Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Ella taas vaihteeksi muistutti, että häntä ja Roopea pitäisi palkita, kun viime viikolla vähemmistöjä niin sorsittiin...
Vapauttais munansa teipeistä, niin kuuluis kertaheitolla enemmistöön eikä tarttis ruikuttaa.
Onko teipit liian kireällä, pää ainakin?
Nyt kun tuli teipistä puhe, niin olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt mitä teippiä Kristiina pitää nenällään?
Kehtaakohan tällaista edes kysyä, noh kysyin jo.
Vierailija kirjoitti:
Toi paula on kyllä kamala sovinistijuntti-
"naisilla ei ole tarvittavia insinöörin taitoja"
"tulen perässä niinkun kuuluuki"ja lässytilässy taas. VMP paula, VMP!
Varamies palvelu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Alma väitti ettei Katin hiippailuja ei muka ole hänen käsketty tehdä? Olihan se Katin hahmon kuvauksessa. Alma on kyllä muutenkin tökerö.
Sanoi, että ”ei ole varsinaisesti käsketty tehdä”. Eli ei olit rooli päällä, eikä siinä kirjeessä käsketty öisin näin tekemään. Eikö siinä ollut jotenkin, että on ”hahmolle tyypillistä” tms..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bb Sauli sanoi samaa Katista kuin minä ja moni että kaikki on suunniteltu tarkkaan, feikki.
Saulin kaikki kommentit oli ku suoraan täältä :D
Ihan samaa ajattelin, Saulia kuuntelin. Taitaa olla palstamamma tai tehnyt taustatyönsä palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bb Sauli sanoi samaa Katista kuin minä ja moni että kaikki on suunniteltu tarkkaan, feikki.
Saulin kaikki kommentit oli ku suoraan täältä :D
Pelkkä turha, tyhjäpäinen, yli-imelä ja mairea mainosmuikelo. On ollut aina, vaikka hyysääjiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Timo kaivelee munia?
Kun katsot 24/7 tai huomisen lähetyksen tiedät. Liittyy mysteeritehtävään ja avaimiin😜
Vierailija kirjoitti:
Perjantaisin se ”fanicorneri” on ihan hirveetä katseltavaa ja kuunneltavaa. Varsinainen freak show. Toivottavasti ne lopetettaisiin.
Mistä ihmeestä ne löytää sellaisia outoja faneja? Täältäkö?
Eniten friikkiä siinä on että ne käyttää jotain ysäritekniikkaa niissä yhteyksissä kun on ihan hirveä viive ja kamerat nykii ym. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli on vieläkin niin namu.
Niin on. Ei ihme, että Adamkin (Lambert) edelleen seuraa ja tykkäilee Saulin ig-kuvista. Sanoi myös kesällä jossain amerikkalaisen median haastiksessa haluavansa vielä joskus samanlaisen suhteen, kuin hänellä aikanaan oli Saulin kanssa.
miksei ne voi palata yhteen.
Ei Adam amerikkalaisista löydä ketään Saulin kaltaista.
Työt ovat eri puolella maailmaa. Siihenhän se kaatui alunperinkin. Ei ne kaukosuhteet ole helppoja.
Voi Timo on ihana! :D Taas ihmettelee jotain jekkujuttuja ja kertoi, että noccocasen aikana ihmetteli vielä lippalakkiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä Sauli sanoi Ellasta ja Roopesta kun jäi näkemättä?
Käärmeitä. Ja että Ellalla ei ole mitään syytä jauhaa kakkaa Krissestä.
Ja että Roope meni pilalle Ellan seurassa ja pelastuu häädöltä vain jos Ella lähtee talosta.
Vierailija kirjoitti:
Parhainta antia bb talossa on Joelin, Krissen ja Artun makkarissa keskustelut ja Timon tarinoinnit.
LL= Löhöilyä&Läyhäämistä
Vierailija kirjoitti:
Perjantaisin se ”fanicorneri” on ihan hirveetä katseltavaa ja kuunneltavaa. Varsinainen freak show. Toivottavasti ne lopetettaisiin.
Minä kerran erehdyin vilkasemaan vahingossa,, en noita iltalähetyksiä yleensä katsele ollenkaan paitti sunnuntaisin... Oli kyllä niin kamalaa, että käänsin samantien muualle. Tuli oikein iljettävä olo, olenko itse yhtä weeteejuntti kun katson samaa ohjelmaa..
Vierailija kirjoitti:
Voi Timo on ihana! :D Taas ihmettelee jotain jekkujuttuja ja kertoi, että noccocasen aikana ihmetteli vielä lippalakkiakin.
😂😂😂😂
Onkohan Roopella joku syysflunssa kun sen ääni on tuollainen kimittävä?
Joko Katilla hajosi kasetti? Ei normaali ihminen salakuuntele ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä ne löytää sellaisia outoja faneja? Täältäkö?
Eniten friikkiä siinä on että ne käyttää jotain ysäritekniikkaa niissä yhteyksissä kun on ihan hirveä viive ja kamerat nykii ym. Noloa.
tuommoiset fanithan on aina niitä tyrkympiä olleet. Vuodesta toiseen ne raahaa jotain olmeja lähetyksiin BB-faneina.
Itse olen joutunut pohtimaan myös itseäni sitä kautta, kun tosifaniksi kuitenkin tunnustaudun. Myös moni kaveri, ilman häpyä. Ei me kyllä olla tommosia. Ei varmasti. ;) - tosin meillä ei ole tarvetta esiintyä telkkarissa asian tiimoilta tai edes FB ryhmissä tms., joista voi moisia myös poimia. Töissä ja vapaa-ajalla porukassa jutellaan.
Kyllä täytyy Sasan olla täysi tollo jos ei tajunnut daiju-neito että takanapäin kusetettiin kaikessa, mutta Ellan ikioma läyhäpiiri se vain jatkaa jopa Sasan tyhmyyden kustannuksella, hihiiiii. Joel todellakin oma itsensä vaputuneena limamuljuksesta.
Alan lämmetä Joelille 😁 Hauskaa verbaliikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli on vieläkin niin namu.
Niin on. Ei ihme, että Adamkin (Lambert) edelleen seuraa ja tykkäilee Saulin ig-kuvista. Sanoi myös kesällä jossain amerikkalaisen median haastiksessa haluavansa vielä joskus samanlaisen suhteen, kuin hänellä aikanaan oli Saulin kanssa.
miksei ne voi palata yhteen.
Ei Adam amerikkalaisista löydä ketään Saulin kaltaista.
Onks nää siis bondannu 😳😳
Moni eläytyy, ei Kati joka pelaa.