Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
timo kyllä tulee pettymään kun ihan tohkeissaan tosta matkasta ja eihän noi pennut sinne oikeasti ole lähdössä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina ulos talosta! Nyt äänestämään miinusta likalle.
Jep, keskitän ääneni vain Kristiinalle.
Mä en tuhlaa rahojani Kristiinaan, on varmaa, ettei hän lähde ja on joka tapauksessa häädössä kaikkina tulevina viikkoina.
Sä oletkin sen fani. Tämä on helpoin ja halvin tapa päästä Krissestä eroon. Krisseä sietää, mutta tää sen ylistys menee liiallisuuksiin.
Ne hullut fanit on pieni vähemmistö. Itsekin äänestin Krisseä vain, koska halusin Roopen ulos ensin. Moni teki samaa ja silti Krissen palkki ei lopussa ollut kummoinen. Kyllä se tuolta pian tipahtaa, etenkin jos Ella lähtee nyt, kuten moni uhoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika järjetön tavoite asetettu noille.
Tämähän on vain ja ainoastaan hyvä asia. Aiheuttanee stressiä, mikä puolestaan lisää kitkaa asukkaiden välillä. Ei tämä mikään hiton huviretki ole vaan psykologinen testi!
Jep, jep, alkaa tunteet oikeasti kuumeta , ja kappas taas ne kiehuu tällä läyhäporukalla. Arttu ja Joel ja OP purkavat jännitystä leikkimielisellä vttuilulla ja roustaamisella, Marko ja Sami on vähän hampaita kiristellen mukana, eivät tahdo oikein pärjätä ja varsinkin Samilta alkaa tulla sellaista lastenkotitason heittoja. Ei ole kovin verbaalisesti lahjakas tämä kaveri, sellaisia ulkoaopittuja fraaseja se toistelee, mutta ei keksi itse juuri mitään. Paula ja Sami olisi kyllä täydellinen pari.
Tässäkin näkee hyvin, että jos vittuilun kohteena on Sami, niin se on vain hauskaa. Jos kohteena olisi Kristiina niin vaadittaisiin hirttotuomioita.
Niin. Olisko siinä erona ihan sellaiset pikkupikkuriikkiset asiat kuin että a) vttuillaan päin Samin naamaa eikä vain selän takana jurnuteta b) Sami trollailee ja vttuillee itse yleensä ensin ja sanoo myös takaisin, omien sanojensa mukaan vieläpä rakastaa tällaista toimintaa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki voivat kertoa, miksi ihmeessä Kristiina on pidettävä talossa? Ainoa ihminen joka ärsyttää kaikkia talossa ja myös minua. Ei tee mitään, makaa vaan. Ja eikä edes voi toisille ruokaa tehdä vaikka pyytävät.
Tän takia laita sille ääniä jo nyt! Näille se faneille on ihan sama vaikka se ei liikkuis koko päivänä mihinkään. Ulos vaan.
Miten nuo uittaa noita suihkupäitä noissa pesusaaveissa, joissa on pyykinpesuainevesi.. sitten, kun joku menee suihkuun niin luulisi ärsyttävän ihoa..
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki voivat kertoa, miksi ihmeessä Kristiina on pidettävä talossa? Ainoa ihminen joka ärsyttää kaikkia talossa ja myös minua. Ei tee mitään, makaa vaan. Ja eikä edes voi toisille ruokaa tehdä vaikka pyytävät.
Korjataan nyt sen verran, että ei se kaikkia ärsytä. Timo, Joel ja Arttu ainakin tykkäävät kovasti. Kristiina on AIDOSTI oma itsensä, eikä mielistele ketään muita, kuten osa muista tekee. Luo myös kivasti draamaa, kun osa ei sen tavoista tykkää. Syitä talossa pitämieseen löytyisi enemmänkin, mutta tässä mun mielestä kaksi merkittävintä.
Tiätsä sä niiku oisko hyvä noin vai näin eiku noin jne samaan hengenvetoon marmattaa jos joku neuvoo hattuwattia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ihmettele äänestysten "tiukkoja" tilanteita, kun muutamkilla prosentin kymmenyksillä vedätetään ihmiset tarttumaan luuriin ja äänestämään...? Miksi katsojille ei paljasteta äänimääriä, vaan vain prosentit? Onko niitä ääniä niin vähän ettei kehdata kertoa?
Eikö tuotanto voisi selvittää katsojille, miten äänet lasketaan ja varmistetaan? Vahvistaako puhelinoperaattori tulleiden äänien määrän vai miten? Mikä estää tuotantoa tekemästä ihan mitä lystää ja häätää sen jonka haluaa?
Onneksi ei ainakaan vielä ole pakko osallistua "äänestykseen". Valmiuslakikaan ei ole nyt voimassa.
Kysymys. Miks niin montaa haittaa nimenomaan sängyssä makoilu? Ihan samalla tavalla muutkin ovat toimettomina vaikka istuisivat sohvalla tai ulkona röökillä. Ja miksi se on nimenomaan Kristiina jonka makoilu teitä haittaa kaikista eniten, vaikka Joel ja varsinkin Arttu ovat täysin samanlaisia.
Kysykää tuotannolta miksi ovat niin ammattitaidottomia ja huonoja sekä lumihiutaleita. Eikö heitä hävetä?
