Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Taas Kati kylvää myrkkyä. Se on niin ovela. On olevinaan kaikkien kaveri, mutta pienillä vihjeillä kylvää epäsopua asukkaiden välillä. Kaksi esimerkkiä:
Eilen Roope tiskasi ja Kati oli vieressä. Muut olivat ulkona. Tilanne oli neutraali, mutta Kati alkoi onkia Roopelta negatiivisia mielipiteitä (en nyt muista kenestä). Mutta siis alkoi yhtäkkiä udella: Mikä Roope sua hermostutti? Ja Roope meni ansaan ja alkoi läyhätä.
Äsken Krisse lähti keittämään gluteenittomia makaroneja. Joku kysyi, keitätkö muillekin. Krisse vastasi,: Kai mä voin. Kun Krisse oli mennyt, Kati kysyi kaikilta: Sanoiko se, että kai mä voin? Porukka otti taas onkeensa ja alkoi päivitellä, joo kyllä se sanoi. Ella vielä sanoi, että Krisse sanoi, katotaan (vaikka ei sanonutkaan)-
Kati on ajoittain todella pahantahtoinen ihminen. Käärme, joka luikertelee tuolla sujuvasti lipoen ja virittelee näitä ansojaan muille. Ihan hirveä ja ahdistava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon voittoa joko Timolle Kristiinalle tai Joelille, näistä ihan sama kuka.
Nämä kolme mun suosikit kanssa, mutta loppupeleissä sekin riittää, jos nuo uhriutujapellet Ella ja Roope eivät voita, niin suon sen kenelle vaan.
No kyllä Kati olisi aika megapettymys!
No en kyl Katiakaan haluaisi voittajaksi... Mutta jos kolme viimestä on Kati, Ella ja Roope, niin hakkaan varmaan tekstareita Katin hyväksi sormet verillä...
Eli sinusta pahin peluri ja juonija ansaitsee voiton.Hän ei koskaan sano mitään suoraan kenellekään ja juonii mimeämispisteitä haluammilleen henkilöille. Samaa tekevät nämä R JA E.
Timo ansaitsisi voiton, ei kyllä ole omaa suosikkia varsinaisesti.Tuolla ei ole yhtäkään oikeasti mukavaa,kilttiä ihmistä.
Jos lopussa vastakkain on pahin peluri ja juonija, joka kuitenkin on vain keskittynyt pelaamaan tätä peliä, sekä kaksi sisältä ilkeää ja myrkyllistä ihmistä, jotka on keskittyneet aiheuttamaan ihmissuhdesotkuja ja puhumaan pahaa muista, niin -- kyllä, mun mielestä silloin se peluri ansaitsee voittonsa.
Taaas... Timo sanoi että hän voi tehdä ruuan ja paineli keittiöön, Krisse nous ja sanoi tekevänsä samalla gluteenittomat makaronit. Kati huus perään voiko tehä normitki samalla? Johom Krisse vastasi, no kai mä voin..
Kati heti kysyi "mitä se sano??" muut vastasi että tuon mitä Krisse sanoi ja Paula vielä lisäsi että, "eli kyllä voi" mutta ihme silmien pyörittelyä taas Katilla ja Kessu näytti niin vihaselta. Muut oli ihan normisti.
Siis jos Joel sanoi tekevänsä ruuan jo, niin mitä väliä vaikka Krisse vastaa "kai mä voin"
Miten tuollaisesta kärpäsen paskasta saadaan taas aikaan tollanen reaktio, huoh sanon vaan.
Mikä kausi!
Vierailija kirjoitti:
Taas Kati kylvää myrkkyä. Se on niin ovela. On olevinaan kaikkien kaveri, mutta pienillä vihjeillä kylvää epäsopua asukkaiden välillä. Kaksi esimerkkiä:
Eilen Roope tiskasi ja Kati oli vieressä. Muut olivat ulkona. Tilanne oli neutraali, mutta Kati alkoi onkia Roopelta negatiivisia mielipiteitä (en nyt muista kenestä). Mutta siis alkoi yhtäkkiä udella: Mikä Roope sua hermostutti? Ja Roope meni ansaan ja alkoi läyhätä.
Äsken Krisse lähti keittämään gluteenittomia makaroneja. Joku kysyi, keitätkö muillekin. Krisse vastasi,: Kai mä voin. Kun Krisse oli mennyt, Kati kysyi kaikilta: Sanoiko se, että kai mä voin? Porukka otti taas onkeensa ja alkoi päivitellä, joo kyllä se sanoi. Ella vielä sanoi, että Krisse sanoi, katotaan (vaikka ei sanonutkaan)-
Kati on ajoittain todella pahantahtoinen ihminen. Käärme, joka luikertelee tuolla sujuvasti lipoen ja virittelee näitä ansojaan muille. Ihan hirveä ja ahdistava tyyppi.
Kati rakentelee riitoja, Konna on ja feikki..
