Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Arttu oliskin "tehnyt Joelit" ja antanut tänään 2 pistettä Ellalle... En jaksa uskoa, että pojalla olisi siihen munaa, mutta jos huomisiltana tällainen paljastuu, niin Arttu nousee mun listalla pohjamudista kärkikahinoihin.
Miksi antaisi? Varmasti tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen. Päivällä voi olla ihan rauhassa, mutta yöllä palvelu pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö paikkansa että Eetu olisi kosketellut Arttua "sieltä" yöllä?
Ei ole kosketellut "sieltä", tarttui kangesta kiinni ja veti kuivat.
Siis mitä kuivaa se Eetu on vetänyt, en ymmärrä?
Patonkia joka kovettunut
Mä voisin kuunnella vaan Krisseä ja Joelia. Arttu ja Timo vois pyöriä myös mukana 👌
Ella itkee kuinka Krisse on jättänyt hammasrautansa keittiössä esille ja itse kaivaa siellä persettänsä ja asettelee varmaan kikuliaan paremmin.
ei tuu enää bileitä. ne on aina alkaneet 8 viimristään
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt pillastuko, mutta mua kiinnostaa Ellan erektio. Kai hiirelläkin on kiima, ja kun toista vetelee, luulisi että omakin paisuu. Miten ne teipit pitävät? Ja eikö ole kivuliasta (epäterveellistä) pitää omaa kovettunutta porkkanaa survottuna johonkin pieneen tilaan niissä munastringeissä?
Vai eikö Ella kiihotu itse ollenkaan? Sekö on hänen traumansa?
Voi kai sitä toiselta käteen vetää, vaikka itsellä ei kiihottaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt pillastuko, mutta mua kiinnostaa Ellan erektio. Kai hiirelläkin on kiima, ja kun toista vetelee, luulisi että omakin paisuu. Miten ne teipit pitävät? Ja eikö ole kivuliasta (epäterveellistä) pitää omaa kovettunutta porkkanaa survottuna johonkin pieneen tilaan niissä munastringeissä?
Vai eikö Ella kiihotu itse ollenkaan? Sekö on hänen traumansa?Joudut varmaan kyselemään joltain transnaiselta, tuskin tällä palstalla kauheasti kokemusta aiheesta löytyy.
Eihän Ella vielä ole transnainen. Fyysisesti hän on edelleen mies, kaikki kellukkeineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä kuivaa se Eetu on vetänyt, en ymmärrä?
Samoilla käsillä jako banaanin Katin kanssa. Ts ei pessyt käsiä. Teipit liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai eikö Ella kiihotu itse ollenkaan? Sekö on hänen traumansa?Joudut varmaan kyselemään joltain transnaiselta, tuskin tällä palstalla kauheasti kokemusta aiheesta löytyy.
Eihän Ella vielä ole transnainen. Fyysisesti hän on edelleen mies, kaikki kellukkeineen.
Joo, mutta transnainen on käynyt tuon vaiheen läpi ja osannee kertoa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vai eikö Ella kiihotu itse ollenkaan? Sekö on hänen traumansa?
Tuskinpa tuo tilanne oli Ellalle mitenkään kiihottava. Antoi käsihoidon Artulle. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko transnaisella jäädä munat paikalleen vai vaatiiko leikkauksen,?
Onpa huomenna uupuneita mammoja, kun pitää valvoa yö ellukan ja artturin puuhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai eikö Ella kiihotu itse ollenkaan? Sekö on hänen traumansa?Tuskinpa tuo tilanne oli Ellalle mitenkään kiihottava. Antoi käsihoidon Artulle. Siinä se.
Kyllä mä naisena kiihotun itse,kun teen handjobin miehelle. Hetero tietty olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D:D:D just niin teki
BB, anna makkariporukan pitää omat juttutuokionsa. Joel Krisse Arttu, joskus Timo mukana. Ovat ihan parhaita. Siihen ei kuulu kieroilijat.
Kati makaa mietteliäänä sängyssä kun hän ei ilmeisesti olekkaan yleisön ykkösuosikki vaikka siihen uskoi kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivon että Ella ja Roope lähtis molemmat sunnuntaina kotia kohti.
Tuskin joutuvat äänestykseen ja jos joutuvat fanit pitävät talossa finaaliin
Ai kamala miten tuossa lähetyksessä ukko näyttelee surkeasti kuollutta. Tuli vain sotkuinen dena mieleen
Impotentti on