Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksais edes kuunnella enää tuota Markon löysää murretta. :D
On kyllä niin löysä puhetyyli että ärsyttäny alusta saakka.. Missä päin on tollanen murre? Kuulostaa tampereen ja turun sekotukselta. Ei kiitos.
Kiitos! Mulla itkee korvat verta, kun joutuu kuuntelemaan Markoa. Ihana huomata etten ole ainoa.
Mulla ei ole murteita vastaan mitään, mutta naapurissa asui juoppo, joka mielellään eli elämäänsä parvekkeella. Lähes pari vuotta se siellä huuteli tuolla samalla löysällä murteella. Äänikin ryyppäämisestä ja röökistä yhtä räkänen kuin Markolla.
Eikö marko ollut jostain Nousiaisista?
Marko on Säkylästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Kristiina! Mä itse kirjoitin aiemmin kommentin, joka oli tarkoituksella aika kärkäs, aiheenaan se, että en ymmärrä miksi ihmeessä Kristiinan pitäisi paistaa koko köörille yhtään mitään, tausta-ajatuksella että kun kaikilla on kaksi toimivaa kättä ja ovat ihan aikuisia. Niin joku veikkasi että olen teini, no ei, olen kuitenkin yli 30 vee, ja elämää joiltain kanteilta jopa liikaakin nähnyt. Itse olen silti yhä usein liian kiltti, joten on hienoa nähdä että hyvin nuori nainen kertoo tiukasti kenelle oikein niitä kuuluisia munia paistelee - hän on kuitenkin teknistä alaa opiskellut ihminen, eikä mikään yleinen pullanpaistaja. Ja hei, vähän eri asia, että vaihdetaan aineksia niin että kaikki voi syödä eikä kukaan kärsi, kuin että vaaditaan yhtä paistamaan ne hiton munat kaikille siellä. Kristiina on yksi voittajasuosikeistani ja fiksu tyttö, ei täydellinen ku ei kukaan ole, mutta sekä osoittaa kypsyyttä avoimissa isoissa konflikteissa, että on mukava ja keskusteleva, ja on kestänyt ihmeesti jatkuvan syrjimisen paineet. Ugh, olen puhunut.
Muistatko kuinka Krisse ihmetteli alakuloisena kun porukka lähtee syömään, mutta häntä ei kutsuta mukaan. Tietoisesti jättivät Krissen yksin, mutta sitten kati sanoo yhden epämääräisen kommentin, ei edes suoraan pyydä Krisseä paistamaan munia heille, ja some räjähtää raivoon kyykäärmeiden säestäessä kakofoniaa "kun Krisse on niiiin itsekäs"...
Se oli jo selvää kiusaamista, kun jättivät ryhmän ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tätä jo sanottu täältä, mutta BB instan seuratuista voi päätellä asioita joten ”ennustan” että uusia asukkaita ovat ainakin Emma, Mikael ja Hanna. Uskon että Hanna on tämä joka eilen esiteltiin koosteessa. En mene takuuseen mutta vahva epäilys asiasta on
Jos on se pepun paksuttaja Henna niin on Ellan kaveri kun puhui kaverinsa leikkauksista ja tuolla Hennalla tehty just samat leikkaukset. Jos niin on niin on typerää etukäteen suunniteltua matskua jonka Ella tietäisi.
Op keittiössä Markolle (Kati ja Paula paikalla): "Huomasitteko ku Krisse kävi tekee leipiä?Teki varmaan Artulle" Sitte ivallinen nauru perään. Ja Marko komppaa että oispa kiva ko itelläki ois palvelija.
Vierailija kirjoitti:
Mistä yhtäkkiä on kummunnut viha Krisseä kohtaan? Tekee tehtävät siinä missä muutkin, hyväntuulinen, ystävällinen nuorukainen. Vai olenko missannut jotakin?
Minun tämän hetkinen suosikki voittajaksi.
