Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muita Krissefaneja joita alkanut vähä ärsyttää se? Itse olin Minnan ja Krissen fani heti alusta asti. Minna alkoi ärsyttää mökillä ollessaan ja tippui. Krisse ei ole loistanut yhdistymisen jälkeen, vaikka olenkin toivonut että rohkaistuisi. Sunnuntaina äänestin jatkoon, mutta jotenkin alkaa mennä maku, en ymmärrä miksi se on noin lamaantunut. Onko muita, vai olenko ainoa?
Et ole ainoa, samat fiilikset. Krisse on lamaantunut, vetäytyy koko ajan enemmän. Harmillista, koska silloin tykkään, kun hän saa suunsa auki ja on mukana.
Mut toisaalta en haluaisi millään antaa läyhäjengille sitä tyydytystä, että Krisse lähtisi ennen kuin yksikään heistä. Jos nyt joku noista selän takana länkyttäjistä (Roope, Ella, Marko, OP) lähtisi edes ensin.
Esim. eilen hänet vaiennettiin ihan täysin, kun yritti kysyä murhajutuista. Sanoi ainakin neljään kertaan " minulla olisi kysymys". Samoin toisessa tehtävässä yritti monta kertaa sanoa, että uimansa matka ei riitä, mutta hänen päälleen vain puhuttiin tai ei uskottu.
Monet ovat talossa ärsyyntyneet Krissen pätemiseen. Häntä ei sen takia enää kuunnella. Suu on käynyt mutta mitään tulosta ei synny.
Mutta muilla sit syntyy ???
Ellahan on homoseksuaali. Olisiko tanssiharrastus tuonut hänelle nuo sukupuoliroolit niin merkittäväksi, ettei pysty miehenä pitämään miehistä. Kehittänyt ahdasmielisyytensä siitä, kun tanssinut miehen roolia naisen kanssa mutta ihaillut niitä muita miestanssijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muita Krissefaneja joita alkanut vähä ärsyttää se? Itse olin Minnan ja Krissen fani heti alusta asti. Minna alkoi ärsyttää mökillä ollessaan ja tippui. Krisse ei ole loistanut yhdistymisen jälkeen, vaikka olenkin toivonut että rohkaistuisi. Sunnuntaina äänestin jatkoon, mutta jotenkin alkaa mennä maku, en ymmärrä miksi se on noin lamaantunut. Onko muita, vai olenko ainoa?
Et ole ainoa, samat fiilikset. Krisse on lamaantunut, vetäytyy koko ajan enemmän. Harmillista, koska silloin tykkään, kun hän saa suunsa auki ja on mukana.
Mut toisaalta en haluaisi millään antaa läyhäjengille sitä tyydytystä, että Krisse lähtisi ennen kuin yksikään heistä. Jos nyt joku noista selän takana länkyttäjistä (Roope, Ella, Marko, OP) lähtisi edes ensin.
Esim. eilen hänet vaiennettiin ihan täysin, kun yritti kysyä murhajutuista. Sanoi ainakin neljään kertaan " minulla olisi kysymys". Samoin toisessa tehtävässä yritti monta kertaa sanoa, että uimansa matka ei riitä, mutta hänen päälleen vain puhuttiin tai ei uskottu.
Monet ovat talossa ärsyyntyneet Krissen pätemiseen. Häntä ei sen takia enää kuunnella. Suu on käynyt mutta mitään tulosta ei synny.
Olisi siitä yksi viikkotehtävän onnistuminen syntynyt, jos olisivat häntä kuunnelleet matkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sattui olemaan se kamera auki, johon erityisesti Ellan ääni tuli voimaakkaana silloin, kun eilen kokoonnuttiin kirjaamaan ylös avaintodisteita. Kun Krisse sanoi siitä murha-aseesta, niin Ella puuskahti todella halveksivasti, huoooooooh ja sitten sanoi sillä venyvällä äänellään 'no siiiis sehän sanottiin jo siinä alkutekstissä meille kaikilleeee...' .
Kyllä tuollainen tylyttäminen suljetussa tilassa pitkään jatkuvana lannistaa kenet tahansa. Tai vastaavasti alkaa itsellä keittää niin pahasti, että on parempi pitää turpansa kiinni, eikä puhua mitään, kun ihan kaikkeeen sanomiseen takerrutaan. Ja sitten kun ei sano mitään, on se oiva tilaisuus sanoa, että 'toi on ihan tapetti, sen kanssa ei voi jutella mitään, ei se edes kysy mitään' .
