Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yritykseni olisi tämän ohjelman sponsorina, vaatisin rahani/tuotteeni takaisin. Kukaan ei jaksa katsoa tätä jatkuvaa makaamista, eli ei ole mainosarvoakaan.
Luhdallehan tuli jo negatiivista julkisuutta kun 169 euroa maksavien takkien huono laatu paljastui.
Maskullakin oli BB-sänkyihin liittyvä arvonta. Meinasin laittaa, että asukkaat valittaa selkiänäs usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuudessaan asukkaissa ärsyttää eniten liialliset tatuoinnit, joita melkein kaikilla asukkailla on, jatkuva tupakointi, paha nikotiniriippuvuus taitaa monella olla ja bailujen eli alkoholin perään itkeminen. Tälläkin kaudella valtaosa asukkaista ei kuitenkaan edes tunne omia rajojaan, vaan haluaa vain vetää kännit, josta seuraa vain sekoilua. Sitten jos joku ei syystä tai toisesta juoda alkoholia talossa niin sitä sitten ihmetellään. Jollakin kaudella joltakin muuten kiellettiin jossakin vaiheessa alkoholin juominen talossa. Onko muuten yhtään asukasta, jolla ei ole tatuointia?
olisko joel ainoa kenellä ei noista nykysistä asukkaista ole tatuointeja? op?
Onko Ellalla? mä en oo nähnyt
Eikös hänellä ole ranteessa niitä kolmioita? Vai kenellä ne on?
Onko kukaan salapoliisi saanut tuosta MEAIDISH, minä käsken, vastaus MELUNGA, minä toteutan ?
Anagrammeja eivät ainakaan taida olla kun kokeilin jo laittaa anagrammi koneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää joku Eetun esikuva? https://www.instagram.com/hennyharjusola/?hl=en
Käsittääkseni ovat kavereita.
Miten laiska voi ihminen olla? Krisselle kidutusta vähäks aikaa poistua sängystä. Voi voi...
Alkaa kyrsiä tuo Kristiinan asenne... Ei kiinnosta. No mene kotiisi sitten herranjestas.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää kolmiodraama oikein on?? Ellarttu/krisu.
Kolmiodraama on siinä, että Krisse on mukava tyttö, jonka kanssa voi oikeasti keskustella, ja Arttu on huomannut sen. Ystäviä ovat. Ella kadehtii tätä yhteyttä, koska hänen puheenaiheensa biletys ja perse eivät Arttua kiinnosta, joten Ellan täytyy sylkeä myrkkyään Krisseä vastaan aina tilaisuuden tullen.
Hyvä asenne taas Krissellä kun saivat mökillä olleet sadetakit varastohuoneeseen. "Vi**u mä en jaksa. Laittakaa ne jonnekkin, ei kiinnosta."
Oon huomannut, että Ella ja Roope hakeutuu koko ajan toistensa seuraan. Onkohan niillä jotain juttua?
Oon myös huomannut, että Marko ja Roope hakeutuu jatkuvasti toistensa seuraan. Onkohan niillä jotain? Marko ihastunut Roopeen? Roope in laav with Marko?
Oon huomannut, että Kati hakeutuu tosi usein Roopen seuraan. Kati taitaa olla aika pihkassa Roopeen.
Oon huomannut, että Ella hakeutuu sekä Artun että Markon kainaloon. Ella taitaa olla ihastunut molempiin.
Oon huomannut, että Marko ja Kati hakeutuu toistensa seuraan ja jekuttavat toisiaan. Oon kyllä aistivinani selvää ihastusta heidän välillä.
Oon huomannut, että Joel ja Arttu tekee kaiken yhdessä. Taitavat olla enemmänkin kuin pelkkiä ystäviä...
Oon huomannut, että Roope hakeutuu usein Jopen seuraan silloin kun Arttu ei ole lähellä. Onkohan Roope ihastunut Joeliin?
Oon huomannut, että Timo hakeutuu monesti Joelin lähelle, eikä Joppekaan pane sitä pahaksi. Onkojan niillä jotain juttua?
