Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krissen esitys oli tosi lapsellinen. Äänestän itse joko Timoa tai Olli-Pekkaa.
Timo on pervo ukko ja Oopee on likainen roskakuski joka näyttää siltä että haisee pahalle. Krisselle menee mun ääni.
Harmi että tätä en pysty nyt rahalla ratkaisemaan, mutta sunnuntaina hymynne hyytyvät kun Kristiina painuu takaisin sinne mistä on tullutkin. Repikää siitä palstan köyhät.
Kristiina ulos! Terveisin Suomen kansa!
Vierailija kirjoitti:
Onko artun ja Eltsun käsipeli kenenkään muun tiedossa ?
Ei talossa mutta ulkopuolella joka käyttää nettiä.
Mihin juhliin tuo Ella on lähdössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krissen esitys oli tosi lapsellinen. Äänestän itse joko Timoa tai Olli-Pekkaa.
Timo on pervo ukko ja Oopee on likainen roskakuski joka näyttää siltä että haisee pahalle. Krisselle menee mun ääni.
Harmi että tätä en pysty nyt rahalla ratkaisemaan, mutta sunnuntaina hymynne hyytyvät kun Kristiina painuu takaisin sinne mistä on tullutkin. Repikää siitä palstan köyhät.
ettet nyt ottaisi liian vakavasti tätä leikkiä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artun vanhemmat tuskin ylpeitä?
Mitä heidän nyt sitten pitäisi hävetä ?
Minua hävettäisi äitinä. Tuolla niitä on.
Eihän siellä ole ketään äitiä ?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä bileet noi on ?
Seuraleikkibileet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP:sta on tullut mun suosikki. Hyvät arvot, suora selkä, jalat maassa, kiltti, ystävällinen, ahkera ja hauska. Ei esitä mitään, on aito, pystyy olemaan vakava ja asiallinen, ottaa kaikki huomioon sekä heittäytyy mukaan hullutteluihin. Ei uhriudu, ei ota asioita itseensä, ei kanna kaunaa tai ole pitkävihainen. Ihan huippuäijä. Ja komeakin vielä. Tykkään tosta Hynyslookista.
Mä tykkään OP:n tyyppisistä miehistä myös💙💚💛
Sama. Haluisin OP:n kaltaisen poikaystävän. Vaikuttaa kunnioittavan kihlattuaan tosi paljon, ku ei ole puhunut siitä tai heidän parisuhteestaan mitään. Ja samoin kunnioittaa perhettään ja sukuaan, koska ei ole avautunut heidänkään asioistaan talossa, vaikka varmasti olisi karuja kertomuksia kerrottavana. Todella sivistynyt ihminen, vaikka onkin roskakuski.
Ja kännissä OP:n persoona ei muuttunut mitenkään. Hänestä ei tullut kaikkia naisia himoitsevaa peluria tai ilkeää kusipäätä eli on täysin aito ihminen, eikä varmasti vedä mitään roolia selvin päin.
Mä katsoin tuon OP:n pätkän ja itkin. Myös minun velipuolet on sijoitettu, isä oli alkoholisti, samoin velipuolteni äidit. Minun onnekseni minun äitini oli kunnollinen, lähti pois isäni luota kun isä joi ja löi, muutimme äidin kanssa mummolaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ahdasmieliseä te olettekaan, itse ette varmaan ole koskaan edes nähneet alapäätänne. Peseydyttekin alapäänpesuhousut jalassa. Nykynuoret harrastavat vapaata seksiä silloin kun haluavat. Ja johan nuo ovat kuukauden tunteneet. AV-llä monet mammat puhuvat irtopanoista ensimmäisenä iltana heti tavattuaan uhrin. Ja täällä sitten kauhistellaan normaalia seksiä. (tarkoitan normaalilla sitä, että ketään ei painostettu, eikä ketään huumattu tai tehty väkisin ja kaikki osalliset olivat täysi-ikäisiä).
Siis nuohan tuolla käyvät pesulla housut jalassa. Ja juu, seksi on ihan normaali asia, mutta harva sitä haluaa tehdä tv-kameroiden edessä 11 ihmisen makkarissa henkilön kanssa, joka on talon julmin juonittelija.
Eli kaiken mahdollisen typeryytensä ja yleistiedon puutteen yms. voi esitellä koko maailmalle mutta ei sitä, että tekee mieli nussia? Siinä kulkee raja.
No rajat menee kullakin vähän eri tavalla, mutta omalta kohdaltani sanoisin, että todellakin julkisen seksin raja menee minulla paljon kauempana kuin yleistiedon puutteen näyttäminen. Voisin hyvin mennä esim Haluatko Miljonääriksi -ohjelmaan nolaamaan itseni, mutta p*rnofilmiin en koskaan. Mutta kai joillakin kynnys näissä on sitten yhtä suuret, kuten sinulla.