Mitähän pitäisi kysellä, kun jokaiseen kyselyyn saa vastaukseksi 'mistä mun pitäisi se tietää' tai muuta nässäviisastelua, mitä Krisse on kuullut Katilta ja Ellalta. Ropsu ei ole ollut näkevinäänkään, samoin Paula. Marko tiuski, mut Marko nyt tiuskii välillä jokaiselle, Roopellekin.
Vierailija kirjoitti:
Ellahan on homoseksuaali. Olisiko tanssiharrastus tuonut hänelle nuo sukupuoliroolit niin merkittäväksi, ettei pysty miehenä pitämään miehistä. Kehittänyt ahdasmielisyytensä siitä, kun tanssinut miehen roolia naisen kanssa mutta ihaillut niitä muita miestanssijoita.
Samaa olen joskus miettinyt, että transihmiset tuntuvat olevan itse kaikkein suvaitsemattomimpia esim homoutta kohtaan. Ella tuntuu olevan kovasti häpeissään omasta sukupuolestaan ja loukkaantuu jos häntä pidetään miehenä. Jos kaikki ovat samanarvoisia, miksi oletuksestakaan pitäisi loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Ella puhui illalla Artulle että häntä on aina kiusattu isoista huulista ja Arttu vakuutteli että sinullahan on nätit huulet.😂 Miksi ihmeessä on ottanut tuollaiset kumitötteröt jos on jo valmiiksi ollut isot huulet?
What 😳 eilen katsoin Ellan fbstä kuvia vuodelta 2015, jossa on siis vielä poika. Normaalit huulet, ei mitenkään paksut. Suloinen teinipoika ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
roope sanoi että krisse etuili suihkujonossa
Vaikuttaa hyvin itsekkäältä tyypiltä. Ärsytti jo silloin kauppareissulla, kun määräili, kuinka paljon sekasyöjille saa ostaa lihaa ja juustoa.
Ohjelman viihdyttävyyden kannalta olisi tärkeätä, että juuri hän olisi lähtijä ensi sunnuntaina. Minkäänlaista aukkoa ei jätä tällainen asukas, koska on niin tylsä ja flegmaattinen.
Tottakai tollainen asukas pitää talossa pitää, joka noin paljon käy muiden hermoille vain olemalla :D Pakkohan tässä ohjelmassa on olla ristiriitoja ja draamaa.
Muuten menee ihan ”hassun hauskaksi” mummo-imitaatioksi ja rippileiriksi.
Krisse on ihana, mutta sen pitäis alkaa luoda suhteita talon naisiin(kin), muuten on aina häädössä. Toi kolmantena jätkänä Joelin ja Artun kanssa pyöriminen ei riitä turvaamaan selustaa. Jostain syystä esim. Sasakin alkoi jutella Krissen kanssa vasta kunnes huomasi, että Joel juttelee Krissen kanssa aina kun silmä välttää, eli kun Sasa oli sopivasti pois makuuhuoneesta tai tupakkapaikalta. Naisiksi itsensä tuolla tuntevat, eli Ella, Roope, Paula ja Kati on Krisselle pahimpia uhkia, koska noi haluaa Krisse häätöön. Krisse ei jotenkin osaa olla samanlailla rennosti naisten kanssa kuin miesten. On sisimmiltään bi-seksuaalina ehkä enemmän jätkä kuin likka, eikä bondaa helposti naisten kanssa. On tällä hetkellä miehen kanssa avoliitossa, jossa ilmeisesti perinteiset roolit on selkeät, mutta jos seurustelis naisen kanssa olis ehkä ennemminkin suhteen jätkä kuin neiti, niin kuin Roope ja Ella talossa Krisseä haukkuu.
Emmalla on niin ruma luonne, että hänellä tulee olemaan vaikeaa elämässään. Empatiakyky puuttuu täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi siitä yksi viikkotehtävän onnistuminen syntynyt, jos olisivat häntä kuunnelleet matkassa.
