Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Ja antakaa anteeksi kirjoitus- ja oikeinkirjoitusvirheet myös. Nopeasti vain kirjoitin tarinoidensa mukaan elämäntarinat, jos eivät kaikki keskustelussa mukana olleet nähneet.
Ella kolmen laudaturin ylioppilas. Eipä ois uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän sykkii OP:lle. Fiksu, aito ja symppis. Ei ratsasta uhriutumalla tai keräämällä säälipisteitä. Hauska tyyppi.
Mä olen tosi vähän nyt seurannut tätä, mutta avausjakson katsoin ja jostain syystä heti OP tuntui sellaselta että vois olla mun suosikki. Ei esitä mitään, sellanen just peruskundi. Onko saanut nimeämispisteitä? Varmaan talossa melko huomaamaton mutta pidetty tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat on katkeria, kun Ella sai mitä halusi. On kuitenkin asiatonta hyökätä Arttua kohtaan tuolla tavalla. Te ette omista Artun seksuaalisuutta ja päätä, kenestä hän saa tykätä.
Aika homoa.
Sanoisin että todella homoa.
Äärimmäisen homoa.
Suorastaan ultimaattisen homoa.
Vierailija kirjoitti:
Lukio Läpi Lukematta, niin kuin itse sanoi.
Mikä tämä Katin tyynyliinajuttu oikein on? Ilmekään ei värähdä, kun asiasta jutellaan.
Krisse ansaitsee voittonsa. Häntä on kiusattu alusta asti ja nyt on jo aika hänen näyttää kiusaajillensa että hän on se jota rakastetaan. On kyllä nautinnomlista nähdä kun Ellan ja Roopen turpeat naamat vääntyvät demoniseen irvistykseen kun tajuavat kuka on yleisön suosikki. Pelottaa vaan että jos ne tekee jotain pahaa Krisselle vihoissaan. Toivottavasti BB on valppaana.
Siis Kati valehteli kun joku kysyi että nyysitkö Kati Timon tyynyliinaan niin Kati : " mä sain pkhuoneesta omani"
Kati valehtelu taas ettei hän nyyssiny Timolta tyynyliinaa vaan sai liinan päiväkirjahuoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollipekan tarina liikuttava.
Kaikki ei saa hyviä lähtökohtia elämälle. Eikä mässäily että siksi minä oon dokannut ja lässynlää.
Olli-Pekka on ihana. Haluan adoptoida myös hänestä osan. Ehkä kaks hiussuortuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis Kati valehteli kun joku kysyi että nyysitkö Kati Timon tyynyliinaan niin Kati : " mä sain pkhuoneesta omani"
Uskomatonta!
Kati huijaa muita, katsojia ja feikkaa. Kuten Sauli, Niko ja Kristiankin näki.
Nyyhkytarinat hmmm äänien keräystä. Yksi erikoisen nyyhky. Krisselke meni ääni ja ellen olisi Krisseä niin OP. Ajattelisin että Ollipekalla kaikista traagisin mutta ei hehkuta .
Vierailija kirjoitti:
Eetu oli eilen illalla naisten bikineissä. Mikäs leikki sillä oli menossa?
Kuka osaa sanoa? Kuka on seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Lukio Läpi Lukematta. Näin hän sanoi. Ei siis kirjoittanut kolmea laudaturia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Op:n ja Timon tarinat olivat parhaat.
Mä tykkäsin OP:n tarinasta. Lyhyt ja ytimekäs sekä hauska. Pienistä yksityiskohdista kävi kyllä ilmi, että hänellä on koko talon traumaattisin menneisyys, vaikka ei ole tehnyt siitä numeroa. Ilmeisesti ei halua säälipisteitä muilta, eikä ole tehnyt selviytymistarinastaan identiteettiä, vaan elää tässä hetkessä.
Juurikin näin, mitähän mieltä vasemmistolainen OP on hyvän perheen onnekseen saaneen Katin kovin oikeistolaisista 'olet oman onnesi seppä' -jaarituksista. Varsinkaan kun itse ei ole tarvinnut lähteä sijoituskotiolosuhteista? Mut hän on siis niiiiiiiiin varma noista mielipiteistään... koomista.
Vierailija kirjoitti:
LLL = lukio lukematta läpi
Mistä huutokaupasta nuo puhuvat?
Jeppe1001 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukio Läpi Lukematta. Näin hän sanoi. Ei siis kirjoittanut kolmea laudaturia.
Siellä tuli kaikki kliseiset lausahdukset...
Krisse kuittaili läyhäjengille esityksellään, hyvä!