Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vois kai noita vähän märkiä silittää ? Auttais kuivumiseen.
Moni vaate ei kestä märkänä silittämistä. Kankaan rakenne ja väri voivat mennä pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tolla Ellalla on kammo läskeihin ? Lihavat käyttää liukuportaita,vaatekoot lihavat.Sasa varmaan tykkää tällä hetkellä kuunnella tuon juttuja.Ella on täysi laiha luiru feikki.Kauneudesta ei tiedä yhtään mitään.Tuolla luonteella ei pärjää elämässä.
Talossa sen kaverit kuitenkin on ollut Sini, Sasa, Roope.. ei mitään hoikkiksia.
Ei tietenkään ettei aiheuta kateutta ja saa itse olla se porukan hoikin, koska sehän se on elämässä tärkeintä! Huomaattehan, kuinka on kateellinen hoikalle ja muodot omaavalle Krisselle - aidosti hyvännäköiselle naiselle. Sitä ei Ella tule ikinä elämässään olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuonne Vapaamuurareihin ole vaikea päästä, sinne otetaan naisiakin nykyään. Jos uskoo korkeampaan ja on suosittelija(t), niin pääsee.
Paikkakunnan kermaa
Kessu vaimoineen vasta kesällä osti Keravalta sen rivarikämppänsä. Sanoi asuneensa Viidakkokujalla Vantaalla sitä ennen vuosia.
Eli missä vaiheessa on sitten ehtinyt Keravan Vapaamuurareihin liittyä? Saada suosittelijat jne?
Eivätkö olleet molemmat Keravalta alunperin kotoisin?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä nää makkarilahnat taas makaili keskellä päivää makkarissa? Okei jos ei ois ollu tekemistä mutta kun sitä todellakin oli... Eikö noita millään saa kotiin tuolta?? Edes osan?
Sama ongelma kuin eilen, ei ole kuivatustilaa. En tiedä, onko enää pyykättävääkään. Mutta ihan samaa mieltä, Ella ja Arttu vois mennä tuolta makailemasta kotiinsa makailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika järjetön tavoite asetettu noille.
Tämähän on vain ja ainoastaan hyvä asia. Aiheuttanee stressiä, mikä puolestaan lisää kitkaa asukkaiden välillä. Ei tämä mikään hiton huviretki ole vaan psykologinen testi!
Jep, jep, alkaa tunteet oikeasti kuumeta , ja kappas taas ne kiehuu tällä läyhäporukalla. Arttu ja Joel ja OP purkavat jännitystä leikkimielisellä vttuilulla ja roustaamisella, Marko ja Sami on vähän hampaita kiristellen mukana, eivät tahdo oikein pärjätä ja varsinkin Samilta alkaa tulla sellaista lastenkotitason heittoja. Ei ole kovin verbaalisesti lahjakas tämä kaveri, sellaisia ulkoaopittuja fraaseja se toistelee, mutta ei keksi itse juuri mitään. Paula ja Sami olisi kyllä täydellinen pari.
Vierailija kirjoitti:
Jos näin alkavat toimia, BB:n tulee puuttua asiaan. Suuri todennäköisyys oilata vaate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että Kritiina on todella laiskan oloinen, todella vetelä.
Sillä on menkat.
No tietysti. Se kortti olikin vielä käyttämättä.
Sen kortin voi surutta käyttää normaalilla kierrolla varustettuna ihan kuukausittain.
Kuukautiset ei ole sairaus eikä syy laiskottelulle. Itsekin käyn kuukautisten aikana töissä normaalisti enkä hae sairaslomaa eien käytä kyseistä korttia enkä ole huomannut että kukaan naispuolisista työkavereistani käyttäisi myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin alkavat toimia, BB:n tulee puuttua asiaan. Suuri todennäköisyys oilata vaate.
pilata*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuonne Vapaamuurareihin ole vaikea päästä, sinne otetaan naisiakin nykyään. Jos uskoo korkeampaan ja on suosittelija(t), niin pääsee.
Paikkakunnan kermaa
Kessu vaimoineen vasta kesällä osti Keravalta sen rivarikämppänsä. Sanoi asuneensa Viidakkokujalla Vantaalla sitä ennen vuosia.
Eli missä vaiheessa on sitten ehtinyt Keravan Vapaamuurareihin liittyä? Saada suosittelijat jne?
Ei.
Sami on korsolainen alunperin. Ja sanoi talossa, että 19vuotiaana muutti Viidakkokujalle, kunnes nyt sitten ostivat sen rivarin Keravalta.
Itse olen samoilta kulmilta, joten sen takia jäänyt mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikkakunnan kermaa
Ei.
Sami on korsolainen alunperin. Ja sanoi talossa, että 19vuotiaana muutti Viidakkokujalle, kunnes nyt sitten ostivat sen rivarin Keravalta.