Olis itse sit uinut kanssa. Kiinnostaa paljon kuunnella sellaisen henkilön kommentteja joka ei itse mitenkään osallistu viikkotehtävään. Missäköhän kohdassa meni sitä vettäkin korvaan, kun sen ainoan kerran kun altaassa oli, niin kaula pitkänä melkein hartialinjaa myöten oli veden pinnan yläpuolella? Ihme vali vali uik uik koko ajan kun jotain pitäis tehdä, mutta silti päsmäröimässä joka paikassa miten PITÄISI tehdä. Pitäis päänsä kiinni sitten myös silloin, kuten muutenkin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella puhui illalla Artulle että häntä on aina kiusattu isoista huulista ja Arttu vakuutteli että sinullahan on nätit huulet.😂 Miksi ihmeessä on ottanut tuollaiset kumitötteröt jos on jo valmiiksi ollut isot huulet?
What 😳 eilen katsoin Ellan fbstä kuvia vuodelta 2015, jossa on siis vielä poika. Normaalit huulet, ei mitenkään paksut. Suloinen teinipoika ollut.
Tuntuu, että hän on kehitellyt itselleen uuden menneisyyden samalla, kun on kehittänyt uuden olemuksen. Siis puhuu välillä niin kuin olisi aina ollut Ella eikä Eetu. Eetulla varmaan olikin ihan normaalit huulet eikä häntä niistä ole kiusattu, mutta Ellalla on "lapsesta asti" ollut isot huulet ja häntä on kiusattu niistä. Siis tällainen kaksijakoinen fiilis välillä tulee Ellan jutuista.
Voi jeesus tuota Ellaa lenkille ulos niin tärkeintä laittaa tukka ja katsoa että housut on persvälissä sopivasti🤣tälläsiä turhuukisa sitä on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
roope sanoi että krisse etuili suihkujonossa
Vaikuttaa hyvin itsekkäältä tyypiltä. Ärsytti jo silloin kauppareissulla, kun määräili, kuinka paljon sekasyöjille saa ostaa lihaa ja juustoa.
Ohjelman viihdyttävyyden kannalta olisi tärkeätä, että juuri hän olisi lähtijä ensi sunnuntaina. Minkäänlaista aukkoa ei jätä tällainen asukas, koska on niin tylsä ja flegmaattinen.
Tottakai tollainen asukas pitää talossa pitää, joka noin paljon käy muiden hermoille vain olemalla :D Pakkohan tässä ohjelmassa on olla ristiriitoja ja draamaa.
Muuten menee ihan ”hassun hauskaksi” mummo-imitaatioksi ja rippileiriksi.
No toivottavasti nämä ärsyyntyjät pian tippuvat, ettei Kristiina ole vielä finaaliviikollakin löhöilemässä talossa.
Kristiinaa ei kuunnella, On kyllä yrittänyt. Miksi enään yrittää kun hänet aina torjutaan ja mitätöidään. Kristiina on nuorin ja pienin, Häntä ei uskota, ja hän on ilmaa muille. Paitsi joel, arttu, ja timo.
Onko krisu siis esittänyt kasvisyöjää ja keliaakikkoa?? Nolo ja kertoo että henkisesti pahasti vialla jotain.
On eri asia jos vaikka sanoo suoraan olevansa vatsakipujen takia gluteenittomalla ruokavaliolla, mutta ei sentään kuole viljasta, tai että ei syö porsasta koska on muslimi tai ei ikinä syö punaista lihaa.
Mutta tuossa on jotain outoa, aivan avoimesti yöpartio keskusteli että välillä neiti syö mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Kristiinaa ei kuunnella, On kyllä yrittänyt. Miksi enään yrittää kun hänet aina torjutaan ja mitätöidään. Kristiina on nuorin ja pienin, Häntä ei uskota, ja hän on ilmaa muille. Paitsi joel, arttu, ja timo.
Kristiina on torjuttu ja jätetty ulkopuolelle talossa. Paitsi joel, arttu ja timo. Koita jaksaa Kristiina..
No vihdoin alkaa sämpylöiden vääntäminen. Hyvä Sami!
Onko joku kilpailija joskus kieltänytynyt tuosta BB:n kohteliaasta " tulisitko päiväkirjahuoneeseen" pyynnöstä.
Tuleeko silloin komento " Tule päiväkirjahuoneeseen"?
Minusta tuntuu, että hän vain kerjää noilla kehuja itselleen. Ja en yhtään ihmettelisi sitäkään, jos "aina kiusattu" tarkoittaisi vasta noita täytettyjä huulia. Joissakin muissakin asioissa Ella puhuu jotenkin hassusti ikään kuin aina olisi ollut tuon näköinen ja Ella- niminen.