Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
42061/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhainta aikaa ois katsoa jotain pientä juhlaa tai bb salatehtävää, mutta ei .

Viikonloppuna ei tapahdu mitään. Suljen ruudun.

Vierailija
42062/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa Top kolmoseen menevät:

Kessu

Krisse

Timo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42063/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo nimeämiset olleet?

Vierailija
42064/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katin mielestä Krissessä ei ole hänelle viihdearvoa (kuten hänestä ei ollut Minnassakaan). Mahtaa Katia ihmetyttää, kun Krisse ei olekaan tippunut, vaikka oli Katin, Ellan ja Roopen mielestä selvä putoaja, koska "Roope ja Sasa tarjoaa enemmän viihdettä".

Vierailija
42065/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää voi olla tänä vuonna näin saakelin tylsää?????? Eikö mitään tapahdu? Olen bb-fanina totaalisen pettynyt. Onko muita?

Nyt on menossa pula-ajan Big Brother. Asukkaat ovat tylsiä, ei ole mitään tekemistä eikä bibiksiä, ei rankkuja eli nimeämisistä saa puhua jne. Finaaliviikon jos katsoo niin se varmaankin riittää tältä vuodelta.

42066/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34428 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehestä naiseksi  -leikkaus on lääketieteelliseeltä nimeltään vaginoplastia. Siinä kirurgit poistavat pe---niksen ja käyttävät sen ihoa yleensä neovaginan sisäpinnaksi. yleensä kaikki rakenteet on mahdollista korjata ilman genitaalialueen ulkopuolisia kudoksia. Kivekset poistetaan mutta etu....rauhanen jätetään paikalle. On mahdollista saada o....r...gasmi.

Niin, mies voi saada orgasmin eturauhasta stimuloimalla ihan ilman mitään vaginoplastioita. Naisen G-pistettä tai oikeaa klitorista miehelle ei voida keinotekoisesti tehdä.

Eikö siitä terskan tuntoherkästä alueesta tehdä 'klitoris' siihen pimppiin?

En tiedä - ehkä, mutta ei se siitä klitorista tee.

No siksipä laitoin sen lainausmerkkeihin. Oletan että miehen herkintä erogeenistä aluetta hermottavat hermot pyritään säilyttämään ja kudoksesta rakentamaan se mi pystytään.

Vierailija
42067/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tää voi olla tänä vuonna näin saakelin tylsää?????? Eikö mitään tapahdu? Olen bb-fanina totaalisen pettynyt. Onko muita?

Joka vuosi katsojat valittaa, ettei tapahdu tarpeeksi. Silti olen kyllä samaa mieltä, että viime vuonna tapahtui enemmän, ja talossa oli myös parempi tunnelma. 

Tosin tuollakin tunnelma parantuisi ja ehkä sitä myöten myös jutut vapautuisi ja voisi tapahtua enemmän, jos ne muutamat myrkynkylväjät saisi kitkettyä pois, etupäässä Roope ja Ella. 

Tietenkin formaattiin kuuluu myös joutenoloa, mutta ei tämä kausi ole oikein antanut mitään. Jotenkin kaikesta paistaa tuotannon kyvyttömyys tuottaa mitään järkevää. Viime vuoden pelasti lähinnä Kristian, muuten meno olisi ollut hyvin lähellä samaa.

Itse irtisanoin tänään ruudun, koska ei tuo anna mitään. Koko formaatti on kustu. Esimerkiksi eilisestä huutokaupasta olisi ollut revittävissä vaikka mitä viihdykettä, mutta lopulta mentiin aivan nollabudjetilla päin persettä. Korvatulppia ja hiussaksia, vattu jee! Kun olisi laittanut yhteen huutoon vaikka pari lavaa juomia ja vain vähän nauttijoita, niin tänään olisi ollut hyvä päivä viihdyttäville päiväkänneille ja muiden hajoilulle. Mutta ei niin ei. Eiköhän Ahomaa ole itse juonut koko budjetin.

Vierailija
42068/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä tylsää niin suosittelen että toosa kiinni ja ulos happea haukkaamaan. Katsoa uutiset lukea kirjaa. Jne

Olen tuo, joka valitti tylsää kautta. Olen ollut liikkeessä koko päivän, käynyt sukuloimassa, shoppaamassa, siivonnut jne. Nyt olis aika istua rennosti iltaa ja seurata maailman parasta viihdettä... mutta mutta, ei tää oo enää parasta. Ei tapahdu mitään. En edes jaksa 24/7 :aa avata taustalle pyörimään, kun se on vaan liian tylsää. Ei käy enää edes taustahälyksi. Voi voi.

