Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Takaseinään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellalla ei ole mitään viihdearvoa, mutta valtaosa kommenteista koskee häntä 😂
Kun on puhuttu sen teippauksista, miten se virtsaa, mihin päin?
Niinku miehet. Joko istumalla tai seisaaltaan.
Eikös se mene kummassakin tapauksessa pöntöstä ohi? Jos ottaa teippaukset pois niin eri juttu?
Vierailija kirjoitti:
Ella osti paketin hiivaa, sokeria, transrasvoja ja lisäaineita (eri muodossa).
Kiljuako se aikoo tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaseinään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut jos napero on teipattu mutkalle, niin kuinka se virtsa pääsee läpi eli kai se teippi otetta ensin irti
Pakkohan se on irrottaa koska teipattu taakse. Kuuluu olla jotkut erikoispöksyt.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää vaikka Ella matkustaisi bb jälkeen Artun luokse.Varmaan 4 matkalaukkua mukana :).Jotenkin kuvottavaa tuo hipsuttelu noilla pitkillä kynsillä.Ellasta tulee mieleen piiretyistä se ilkeä hahmo jolla oli pitkät hiukset ja karmeat kynnet.
Gruella taitaa olla esikuvana Ellalle
Vierailija kirjoitti:
Ai kettu että mua ärsyttää tää Isoveikan määräys, että kaikkien pitää olla kaikkien kanssa. En pystyin seuraamaan Joelia ja takuuvarmasti Ella ei ollut samassa kamerassa. Joel lähti aina pois. Samaten Samin juttuja ei tarvinnut sietää, kun ei Joelkaan niitä kuunnellut.
Nyt sitten Ella on narisemassa ja naukumassa samassa kamerassa omia tylsiä juttujaan. Prrkele. Ajoittain eilen tuntui, että Katilla ja Ellalla ja Roopella oli tehtävänä mennä aina Krissen ja Joelin keskustelujen väliin.
Onko tästä tullut jotain virallista tietoa?
Siis taasko Roope ja Kati puhuu nimeämisistä? Ainakin tosi harmaalla alueella liikuttiin...
Olen aidosti pöyristynyt. Pidin muutaman päivän tauon BB:stä. Tänään selasin bb-uutiset ja palstan. Niissä ei ollut sanaakaan rangaistuksista. Viimeksi 24/7:aa katsoessani Roope viestitteli ulkomaailmasn vessassa, pyysi apua jos/kun on äänestyksessä su. Olin aivan varma, että tästä törkeästä sääntörikkomuksista olisi jo tullut rangaistus, mutta bb-uutisissa ei ole mitään. Myös tuota ennen yöpartio on juonitellut monena yönä. Nimeämisistä on puhuttu kyselemällä ketkä kaksi on "Ärsytyslistalla". Mihinkään sääntörikkomuksiin ei ole vieläkään puututtu, vaikka BB oli vastannut Twitterissä jo pari päivää sitten "punnitsevansa asiaa". Turhauttaa todella paljon, että rangaistusta ei tullut eikä varmaan ole tulossakaan. Olen tosi pettynyt, koska luulin, että lyhyen bb-taukoni aikana tuohon olisi tullut muutos.
Eipä oikeastaan tee mieli enää seurataan, jos sääntörikkomuksiin ei ikinä puututa, kiusaaminen ja juonittelu on sallittu. Menee lopullisesti maku, jos tänään ilmoitetaan häätöäänestykseen joutuvan Krisse ja Timo.
Itse toivoisin, että finaalissa olisi Joel, Krisse, Timo ja OP.
Yritettiin saada tänne taloon kuntosalilta mitä ois irti saada Paula sanoi Aetulle. Ihan kuin ois ottanut yhteiseen hyvään. Paulahan muistutti 10 kertaa salilla että näitä ei sitten muille anneta.
Vierailija kirjoitti:
Siis taasko Roope ja Kati puhuu nimeämisistä? Ainakin tosi harmaalla alueella liikuttiin...
Miksei puhuis. Siitä oo seurannut mitään sitten Sinin pyykinpesun. Mikä oliki ihan hui kauhistus mikä rangaistus.
Vierailija kirjoitti:
Olen aidosti pöyristynyt. Pidin muutaman päivän tauon BB:stä. Tänään selasin bb-uutiset ja palstan. Niissä ei ollut sanaakaan rangaistuksista. Viimeksi 24/7:aa katsoessani Roope viestitteli ulkomaailmasn vessassa, pyysi apua jos/kun on äänestyksessä su. Olin aivan varma, että tästä törkeästä sääntörikkomuksista olisi jo tullut rangaistus, mutta bb-uutisissa ei ole mitään. Myös tuota ennen yöpartio on juonitellut monena yönä. Nimeämisistä on puhuttu kyselemällä ketkä kaksi on "Ärsytyslistalla". Mihinkään sääntörikkomuksiin ei ole vieläkään puututtu, vaikka BB oli vastannut Twitterissä jo pari päivää sitten "punnitsevansa asiaa". Turhauttaa todella paljon, että rangaistusta ei tullut eikä varmaan ole tulossakaan. Olen tosi pettynyt, koska luulin, että lyhyen bb-taukoni aikana tuohon olisi tullut muutos.
