Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Krisse on semmoinen pieni ja söpö taskuraketti ❤
Jep, Ja vaikuttaa mukavalta ihmiseltä. Sitä ei voi noista kaikista sanoa. Karmeeta katsottavaa tuo mitätöinti ja solvaaminen :o(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo nyt turhaan Krissestä ärsyynny, kyllä hän on sen itse käytöksellään aiheuttanut. Siksi hän on nykyään Artun ja Joelin seurassa, kun hekin ovat vähän sellaisia omahyväisiä ja oma suu lähinnä, niin eivät kritisoi Kristiinan tapoja.
Katsopa nyt oikeasti ihan ajatuksella tuo ylemmäs linkattu twiitti, jossa videoesimerkki näistä Krisse teki sitä ja tätä -väittämistä ja siitä miten juttu oikeasti meni.
Krisse sanoi että paista itse mutta tuli katumapäälle. Marko oli jo ottanut nokkiinsa mutta olihan se Krisseltä vähän töykeää, oliko sitten hänelläkin pinna kireällä jostain.
Ei Krisse kyllä sano niin tuossa klipissä. Ei kuulu huippuhyvin, mut ihan selkeästi kuitenkin:
Marko: Viittiksää paistaa yhen munan? Saank mää yhren?
Krisse: Saat paistaa ite, kun tossa on vielä Roopeki — (puhe peittyy Joelin/Katin alle)
Roope: Mä paistan Krissen jälkeen — (taas kuuluu Joelin ja Katin puhetta)
Krisse: Tämä on itsepalvelu
Tässä kieltämättä Roope ja Marko vilkuilee toisiaan, mut herranen aika oishan se Roope voinut sanoa, että hän voi odottaa. Mut eipä sanonut, vaan ilmoitti vaan, että aikoo kohta paistaa itselleen munan. Ehkä Krisse huomaa vilkuilun, koska sanoo sitten:
Sä saat Marko tämän munan (Säkylän mies ei kuule tai ole kuulevinaan)
Krisse toistaa kovemmin: Haluatsä Marko tän munan?
Marko: E!
Kati: Kati haluu!!Eli Krisseltä viedään ruoatkin suusta vaikka tietävät että Kristiinan on hankalampi saada ruokia kun on erikoisruokavalio ja gluteinittomatkin syödään salaa yö partiossa.
Sitten ilkeävätkin läyhätä että Krisse on se joka syö talon ruoat.
Ihan sairasta! Syövät keliaakikon sapuskatkin 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope on niin täynnä itseään että ei vaan tajua miltä tuo kuulostaa. "Kyllä MÄ tiedä kenen kans mä haluun olla, olen parempi kuin nuo tietyt ihmiset"..tämä on hänen asenteensa.
Höpö höpö. Tottakai kaikilla on ne ihmiset, joiden kanssa tulee paremmin toimeen. Roope ei ole ainut, jota ärsyttää tuo Kristiinan käytös. Kristiina käyttäytyy itsekkäästi, omii ruokia itselleen eikä syö semmoisia ruokia mitä yhteisesti tehty, vaikka olisi häntä varten tehty gluteenitonta vaan hänen täytyy saada itse tehdä omansa. Ja selkeästi vetäytyy porukasta, on töykeä eikä puhu mitään pakollista muille kuin Arttu-Joel kaksikolle. Se yöpartio puhui ihan asiaa ja ihan normaalia mitä kaikki ihmiset puhuu toisistaan, ei mitään läyhäämisjuttuja eikä kiusaamista. Kun asutaan tiiviissä, suljetussa porukassa pitkään, niin tuollaisia yhteentörmäyksiä vain tulee. Nyt olisi vain hyvä, kun nostaisivat kissan pöydälle kaikki ja puhuisivat suunsa puhtaaksi.
Krisseä ignoorattiin, puhuttiin päällle, vastailtiin töykeästi. Nyt taitaa olla kuppi nurin ja väsynyt yrittämään, joten läyhäjengi saavutti tavoitteensa. Mut kun Krisse sanoo vastaan, se ei olekaan sitä samaa ”luonnetta” mitä se kenties olisi joltakulta muulta...
Erilaistenkin kans pitäis vaan tulla toimeen.
Avautuiko Krisse tilanteesta?
Kenelle hän avautuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kehtaa vielä kehua, että Roope on suosikki niin tällä ihmisellä on jotain pahasti pielessä. Tollanen käytös ei ole millään tasolla ok. Mutta hienosti uppoo katsojiin tää Roopen ja läyhääjien selittely. Surullista
Ihme mustamaalaamista Roopesta, tuolla on muitakin ja Kristiina itse aiheuttaa nuo puheet, ne kun on totta, ei paskanpuhumista.
