Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo nyt turhaan Krissestä ärsyynny, kyllä hän on sen itse käytöksellään aiheuttanut. Siksi hän on nykyään Artun ja Joelin seurassa, kun hekin ovat vähän sellaisia omahyväisiä ja oma suu lähinnä, niin eivät kritisoi Kristiinan tapoja.
Jos jokin ärsyttää voi kyllä sanoa suoraan. Nuo voisi mennä vaikka ystävällisesti juttelemaan Krisselle siitä
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo nyt turhaan Krissestä ärsyynny, kyllä hän on sen itse käytöksellään aiheuttanut. Siksi hän on nykyään Artun ja Joelin seurassa, kun hekin ovat vähän sellaisia omahyväisiä ja oma suu lähinnä, niin eivät kritisoi Kristiinan tapoja.
Katsopa nyt oikeasti ihan ajatuksella tuo ylemmäs linkattu twiitti, jossa videoesimerkki näistä Krisse teki sitä ja tätä -väittämistä ja siitä miten juttu oikeasti meni.
Viime yönä oli pakko sulkea telkkari kun ei pystynyt enää katsomaan sitä yöpartion paskan jauhantaa, mutta täältähän nyt on saanut lukea että lisää vaan läyhättiin ja jos nytkin siellä joukolla taas haukutaan Krisseä, niin eipä ole enää syytä katsoa koko ohjelmaa. Jos tuon tason porukkaa on talossa, että isolla jengillä haukutaan vaan yhtä jatkuvasti, niin se ei ole sitä kontenttia mitä minä haluan katsoa. Nyt lopetan ruutu plussan tilauksen, mun bb-kausi tuli päätökseensä, että heippa vaan kaikille! 🖐
Eikö tuotantoa kiinosta yhtään miten yhtä ihmistä kohdellaan talossa törkeästi? Toivon mukaan kiusaajat saavat kuraa niskaan kun poistuvat talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Roope sanoi olleensa hammaspesulla odottamassa suihkuvuoroa, kun Kristiina käveli hänen ohitseen vapaana olleeseen suihkuun."
Normaalijärkinen tajuaa ongelman tässä lauseessa. Jos suihku on vapaa, miten Roope muka odotti vuoroaan.
Normaalijärkisenä kysytään "oletko sä menossa?"
Ihan niin kuin tavallisessa elämässäkin.
No ehkä, jos Roope juuri auihkun vieressä elehtimässä suihkuunmenoaikein. Mut Roope harjaamassa hampaitaan. Miten, miten, miten siitä voi päätellä aikeet?
Ensin Minnna kiusauksen kohteena ja nyt KRisse,, huh huh mikämkausi.
Aina ku joku mainitsee Krissen, muut nauraa silleen pilkallisesti.
Toivottavasti Katin vauvalla on kaikki hyvin.
Onneksi Joel ei kiusi ketään :] Voittaja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Roope sanoi olleensa hammaspesulla odottamassa suihkuvuoroa, kun Kristiina käveli hänen ohitseen vapaana olleeseen suihkuun."
Normaalijärkinen tajuaa ongelman tässä lauseessa. Jos suihku on vapaa, miten Roope muka odotti vuoroaan.
roope sanoi että oli sanonut makkarissa olevansa ensimmäisessä vuorossa, totesi kyllä voi olla että kristiina ei kuullut
No kannattais mennä sinne suihkuun sit! Kyllä ne hampulit ei mätäne pilalle suihkun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa nyt oikeasti ihan ajatuksella tuo ylemmäs linkattu twiitti, jossa videoesimerkki näistä Krisse teki sitä ja tätä -väittämistä ja siitä miten juttu oikeasti meni.
Ei tarvitse "ihan oikeasti ajatuksella" katsoa mitään yksittäistä klippiä, jos on käytössä 24/7 ja seuraa sitä kohtalaisen aktiivisesti.
Muodostan käsitykseni Krissestä itse ja näistä kiihkeistä faneista piittaamatta.
Krissen sosiaaliset kyvyt ovat lähellä nollaa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä oli pakko sulkea telkkari kun ei pystynyt enää katsomaan sitä yöpartion paskan jauhantaa, mutta täältähän nyt on saanut lukea että lisää vaan läyhättiin ja jos nytkin siellä joukolla taas haukutaan Krisseä, niin eipä ole enää syytä katsoa koko ohjelmaa. Jos tuon tason porukkaa on talossa, että isolla jengillä haukutaan vaan yhtä jatkuvasti, niin se ei ole sitä kontenttia mitä minä haluan katsoa. Nyt lopetan ruutu plussan tilauksen, mun bb-kausi tuli päätökseensä, että heippa vaan kaikille! 🖐
Byeeeeeeee! Taas yksi valivalivalittaja vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse sanoi että paista itse mutta tuli katumapäälle. Marko oli jo ottanut nokkiinsa mutta olihan se Krisseltä vähän töykeää, oliko sitten hänelläkin pinna kireällä jostain.
Koittakaa nyt lopettaa tämä kiusaamisvalehtelu. Siellä ei tosiaan ole kiusattu ketään. Te ette taida tietää mitä kiusaaminen tarkoittaa. Sädekehä pään päällä täällä suu vaahdossa vouhotatte, ja tunnette itsenne niin hyviksi ihmisiksi. Ei kukaan halua teitä vääristelijöitä itseään puolustamaan. Voi Kristiina parkaa kun on joutunut teidän tutkaanne. Saatte loputkin Kristiinafanit vaihtamaan suosikkia tuolla melskaamisellanne. Jos löytäisitte laudanpätkän, niin varmaan vielä ristiinnaulitsisitte itsenne oman marttyyriytenne merkiksi.
Jos joku kehtaa vielä kehua, että Roope on suosikki niin tällä ihmisellä on jotain pahasti pielessä. Tollanen käytös ei ole millään tasolla ok. Mutta hienosti uppoo katsojiin tää Roopen ja läyhääjien selittely. Surullista
Hitto miten ärsyttää tämä että yksi valitaan aina uhriksi. Täähän on ihan niinku koulukiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jokin ärsyttää voi kyllä sanoa suoraan. Nuo voisi mennä vaikka ystävällisesti juttelemaan Krisselle siitä
Sen keskustelun haluan kyllä nähdä.
Siis ihan totta, Tulee itku, kun seuraa keskustelupalstoja ja 247:aa, Miten meillä katsojilla voikin olla näin erilaiset näkökannat. Aikuisten ihmisten pitää osata olla "kavereita" kaikkien kanssa. Muuten olemme kohta tilanteessa " Alakoululaiset hyökkäsivät 9-vuotiaan kimppuun