Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Nyt paskanpuhujat bondaa sängyllä yhdessä läjässä ja ulos jätetty tuntee olonsa entistäkin yksinäisemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaako joku aikuinen ihminen olla sitä mieltä että toi ei ole koulukiusaamista? Mun koulukiusaaminen oli jonkin aikaa tollasta. Päiviteltiin sitä, että voi kun se Enna teki näin. Kuulitteko mitä se Enna sano, niin noloa. Aivan ylivedettyä, asioiden vääristelyä. Kyräiltiin selän takana, naurettiin kun yritin jotai sanoa. Haukuttiin. Vaihdettiin merkittäviä katseita, kun puhuin. Puhuttiin päälle. Mulkoiltiin.
Tässä on se syy, miksi meillä on kiusaamista. Niin kouluissa kuin työpaikoilla. Koska vähätellään. Ja syytetään uhria. Toi on kiusaamista, jossa tuotetaan sitä että Kristiina on erilainen. Jos joku noista aukaisi suun (vaikka Roope aamulla kun ei päässyt suihkuun) ja keskustelisi asian läpi, niin toimisi kuin aikuinen.
Itse sain kokea tuota edellisessä työpaikassani, kunnes tuli jonkin sortin mental breakdown.
Jos joku ei halua tuota sanoa kiusaamiseksi voi muotoilla asian näin: Epäkohtelias käytös, jolla saadaan kohteen henkinen hyvinvointi järkkymään. Lisänä tähän vielä suoraanpuhumattomuus niistä asioista, jotka kohteessa ärsyttävät. Mitään oikeasti asiaa parantavaa ei tehdä vaan pelkästään valitetaan selän takana.
Krisse venäläinen pubiruusu.
Taas Roope ja Eetu nostaa mun verenpainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto miten ärsyttää tämä että yksi valitaan aina uhriksi. Täähän on ihan niinku koulukiusaamista.
Tällä palstalla se uhri valitaan. Nytkään talossa ei oikeasti kiusata ketään, mutta täällä on näitä pakkomielteisiä "kiusattujen" keksijöitä. Kun se lähtee talosta, valitaan uusi. Jos jotakuta muuta kohdellaan samalla tavalla kuin tätä kiusatuksi valittua, sitä ei huomata ollenkaan. Puhumattakaan "kiusatun" omaa huonoa käytöstä.
Miten sokea sinä olet? Miten ihmeessä palsta saisi aikaan, että jostain täällä valitusta henkilöstä yhtäkkiä kaikki puhuvat pahaa selän takana? Jos nyt yhtäkkiä päättäisimme, että Arttua kiusataan ja alkaisimme puhumaan siitä palstalla, näkisimmekö tosiaan useita kohtia, joissa Roope ja Ella pyörittelevät silmiään Artulle.
Sulla ei vissiin ymmärrys riittänyt sisäistämään lukemaasi...
No täytyy kyllä myöntää, että en tuosta kommentistasi saanut mitään muuta irti kuin sen, että kaikkia muka kohdellaan täsmälleen samalla tavalla ja on täysin sattumanvaraista, kenet palsta näkee kiusattuna. Ole hyvä ja selitä, mitä sitten tarkoitit.
KYSYMYS TEILLE !? Kuvitteellinen tilanne : Bb talon TV aukeaa, ja siinä olet sinä. Mitä sanoisit talon asukkaille jos saisit puhua 15 min heille ? ? Mitä sanoisit heille ?
Vierailija kirjoitti:
Kristiina on puoliksi suomalainen isänsä puolelta ja puoleksi venäläinen äitinsä puolelta. Hän on kaunis ihminen sekä ulkoisesti että sisäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo nyt turhaan Krissestä ärsyynny, kyllä hän on sen itse käytöksellään aiheuttanut. Siksi hän on nykyään Artun ja Joelin seurassa, kun hekin ovat vähän sellaisia omahyväisiä ja oma suu lähinnä, niin eivät kritisoi Kristiinan tapoja.
Katsopa nyt oikeasti ihan ajatuksella tuo ylemmäs linkattu twiitti, jossa videoesimerkki näistä Krisse teki sitä ja tätä -väittämistä ja siitä miten juttu oikeasti meni.
Krisse sanoi että paista itse mutta tuli katumapäälle. Marko oli jo ottanut nokkiinsa mutta olihan se Krisseltä vähän töykeää, oliko sitten hänelläkin pinna kireällä jostain.