Kristian ja Sauli Koskinen haukkuivat Ellan ja Roopen lyttyyn. Ja olen samaa mieltä, En pidä läyhääjistä !
Ruutu+ 24/7 jos ostaa kaupasta lahjakortin. Miten se toimii? Pystyykö kirjautumaan tv:n kautta ja tietokoneella? Pitääkö luoda ruutu+ tunnukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo nyt turhaan Krissestä ärsyynny, kyllä hän on sen itse käytöksellään aiheuttanut. Siksi hän on nykyään Artun ja Joelin seurassa, kun hekin ovat vähän sellaisia omahyväisiä ja oma suu lähinnä, niin eivät kritisoi Kristiinan tapoja.
Katsopa nyt oikeasti ihan ajatuksella tuo ylemmäs linkattu twiitti, jossa videoesimerkki näistä Krisse teki sitä ja tätä -väittämistä ja siitä miten juttu oikeasti meni.
Krisse sanoi että paista itse mutta tuli katumapäälle. Marko oli jo ottanut nokkiinsa mutta olihan se Krisseltä vähän töykeää, oliko sitten hänelläkin pinna kireällä jostain.
Ei Krisse kyllä sano niin tuossa klipissä. Ei kuulu huippuhyvin, mut ihan selkeästi kuitenkin:
Marko: Viittiksää paistaa yhen munan? Saank mää yhren?
Krisse: Saat paistaa ite, kun tossa on vielä Roopeki — (puhe peittyy Joelin/Katin alle)
Roope: Mä paistan Krissen jälkeen — (taas kuuluu Joelin ja Katin puhetta)
Krisse: Tämä on itsepalvelu
Tässä kieltämättä Roope ja Marko vilkuilee toisiaan, mut herranen aika oishan se Roope voinut sanoa, että hän voi odottaa. Mut eipä sanonut, vaan ilmoitti vaan, että aikoo kohta paistaa itselleen munan. Ehkä Krisse huomaa vilkuilun, koska sanoo sitten:
Sä saat Marko tämän munan (Säkylän mies ei kuule tai ole kuulevinaan)
Krisse toistaa kovemmin: Haluatsä Marko tän munan?
Marko: E!
Kati: Kati haluu!!Eli Krisseltä viedään ruoatkin suusta vaikka tietävät että Kristiinan on hankalampi saada ruokia kun on erikoisruokavalio ja gluteinittomatkin syödään salaa yö partiossa.
Sitten ilkeävätkin läyhätä että Krisse on se joka syö talon ruoat.Ihan sairasta! Syövät keliaakikon sapuskatkin 😡
Kiusaaminen ja simputtaminen on nyt tän kauden teema ! Kuvottavaa !
Oletetaanpa että nämä löyhäykset, selän takana puhumiset, syytökset ja kaikki muu tulis julki.
Miten porukka reagoi? Kuka kantaa vastuu ja kuka ei? Kuka vyöryttää syyt toisten niskoille?
Kristiina on suloinen kun pennin pastilli ja ihmetyttää miten joku edes kykenee kiusaamaan niin kilttiä tyttöä.
Roope varmasti tietää jo mökin puolelta, että Kristiinan kanssa pystyy ihan asiallisesti puhumaan jos joku mättää, mutta ei kun pitää päästä draamailee ja puhumaan paskaa sekä mustamaalaamaan Krisse. Roope ja Ella lierot toivottavasti joutuu elämään kaiken paskan kovalla kädellä ja Kristiina voi olla ylpeä ulos tullessaan. Tuohon pitäisi jo isoveljen ottaa kantaa kun mediassakin puhuttu kiusaamisesta ja tässä esimerkki kun kukaan ei puutu.
Eiköhän äänestetä näpäytykseksi muille Kristiina voittajaksi. Sen on ansainnut tästä kaikesta.
Sami ja OP puhui tupakilla Katista kuinka kiva hän on. Johon Kessu sanoi että jos panis kunnolla perseeseen niin alkas se hymy hyytyä :D
Kristiina ei ole sinällään Venäjältä kotoisin niin kuin joku kyseli..... äiti venäläinen, isä suomalainen, syntynyt suomessa, yks päivä kertoi Joelille, että on viimeksi käynyt Venäjällä 6-vuotiaana isoäitiään katsomassa.... eiköhän hänellä ole Suomen kansalaisuus ja Suomen passi......ja mitä väliä minkä maalainen on, ihana tyttö, voimia hänelle, että jaksaa tuolla noiden läyhääjien kanssa...
