Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
En usko että Ella on oikeastikaan kiinnostunut Artusta siinä mielessä, mutta haluaa vaan lapsillesesti "omia" miehen itselleen. Eräänlaista vallankäyttöä, kokee olevansa paremmassa asemassa kun saa miehiä puolelleen.
Sehän tuossa huvittavaa onkin, että Arttu ei todellakaan ole millään tavalla "Ellan puolella". Ellalla on jo viikkoja yrittänyt saada porukkaa Krisseä vastaan ja on ihan jokaiselle haukkunut tätä. Artulle ei ole sanonut yhtään mitään, vaikka ovat muka "läheisiä".
Kenestä pojat läyhäs heti aamusta Roope ja Kessu. Kuulemma w...uttuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Krissestä pohdiskelua:
Kun Krisse paistoi eilen tai toissapäivänä munia itselleen Marko kysyi voisiko paistaa hänelle johon Krisse vastasi paista itse. Silti kun Joel kysyi saman niin Joelilleppa paistoi samassa pannussa yhtaikaa kuin itselleen. Kiirehtii makkariin Joelin ja Artun luo. Ei halua hengata muiden kanssa, vain kun on pakko tehtävissä. Vaikka en haluakkaan Krisseä pois niin kyllä hän itse toimimattomuudellaan sen itselleen aiheuttaa. Se eriasia sitten loppupelissä haluaako katsojat hänet pitää talossa valtaporukan kiusana.
Voi Krisse pieni ryhdistäydy!
Toisaalta minuakin ketuttaa, millaiseksi Krisse on muuttunut, mutta toisaalta ymmärrän, että hänkin aistii sen, että muu porukka hyljeksii häntä eikä jaksa olla mukana eikä edes kovin ystävällinen.
Bb talon nälkäisyydestä pohdiskelua:
Yöllä yöpartio otti esille talon syöntitilanteen viidakon laista, nopeat syövät hitaat. Kaikilla hirmuinen nälkä, kukaan ei säännöstele miten paljon syö, milloin jne. Kananmunat paistetaan heti, maitoa ei leipomiseen, sokeria ei ole. Perunoita, porkkanoita, lanttua, sipulia, jauhelihaa, pastaa, peltileipään jauhoja ym kyllä löytyy talosta joka viikko. Eikä kukaan nälkään kuole ja palkinto ostokset on vaan lisäeineksiä, herkkuja jotka loppuvat parissa päivässä ahmattien suuhun. Yöpartio pohti pitäisikö muille sanoa ruuan säännöstelystä, mutta päättivät ettei vielä jos viikkotehtävä onnistuu. Arttu ja Marko on kyllä kovimpia syömään, ehkä Kessu ja Roopekin. Yöpartio tekee yöllä lettuja, sipuliuunileipiä tai makaroneja kuten viime yönä. Arttu on lihonnut ja Kati talossa, ehkä melkein kaikki. Arttu ja Joel ja Krisse eivät kysy keneltäkään mitä ottavat suuhunsa ruokaa tai tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bb Sauli sanoi samaa Katista kuin minä ja moni että kaikki on suunniteltu tarkkaan, feikki.
Saulin kaikki kommentit oli ku suoraan täältä :D
Ihan samaa ajattelin, Saulia kuuntelin. Taitaa olla palstamamma tai tehnyt taustatyönsä palstalta.
Krisu oli samaa mieltä Ellasta ja Roopesta kuin Sauli. Samoin muutama tässä keskustelussa ja minäkin.
Sitähän tuossa sanottiin, että Saulilla oli samat mielipiteet kuin täällä. Ja se kuulosti hauskalta, kun Sauli oli ikään kuin vauvapalstan lähetti, joka on itsekin keskustellut täällä ja vei täällä keskusteltut asiat studioon :D
Ai että Sauli olis tän kiusaajapalstan lähetti? No ei todellakaan. Tää paikka on laskiämpäri jossa elämässään katkeroituneet entiset koulukiusaajat haukkuu kilpaa asukkaita ja toisiaan. On täällä muutamia fiksujakin ihmisiä joukossa jotka esittävät kritiikkinsä asiallisesti mutta olis aika vaikea ajatella Saulia palstan lähettiläänä, palstan jossa suurin osa kommenteista on tyyliä "mitä vit** toi r-vikanen tuolla sössöttää", "hiljentäkää toi stanan läski hintti" ja "toi sekasikiö joka luulee oleva nainen luiskaan heti",
En tosiaankaan usko että Sauli joka itse kuuluu vähemmistöön ja on tunnetusti erittäin sympattinen ihminen haluaisi tulla leimatuksi tällaisen palstan "lähettilääksi". Hänen mielipiteensä Ellasta ja Roopesta kuvastavat ihan yleistä linjaa mitä heistä ollaan mieltä myös muualla, ei vain tällä palstalla.
Hän osasi kertoa mielipiteensä asiallisesti lisäämättä sinne mitään haukkumasanoja väliin ja hän myöskin esitti asiansa rennosti hymyillen ja hyvällä asenteella, ilman mitään vihanpurkauksia. Sauli näytti siltä että hän ei ota BB: tä turhan vakavasti vaan nauttii siitä viihteenä.