Ei Krisse kyllä sano niin tuossa klipissä. Ei kuulu huippuhyvin, mut ihan selkeästi kuitenkin:
Marko: Viittiksää paistaa yhen munan? Saank mää yhren?
Krisse: Saat paistaa ite, kun tossa on vielä Roopeki — (puhe peittyy Joelin/Katin alle)
Roope: Mä paistan Krissen jälkeen — (taas kuuluu Joelin ja Katin puhetta)
Krisse: Tämä on itsepalvelu
Tässä kieltämättä Roope ja Marko vilkuilee toisiaan, mut herranen aika oishan se Roope voinut sanoa, että hän voi odottaa. Mut eipä sanonut, vaan ilmoitti vaan, että aikoo kohta paistaa itselleen munan. Ehkä Krisse huomaa vilkuilun, koska sanoo sitten:
Sä saat Marko tämän munan (Säkylän mies ei kuule tai ole kuulevinaan)
Krisse toistaa kovemmin: Haluatsä Marko tän munan?
Marko: E!
Kati: Kati haluu!!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Joel ei kiusi ketään :] Voittaja..
Joo, Joel on vastakohta, se kehuu ihmisiä suoraan niiden selän takana ja vannoo, ettei ikinä mene päin naamaa kehumaan. Tällaisia ihmisiä pitäisi olla enemmänkin.
Aa että, kun Sasan piti tulla riippakiveksi, Jomppe ei halunnut loukata ja sanoa pahasti, mut nykymaailmassa ihmiset eivät enää ymmärrrä kuin vain töykeyksiä, tyyliin painu v'ttuun, olet minusta vastenmielinen, jätä minut rauhaan - ja sitten jatkaa elämää bb-talossa muina miehinä. Mikähän paskamyrsky siitäkin olisi noussut.
Jomppe on mun sankari! Oon aina vihannut näitä klahmeita bb-romansseja, ja on ihanaa että Suomesta löytyy edes yksi mies, joka ei tuotannon toiveisiin taivu.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaako joku aikuinen ihminen olla sitä mieltä että toi ei ole koulukiusaamista? Mun koulukiusaaminen oli jonkin aikaa tollasta. Päiviteltiin sitä, että voi kun se Enna teki näin. Kuulitteko mitä se Enna sano, niin noloa. Aivan ylivedettyä, asioiden vääristelyä. Kyräiltiin selän takana, naurettiin kun yritin jotai sanoa. Haukuttiin. Vaihdettiin merkittäviä katseita, kun puhuin. Puhuttiin päälle. Mulkoiltiin.
Tässä on se syy, miksi meillä on kiusaamista. Niin kouluissa kuin työpaikoilla. Koska vähätellään. Ja syytetään uhria. Toi on kiusaamista, jossa tuotetaan sitä että Kristiina on erilainen. Jos joku noista aukaisi suun (vaikka Roope aamulla kun ei päässyt suihkuun) ja keskustelisi asian läpi, niin toimisi kuin aikuinen.
Usein myös ajatellaan, että eihän aikuiset ihmiset kiusaa esim. töissä toisiaan, mutta samaa peliä se on, kun kouluissakin.
Vierailija kirjoitti:
KYSYMYS TEILLE !? Kuvitteellinen tilanne : Bb talon TV aukeaa, ja siinä olet sinä. Mitä sanoisit talon asukkaille jos saisit puhua 15 min heille ? ? Mitä sanoisit heille ?
Minä sanoisin : Hävetkää saatana ! Timolle ja joelille sanoisin tzemppiä ootte hauskoja ja reiluja. Kristiinalle sanoisin, voimia sinulle koita jaksaa sinä voitat kuitenkin lopulta. Oot ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina on puoliksi suomalainen isänsä puolelta ja puoleksi venäläinen äitinsä puolelta. Hän on kaunis ihminen sekä ulkoisesti että sisäisesti.
Ja silti meni kauneusleikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisin heille pätkän Kristianin kommenteista asukkaista, jonka Sasakin kuuli.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kun koulusta.Yksi jätetään sivuun.Haukutaan yhdessä ja puhutaan rumasti.Mistä helvetti saatuu taloon tuollaisia.Onneksi Joel ja Timo ei kiusaa.Se päivä kun koittaa Kristiina tulee saamaan tsemppejä ja nuo Ella ym muut jotain muuta.Hävetkää.