Toisaalta sinä oletkin väärässä tai nuttura liian tiukalla vai väitätkö ettei kanki tunnu pinpissäkin hyvältä. Ja jos kuukausi on mennyt niin ei ole niin suurta väliä missä se kanki on kiinni. Tai sitten kannattaa meennä lääkäriin jos sinulla ei kroppa toimi normaalisti. voihan toki vikaa olla korvien välissäkin mutta sitäkin varten on ammattiapua.
Ensinnäkin, se, että en telkkarissa harrastaisi seksiä, ei tarkoita sitä, ettenkö sitä tekisi kodissani ilman kameroita. Toiseksi, aikuisiällä kuukausi on naurettavan lyhyt aika olla ilman seksiä eikä se ole mitenkään epänormaalia sinkkuihmisillä. Ei kaikki ravaa jatkuvasti baareissa tai vinguta tinderiä irtoseksiseuraa metsästäen.
No ei se kyllä normaaliakaan ole. Ehkä olet sitttenkin väärässä mutta et pysty myöntämään sitä - edes itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin juhliin tuo Ella on lähdössä?
Samaan mihin Joelkin on menossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Siis onko Roope harrastanut seksiä naisen kanssa? Eikös se sanonut olevansa umpihomo.
Kyllähän tuo juuri niin sanoi. Eikä haittais, jos tulevaisuudessakin harrastaisi.
Tää on kyllä kumma ketju, miten laput silmillä jengi Suomessa taapertaa. Hirvee tarve lokeroida muita ja tehdä säännöt, miten heidän pitäisi elää siellä lokerossa.
Sitten kun joku kehtaa poiketa siitä itse tehdystä säännöstöstä, niin maailman kirjat on sekaisin.
Roope on yhä umpihomo, vaikka vaginassa olis käynyt, jos hän itsensä siten kokee!
Ella ostattaa miehillä tavaraa. Miksikäs sellaista "naista" kutsutaankaan...
Nyt sitten Kati keksi kilpailun jossa antaa juomansa palkinnoksi eli ei juo muutamaakaan. Pelkääkö? Rasitt ava kyttä. Viikolla vielä muiden painostuksesta sanoi juovansa seuraavissa juhlissa. Feikki mikä feikki.
Katin ääni nyt ei normaalisti ärsytä kummemmin, mutta voi jestas kun imitoi tuota siiliä (?)
Kivoja kisoja Kati kyllä keksii!
Kristiina ei ole suomalainen vaan puoliksi venäläinen. Eikös BB olekaan BB-SUOMI, vaan BB-VENÄJÄ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP:sta on tullut mun suosikki. Hyvät arvot, suora selkä, jalat maassa, kiltti, ystävällinen, ahkera ja hauska. Ei esitä mitään, on aito, pystyy olemaan vakava ja asiallinen, ottaa kaikki huomioon sekä heittäytyy mukaan hullutteluihin. Ei uhriudu, ei ota asioita itseensä, ei kanna kaunaa tai ole pitkävihainen. Ihan huippuäijä. Ja komeakin vielä. Tykkään tosta Hynyslookista.
Mä tykkään OP:n tyyppisistä miehistä myös💙💚💛
Sama. Haluisin OP:n kaltaisen poikaystävän. Vaikuttaa kunnioittavan kihlattuaan tosi paljon, ku ei ole puhunut siitä tai heidän parisuhteestaan mitään. Ja samoin kunnioittaa perhettään ja sukuaan, koska ei ole avautunut heidänkään asioistaan talossa, vaikka varmasti olisi karuja kertomuksia kerrottavana. Todella sivistynyt ihminen, vaikka onkin roskakuski.
Ja kännissä OP:n persoona ei muuttunut mitenkään. Hänestä ei tullut kaikkia naisia himoitsevaa peluria tai ilkeää kusipäätä eli on täysin aito ihminen, eikä varmasti vedä mitään roolia selvin päin.
Taisin just rakastua. Ensimmäistä kertaa elämäni aikana treality-tv:n hahmoon. Huh, näyttipä OoPee hyvältä hiukset pitkänä. Ja tykkää vielä punkista, kissoista ja tietokonepeleistä. Ja roskakuskin ammatti on lääkärin lisäksi eräs maailman tärkeimmistä ammateista. Toivottavasti voittaa!!
Olen myös ihmetellyt, että miksi Artun tekemiset kuuluisi sen vanhemmille.
Eikö se ole oikeustoimikelpoinen, aikuinen mies?