Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Tämän päivän perusteella toivon ihan tosissani, että Krisse lähtee sunnuntaina. Ihan vain hänen oman itsensä takia. Hänellä on varmasti kamala olla tuolla. Sitten voisivat nuokin huomata, paraneeko ilmapiiri vai miksi vieläkin ruokaa katoaa kaapista ja on roskia ja etuilijoita suihkussa.
Olen meedio, joka näkee tulevaan (rajallisesti). Minulle on kerrottu, että joku näistä voittaa: Marko, Timo, Paula tai Joel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo nyt turhaan Krissestä ärsyynny, kyllä hän on sen itse käytöksellään aiheuttanut. Siksi hän on nykyään Artun ja Joelin seurassa, kun hekin ovat vähän sellaisia omahyväisiä ja oma suu lähinnä, niin eivät kritisoi Kristiinan tapoja.
Jos jokin ärsyttää voi kyllä sanoa suoraan. Nuo voisi mennä vaikka ystävällisesti juttelemaan Krisselle siitä
Sen keskustelun haluan kyllä nähdä.
Pikku Krisse alkaa itkeä ja sitten täälllä vouhotetaan kahta kauheammin kiusaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo nyt turhaan Krissestä ärsyynny, kyllä hän on sen itse käytöksellään aiheuttanut. Siksi hän on nykyään Artun ja Joelin seurassa, kun hekin ovat vähän sellaisia omahyväisiä ja oma suu lähinnä, niin eivät kritisoi Kristiinan tapoja.
Katsopa nyt oikeasti ihan ajatuksella tuo ylemmäs linkattu twiitti, jossa videoesimerkki näistä Krisse teki sitä ja tätä -väittämistä ja siitä miten juttu oikeasti meni.
Ei tarvitse "ihan oikeasti ajatuksella" katsoa mitään yksittäistä klippiä, jos on käytössä 24/7 ja seuraa sitä kohtalaisen aktiivisesti.
Muodostan käsitykseni Krissestä itse ja näistä kiihkeistä faneista piittaamatta.
Krissen sosiaaliset kyvyt ovat lähellä nollaa.
-eri
Miten kauan olet seurannut 24/7? Katsoitko jo silloin, kun olivat mökillä ja eläinsuojassa.
Kehtaako joku aikuinen ihminen olla sitä mieltä että toi ei ole koulukiusaamista? Mun koulukiusaaminen oli jonkin aikaa tollasta. Päiviteltiin sitä, että voi kun se Enna teki näin. Kuulitteko mitä se Enna sano, niin noloa. Aivan ylivedettyä, asioiden vääristelyä. Kyräiltiin selän takana, naurettiin kun yritin jotai sanoa. Haukuttiin. Vaihdettiin merkittäviä katseita, kun puhuin. Puhuttiin päälle. Mulkoiltiin.
Tässä on se syy, miksi meillä on kiusaamista. Niin kouluissa kuin työpaikoilla. Koska vähätellään. Ja syytetään uhria. Toi on kiusaamista, jossa tuotetaan sitä että Kristiina on erilainen. Jos joku noista aukaisi suun (vaikka Roope aamulla kun ei päässyt suihkuun) ja keskustelisi asian läpi, niin toimisi kuin aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen meedio, joka näkee tulevaan (rajallisesti). Minulle on kerrottu, että joku näistä voittaa: Marko, Timo, Paula tai Joel.
Olen myös meedio selvännäkijä. Nään saman nelikon finaalissa.
Jomppe perhana, nyt pois sieltä noiden tylsien tomppeleiden seurasta, äkkiä äkkiä.
Kumpi näistä nyt änkee toistensa seuraan - onko Isoveli käskenyt sekoittautua, en tykkää yhtään.
Jomppe on hiljaa ja Ella narisee tylsiä juttujaan. Ei, lähde pois, Jomppe!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis MITÄ VITTUA NYT:
https://twitter.com/FinF1Fan/status/1313766939517505537?s=08
Yöllisistä keskusteluista vähän ja mitä oikeesti tapahtui
Just joo. Markon viimeinenkin arvostus meni tässä.
Tosta alkuperäisestä videonpätkästä näkee hyvin että Marko otti nokkiinsa ja alkoi tuijottaa Roopen kanssa toisiaan merkitsevästi silmiin, äänettämästi kommunikoiden että Krisse on perseestä. Yhtäkkiä kun Krisse kysyi että otatko Marko munan, hän voi paistaa sen, niin Marko vastaa prinsessamaisesti loukkaantuneena että 'en!'. Todella lapsellinen jätkä.
