Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
46541/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samin työtahti on 90 vuotiaan mummon vauhti.

Vierailija
46542/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö Ellan vierailu Emma gaalassa romu transun musiikkivideoon. Onko Ella ollut jollain musiikkivideolla joka olisi ehdokkaana ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46543/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmyn varastolla täytyy olla homeongelma, on aina täysin sama aivan omituinen haju, kun oon jotain yrittänyt tilata. Ja vaatteet pitää pestä koneellisesti useita kertoja että haju saattais lähteä, mitään mitä ei voi pestä koneessa kuten nahkalaukkuja on turha edes kokeilla tilata. Eli siis, nyt saadaan homeisia sekä vielä huonosti pestyjä vaatteita asunnottomille, ei hyvänen aika nyt oikeasti.

Vierailija
46544/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksais edes kuunnella enää tuota Markon löysää murretta. :D

On kyllä niin löysä puhetyyli että ärsyttäny alusta saakka.. Missä päin on tollanen murre? Kuulostaa tampereen ja turun sekotukselta. Ei kiitos.

Kiitos! Mulla itkee korvat verta, kun joutuu kuuntelemaan Markoa. Ihana huomata etten ole ainoa.

Mulla ei ole murteita vastaan mitään, mutta naapurissa asui juoppo, joka mielellään eli elämäänsä parvekkeella. Lähes pari vuotta se siellä huuteli tuolla samalla löysällä murteella. Äänikin ryyppäämisestä ja röökistä yhtä räkänen kuin Markolla.

Eikö marko ollut jostain Nousiaisista?

Marko on Säkylästä.

Säkylä on takaperin Älykäs. Mr. Ritaki Dille Debiili kuulostaa muuten melko samalta.

" Määhä sanosisisi, et jos mää mää suinka mittä tommotti jostai tajuisisisin, et pakko siin ny ol jottai ku määgi siäl määgin, ku emmänymikkä iha tollo sentäo, ehä? Vaikkemmämittä muna igin saakka paistettu, ku se o simmonen juttu et se o jonku ala-arvosemma pissaliisa tyä, ni engaimänyssi ite ala mittä semmotti? "

*simmone

Vierailija
46545/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu ja Ella makoilevat vierekkäin, kaks partasuuta, sööttiä(kö)?

Itse mietin että miten Arttu voidaan laskea heteroksi jos hän on sellasta kiinnostunut, en minä ainakaan heteronaisena olisi seksuaalisesti kiinnostunut miehen näköisestä naisesta. Mitään pahaa ei ole siinä että on bi tai panseksuaali, mitta heteromies ei kyllä ole kiinnostunut pitkätukkaisesta miehestä. Ellassahan ei ole mitään muuta naista kuin vaatteet, hiukset on tekotukkaa ja huulet kumia. Vai sekö riittää että itse ilmoittaa olevansa nainen?

Vierailija
46546/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäsin tänne huvikseni ja lähden kohta, mutta mikä tämä Kristiinan dissaminen oikein on.

NORMAALILLA naisella on kuukautiset, voihan olla että Ellallekin ne Thaimaassa toki aikaansaadaan, tiedä häntä synnyttihän se yksi mieskin.

Mikä prideä itkevä ryhmä täällä mellastaa, antakaa nyt Kristiinan jutella makkarissa ihmisten kanssa päivisin, vai onko se epänormaalia tänä päivänä. 

Ei kai se Ellakaan kaikkia jaksa tuskista öisin päästää, kuten Ella asian ilmaisi. Saattaahan olla etteivät kaikki Ellan kynsiin edes halua.

Vierailija
46547/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näköjää on tuo OP jonka pitää eniten saada joka välissä kyyylätä ja huomautella Krissen tekemisiä ja selän takana ilveillä

En tajua kuinka tuo Oopee on tuolla vielläkin. En ole ensimmäisestä päivästä lähtien tykännyt hänestä. En ymmärrä tuota tyyppiä ollenkaan. Yrittääkö mm. Kristiinaa mollaamalla kompensoida omia vajavaisuuksia ja kääntää huomiota pois niist vai mitä? Hän kun avaa suunsa, sieltä ei tule mitään muuta kuin pask aa, toisesta asukkaasta. Aivan yhtä hyvä vaihtoehto kotiin lähtijäksi su Ellan kaverina kuin Katikin.

OP ei osaa edes puhua saatana ! tavja tavja rrrrrrrrrrrr.

Ala-astetasoista haukkumista.

Vierailija
46548/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina ulos talosta! Nyt äänestämään miinusta likalle.

Jep, keskitän ääneni vain Kristiinalle.

Mä en tuhlaa rahojani Kristiinaan, on varmaa, ettei hän lähde ja on joka tapauksessa häädössä kaikkina tulevina viikkoina.

Vierailija
46549/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö Ellan vierailu Emma gaalassa romu transun musiikkivideoon. Onko Ella ollut jollain musiikkivideolla joka olisi ehdokkaana ollut.

sinne nyt saa kuka tahansa ostaa liput, kertoi että olivat katsomossa

Vierailija
46550/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näköjää on tuo OP jonka pitää eniten saada joka välissä kyyylätä ja huomautella Krissen tekemisiä ja selän takana ilveillä

Äänestetään op ulos. Yksi läyhääjä vähemmän taas 😄

OP on juuri seläntakana ilveilijä. Aina tekee sitä, ilkeän oloinen tyyppi.