Ihmettelen kyllä kun kukaan ei tuohon touhuun puutu ?! Eikö kukaan ees talossa uskalla/tajua puuttua tuohon ..?
Mitä hyötyä oli siitä ,että joutuivat toistaa niitä talon sääntöjä.Noi pitäisi istuttaa sohvalle ja tv ruudulle tulisi joku järkyttävä teksti kiusamisesta.Tyyliin oletko sinä talon kiusaaja tai etkö hyväksy yhtä ihmistä joukkoon.Ella varmaan selittäisi en minä en minä......taas meitä sorretaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Krisse venäjältä kotoisin? 😳😳
Vierailija kirjoitti:
Roope on niin täynnä itseään että ei vaan tajua miltä tuo kuulostaa. "Kyllä MÄ tiedä kenen kans mä haluun olla, olen parempi kuin nuo tietyt ihmiset"..tämä on hänen asenteensa.
Höpö höpö. Tottakai kaikilla on ne ihmiset, joiden kanssa tulee paremmin toimeen. Roope ei ole ainut, jota ärsyttää tuo Kristiinan käytös. Kristiina käyttäytyy itsekkäästi, omii ruokia itselleen eikä syö semmoisia ruokia mitä yhteisesti tehty, vaikka olisi häntä varten tehty gluteenitonta vaan hänen täytyy saada itse tehdä omansa. Ja selkeästi vetäytyy porukasta, on töykeä eikä puhu mitään pakollista muille kuin Arttu-Joel kaksikolle. Se yöpartio puhui ihan asiaa ja ihan normaalia mitä kaikki ihmiset puhuu toisistaan, ei mitään läyhäämisjuttuja eikä kiusaamista. Kun asutaan tiiviissä, suljetussa porukassa pitkään, niin tuollaisia yhteentörmäyksiä vain tulee. Nyt olisi vain hyvä, kun nostaisivat kissan pöydälle kaikki ja puhuisivat suunsa puhtaaksi.
Miten musta tuntuu että tämä kausi ollut henkiökohtaisempi kuin aiemmat vuodet? Ei ole niiiin suuria klikkejä, avautumisia tulee ripoteltua tosi usein..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo nyt turhaan Krissestä ärsyynny, kyllä hän on sen itse käytöksellään aiheuttanut. Siksi hän on nykyään Artun ja Joelin seurassa, kun hekin ovat vähän sellaisia omahyväisiä ja oma suu lähinnä, niin eivät kritisoi Kristiinan tapoja.
Katsopa nyt oikeasti ihan ajatuksella tuo ylemmäs linkattu twiitti, jossa videoesimerkki näistä Krisse teki sitä ja tätä -väittämistä ja siitä miten juttu oikeasti meni.
Krisse sanoi että paista itse mutta tuli katumapäälle. Marko oli jo ottanut nokkiinsa mutta olihan se Krisseltä vähän töykeää, oliko sitten hänelläkin pinna kireällä jostain.
Ei Krisse kyllä sano niin tuossa klipissä. Ei kuulu huippuhyvin, mut ihan selkeästi kuitenkin:
Marko: Viittiksää paistaa yhen munan? Saank mää yhren?
Krisse: Saat paistaa ite, kun tossa on vielä Roopeki — (puhe peittyy Joelin/Katin alle)
Roope: Mä paistan Krissen jälkeen — (taas kuuluu Joelin ja Katin puhetta)
Krisse: Tämä on itsepalvelu
Tässä kieltämättä Roope ja Marko vilkuilee toisiaan, mut herranen aika oishan se Roope voinut sanoa, että hän voi odottaa. Mut eipä sanonut, vaan ilmoitti vaan, että aikoo kohta paistaa itselleen munan. Ehkä Krisse huomaa vilkuilun, koska sanoo sitten:
Sä saat Marko tämän munan (Säkylän mies ei kuule tai ole kuulevinaan)
Krisse toistaa kovemmin: Haluatsä Marko tän munan?
Marko: E!
Kati: Kati haluu!!
Roope ois voinu ihan hyvin myös sanoa Markolle että voi paistaa hänellekin.
Sami on varmaankin seuraavaksi tulilinjalla.