Roopen ja Ellan myrkky kirjoitti:
Sit ihmetellään kun Krissessä ei ole viihdearvoa? Jaa miksi ei, olisikohan näiden kahden käärmeen ansiota, että toinen ei edes viitsi puhua mitään. 🥺 Karma onneksi kostaa näille kahdelle pahimmalle kun tulee ulos. 🙏🏻 Ella ollut vaan 1,5 vuotta ulkona kaapista ja meinaa, että vähemmistöön kuuluvana voi kohdella ihmisiä miten haluaa ja piiloutua vähemmistökortin taakse tarvittaessa. Mä en voi toivoa kyseisille tapauksille kun vaan helvetin vaikeaa tulevaisuutta.
Joka niitä vielä siis vieläkin kehtaa puolustaa, omalta osaltaan hyväksyy kiusaamisen ja menee kiusaajien porukassa mukana.
Hyi, että miten kamalia ihmisiä. Elämä toivottavasti rankaisee vielä.
Hyvin sanottu. Jatkossa turha vinkua siviilissä jos saavat kyräileviä katseita ja supinaa, kun itse tehnyt juuri samaa talossa. Ei seksuaalivähemmistöillä ole mitään oikeutta loukata/puhua paskaa muista ja sitten vetää heti vähemmistökorttia esiin kun saavat itse kuraa niskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope on niin täynnä itseään että ei vaan tajua miltä tuo kuulostaa. "Kyllä MÄ tiedä kenen kans mä haluun olla, olen parempi kuin nuo tietyt ihmiset"..tämä on hänen asenteensa.
Höpö höpö. Tottakai kaikilla on ne ihmiset, joiden kanssa tulee paremmin toimeen. Roope ei ole ainut, jota ärsyttää tuo Kristiinan käytös. Kristiina käyttäytyy itsekkäästi, omii ruokia itselleen eikä syö semmoisia ruokia mitä yhteisesti tehty, vaikka olisi häntä varten tehty gluteenitonta vaan hänen täytyy saada itse tehdä omansa. Ja selkeästi vetäytyy porukasta, on töykeä eikä puhu mitään pakollista muille kuin Arttu-Joel kaksikolle. Se yöpartio puhui ihan asiaa ja ihan normaalia mitä kaikki ihmiset puhuu toisistaan, ei mitään läyhäämisjuttuja eikä kiusaamista. Kun asutaan tiiviissä, suljetussa porukassa pitkään, niin tuollaisia yhteentörmäyksiä vain tulee. Nyt olisi vain hyvä, kun nostaisivat kissan pöydälle kaikki ja puhuisivat suunsa puhtaaksi.
Krisseä ignoorattiin, puhuttiin päällle, vastailtiin töykeästi. Nyt taitaa olla kuppi nurin ja väsynyt yrittämään, joten läyhäjengi saavutti tavoitteensa. Mut kun Krisse sanoo vastaan, se ei olekaan sitä samaa ”luonnetta” mitä se kenties olisi joltakulta muulta...
Erilaistenkin kans pitäis vaan tulla toimeen.
Avautuiko Krisse tilanteesta?
Kenelle hän avautuisi?
Öö, vaikka muille asukkaille?
Miten joka kaudella just näistä tyypeistä tulee aina ne rakkaimmat? Entiedä, kiintyy aina sen aikaisiin asukkaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina ei ole sinällään Venäjältä kotoisin niin kuin joku kyseli..... äiti venäläinen, isä suomalainen, syntynyt suomessa, yks päivä kertoi Joelille, että on viimeksi käynyt Venäjällä 6-vuotiaana isoäitiään katsomassa.... eiköhän hänellä ole Suomen kansalaisuus ja Suomen passi......ja mitä väliä minkä maalainen on, ihana tyttö, voimia hänelle, että jaksaa tuolla noiden läyhääjien kanssa...
Ilmankos onkin niin kaunis 😍
Mitä kautta voi laittaa Bb:lle palautetta? Ihan siis tuotannolle
oho kirjoitti:
Sami ja OP puhui tupakilla Katista kuinka kiva hän on. Johon Kessu sanoi että jos panis kunnolla perseeseen niin alkas se hymy hyytyä :D
Kessu se vaan on sellainen ikuinen romantikko...
Talossa saisi olla muutama Krisse lisää.
Miksi Sami räplää muniaan?
Ihme mustamaalaamista Roopesta, tuolla on muitakin ja Kristiina itse aiheuttaa nuo puheet, ne kun on totta, ei paskanpuhumista.