Eipä oikeastaan tee mieli enää seurataan, jos sääntörikkomuksiin ei ikinä puututa, kiusaaminen ja juonittelu on sallittu. Menee lopullisesti maku, jos tänään ilmoitetaan häätöäänestykseen joutuvan Krisse ja Timo.
Odottelen iltaan asti, kun saavat kuulla, keitä on häädössä. Siinä on BB:n mahdollisuus ilmoittaa, että "Jatkuvien sääntörikkomusten vuoksi häädössä ovat..." Jos ei mitään kuulu, niin uskottava se on, että tuolla säännöt ei tosiaan koske ollenkaan niitä etukäteen valittuja finalisteja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis täysin spekulointia, mutta mielestäni alku- ja loppuviikon välillä on tapahtunut selkeä muutos läyhäämisessä, erityisesti Krisseä kohtaan. Tuotanto mahdollisesti ojentanut porukkaa pk-huoneen välityksellä. Jos näin on, tippuu kyllä tuotannon pisteet entisestään.
Aiemmilla kausilla (Sub) nimeämisistä puhuneet, juonitelleet ja ulkomaailmaan viestineet olisi laitettu suoraan häätöäänestykseen. Tällä kaudella BB:llä ei ole munaa puuttua sääntörikkomuksiin ja kiusaamiseen, vaan tilanne "ratkaistaan" pk-huonepuhuttelulla ja ohjeistuksella viettää enemmän aikaa myös niiden inhokkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kettu että mua ärsyttää tää Isoveikan määräys, että kaikkien pitää olla kaikkien kanssa. En pystyin seuraamaan Joelia ja takuuvarmasti Ella ei ollut samassa kamerassa. Joel lähti aina pois. Samaten Samin juttuja ei tarvinnut sietää, kun ei Joelkaan niitä kuunnellut.
Nyt sitten Ella on narisemassa ja naukumassa samassa kamerassa omia tylsiä juttujaan. Prrkele. Ajoittain eilen tuntui, että Katilla ja Ellalla ja Roopella oli tehtävänä mennä aina Krissen ja Joelin keskustelujen väliin.
Onko tästä tullut jotain virallista tietoa?
Ei ole, vaan tämä(kin) on palstalla muuttunut spekulaatiosta faktaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaseinään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se mene kummassakin tapauksessa pöntöstä ohi? Jos ottaa teippaukset pois niin eri juttu?
Eikös se vetelä kullin pää taivu sormin pari senttiä kohti pönttöä.
Finaali- Finaalissa on
OP
Krisse
Timo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis täysin spekulointia, mutta mielestäni alku- ja loppuviikon välillä on tapahtunut selkeä muutos läyhäämisessä, erityisesti Krisseä kohtaan. Tuotanto mahdollisesti ojentanut porukkaa pk-huoneen välityksellä. Jos näin on, tippuu kyllä tuotannon pisteet entisestään.
Kyllä. Roopessa tapahtui näkyvä muutos sen jälkeen, kun olivat torstaina käyneet antamassa nimeämispisteet. Roopehan kutsuttiin vasta ihan viimeisenä, sen jälkeen, kun Krisse ja Kati olivat käyneet jo toistamiseen (aamulääkkeiden haku?). Tämän jälkeen Roopen monologi kylppärissä "Pelasta mut!", minkä jälkeen on yhtäkkiä ollut ihan eri ihminen Krisselle ja läyhäyksen määrä pudonnut murto-osaan. Kieltämättä jäi sellainen maku, että Roopelle on pidetty kunnon puhuttelu BB:n toimesta, että homman on muututtava, koska muuten tulee lähtö.
Miehestä naiseksi -leikkaus on lääketieteelliseeltä nimeltään vaginoplastia. Siinä kirurgit poistavat pe---niksen ja käyttävät sen ihoa yleensä neovaginan sisäpinnaksi. yleensä kaikki rakenteet on mahdollista korjata ilman genitaalialueen ulkopuolisia kudoksia. Kivekset poistetaan mutta etu....rauhanen jätetään paikalle. On mahdollista saada o....r...gasmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellassa on tosiaan täys 0 viihdearvoa.
Ketjun perusteella olet väärässä, sillä noin 30% viesteistä käsittelee Ellaa.
Viihdearvo ei ole sitä, että henkilöstä puhutaan. Suurin osa katsojista inhoaa Ellaa, siksi niin moni viesti käsittelee häntä. Viihdearvo ja mielenkiinto tuossa henkilössä on puhdas nolla. Ilkeys, ylenkatse ja kusipäisyys ei ole viihdettä, ei myöskään meikkaaminen ja hiuslisäkkeiden liimailu.
Miksi tuo Kati on niin kyrpiintyneen oloinen? Alkooko sinnä kuori säröillä? Odottiko kenties että kun onnistui murhamysteerissä, BB olisi purkanut keittiökiellon?
Ilmoitetaanko noille tämän päivän lähetyksessä häädössä olevat? Eikö oikeasti tänäänkään tule bileitä. Pelkkää makaamista koko viikonloppu.