Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Mä niin toivon että Ella ja Roope lähtis molemmat sunnuntaina kotia kohti.
Vierailija kirjoitti:
Krisse alkoi selvästi pelaamaan tuon voiton jälkeen. Kaikki asukkaat tietää että vessassa/suihkussa saa huomion itselleen mikäli tekee siellä jotain erikoista kuten laulaa tai vastaavaa. Oli pieni show Krisseltä ja se yksi vaivihkainen vilkaisu kameraan paljasti viimeistään kaiken.
En ole erityisemmin tälläisen touhun fani.
Sallin Kristiinalle sen, että on iloinen voitostaan. Sen näyttäminen muiden edessä ei olisi kohteliasta, ja toisaalta sen täysi piilottaminen olisi ollut feikkaamista. Hän jatkoi lallatteluaan ihan samalla tavalla, vaikka vessassa kävi muita asukkaita. Hän on valitellut kaksihaaraisistaan ja nyt alkoi saksia niitä niin innolla.
Mä jotenkin samaistun Krissen puuhiin, joten katsoin sen hiustenleikkuun ihan innolla.
En ihan vertaisi tätä siihen Roopen monologiin, jossa oli kuulemma toivonut kylpyammeelta pelastusta, siis selvää ulkomaailmaan viestimistä.
Krisseä ei varmaan vieläkään huvita liikaa intoilla muiden nähden, kun sai kuraa niskaan. Ymmärrän sen. Intoilu ei kuitenkaan ole Roopen yksinoikeus, vaikka hän varmaan niin haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo vihreä on joka on keittiön lattialla jääkaapin edessä?
Makaako Joel siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse alkoi selvästi pelaamaan tuon voiton jälkeen. Kaikki asukkaat tietää että vessassa/suihkussa saa huomion itselleen mikäli tekee siellä jotain erikoista kuten laulaa tai vastaavaa. Oli pieni show Krisseltä ja se yksi vaivihkainen vilkaisu kameraan paljasti viimeistään kaiken.
Tottakai nuo kaikki tiedostaa että on kamerassa. Niin tai näin, aina tekee väärin.
Miten niin aina? Ei ole mitenkään vaikeaa olla pitämättä esim. teennäisiä lauluesityksiä kameralle.
Vierailija kirjoitti:
Artun maine ja itsekunnioitus.
Noh, onneksi itselläni oli omat pienimuotoiset bibikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nuo kaikki tiedostaa että on kamerassa. Niin tai näin, aina tekee väärin.
Miten niin aina? Ei ole mitenkään vaikeaa olla pitämättä esim. teennäisiä lauluesityksiä kameralle.
Toivottavasti joku kävis kertomassa tuon Ellalle ja Roopelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku kävis kertomassa tuon Ellalle ja Roopelle.
Just avasin streamin ja Ella lauleli siellä :DD Onneksi ei tällä kertaa märkäpyllypimppiä, niin kuin päivällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa, että ne kamerat ei ole jonkun läpinäkymättömän kuvun sisällä. Nyt asukkaat pystyvät näkemään miten robottikamerat kääntyvät heitä kohti, en tiedä näkyykö zoomauskin. Ihmissilmä tietysti nappaa aina liikkeen, joten usein on tilanteita, joissa asukas vilkaisee kameraan, kun se lähtee seuraamaan. Inhimillistä. Tosin voi olla, että se peitekupu sitten vaikuttaisi kuvanlaatuun, mutta siinä olisi se hyvä puoli, että asukkaat saattaisivat unohtaa kamerat paremmin, kun eivät niin selvästi huomaisi niiden seuraavan itseään.
Kyllä Joelilta nyt satelee Ellalle pisteitä kun vielä runkkailevat hänen vieressään
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö paikkansa että Eetu olisi kosketellut Arttua "sieltä" yöllä?
Mistä "sieltä"? Päälaeltako? Nenästä? En osaa sanoa, mutta ainakin penistä vemputti.
Nyt kun Arttu oliskin "tehnyt Joelit" ja antanut tänään 2 pistettä Ellalle... En jaksa uskoa, että pojalla olisi siihen munaa, mutta jos huomisiltana tällainen paljastuu, niin Arttu nousee mun listalla pohjamudista kärkikahinoihin.
Vierailija kirjoitti:
Noh, onneksi itselläni oli omat pienimuotoiset bibikset.
Samoin. Toinen kalsarikännikalja menossa ja mulla on paremmat pipikset kuin talossa.
On se Kessu laihtunut hemmetisti sitten viime pipiksien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaako Joel siellä?
Niinpä. Sammaloitunut raukkariepu.
Arttu ärsyttää mua jotenkin ihan suunnattoman paljon.
Älkää nyt pillastuko, mutta mua kiinnostaa Ellan erektio. Kai hiirelläkin on kiima, ja kun toista vetelee, luulisi että omakin paisuu. Miten ne teipit pitävät? Ja eikö ole kivuliasta (epäterveellistä) pitää omaa kovettunutta porkkanaa survottuna johonkin pieneen tilaan niissä munastringeissä?
Vai eikö Ella kiihotu itse ollenkaan? Sekö on hänen traumansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö paikkansa että Eetu olisi kosketellut Arttua "sieltä" yöllä?
Ei ole kosketellut "sieltä", tarttui kangesta kiinni ja veti kuivat.
Siis mitä kuivaa se Eetu on vetänyt, en ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt pillastuko, mutta mua kiinnostaa Ellan erektio. Kai hiirelläkin on kiima, ja kun toista vetelee, luulisi että omakin paisuu. Miten ne teipit pitävät? Ja eikö ole kivuliasta (epäterveellistä) pitää omaa kovettunutta porkkanaa survottuna johonkin pieneen tilaan niissä munastringeissä?
Vai eikö Ella kiihotu itse ollenkaan? Sekö on hänen traumansa?
Joudut varmaan kyselemään joltain transnaiselta, tuskin tällä palstalla kauheasti kokemusta aiheesta löytyy.