Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
39301/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kyllä ällöttää tää bb-kausi!! Syynä toi JATKUVA toisten morkkaaminen ja haukkuminen ja ruotiminen. Ei tuolla taida läyhäämättömiä henkilöitä olla kuin Timo, Joel ja Krisse...?? Oksettavaa, ettei kukaan uskalla / halua kellekään huomauttaa tosta jatkuvasta selän takana puhumisesta. Kaikki pelkää joutuvansa selän takana juoruamisen kohteeksi ja porukan ulkopuolelle, jos alkaa muilke huomauttelemaan tai moralisoimaan. Surullinen sakki!!

Vierailija
39302/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa katsella krisseä loppuun asti talossa? Voisiko joku valaista minua ja kertoa että mitä krisse on tehnyt tai mikä hänessä on niin mielenkiintoista tai miksi juuri hän ansaitsee voittaa BB:n? En ymmärrä en yhtään. Krisse voisi mun puolesta lähtee seuraavaksi pois talosta.

Ja jos krissen bb voiton syy olisi se että krisseä on kiusattu tai syrjitty talossa niin mun mielestä todella huono syy :)

Krisse on ollut

1)Rehellinen (ei valehtele ja myöntää virheensä)

2)Reilu (ei syrji ketään eikä puhu paskaa selän takana)

3Aito (ei ole muuttanut käyttäytymistään sen mukaan, mikä miellyttäisi eniten muita vaan mieluummin vetäytyy kuin nuolee sellaisten perseitä jotka eivät häntä hyväksy)

Siinä nyt muutama juttu joista jokainen tässä maailmassa saisi ottaa oppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39303/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Tuotanto hoi, miksi nimeämisistä saa puhua nimellä ärsytyslista?

Kim Sainion suu teipillä kiinni kun manipuloi heikkoja ihmisiä äänestämään tiettyjä pois!

In Finland we call this kontentti.

Vierailija
39304/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noita toisia niin paljon ärsyttää kaikkien muiden tekemiset ja tavat, että pitää läyhätä joka yö selän takana, mikseivät voi ehdottaa koko taloon samanlaista avointa ärsytysrinkiä kuin mikä Joelilla, Krissellä, Artulla ja Sasalla oli yksi päivä: Kertoivat vuorotellen mikä toisessa ärsyttää. Se oli hyvässä hengessä tehty kehityskeskustelu, eikä kukaan suuttunut. Opiksikin opittiin, esim. Joppe lopetti tossuilun.

Vierailija
39305/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaakohan tuotanto edes että se viimeviikkoinen rankku ei ollut toimiva, kun etenkin Roope jatkaa edelleen ihan samaa juonimista kuin ennenkin. Edelleen sopii nimeämisistä muiden kanssa, mutta siihen ei puututa mitenkään. Kaikki juonittelijat häätöäänestykseen tällä viikolla!

Vierailija
39306/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman paras bb asukas 😂

Vierailija
39307/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parhain. Minä olen coolein. Minä olen komein. Minä olen viisain. Minä olen siis voittoni ansainnut.

Vierailija
39308/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läyhärien Roopen, Ellan ja Katin  jutut kajareihin muidenkin kuultavaksi! 

Vierailija
39309/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just! Marko sitten itse heittänyt ison lautasellisen ruokaa roskiin. Onkohan tosiaan varaa marista Krissen syömisistä? 

Vierailija
39310/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati siis 😄

Vierailija
39311/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpartion puheet voisi laittaa yöllä suoraan kuulumaan makkariin. 

Vierailija
39312/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miks Krissellä on tekarit? Just puhui itse tekareista ja joskus aiemminkin hammasproteesista. 

Vierailija
39313/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko totesi menevänsä ulkosuihkuun ja Roope innostui, että pitäisikö lähteä kävelylle :D

Vierailija
39314/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läyhäroope😤

Älä välitä. Joku homo siellä taas kitisee.

Vierailija
39315/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa katsella krisseä loppuun asti talossa? Voisiko joku valaista minua ja kertoa että mitä krisse on tehnyt tai mikä hänessä on niin mielenkiintoista tai miksi juuri hän ansaitsee voittaa BB:n? En ymmärrä en yhtään. Krisse voisi mun puolesta lähtee seuraavaksi pois talosta.

Ja jos krissen bb voiton syy olisi se että krisseä on kiusattu tai syrjitty talossa niin mun mielestä todella huono syy :)

Krisse on ollut

1)Rehellinen (ei valehtele ja myöntää virheensä)

2)Reilu (ei syrji ketään eikä puhu paskaa selän takana)

3Aito (ei ole muuttanut käyttäytymistään sen mukaan, mikä miellyttäisi eniten muita vaan mieluummin vetäytyy kuin nuolee sellaisten perseitä jotka eivät häntä hyväksy)

Siinä nyt muutama juttu joista jokainen tässä maailmassa saisi ottaa oppia.

Kumpi on se aito versio: mökki-Krisse vai talo-Krisse?

Vierailija
39316/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuvat nimeämisiin tarkoitettuja ihmisiä salanimellä 'ärsytyslistalla oleviksi'.

Roope Katille tupakkapaikalla: 'Onko sulla tullut tällä viikolla Krissen lisäksi muita ärsytyslistalle?'

Eli Krisselle menossa varmat 2 pistettä ja jollekin muulle menossa yksi piste. Tuotanto haloo!?

Noi nimeämisitä salanimillä puhuvat itse pelkästään äänestykseen tai äänioikeus pois.

Voihan vit...!! Tästä nyt heti Tuotannolle viestiä! Eihän noin selvää juonittelua voi sallia, kun se on säännöissäkin kielletty! Onko 24/7:n ohjaamossa ketään töissä vai miksei noille kuuluteta sääntörikkomuksista? Aivan käsittämätöntä...

Makkarin makoilujengi juttelee päivittäin rennosti vaan omista mielenkiinnonkohteistaan sillä aikaa kun toiset juonittelee ja epäilee, että tuo kolmikko puhuu heistä yhtä lailla pahaa. Kuinka väärässä ovatkaan.

Ehkä sinun ei kannattaisi ottaa niin tosissaan tätä ohjelmaa.Kristiina on kilpailussa mukana, hän ei ole  ystäväsi tai läheisesi.

Vierailija
39317/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt Roope meni kaveeraamaan Krissen kanssa sen jälkeen kun on pitkin päivää läyhännyt siitä selän takana? On se iljettävä.

Vierailija
39318/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö oikein, että Marko veti just ruokaa roskiin?

Ihmettelin kyllä jo viikkoja sitten, miten eivät talossa olleet yhdessä sopineet yhtään ruokapolitiikasta. Tuntuu, ettei noilla ole järjen hiventäkään tossa puuhassa.

Leipää menee älyttömät määrät päivittäin, joten ehkä kannattaisi kunnolla panostaa päivälliseen/illalliseen ja välipalaksi hedelmää tai muuta. Suklaalevyjen sijaan kannattaisi leipoa jotain makeaa, jos tuolta löytyy välineet siihen.

Välineet voi löytyä mutta ei aineita eikä taitoa.

Vierailija
39319/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope läyhää kaikista kaikille, ja sitten hetken päästä nuolee ja mielistelee, kuten juuri tällä hetkellä tekee Krisselle..

Vierailija
39320/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miks Krissellä on tekarit? Just puhui itse tekareista ja joskus aiemminkin hammasproteesista. 

Juonut liikaa noccoa?

Ketju on lukittu.