Mutta miksi se menisi niin, kun syy, miksi Krisse ei munaa alkanut Markolle paistaa, oli se, että Roope oli jo seuraavana jonossa paistamaan itselleen munaa? Marko on toki voinut mulkoillakin, mut jos Roopekin mulkoili, niin hyvin kaksinaamaista olisi se, en vaan itse tuosta videolta huomannut, enkä saa sitä jostain syystä enää auki. Roope oli siis varannut itselleen paistovuoron, ja Krisse kunnioitti tätä. Joku oli jo paheksumassa, että miksi syötte, mut hiljenivät, kun Roopekin aikoi syödä munan, kun ruuassa kestäisi. Roopea ei vaan kukaan paheksu.
Vierailija kirjoitti:
Hitto miten ärsyttää tämä että yksi valitaan aina uhriksi. Täähän on ihan niinku koulukiusaamista.
Tällä palstalla se uhri valitaan. Nytkään talossa ei oikeasti kiusata ketään, mutta täällä on näitä pakkomielteisiä "kiusattujen" keksijöitä. Kun se lähtee talosta, valitaan uusi. Jos jotakuta muuta kohdellaan samalla tavalla kuin tätä kiusatuksi valittua, sitä ei huomata ollenkaan. Puhumattakaan "kiusatun" omaa huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Jomppe perhana, nyt pois sieltä noiden tylsien tomppeleiden seurasta, äkkiä äkkiä.
Kumpi näistä nyt änkee toistensa seuraan - onko Isoveli käskenyt sekoittautua, en tykkää yhtään.
Jomppe on hiljaa ja Ella narisee tylsiä juttujaan. Ei, lähde pois, Jomppe!
Meni Krissen seuraan :3
Vierailija kirjoitti:
Kehtaako joku aikuinen ihminen olla sitä mieltä että toi ei ole koulukiusaamista? Mun koulukiusaaminen oli jonkin aikaa tollasta. Päiviteltiin sitä, että voi kun se Enna teki näin. Kuulitteko mitä se Enna sano, niin noloa. Aivan ylivedettyä, asioiden vääristelyä. Kyräiltiin selän takana, naurettiin kun yritin jotai sanoa. Haukuttiin. Vaihdettiin merkittäviä katseita, kun puhuin. Puhuttiin päälle. Mulkoiltiin.
Tässä on se syy, miksi meillä on kiusaamista. Niin kouluissa kuin työpaikoilla. Koska vähätellään. Ja syytetään uhria. Toi on kiusaamista, jossa tuotetaan sitä että Kristiina on erilainen. Jos joku noista aukaisi suun (vaikka Roope aamulla kun ei päässyt suihkuun) ja keskustelisi asian läpi, niin toimisi kuin aikuinen.
Totta, Tuo juuri näin. Siis niin tuttua !
Roope lässyttää Samille, Paulalle, Markolle, Ellalle ja Oopeelle samat imartelut tyyliin sun kanssa menee sikahyvin, me tavataan livessä, I love you ym. Ja jokaiselle panettelut toisista.
Tuo on kun koulusta.Yksi jätetään sivuun.Haukutaan yhdessä ja puhutaan rumasti.Mistä helvetti saatuu taloon tuollaisia.Onneksi Joel ja Timo ei kiusaa.Se päivä kun koittaa Kristiina tulee saamaan tsemppejä ja nuo Ella ym muut jotain muuta.Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Arvailuja nimeämispisteistä:
Roope - Kristiinalle ja Artulle
Kristiina - Roopelle ja Ellalle
Arttu - Roopelle ja Markolle
Ella - Kristiinalle ja Samille
Marko - Artulle ja Kristiinalle
Sami - Timolle ja Kristiinalle
Kati - Kristiinalle ja Timolle
Paula - Kristiinalle ja Artulle (tai Timolle)
Joel - Samille ja Roopelle
OP - Samille ja Ellalle (tai Kristiinalle)
Timo - Markolle ja Katille
Eli häädössä on ainakin Kristiina ja Arttu. Jonon jatkona voivat olla myös Sami, Roope ja Marko (tai Timo) Eli Ellaa ei taaskaan saada häätöön.
