimeämisten suhteen. BB-fanina tajuaa, miten asukkaiden mielenliikkeet kyllä rekisteröidään katsojien keskuudessa ja hän pelaa todella näkyvästi kaikki tai ei mitään -metodilla. Nyt sitten nuoleskellaan tämä viikko oikein urakalla.

En odota mitään muuta kuin Katin ilmettä, kun saa tiedon häädöstä :D

Varmasti hämmentyy ja loukkaantuu verisesti.

Vierailija
46590/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kati pyykännyt ollenkaan, kun kysyi mitä vaiheita linjastossa on? Vai onko kaksi päivää vaan laittanut pyykkiä kuivumaan? Eikö raaka työ maita vai onko pesu niin suosittua ettei ole vielä päässyt pyykille? Entä Ella, onko ollut pyykillä?

Vierailija
46591/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköjohdon sisuksista valui vettä. Odottavat pääsyä pk-huoneeseen, saisivatko uuden silitysraudan. 

Vierailija
46592/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa Artun koko suku pistää Artulle ääniä tällä viikolla, että saavat pojan pois tuolta itseään nolaamasta...

Ei, vaan ne pistää ääniä Ellalle että saavat Ellan ulos Artun voittoa pilaamasta.

Vierailija
46593/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki voivat kertoa, miksi ihmeessä Kristiina on pidettävä talossa? Ainoa ihminen joka ärsyttää kaikkia talossa ja myös minua. Ei tee mitään, makaa vaan. Ja eikä edes voi toisille ruokaa tehdä vaikka pyytävät.

Tän takia laita sille ääniä jo nyt! Näille se faneille on ihan sama vaikka se ei liikkuis koko päivänä mihinkään. Ulos vaan.

Mä ainakin lopetan bb.n katsomisen sinä päivänä, kun Krisse poistuu talosta. Veikkaan kuitenkin, että katsojien suosikki on loppuun saakka.

Vierailija
46594/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykätäänkö täällä Paulasta? Itse en tykkää. Pelaa liikaa omaan makuun.

Pelaa. Pelottava. Katse.

Puhe kuin äijällä.  Huomaa et kristalli valitsi kaikki naiset niin että ovat enemmän miehiä kuin oikeat miehet. Ellaeetu on talon ylivoimaisesti naisellisin. Kristallipallosta voimme nähdä että uudet asukkaat jatkavat samaa kaavaa.

Vierailija
46595/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa tuonne on kuivauskaappi ilmestynyt? 

Vierailija
46596/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johdon ja raudan liitoskohdasta alkoi vuotaa vettä. Hyvä, ettei Kessu saanut sähköiskua.

On siellä "laadukkaat" vehkeet. Mikä mahtoi olla merkki?

Vierailija
46597/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Arttu ja Joppekaan pyytäneet?

Ei

Vierailija
46598/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silityslaudan vian takia sulakkeitakin meni.

Vierailija
46599/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kati pyykännyt ollenkaan, kun kysyi mitä vaiheita linjastossa on? Vai onko kaksi päivää vaan laittanut pyykkiä kuivumaan? Eikö raaka työ maita vai onko pesu niin suosittua ettei ole vielä päässyt pyykille? Entä Ella, onko ollut pyykillä?

Ella oli ensimmäisenä päivänä pyykillä. Katin en ole nähnyt tekevän muuta kuin kantavan paria vaatetta kerrallaan kuivumaan ja puhaltamassa hiustenkuivaajalla. 

Vierailija
46600/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina ulos talosta! Nyt äänestämään miinusta likalle.

Jep, keskitän ääneni vain Kristiinalle.

Mä en tuhlaa rahojani Kristiinaan, on varmaa, ettei hän lähde ja on joka tapauksessa häädössä kaikkina tulevina viikkoina.

Sä oletkin sen fani. Tämä on helpoin ja halvin tapa päästä Krissestä eroon. Krisseä sietää, mutta tää sen ylistys menee liiallisuuksiin.

Eipä täällä juuri ylistyksiä näy, ainoastaan sinun noin minuutin välein spämmäämää krissepskaa sivukaupalla. Juu, uskotaan, että krisse on tehnyt sinuun syvän ja lähtemättömän vaikutuksen, mutta painu nyt lääkekaapin kautta v'ttuun täältä jonnekin faceen tai twitteriin vaikka, helkatin pakkomielteinen häiriintynyt jankkaaja.

t. OP- ja Jope-fani

Otappas ne Krisselasit päästäsi. Vaikka kuinka yrität uskotella olevasi OP- ja Jope- fani niin kaikesta paistaa läpi pahasti ylimenevä Krissefanitus. Haukut toisia palstailijoita häiriintyneiksi ja pakkomielteisiksi kun itse mesoat täällä aggressiivisesti.

T. Eri kuin se jolle vastasit

Ketju on lukittu.