Vierailija
42069/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tosiaan sanoa tyhmä kausi.Kivaa välillä seurata Kristiina ja Joelin keskustelua.Jossain vaiheessa oli myös Arttu siinä.Mies vaan lähti Ellan matkaan.

Vierailija
42070/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsät tehtävät, jotka eivät tuo ihmisistä yhtään mitään uutta esiin. Ihmisissä itsessään ei ole vikaa, ärsyttää vain tämä lapsellisten tehtävien teettäminen. Mikä helkkarin rippikoulu tuo oikein on olevinaan? Talon sisustus on myös mielestäni täysin epäonnistunut. Ei mitään mielikuvitusta stimuloivaa, vaan pelkistettyä, hirveän väristä tyhjyyttä. Suomalaisuuden sielunmaisema?

Vierailija
42071/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo Virtanen on oikein revitty tekemään tätä ohjelmaa? Tähänastiset näytöt eivät vakuuta, eivät sitten yhtään. Ja tuo Samppanja Kokkeli on aivan pohjanoteeraus. Viikonloppu, prime time ja asukkaat vain makaavat - eikö 7 vuotta käsikirjoittamista New Yorkissa opiskellut (omien sanojensa mukaan) henkilökään keksi noille mitään tekemistä? Onneksi en ole maksanut tästä paskasta senttiäkään enkä maksa!

Vierailija
42072/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen yhdistymistä olin varma, että Paula ei katsoisi hyvällä talolaisten pinnallisia meikkipellejä. Sain Paulasta mökillä kuvan, ettei häntä kiinnosta yhtään meikit ja ulkonäkökeskustelut. Siksi olenkin yllättynyt, että Paula on yhdistymisen jälkeen lähes Ellan bestis ja kyselee innostuneena kaikkea tekotukasta, huulipistoksista, meikeistä ja vaatteista. Luulin myös, että Paulalle ja Katille voisi tulla skismaa (molemmat pt:itä), mutta hekin kuuluvat nykyään samaan kuppikuntaan. Jännä miten väärässä olin.

Sama. Ajattelin myös, että mökki-Paula jämptinä ja suoraselkäisenä pistää yhdistymisen jälkeen luun kurkkuun, jos huomaa talossa kiusaamista. Pieleen meni sekin veikkaus. Paula on ollut kiusaajien puolella, itsekin mukana löyhäämisessä ja juonittelussa ärsytyslistoineen.

Vierailija
42073/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34428 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34428 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehestä naiseksi  -leikkaus on lääketieteelliseeltä nimeltään vaginoplastia. Siinä kirurgit poistavat pe---niksen ja käyttävät sen ihoa yleensä neovaginan sisäpinnaksi. yleensä kaikki rakenteet on mahdollista korjata ilman genitaalialueen ulkopuolisia kudoksia. Kivekset poistetaan mutta etu....rauhanen jätetään paikalle. On mahdollista saada o....r...gasmi.

Niin, mies voi saada orgasmin eturauhasta stimuloimalla ihan ilman mitään vaginoplastioita. Naisen G-pistettä tai oikeaa klitorista miehelle ei voida keinotekoisesti tehdä.

Eikö siitä terskan tuntoherkästä alueesta tehdä 'klitoris' siihen pimppiin?

En tiedä - ehkä, mutta ei se siitä klitorista tee.

No siksipä laitoin sen lainausmerkkeihin. Oletan että miehen herkintä erogeenistä aluetta hermottavat hermot pyritään säilyttämään ja kudoksesta rakentamaan se mi pystytään.

Minua tässä häiritsee eniten se, että yhteiskunnan eli meidän verorahoja käytetään näihin leikkauksiin.

Vierailija
42074/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että epäsosiaalinen, kiroileva, biseksuaali venakko on nostettu jalustalle.

No, mutta onhan siellä sullekin jotain, kattele meikkipelle-Ellaa ja ole hiljaa.