Hyvä Sauli! Pertun ohella paras BB voittaja ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Krissestä pohdiskelua:
Kun Krisse paistoi eilen tai toissapäivänä munia itselleen Marko kysyi voisiko paistaa hänelle johon Krisse vastasi paista itse. Silti kun Joel kysyi saman niin Joelilleppa paistoi samassa pannussa yhtaikaa kuin itselleen. Kiirehtii makkariin Joelin ja Artun luo. Ei halua hengata muiden kanssa, vain kun on pakko tehtävissä. Vaikka en haluakkaan Krisseä pois niin kyllä hän itse toimimattomuudellaan sen itselleen aiheuttaa. Se eriasia sitten loppupelissä haluaako katsojat hänet pitää talossa valtaporukan kiusana.
Krisse on reppanoiden suosikki. Musta on ihan ymmärrettävää, että muut ei pidä hänestä. Krissehän ei puhu tai tee mitään - paitsi Joelin ja Artun kanssa. Aivan turha tapetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati sano ettei oo juonu alkoo kolmeen kuukauteen 🤔#raskaushuhu
Mitä se liikuttaa vaikka oiskin raskaana.
Ei se muutoin liikutakkaan vaan se kun valehteli muille ettei halua lapsia ja salaa tuotannon kanssa raskaudesta ilmoittamisen. Tuotannonhan täytynyt tietää asukkaan terveydentila. Raskaudessa muutoin positiivinen asia. Se että valehtelee tuollaista ettei halua lapsia ja samaan aikaan vauvan alku vatsassa kertoo ihmisestä paljon.
Tälläisen diagnoosin saa kyllä naisena Suomessa helposti kun ei juo. Hyvä syy pitää olla, juomattomuus ei ole täällä normaalia😏
En vaan todellakaan ymmärrä miksi kansa haluaa pitää krissen talossa. Myös senkin takia jos jää välillä jalkoihin ja häntä syrjitään. Helpompi olisi vaan häätää talosta että pääsisi oman miehen luokse
Vierailija kirjoitti:
En usko että Ella on oikeastikaan kiinnostunut Artusta siinä mielessä, mutta haluaa vaan lapsillesesti "omia" miehen itselleen. Eräänlaista vallankäyttöä, kokee olevansa paremmassa asemassa kun saa miehiä puolelleen.
Totta kai kyse on vallasta. Ei kai kukaan ole oikeasti niin naiivi, että kuvittelee tuolla syntyvän sen syvällisempää. Ihan sama Sasan kanssa - hänen oli pakko (omasta mielestään ja varmasti tuotannonkin mielestä) saada BB-romanssi. Sitten Sini vielä yllytti ja usutti. Niin väkisin pitää sellainen saada, vaikka kilometrien päähän loistaa, että miten feikkiä se on.
Arttu lähtee tuohon hommaan mukaan, koska 'tahtoo räväyttää' + luulee, että Ellalla on hvtinmoinen fanilauma ja hän ratsastaa (no pun intended) Ellalla pitkälle.
Joel ei lähtenyt Sasalla ratsastamaan, vaan halusi irti. Sasa ei tätä pystynyt käsittämään.
roope sanoi että krisse etuili suihkujonossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se muutoin liikutakkaan vaan se kun valehteli muille ettei halua lapsia ja salaa tuotannon kanssa raskaudesta ilmoittamisen. Tuotannonhan täytynyt tietää asukkaan terveydentila. Raskaudessa muutoin positiivinen asia. Se että valehtelee tuollaista ettei halua lapsia ja samaan aikaan vauvan alku vatsassa kertoo ihmisestä paljon.
Ensinnäkin, sanoi kyllä, että haluaisi ehkä lapsia ja adoptio on yksi vaihtoehto ellei omia enää myöhemmin saa. Kukaan ei ole myöskään velvollinen kertomaan tuollaista asiaa kenellekään, joten on naurettavaa puhua mistään ilmoittamisesta ja salaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krissestä pohdiskelua:
Voi Krisse pieni ryhdistäydy!Toisaalta minuakin ketuttaa, millaiseksi Krisse on muuttunut, mutta toisaalta ymmärrän, että hänkin aistii sen, että muu porukka hyljeksii häntä eikä jaksa olla mukana eikä edes kovin ystävällinen.
Välillä tuntuu että hän ei jaksa mitään, korkkia auki, sekoittaa kattilassa ruokaa, kaataa kattilasta vettä, nostaa, kantaa. Hyvin pienet hennot kädenliikkeet kuten äänikin. Mutta eikö sähköhommissa pidä pitää kädet vahvoina ja kiinnitellä johtoja, ruuvata jne. Välillä tuntuu että jaksa jaksa nyt Krisse tuo tavallinen tehtävä. Ehkei harrasta mitään fyysistä, makoilua ja tietokonepelejä ehkä vapaa aikanda. Kunto vetelä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä väännetään. Krissellä on poikaystävä. Eikö Krisse saa jutella Artun ja Joelin kanssa? Ulostaisin tuolta ensitilassa Ellan ja perään heti Katin.