Mun arvioni menee melkein samanlailla mutta ei ihan:
Sama: Roope - Kristiinalle ja Artulle
Eri : Kristiina - Roopelle ja Katille
Sama: Arttu - Roopelle ja Markolle
Sama: Ella - Kristiinalle ja Samille
Sama: Marko - Artulle ja Kristiinalle
Eri: Sami - Ellalle ja Roopelle
Eri: Kati - Kristiinalle ja Samille
Eri: Paula - Kristiinalle ja Joelille tai Timolle
Eri: Joel - Samille ja Ellalle (että saa sen pois hänen ja Artun välistä) tai Paulalle
Sama: OP - Samille ja Ellalle (tai Kristiinalle)
Eri: Timo - Markolle ja Ellalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto miten ärsyttää tämä että yksi valitaan aina uhriksi. Täähän on ihan niinku koulukiusaamista.
Tällä palstalla se uhri valitaan. Nytkään talossa ei oikeasti kiusata ketään, mutta täällä on näitä pakkomielteisiä "kiusattujen" keksijöitä. Kun se lähtee talosta, valitaan uusi. Jos jotakuta muuta kohdellaan samalla tavalla kuin tätä kiusatuksi valittua, sitä ei huomata ollenkaan. Puhumattakaan "kiusatun" omaa huonoa käytöstä.
Miten sokea sinä olet? Miten ihmeessä palsta saisi aikaan, että jostain täällä valitusta henkilöstä yhtäkkiä kaikki puhuvat pahaa selän takana? Jos nyt yhtäkkiä päättäisimme, että Arttua kiusataan ja alkaisimme puhumaan siitä palstalla, näkisimmekö tosiaan useita kohtia, joissa Roope ja Ella pyörittelevät silmiään Artulle.
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän perusteella toivon ihan tosissani, että Krisse lähtee sunnuntaina. Ihan vain hänen oman itsensä takia. Hänellä on varmasti kamala olla tuolla. Sitten voisivat nuokin huomata, paraneeko ilmapiiri vai miksi vieläkin ruokaa katoaa kaapista ja on roskia ja etuilijoita suihkussa.
Jos Kristiina lähtee kenet Ella ja Kati valitsee uudeksi uhrikseen? Luulen että se on Paula koska nainen ja mökiltä tullut.
En halua että Kristiina lähtee vaan jos äänestyksessä on Ella tai Roope jompikumpi näistä lähtee, Katikin voi lähteä samalla oven avauksella saatans käärme.
Vierailija kirjoitti:
Samoin, juuri tällaista. Seurauksia kannan vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, Tuo juuri näin. Siis niin tuttua !
Meni nyt toki vähän sanat sekasin kirj ottaessa, mutta siis kiusaamista tarkoitin. Jos jostain puhutaan 24/7 aina kun mahdollista, korostetaan mitä hän on tehnyt ja välillä ihan puhtaasti haukutaan, niin se on kiusaamista. Lisäks levitetään valheellisia juttuja, mulkoillaab ja pyöritellään silmiä. Jos toi ois normaalia käytöstä, kannattaa pikkasen miettiä käyttäytyykö itse noin. Toi voi olla äärimmäisen tuhollista, ei pelkästään sen kohteelle vaan kaikille osapuolille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sokea sinä olet? Miten ihmeessä palsta saisi aikaan, että jostain täällä valitusta henkilöstä yhtäkkiä kaikki puhuvat pahaa selän takana? Jos nyt yhtäkkiä päättäisimme, että Arttua kiusataan ja alkaisimme puhumaan siitä palstalla, näkisimmekö tosiaan useita kohtia, joissa Roope ja Ella pyörittelevät silmiään Artulle.
Sulla ei vissiin ymmärrys riittänyt sisäistämään lukemaasi...
Arvailuja nimeämispisteistä:
Roope - Kristiinalle ja Artulle
Kristiina - Roopelle ja Ellalle
Arttu - Roopelle ja Markolle
Ella - Kristiinalle ja Samille
Marko - Artulle ja Kristiinalle
Sami - Timolle ja Kristiinalle
Kati - Kristiinalle ja Timolle
Paula - Kristiinalle ja Artulle (tai Timolle)
Joel - Samille ja Roopelle
OP - Samille ja Ellalle (tai Kristiinalle)
Timo - Markolle ja Katille
Eli häädössä on ainakin Kristiina ja Arttu. Jonon jatkona voivat olla myös Sami, Roope ja Marko (tai Timo) Eli Ellaa ei taaskaan saada häätöön.