Sinulla on talossa vain kaksi asukasta. Se vasta onkin erikoista 😂

Vierailija
42075/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aidosti pöyristynyt. Pidin muutaman päivän tauon BB:stä. Tänään selasin bb-uutiset ja palstan. Niissä ei ollut sanaakaan rangaistuksista. Viimeksi 24/7:aa katsoessani Roope viestitteli ulkomaailmasn vessassa, pyysi apua jos/kun on äänestyksessä su. Olin aivan varma, että tästä törkeästä sääntörikkomuksista olisi jo tullut rangaistus, mutta bb-uutisissa ei ole mitään. Myös tuota ennen yöpartio on juonitellut monena yönä. Nimeämisistä on puhuttu kyselemällä ketkä kaksi on "Ärsytyslistalla". Mihinkään sääntörikkomuksiin ei ole vieläkään puututtu, vaikka BB oli vastannut Twitterissä jo pari päivää sitten "punnitsevansa asiaa". Turhauttaa todella paljon, että rangaistusta ei tullut eikä varmaan ole tulossakaan. Olen tosi pettynyt, koska luulin, että lyhyen bb-taukoni aikana tuohon olisi tullut muutos.

Eipä oikeastaan tee mieli enää seurataan, jos sääntörikkomuksiin ei ikinä puututa, kiusaaminen ja juonittelu on sallittu. Menee lopullisesti maku, jos tänään ilmoitetaan häätöäänestykseen joutuvan Krisse ja Timo.

Itse toivoisin, että finaalissa olisi Joel, Krisse, Timo ja OP.

Ihminen on laumasielu ja ahne. Hamuaa voittorahaa ja on valmis äänestämään lauman mukaan. Lähes kaikki. Niin nämä kauniit sielut joutuvat talosta ulos ja äänestykseen viikko viikolta. Kenellä tuolla talossa on selkärankaa nimetä kuuntelematta muita ja oman pään mukaan päätös.

Vierailija
42076/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

fakta on , että transnaiset on naisia ja jos heteromies tuntee vetoa naiseen, jolla on rinnat ja vagina, se ei tee miehestä homoa. 

Vierailija
42077/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin muina naisina kiljupöntön vaatehuoneen nurkkaan porisemaan. Ei Isoveikka kaikkia liikkeitä seuraa. Jemmaisin ensin jonkun isomman muovipönikän, niitä on tuolla ollut. Reikien poraaminen olisi hankalin homma varmaan. mutta eihän niitä reikiä tarvita kuin kanteen/korkkiin. Tekisin sen jossain vaiheessa yrittäen esittää, että leikittelen jollain purkilla ja hypistelen jotain muovinpalaa. Sitähän tuolla paljon tehdään. Keittiössä jemmailisin pikkuhiljaa sokeria ja hiivaa. Vedet lorauttelisin juomapullolla. 

Ja sitten joisin keskenkäynyttä kiljua ja kirjailisin vessanpöntön ja sen ympäristön ruskeilla rannuilla. Omat bibikset.

Vierailija
42078/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhainta aikaa ois katsoa jotain pientä juhlaa tai bb salatehtävää, mutta ei .

Viikonloppuna ei tapahdu mitään. Suljen ruudun.

Niin, edes salatehtävä. Vapaapäivänä ois aikaa katsoa. Voisi siellä touhuta muutakin kuin pelkkää koostetta varten.

Vierailija
42079/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34428 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34428 kirjoitti:

Mulla on 24/7 mutta tänään en ole ehtinyt katsoa ollenkaan. Mitä olen menettänyt?

Et mitään. 

No hyvä. Mutta tää kausi on ollut kyllä tuotannoöta fiasko kun asukkaat eivät ole sitä pelastaneet kuten osin viime vuonna.. Yhdet kekkerit vaikka mitä, 5-6 viikkoa olleet talossa, muu tekeminen päiväkotitasoista tuubaa. Primetime aikana pe ja la vain maataan ja juodaan pullakahveja, asukkaat itsekk toivoivat jo vaativia viikkotehtäviä jotka pistäisivöt lujille 😅🤣🙈

Nehän lupasivat, että tänä vuonna ei viina ole pääosassa. Uskovat muiden asioiden olevan tarpeeksi viihdyttäviä ja minun mielestä onkin. Jotenkin on tirkistelyä katsoa ihmisiä, kun he eivät ole normaalissa tilassa. En itsestänikään haluaisi mitään kännivideoita levitettävän. Juhlia voi, mutta örvelökännit eivät ole kenellekään hyväksi, eikä kai normaali ihminen nauti sellaisten katsomisestakaan.

Vierailija
42080/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämän viikon nimeämiset on julkistettu. Ketä on?

Ketju on lukittu.