Poikaystävä vai tyttöystävä? On puhunut vain nimityksellä puoliso.
Nastytiinan Instagramissa on kuva hänestä poikaystävänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En vaan todellakaan ymmärrä miksi kansa haluaa pitää krissen talossa. Myös senkin takia jos jää välillä jalkoihin ja häntä syrjitään. Helpompi olisi vaan häätää talosta että pääsisi oman miehen luokse
Minä haluan pitää Krissen talossa ihan vain siitä syystä, että Ellaa ärsyttäisi. Sitten kun Ella on ulkona, Krissekin saa minun puolestani lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Krissestä pohdiskelua:
Mä oon miettiny kans tätä, kyllä se usein lähtee myös Krissen puolelta tuo töykeys muita kohtaan. Toki usein myös toisin päin.
Mutta en mä ainakaan muista tilannetta, että vaikka Marko olis ollut tyly tai ilkeä Krisselle kasvotusten. Kati ja Ellahan tätä harrastaa ihan näkyvästi. Selän takana on asiaa toki pohdittu ja puitu.
Vierailija kirjoitti:
Kenestä pojat läyhäs heti aamusta Roope ja Kessu. Kuulemma w...uttuttaa.
Pikku Roopea ottanut jo Krisse päähän aamusta alkaen kylppärissä😂😂😂😂
Krisse saa tunteita aikaan. Jes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan ja Artun nukkumisesta pohdiskelua:
Ella aloittaa yönsä menemällä kiinni Arttuun kuin iilimato ja kätensä Artun kaulan ympäri. Usein kädet jää yöksi Artun kaulalle. Ja Ellalla olisi nukkumatilaa kahden edestä. Joka yö Arttu silittää Ellan uneen ja näki esim yöpartion nousemisen yöllä mutta ei voi lähteä mukaan kun Ella kiinni kaulassaan ja hänessä. Arttu nukkui sänkyrivistön reunassa niin että melkein ilmassa vasen kylki. Jos kelaatte puoli kolme yöllä näkyy hyvin tilanne. Arttu ei pääse irti iilimadosta, mutta miksi ei voisi sanoa Ellalle suoraan että siirtyisi vähän Joeliin päin. Arttu ei pääse yöpartion mukaan, ehkä hyväkin koska on eri puolella. Riippakivi Ella on loppuun asti riippa ellei häntä saada pois.Mä en tajua Arttua, en yhtään. Jos ei ole ihastunut ja tykästynyt Ellaan, miksi ottaa sen viereensä ja silittelee? Onko niin että Arttukin on niin läheisyyden kipeä, että Ellakinkin käy hätätilassa? Kyllähän nyt aikuinen, raavas mies voi sanoa, että tarvin tilaa nukkumiseen enkä osaa nukkua lusikassa, jos näin kerran on. Antaa kyllä Arttu todella omituisen kuvan itsestään, kun eivät kuitenkaan päivisin mitenkään hiplaa toisiaan tai hakeudu yhteyteen, miksi sitten yöllä? Erikoista.
Minusta tämä kuvio on huvittava, kun Arttu itse katsoi hieman huvittuneena vierestä Joelin ja Sasan tilannetta. Joel "pääsi eroon" Sasasta, mutta Arttu jäi itse nyt jumiin Ellan kanssa. Joppea sanotaan tossukaksi, mutta hän sentään monia kertoja sanoi asiasta ihan ääneen. Arttu ei edes puhu Ellan kanssa mitään. Näiden dynamiikka on kertakaikkiaan omituinen.
Samaa mieltä. Arttu se tossukka on ja Ella sängyssä iilimadompi kuin Sasa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Ella taas vaihteeksi muistutti, että häntä ja Roopea pitäisi palkita, kun viime viikolla vähemmistöjä niin sorsittiin...
Vapauttais munansa teipeistä, niin kuuluis kertaheitolla enemmistöön eikä tarttis ruikuttaa.
Onko teipit liian kireällä, pää ainakin?
Nyt kun tuli teipistä puhe, niin olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt mitä teippiä Kristiina pitää nenällään?
Kehtaakohan tällaista edes kysyä, noh kysyin jo.Onx tietoo?
Kristiinan nenä on leikattu kesäkuun alussa. Turpoaa välillä jos vaikka huitoo nenäänsä unissaan niin teippi poistaa turvotusta. Jotenkin noin selitti joskus.
No miksi se on leikannut nenänsä?
Turhamaisuuttaan. Ei pystynyt elämään entisen kauniin ja persoonallisen nenänsä kakssa ja leikkautti itsellleen tusinanokan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, Asian piilottelu ja salailu vituttaa. Ja kati on muutenkin feikki.
Voi jösses teidän kanssanne! Kati ei ole edes todennäköisesti raskaana ja silti teitä vituttaa, kun hän "salaa raskautensa".
Ei vituta, ihana asia. Feikkaaminen vaan vituttaa.
Voi jösses teidän kanssanne! Kati ei ole edes todennäköisesti raskaana ja silti teitä vituttaa, kun hän "salaa raskautensa".