Mitä toi Marko tunkee tekemään tuota ruokaa vaikka Kristiina sanoi ettei tarvi apua 😡 Kohta se varmaan läyhää jengilleen kuinka HÄN teki ruoan! Ärsyttävä pätevä räkivä äijä! 😡
Saisko kansa äänestää kaikista kenet haluaa ulos, pääsis joskus tosta liero katista eroon.
Miksi Sami saa aina keskeisen roolin viikkotehtävässä? Yritetäänkö sillä tehdä jotain draamaa, jos Sami on viikkotehtävässä eri asemassa, koska Sami nyt on vaan talon oudoin/mielipiteitä herättävin/vihatuin hahmo? Tässäkin viikkotehtävässä varmaan odotettiin, että Sami älähtäisi roolistaan kristillisen vakaumuksensa takia... Tällä kaudella nämä agendaansa ajavat draamapukarit Ella, Roope, Sami jne. tunnutaan koosteissa nostettavan ihan eri asemaan. Minä haluaisin nähdä johtotähtenä välillä jonkun muunkin, vaikka Timon.
Tehtävä on ihan kiinnostava, mutta eihän siitä ole kuin viikko kun nuo viimeksi esittivät jotain ja olivat rooleissa. Muutenkin tuntuu että kauden tehtävät ovat tosi outoja ja vähän tylsiä, esim. matka Tallinnaan on ihan kuin matka Leville, ekat viikot oltiin vaan omissa oloissaan, tehtävät ovat jollain tapaa helppoja ja yksinkertaisia. Nyt tämä uusi tehtävä on ihan kiinnostava, mutta jotenkin katsojalle vähän tylsää katsella tätä harrastelijateatteria, kun ei se luultavasti vie talon juonta oikein mihinkään. Ja tehtävä onnistuu varmasti, eikä ketään rangaista oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Marko tunkee tekemään tuota ruokaa vaikka Kristiina sanoi ettei tarvi apua 😡 Kohta se varmaan läyhää jengilleen kuinka HÄN teki ruoan! Ärsyttävä pätevä räkivä äijä! 😡
Marko ja Joel tuon jauhelihan maustoi. Mikseivät muuten laita hellaa kuumalle ja keitä valmiiksi tuota ruokaa. Makaronissa ja jauhelihassa ei yli 20 minuuttia mene.
Ei tätä viikkotehtävää jaksa erkkikään, voisi vaan katsoa Putousta jos tällaista haluaa nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärsin et Krisse aiko mennä keittään ne pastat, Joppe ja Marko paisto ja mausto jauhelihat, pilkko sipulit ym.
Mun mielestä tuossa ei ollu kenenkään puolelta mitään epäselvyyttä työn jaosta.
Muutako nuo jotka olkkarissa pyöritteli silmiä Krissen sanomisille.
Markolla on oikea murhaaja epäilyssä.
Ei nuo saa selville että Kati on murhaaja. Väittävät että hänellä on alibi. Eivät siksi edes epäile häntä.
Kukaan ei kuuntele taaskaan Krisseä murhaselvittelyssä!
Vierailija kirjoitti:
Saisko kansa äänestää kaikista kenet haluaa ulos, pääsis joskus tosta liero katista eroon.
Se olis hauska nähdä kuka sit loppujen lopuks olis se joka lähtee, kun tuntuu että niit inhokkeja on aika paljon. Kuka mistäkin syystä. Itsellä ainakin olis valinnan vaikeus vielä toistaiseks.
Nyt Krisselle maistuu jauheliha. En kuuntelisi häntä kauppalistan teossa, syököön samaa kuin muutkin pl gluteeniton.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole jäljillä.
Vierailija kirjoitti:
Krissellä on budjetista aina mielipide? Eikö muilla ole? No, hyvä että jollakulla edes on!
Ja mitä nyt tuota aamullista pätkän kuuntelin, niin Kristiinan päämielipiteen (päätetään mitkä on keskeisiä perustarpeita ja keskitytään niihin, muu on ekstraa) Paula toisti (omana oivalluksenaan tai sitten vain korostaakseen sen tärkeyttä) keskustelun lopuksi ulos lähtiessään.
Ja mikä oli se Samin ”puuttui meidän budjettikeskusteluun”? Joko Sami elää vaihtoehtoisessa todellisuudessa, jossa Krisse on häädetty?
Sami, Sami, vielä ei ole edes nimetty!
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kannatakkaan kun hänen mukaansa Guru teki itsemurhan. Marko on ainoa joka epäilee Katia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Krisselle maistuu jauheliha. En kuuntelisi häntä kauppalistan teossa, syököön samaa kuin muutkin pl gluteeniton.
Miksei maistuisi jauheliha? Eihän hän ole kasvissyöjä. On syönyt vegeruokia silloin, kun sekaaniruokaan on käytetty jotain gluteenista, esim. kun tekivät nistipataa normimakaroonista.
Saarinen oli oikeassa, Kati on feikki.