Vierailija
46551/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen tässä miettinyt, että kun toi toinen porukka puhui siitä, että taas mentiin makaamaan, ja että voisi vähän auttaakin jälkien siivoamisessa (Ella oli eniten äänessä), ja sitten sanoi, että mennäänkö mekin makkariin ja Kati sanoi jotain, että 'ei, ahdistaa mennä sinne'. Niin se on jotenkin hassua - itsehän he sen ahdistuksen tekevät. Ei tuo makkariporukka ole ketään haukkunut, ei pahemmin pilkannut, he ylipäätään puhuvat melkein koko ajan kaikesta muusta kuin talon tapahtumista/asukkaista. 

Tämän 'keittiöporukan' polttoaineena tuntuu olevan me-vastaan -nuo -asetelma, jossa he nostattavat ryhmähenkeä heittelemällä ivallisia kommentteja 'noista toisista', muistelemalla kerta kerran jälkeen riitatilanteita, se-sanoi-sen-ja-sen, se ei paistanut munia, jne. 

Ainutlaatuinen BB-kokemus menee toisten kyräilyksi, kyttäilyksi, ahdistukseksi. Ja ihan ite sen on aiheuttanut. Onko se Katillakin vain se kova kilpailuvietti, joka edellyttää toisten lyttäämistä ja henkistä sotaa? 

Ja lopuksi: Roopen neuvoa noudattaen, tapetit ulos eli ELLA ja KATI,

Vierailija
46552/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry en lukenut mitä tästä oli kirjoitettu. Eilen ihmettelivät kun kamat olkkariin tuotiin, että mikä täällä haisee. Joku tiesi, että kirppis. No onhan porukka testattu, eivät ole mitenkään herkkähipiäisiä.

Vierailija
46553/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tuhlaa rahojani Kristiinaan, on varmaa, ettei hän lähde ja on joka tapauksessa häädössä kaikkina tulevina viikkoina.

Mutta tulevissa häätöäänestyksissä äänestetään taas suosikkia eli Kristiinaa ei pysty pudottamaan. Nyt siihen on mahdollisuus.

Vierailija
46554/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oletkin sen fani. Tämä on helpoin ja halvin tapa päästä Krissestä eroon. Krisseä sietää, mutta tää sen ylistys menee liiallisuuksiin.

Vierailija
46555/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te saatte tästä keskusteluketjusta tai talon tapahtumista niin jännittävää??

Aina kun itse katson liveä, niin siellä ei tapahdu mitäääään!

Vierailija
46556/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiokko makkoo kohta Arttu?

Juu, ja takapuoleen takkoo.

Ensi sunnuntaina: Ihan tyhmää että tuli uusia asukkaita

- Niin on

-Minä en ainakaan puhu niitten kanssa mitään

-En minäkään

-Mennäänkö makkoomaan

-Mennään 

Vierailija
46557/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ihmettele äänestysten "tiukkoja" tilanteita, kun muutamkilla prosentin kymmenyksillä vedätetään ihmiset tarttumaan luuriin ja äänestämään...? Miksi katsojille ei paljasteta äänimääriä, vaan vain prosentit? Onko niitä ääniä niin vähän ettei kehdata kertoa?

Eikö tuotanto voisi selvittää katsojille, miten äänet lasketaan ja varmistetaan? Vahvistaako puhelinoperaattori tulleiden äänien määrän vai miten?  Mikä estää tuotantoa tekemästä ihan mitä lystää ja häätää sen jonka haluaa?

Vierailija
46558/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki voivat kertoa, miksi ihmeessä Kristiina on pidettävä talossa? Ainoa ihminen joka ärsyttää kaikkia talossa ja myös minua. Ei tee mitään, makaa vaan. Ja eikä edes voi toisille ruokaa tehdä vaikka pyytävät.

Vierailija
46559/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

käärme-ella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Krisse sanoi pk-klipissä tuntevansa syyllisyyttä Roopen lähdöstä?

Koska roope oli räväkkä, äänekäs. Ja hän itse ei ole.

Koska uskoi, että Roope oli kaikkein suosituin asukas tuolla, Roope on iso persoona ja hauskakin, paitsi takanapäin. Ja osittain ihmetystä sitten siitä, että hän sai enemmän ääniä jäämiseen. Eli hyvin on tuo pieni hyljeksiminen toiminut.

Vierailija
46560/104451 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ihmettele äänestysten "tiukkoja" tilanteita, kun muutamkilla prosentin kymmenyksillä vedätetään ihmiset tarttumaan luuriin ja äänestämään...? Miksi katsojille ei paljasteta äänimääriä, vaan vain prosentit? Onko niitä ääniä niin vähän ettei kehdata kertoa?

Eikö tuotanto voisi selvittää katsojille, miten äänet lasketaan ja varmistetaan? Vahvistaako puhelinoperaattori tulleiden äänien määrän vai miten?  Mikä estää tuotantoa tekemästä ihan mitä lystää ja häätää sen jonka haluaa?

Eiköhän se kerro jo paljon kun viime vuonna vedonlyöntifirmat otti nämä häätöäänestykset pois listoilta vilppiepäilyjen vuoksi. Nelonen ei vissiin edes kommentoinut asiaa?

Ketju on lukittu.