Oon huomannut, että Paula hakeutuu Markon seuraan, etenkin bileissä. Onkohan Paula ihastunut Markoon?
Mites se Samin tupakkalakko, tuollahan tuo sauhuttelee.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla, että yhdestä suosikistani Roopesta on tullut muutamassa viikossa mun inhokki. Menee kautta aikain mun top inhokkikolmoseen.
Sama täällä. Pitkään jaksoin Roopea puolustaa ja sanoa, että se on vain Ellan huonoa vaikutusta. Mutta kai se on pakko myöntää, että ekat pari viikkoa Roope jaksoi olla vieraskorea, ja se on aito Roope, jota on nähty Ellan kanssa. Toivottavasti ovat seuraavat lähtijät.
Kristiina ulos kirjoitti:
Siis en ymmärrä miten jotain voi kiinnostaa katella tota Kristiina yhtää, ärsyttävä huomaa että yrittää esittää Artulle ja Joelille jatkuvasti ja kiroilee ja seuraa noita jatkuvalla syötöllä ihan joka paikkaan ihme ku ei persettäki pyyhi. Ihan paskane tukkaki. On varmaa poikaystävä ylpee
Tervetuloa takaisin, oliko hyvä hampurilainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuudessaan asukkaissa ärsyttää eniten liialliset tatuoinnit, joita melkein kaikilla asukkailla on, jatkuva tupakointi, paha nikotiniriippuvuus taitaa monella olla ja bailujen eli alkoholin perään itkeminen. Tälläkin kaudella valtaosa asukkaista ei kuitenkaan edes tunne omia rajojaan, vaan haluaa vain vetää kännit, josta seuraa vain sekoilua. Sitten jos joku ei syystä tai toisesta juoda alkoholia talossa niin sitä sitten ihmetellään. Jollakin kaudella joltakin muuten kiellettiin jossakin vaiheessa alkoholin juominen talossa. Onko muuten yhtään asukasta, jolla ei ole tatuointia?
olisko joel ainoa kenellä ei noista nykysistä asukkaista ole tatuointeja? op?
Onko Ellalla? mä en oo nähnyt
Eikös hänellä ole ranteessa niitä kolmioita? Vai kenellä ne on?
Kyllä sillä voisi olla jotkut myrkytyksen merkit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Ella vielä tainnut löydää sokerisetää, kun asuu jossain kopissa kolmen kämppiksen kanssa. Ellan kannalta on huono juttu myös se, että sen mainokset BB:ssä menevät hukkaan, sokerisedät tuskin katsovat BB:tä.
Ellan on ylipäänsä tämän jälkeen vakea löytää normaaleja työpaikkoja, tämä esiintyminen bb talossa ei ole positiivinen lisä cv:hen.
Eihän se töitä etsi, vaan somejulkisuutta ja rikasta elättäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää joku Eetun esikuva? https://www.instagram.com/hennyharjusola/?hl=en
Käsittääkseni ovat kavereita.
Voisi luulla, että ovat sisaruksia ulkonäkönsä ja etenkin tuon samanlaisen huulipullistuman takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella läyhää Krissen hakeutumisesta Artun seuraan
Eetu läyhää hammastuista juomalasissa, mutta ite hienostuneesti puhuu ruokapöydässä miten peräsuoli tyhjennetään juomapullolla ennen persepanoa! Ja tämä on ollut rautatieasemalla kahvilaryöntekijänä mitähän paskaa kirjaimellisesti on tämä syöttänyt asukkaille?
Joo, Ellan mielestä se oli "nasty". Vähänkö nauroin... Ellan oma suu on sellainen likaviemäri, ettei mitään rajaa.
Miksei tuotanto kerro häädetyn herjan antajalle, eli pudonneelle asukkaalle etukäteen mikä se herja tulee olemaan? Silloinhan pudonnut voisi paremmin kohdistaa kenelle kyseinen herja sopisi parhaiten. Miksi tuotanto ei salli tätä? Katille tuo keittiöjuttu oli kyllä ihan oikein.
Krisitiina on kyllä maailman huonoin eläytyjä.
Ajatelkaa jos siitä tuleekin Lievestuoreen Krisse 😂