Ei se mitään vihaa ole. Monia vain ärsyttää sen asenne kun ei sitä mikään kiinnosta ja jos kiinnostaa niin oma napa. Mulle hän on täysin yhdentekevä talossa, mutta hänen faninsa ovat hyvin vakavaa porukkaa jotka pitävät pientäkin negaa hänestä vihana ja kiusaamisena. Onhan täällä niitäkin jotka laittavat törkeitä kommentteja mutta he ovat vain trolleja eikä heistä pidä välittää. Härkkivät vain näitä yli-innokkaita faneja jotka loukkaantuvat helposti. En usko että kukaan vihaa Krisseä oikeasti.
Joelin ja OP: n puheessa on savon nuottia ja Paula ja Arttu puhhuu Oulua. Kati teennäistä kirjakieltä samoin kuin Ella. Timonkin puheesta kuuluu joku murre vaikka on etelän veteliä.
Vierailija kirjoitti:
On tuo Kristiinan työtävieroksuva oireilu niin läpinäkyvää.
Eihän Krisse menkoilleen mitään voi. Kaikilla ei ole kivuttomat menkat, joten Krisse joutuu nyt ottamaan rauhallisemmin jonkun aikaa.
Viude tota OP:ta, se sitten jaksaa jauhaa Krissestä "tais Krisse käydä tekemässä Artulle voileivät" ja Paula heti perään ".joo, kävi" johon Marko ivallisesti naurahti varmaan jotain munanpaistocaseen viitaten.
Siellä se makkarissa Krisse ihan itse niitä syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuokin riita saada porukalla käännettyä Krissen syyksi, vaikka ei ollut osuutta eikä arpaa tuohon Kati, Marko ja Joel sanailuun. Ja Paula 40 v senkun vaan nyökkäilee ja hännystelee.
Mä laittaisin molemmat jumppapirkot seuraavaksi pois!
Miksi saataisiin Krissen syyksi?
Älä viitsi keksiä omiasi.Koska niinkuin Roope eilen sanoi, kaikki yleinen turhautuminen kohdistetaan vaan johonkin ja tuolla talossa näyttää nyt olevan trendinä, että Kristiinaan..
Kumpaa siellä nyt sitten tehdään: kiusataan vai mielistellään Krisseä?
Palstalla meuhkataan molempia, mutta eihän se ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuonne Vapaamuurareihin ole vaikea päästä, sinne otetaan naisiakin nykyään. Jos uskoo korkeampaan ja on suosittelija(t), niin pääsee.
Paikkakunnan kermaa
Kessu vaimoineen vasta kesällä osti Keravalta sen rivarikämppänsä. Sanoi asuneensa Viidakkokujalla Vantaalla sitä ennen vuosia.
Eli missä vaiheessa on sitten ehtinyt Keravan Vapaamuurareihin liittyä? Saada suosittelijat jne?
Ei sinne kessut pääse.
Pari kk ennen bb taloon tuloa sanoi ostaneensa rivari kämpän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että Kritiina on todella laiskan oloinen, todella vetelä.
Sillä on menkat.
No tietysti. Se kortti olikin vielä käyttämättä.
Sen kortin voi surutta käyttää normaalilla kierrolla varustettuna ihan kuukausittain.
Kuukautiset ei ole sairaus eikä syy laiskottelulle. Itsekin käyn kuukautisten aikana töissä normaalisti enkä hae sairaslomaa eien käytä kyseistä korttia enkä ole huomannut että kukaan naispuolisista työkavereistani käyttäisi myöskään.
Olet onnekas. Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita kuin sinä. Itselläni on niin kauheat menkat, että joudun olemaan joka kuu menkkojen ekat kolme päivää pois töistä. Kivut ovat niin kauheat ja mikään ei auta, lisäksi ripuli ja huono olo ja sitä verta tulee sitten ihan helvetisti. Yösiteitä menee pakettikaupalla. Yhdellä ystävälläni on sama ongelma.
Jos harrastat naiskentelua niin hormonikierukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo Kristiinan työtävieroksuva oireilu niin läpinäkyvää.
Eihän Krisse menkoilleen mitään voi. Kaikilla ei ole kivuttomat menkat, joten Krisse joutuu nyt ottamaan rauhallisemmin jonkun aikaa.