Vaimonsahan Sami oli tavannut jo päiväkodissa. Paikkakunnasta ei ollut puhetta.
Puhuiko Timo juuri varastohuoneesta "säästöhuoneena"? XD
Timo on paras!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika järjetön tavoite asetettu noille.
Tämähän on vain ja ainoastaan hyvä asia. Aiheuttanee stressiä, mikä puolestaan lisää kitkaa asukkaiden välillä. Ei tämä mikään hiton huviretki ole vaan psykologinen testi!
Jep, jep, alkaa tunteet oikeasti kuumeta , ja kappas taas ne kiehuu tällä läyhäporukalla. Arttu ja Joel ja OP purkavat jännitystä leikkimielisellä vttuilulla ja roustaamisella, Marko ja Sami on vähän hampaita kiristellen mukana, eivät tahdo oikein pärjätä ja varsinkin Samilta alkaa tulla sellaista lastenkotitason heittoja. Ei ole kovin verbaalisesti lahjakas tämä kaveri, sellaisia ulkoaopittuja fraaseja se toistelee, mutta ei keksi itse juuri mitään. Paula ja Sami olisi kyllä täydellinen pari.
Tässäkin näkee hyvin, että jos vittuilun kohteena on Sami, niin se on vain hauskaa. Jos kohteena olisi Kristiina niin vaadittaisiin hirttotuomioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikkakunnan kermaa
Ei.
Vaimonsahan Sami oli tavannut jo päiväkodissa. Paikkakunnasta ei ollut puhetta.
Sinne päiväkotitasolle sitten molemmat jämähtäneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolla kukaan tiedä että vaatteet pitää ravistaa ennen kuivumaan laittamista. Nopeuttaa kuivumista.
Eikö niitä muka ravistella siellä kylppärissä.
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikkakunnan kermaa
Ei sinne kessut pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä juttu on? Joka tapauksessahan niitä vaatteita kostutetaan ja höyrytetään silittäessä. Miksi ne menisivät pilalle, jos ne ovat pesun jäljiltä hieman kosteat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä nää makkarilahnat taas makaili keskellä päivää makkarissa? Okei jos ei ois ollu tekemistä mutta kun sitä todellakin oli... Eikö noita millään saa kotiin tuolta?? Edes osan?
Sama ongelma kuin eilen, ei ole kuivatustilaa. En tiedä, onko enää pyykättävääkään. Mutta ihan samaa mieltä, Ella ja Arttu vois mennä tuolta makailemasta kotiinsa makailemaan.
Siellä on kessu timo joel Krisse
Eikö siellä muka oikeesti pysty tehä mitään ku kaikki makoilee?
Paitsi Kati, Marko ja Paula?
Tekisivät vaikka nyt ruokaa kaikille ku ei muuta tekemistä ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Kristiina! Mä itse kirjoitin aiemmin kommentin, joka oli tarkoituksella aika kärkäs, aiheenaan se, että en ymmärrä miksi ihmeessä Kristiinan pitäisi paistaa koko köörille yhtään mitään, tausta-ajatuksella että kun kaikilla on kaksi toimivaa kättä ja ovat ihan aikuisia. Niin joku veikkasi että olen teini, no ei, olen kuitenkin yli 30 vee, ja elämää joiltain kanteilta jopa liikaakin nähnyt. Itse olen silti yhä usein liian kiltti, joten on hienoa nähdä että hyvin nuori nainen kertoo tiukasti kenelle oikein niitä kuuluisia munia paistelee - hän on kuitenkin teknistä alaa opiskellut ihminen, eikä mikään yleinen pullanpaistaja. Ja hei, vähän eri asia, että vaihdetaan aineksia niin että kaikki voi syödä eikä kukaan kärsi, kuin että vaaditaan yhtä paistamaan ne hiton munat kaikille siellä. Kristiina on yksi voittajasuosikeistani ja fiksu tyttö, ei täydellinen ku ei kukaan ole, mutta sekä osoittaa kypsyyttä avoimissa isoissa konflikteissa, että on mukava ja keskusteleva, ja on kestänyt ihmeesti jatkuvan syrjimisen paineet. Ugh, olen puhunut.
Muistatko kuinka Krisse ihmetteli alakuloisena kun porukka lähtee syömään, mutta häntä ei kutsuta mukaan. Tietoisesti jättivät Krissen yksin, mutta sitten kati sanoo yhden epämääräisen kommentin, ei edes suoraan pyydä Krisseä paistamaan munia heille, ja some räjähtää raivoon kyykäärmeiden säestäessä kakofoniaa "kun Krisse on niiiin itsekäs"...
Mitä varten Kristiinaa olisi erikseen pitänyt pyytää? Pyydettiinkö noita muita?
Ei niin, vaan kavereita, joiden vierellä näyttää itse paremmalta. Minnasta ei tykännyt yhtään eikä Krissestä.