Miksi joka käänteessä mainostetaan maanisesti tupakkaa ja alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ja jos nyt niin hirveesti mammoilla käy sääliksi kun sitä muka niin kovasti kiusataan, niin pelastakaa se ny hyvänen aika pois sieltä. Pääsee nopeammin turvaan ja terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi kysyä tuotannolta tuosta tuholaisriskistä eli, miten on varmistettu, että kierrätysvaatteiden kautta taloon ei leviä tuholaisia tai pöpöjä. Tuskin on mitenkään varmistettu. Olisi myös kiinnostavaa tietää tarkastetaanko tai edes puhdistetaanko talo pöpöjen tehtävän loputtua ja tekeekö ammattilainen tämän. Tuholaismyrkkyjä ei tietenkään saa varmuuden vuoksi ilman epäilyksiä laitella, sillä tämä vain vähentää myrkkyjen tehoa ja lisää tuholaisten vastustuskykyä.
Tietävätköhän ne neljä uutta asukasta millaiseen lutikkalinnaan joutuvat? =D
Onko tuolla luteita??? 😳😳😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina ulos talosta! Nyt äänestämään miinusta likalle.
Jep, keskitän ääneni vain Kristiinalle.
Mä en tuhlaa rahojani Kristiinaan, on varmaa, ettei hän lähde ja on joka tapauksessa häädössä kaikkina tulevina viikkoina.
Sä oletkin sen fani. Tämä on helpoin ja halvin tapa päästä Krissestä eroon. Krisseä sietää, mutta tää sen ylistys menee liiallisuuksiin.
Eipä täällä juuri ylistyksiä näy, ainoastaan sinun noin minuutin välein spämmäämää krissepskaa sivukaupalla. Juu, uskotaan, että krisse on tehnyt sinuun syvän ja lähtemättömän vaikutuksen, mutta painu nyt lääkekaapin kautta v'ttuun täältä jonnekin faceen tai twitteriin vaikka, helkatin pakkomielteinen häiriintynyt jankkaaja.
t. OP- ja Jope-fani
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ihmettele äänestysten "tiukkoja" tilanteita, kun muutamkilla prosentin kymmenyksillä vedätetään ihmiset tarttumaan luuriin ja äänestämään...? Miksi katsojille ei paljasteta äänimääriä, vaan vain prosentit? Onko niitä ääniä niin vähän ettei kehdata kertoa?
Eikö tuotanto voisi selvittää katsojille, miten äänet lasketaan ja varmistetaan? Vahvistaako puhelinoperaattori tulleiden äänien määrän vai miten? Mikä estää tuotantoa tekemästä ihan mitä lystää ja häätää sen jonka haluaa?
Olen melko varma että meitä vedätettiin ja Sami pelastettiin ensin Minnaa vastaan äänestyksessä ja seuraavaksi viime sunnuntaina. Erot olivat tarpeeksi pienet että tuotanto päätti kuka lähtee. Samin suosiminen on näkynyt muissakin asioissa tällä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Kristiina! Mä itse kirjoitin aiemmin kommentin, joka oli tarkoituksella aika kärkäs, aiheenaan se, että en ymmärrä miksi ihmeessä Kristiinan pitäisi paistaa koko köörille yhtään mitään, tausta-ajatuksella että kun kaikilla on kaksi toimivaa kättä ja ovat ihan aikuisia. Niin joku veikkasi että olen teini, no ei, olen kuitenkin yli 30 vee, ja elämää joiltain kanteilta jopa liikaakin nähnyt. Itse olen silti yhä usein liian kiltti, joten on hienoa nähdä että hyvin nuori nainen kertoo tiukasti kenelle oikein niitä kuuluisia munia paistelee - hän on kuitenkin teknistä alaa opiskellut ihminen, eikä mikään yleinen pullanpaistaja. Ja hei, vähän eri asia, että vaihdetaan aineksia niin että kaikki voi syödä eikä kukaan kärsi, kuin että vaaditaan yhtä paistamaan ne hiton munat kaikille siellä. Kristiina on yksi voittajasuosikeistani ja fiksu tyttö, ei täydellinen ku ei kukaan ole, mutta sekä osoittaa kypsyyttä avoimissa isoissa konflikteissa, että on mukava ja keskusteleva, ja on kestänyt ihmeesti jatkuvan syrjimisen paineet. Ugh, olen puhunut.
Muistatko kuinka Krisse ihmetteli alakuloisena kun porukka lähtee syömään, mutta häntä ei kutsuta mukaan. Tietoisesti jättivät Krissen yksin, mutta sitten kati sanoo yhden epämääräisen kommentin, ei edes suoraan pyydä Krisseä paistamaan munia heille, ja some räjähtää raivoon kyykäärmeiden säestäessä kakofoniaa "kun Krisse on niiiin itsekäs"...
Mitä varten Kristiinaa olisi erikseen pitänyt pyytää? Pyydettiinkö noita muita?
Muut pyydettiin ja yhdessä menivät. Kukaan ei maininnut Krisselle asiasta, sai itse syödä yksin kun tuli taloon. Jos kaikkia pyydetään paitsi Krisseä on jotakin vialla.
Ja sitten pitäisi muka tehdä kaikille munakkaita ja ymmärtää puolittaisesta vihjauksesta.
Viestittääkö tuo kyyläkati propelipää noilla päähineillään ulos jotain, muuten en tuollaisia naisen päässä ymmärrä. Yötä päivää joku propeli päässä.
Mahtaa Artun koko suku pistää Artulle ääniä tällä viikolla, että saavat pojan pois tuolta itseään nolaamasta...
Tuotannolle vinkki. Jos joku antaa Joelille tai Artulle häädetyn herjan niin se voisi olla ettei makuuasennossa saa olla kuin vain öiseen aikaan.