Tottakai pitää.
Jos ei nenä, niin tukka. Jos ei hammas, niin menkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tolla Ellalla on kammo läskeihin ? Lihavat käyttää liukuportaita,vaatekoot lihavat.Sasa varmaan tykkää tällä hetkellä kuunnella tuon juttuja.Ella on täysi laiha luiru feikki.Kauneudesta ei tiedä yhtään mitään.Tuolla luonteella ei pärjää elämässä.
Syömishäiriö ollut
Näyttää olevan vieläkin koska on alipainoinen sekä aivan sairas suhtautuminen normaaleihin vartaloihin kun näkee ne lihavina.
Saamattomin porukka ikinä. Luuleeko ne että viikkotehtävä suoritetaan makaamalla sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä muka oikeesti pysty tehä mitään ku kaikki makoilee?
Paitsi Kati, Marko ja Paula?
Tekisivät vaikka nyt ruokaa kaikille ku ei muuta tekemistä oleOnko se nyt niin kamalaa, jos tuollaisen melko fyysisen viikkotehtävän aikana nyt pari tuntia lepäilevät?
No ei se nyt paha ole, mutta jotenki tuota hommaa vois suunnitella järkevämmin. Niillä joilla ei ole muuta tekemistä, voisivat kokkailla valmiiksi ennen ku tulee hirveä nälkäkiukku kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuonne Vapaamuurareihin ole vaikea päästä, sinne otetaan naisiakin nykyään. Jos uskoo korkeampaan ja on suosittelija(t), niin pääsee.
Paikkakunnan kermaa
Kessu vaimoineen vasta kesällä osti Keravalta sen rivarikämppänsä. Sanoi asuneensa Viidakkokujalla Vantaalla sitä ennen vuosia.
Eli missä vaiheessa on sitten ehtinyt Keravan Vapaamuurareihin liittyä? Saada suosittelijat jne?
Ei sinne kessut pääse.
Pari kk ennen bb taloon tuloa sanoi ostaneensa rivari kämpän.
hah 😂 keravan rivariko olla pitää. Siellä on akateemista porukkaa vapaamuurareissa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois kai noita vähän märkiä silittää ? Auttais kuivumiseen.
Jos näin alkavat toimia, BB:n tulee puuttua asiaan. Suuri todennäköisyys oilata vaate.
Mikä tämä juttu on? Joka tapauksessahan niitä vaatteita kostutetaan ja höyrytetään silittäessä. Miksi ne menisivät pilalle, jos ne ovat pesun jäljiltä hieman kosteat?
Eihän kosteita vaatteita tarvitse kostuttaa höyryllä vaan silittää ilman höyryä niin kuivuvatkin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että Kritiina on todella laiskan oloinen, todella vetelä.
Sillä on menkat.
No tietysti. Se kortti olikin vielä käyttämättä.
Sen kortin voi surutta käyttää normaalilla kierrolla varustettuna ihan kuukausittain.
Kuukautiset ei ole sairaus eikä syy laiskottelulle. Itsekin käyn kuukautisten aikana töissä normaalisti enkä hae sairaslomaa eien käytä kyseistä korttia enkä ole huomannut että kukaan naispuolisista työkavereistani käyttäisi myöskään.
Olet onnekas. Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita kuin sinä. Itselläni on niin kauheat menkat, että joudun olemaan joka kuu menkkojen ekat kolme päivää pois töistä. Kivut ovat niin kauheat ja mikään ei auta, lisäksi ripuli ja huono olo ja sitä verta tulee sitten ihan helvetisti. Yösiteitä menee pakettikaupalla. Yhdellä ystävälläni on sama ongelma.
Jos harrastat naiskentelua niin hormonikierukka.
En harrasta enkä muutenkaan halua vierasesinettä kohtuuni enkä mitään hormonaalista tuotetta sekoittamaan kroppaani.
Onkohan tuo eetu romutransun poika, kun heissä on aika paljon samaa näköä.
.
Sami on kotoisin Joensuusta.