Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Kristiina olisi poikana paljon paremman näköinen. Venäläisen miehen näköinen nyt kun on naamakarvaa.,
Venäläisen näköinen on muutenkin. Karvoilla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Krissellä oli noin hankalaa juoda vettä.
Naaman kallo mennyt rikki ja röörit paskana. Mitäpä pygmi ei kauneutensa eteen tekisi, vaikka vasta eilen syntynyt.
Pygmi on niin tollo. Toi nenäö ei tosta enää parane. Honottaa ja sössöttää loppuikänsä, lisäksi on suukin vammainen. Ei hyvin mene.
Kohta varmaan vetelee jotain röörilankaa joka menee nenästä sisään ja tulee suusta ulos.
Onko tällaisen viestin kirjoittaja ihan tervepäinen...? vaikka olisi provo, niin ei ole normaalia.
joko se pygmihullu hiljeni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina❤️❤️
Pygmi.
T: i Di 00tti
Pyg mi. PYGMI.
Onko sinulla joku ongelma pygmien kanssa vai miksi sitä jankutat? -eri
Tulin kyllä vasta nyt ketjuun, oli eka kerta tänään kun sanoin pygmi.
Ei mulla ole mitään pygmiongelmaa, tuolla talossa näkyy yksi rasittava pygmi hiihtävän.
Liittyykö ihmisen pituus yleensä siihen, että hän ärsyttää sinua?
Kyllä tuossa tyypissä ärsyttää moni asia.
Widu kun ärsyttää kun on niin kypsä 21 v. En minä ollut eikä moni muu. Tosin Krissrllä pitkä miinus. Rumat tatskat kuten noilla muillakin.
Meikä tankki en s3ntään valas 😂 Krissellä hyvin naisellinen vartalo. Kyllähän se weetuttaa p...kele.
Naisellista tuosta ei saa mitenkään. Ei auta nenän leikkelyt.
Vierailija kirjoitti:
Mllä perusteella tämä tehtävä sitten onnistuu tai epäonnistuu?
Onkohan tämä sellainen "asenne ratkaisee" -tehtävä. Olisi mahtavaa, jos parhaiten suoriutuneet palkittaisiin viikon päätteeksi. Harmittaa hyvien roolisuoritusten puolesta, jos tehtävä epäonnistuu, mutta toisaalta olisi myös epäreilua, jos osa vetää roolinsa puolivillaisesti, mutta pääsee silti juhlimaan voittoa.
Ois kiva kun katsojat vois äänestää kuka pysyi roolissaan parhaiten. Joel, Marko, Timo, Paula, Arttu on vahvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina❤️❤️
Pygmi.
Pyg mi. PYGMI.
Ei mulla ole mitään pygmiongelmaa, tuolla talossa näkyy yksi rasittava pygmi hiihtävän.
Widu kun ärsyttää kun on niin kypsä 21 v. En minä ollut eikä moni muu. Tosin Krissrllä pitkä miinus. Rumat tatskat kuten noilla muillakin.
Meikä tankki en s3ntään valas 😂 Krissellä hyvin naisellinen vartalo. Kyllähän se weetuttaa p...kele.Naisellista tuosta ei saa mitenkään. Ei auta nenän leikkelyt.
Jos tykkää poikamaisista niin mikäpä ettei?
Vierailija kirjoitti:
Apua mulla on vesikammo. Sitä menee uidessa kaikkiin reikiin. En myöskään osaa juoda.
Arvasin, että Kristiinalle koituu ongelmia pullon juomisesta -kuten monesta muustakin asiasta.
Miksei katsojat saisi äänestää viikottain kuka suoriutui parhaiten viikkotehtävästä ja sille asukille jokin pikkupalkinto. Tällä viikolla äänestäisin Joelia tai Timoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina❤️❤️
Pygmi.
Pyg mi. PYGMI.
Meikä tankki en s3ntään valas 😂 Krissellä hyvin naisellinen vartalo. Kyllähän se weetuttaa p...kele.Naisellista tuosta ei saa mitenkään. Ei auta nenän leikkelyt.
Bikineissä viime viikolla näki oikein hyvin Krissen naisellisen vartalon.
Vierailija kirjoitti:
Miksei katsojat saisi äänestää viikottain kuka suoriutui parhaiten viikkotehtävästä ja sille asukille jokin pikkupalkinto. Tällä viikolla äänestäisin Joelia tai Timoa.
Tämä olisi ihan mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Kristiina olisi poikana paljon paremman näköinen. Venäläisen miehen näköinen nyt kun on naamakarvaa.,
Ella on enemmän venäläisen miehen näköinen.
Timo, Joel ja Arttu ovat olleet hyviä tässä tehtävässä.
Joel ylivoimaisesti paras tehtävässä. Joel, Marko, Arttu, Paula ja Timo ansaitsisivat palkinnon suorituksistaan. Muut eivät.
Vierailija kirjoitti:
Voisko sen kullin piilottaa teippaamisen sijaan tunkemalla sen omaan peräaukkoon?
Pygmijutut loppui niin vaihdoit Ellaan?
Olen nauranut itseni tärviölle noista roolihahmoista. 🤣😂🤣
Tulee yllättäviä tilanteita, ja ihme että asukkailla pitää pokka. No aina ei pidäkään. Joel on ihan paras.
Kyllä Katin maha pömpöttää, raskaana
Äsken vilahti joku valkoinen kaistale koosteessa Ellan haarojen välissä. Oliko joku kikkeliteippi vai mikä? Mihin se tunkee sen munan, haluan tietää!
Nyt kun tuolla on kaksi venyttelyintoilijaa niin aivan liian paljon voimistelua. Tuo on vain noiden kahden itsensä esilletuomista. Mitään iloa noista ei ole keskustelussa, juonittelussa ovat kovia. kati, paula
Kypsä 😂😂