Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
37901/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaaja olis voinu seurata kun noi lähti kuiskuttelemaan jonnekin Krissestä ja Artusta. Onko kuiskiminen tällä kaudella sallittua?

Vierailija
37902/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ella on laittanut nuo sortsinsa persevakoon? Ja etupuolelta näyttää niinkuin hänellä olisi vaippa.

Ensimmäinen negatiivinen ulkonäkö komenttini Ellasta: miksi se laittaa kaikki housut noin epämiellyttävästi? Aina kun sen peppusen näkee, niin tule automaattisesti korjattua omia pöksyjä pois persvaosta.

Haluaako se korostaa pepun pyöreyttä tällä kikalla? Vai mitä ihmettä?

Eikös tuo ole joku nykyajan muoti-ilmiö pissaliisojen keskuudessa. Ainakin itse olen nähnyt tuota samaa tyyliä pissisten oloisilla teinitytöillä paljon. Swetaripöksyt on hinattu niin ylös persvakoon kuin mahdollista. Ilmeisesti persvakohousuja ihan valmistetaankin. Kuka hullu tuon muodin on oikein keksinyt? Huhhuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37903/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi paikallaan se vanhoilta kausilta tuttu rangaistus, että Ellan ja Roopen mikrofonit yhdistettäisiin talon kaiuttimiin koko päiväksi.

Vierailija
37904/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noissa hahmoissa sekä piikittelyä että kannustusta eli jos asukas vähän 'heräilisi'

Krisse : kiroileva ja päästä varpaisiin tatuoitu merimies - no Krisse on tatuoitu ja kiroillutkin melkoisesti, toisaalta on hieman eristäytynyt monista asukkaista - nyt joutuui aluksi tukeutumaan toisten apuun

Arttu - tyhjäpäinen, positiivinen aktiiviliikkuja - no Arttu on tyhjäpäinen, passiivis-aggressiivinen passiiviliikkuja - nyt siis joutuu liikkumaan ja hösäämään

Roope - drammmmmaattinen ylireagoija - no Roope on dramaattinen ylireagoija - nyt siis joutuu itse eniten kyllästymään omaan huutamiseen ja pauhuun

Marko - vainoharhainen kaikkitietäjä - no, Marko on besserwisser ja johtajaluonne  ja puuhapete - nyt joutuu sitten vainoharhaisesti väistämään ja antamaan tilaa muille

Kati - supernainen - no, Kati on superkati, samalla kaksinaamainen, yöllä toista, päivällä toista

Paula - filosofinen joogi, jonka fokus tuntuu kumminkin olevan seksissä - no Paula sanoo olevansa filosofinen, mutta on kaikkein eniten munan perässä tuolla - nyt joutuu puhumaan siitä seksistä ääneen (joko Marko heltyy?)

OP - tyhmä, asioita selvittävä poliisi - no, OP on älykäs anarkisti, joka hämmentää soppaa

Joel - analyyttinen, vain tieteeseen uskova asburgeri, no Joel on verbaalinen, lempeä tossukka, johon moni haluaisi tututstua, mutta joka väistää ja väistää - nyt joutuu samaistumaan toisten asukkaiden traumoihin ja tunteisiin ja menemään niihin mukaan

Sami? - haluaisi niin olla oikeistolaisten guru , mies jonka one-linereista tehdään t-paitoja -

Timo - kyyninen rikollinen , no Timo on idealistisenkin oloinen hyväntekijä, nyt joutuu muistelemaan nuoruuttaan?

Mikä juttu tuo älykäs OP oikein on? En nyt sano häntä tyhmäksi, mutta vaikea on luonnehtia mitenkään älykkääksikään. Tuossakin seurassa on keskitasoa, enkä ole varma yltääkö tuo joukkio edes normaaliin.

Hänen elämänasenteensa vaikuttaa hyvältä ja arvot melko terveiltä, jos nyt jotain typerää kaljoittelun glorifiointia ei huomioida. Hyvin tavallinen perusjamppa kaiken suhteen. Sosiaalinen silmä lienee hieman keskimääristä kehittyneempi, mutta ei todellakaan ole mikään mastermind silläkään saralla.

Huono taso mitä viimevuonna mutta noista valita älykkäimmät Joel.Krisse.Op. Arttu. Sami.

Vierailija
37905/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella läyhää Krissen hakeutumisesta Artun seuraan

Niin, koska sehän ei ole ollenkaan Arttu, joka hakeutuu Krissen seuraan... Nyt on niin mustat sukat, että XD

Vierailija
37906/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse ja Arttu makkarissa keskustelee politiikasta. Joel myös.

Todella kiinnostavaa.... Zzzzzzz....

No mut voit alkaa kuunnella kun Ella pohtii onko krissellä ja jopella jotain .

Ei kyllä tuu sellasta nyt toisesta kamerasta, mutta oishan se kuitenkin viihdyttävämpää kuin politiikasta jaarittelu.

Vierailija
37907/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve tuolla Ellalla on parittaa kaikkia? 

Vierailija
37908/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella ei kuulemma itse ole muka Artusta kiinnostunut ollenkaan.

Ella viime viikolla: Krisse ei sit tule Artun viereen. Arttu on mun omaisuutta!

Ella tällä viikolla: Arttu ei kyllä kiinnosta mua ollenkaan!

Ja te, jotka ihmettelette, miksi joku äänesti Krisseä jäämään taloon -- juuri tämän takia! Draamaa, draamaa... Parasta tässä draamassa on vielä se, että Krisse ei ole edes tehnyt yhtään mitään eikä ole tietoinen mistään.

Vierailija
37909/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella läyhää Krissen hakeutumisesta Artun seuraan

Niin, koska sehän ei ole ollenkaan Arttu, joka hakeutuu Krissen seuraan... Nyt on niin mustat sukat, että XD

Ella sanoi syyksi ettei pidä Artusta 'sillai' koska Artulla on parta ja karvoja. Just joo. Ella haluaa ison miehen joka on posliini kaikin puolin ja ikuitenkin itsellään on hirveä slaikka jalkojen välissä ja kokee olevansa 'nuori nainen'. So messed up.

Vierailija
37910/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve tuolla Ellalla on parittaa kaikkia? 

On sisimmässään niin huolissaan siitä, että menettää Artun Krisselle, että haluaa uskotella itselleen ja kaikille muille, että selvästi Jopen ja Krissen välit on läheiset.

Vierailija
37911/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa Marko kerää pisteitä Ellalta, otetaan vähän kainaloon ja silitellään niin ei saa ääniä 😤 Marko on niin läpinäkyvä pelaaja ja aina kerää pisteitä ”kehumalla ja ylistämällä” muita asukkaita. 🤮

Vierailija
37912/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, Ella on sitten siirtynyt Markon kainaloon varmaan kostoksi Artulle, kun hengaa Krissen kanssa.

Vierailija
37913/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol kun nää sanoo LORIMUS Valomieli. Eikö ne tajua että nimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella? Sehän on IORIMUS.

Vierailija
37914/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko Katilla guset housuun? Nuo nauraa hohottaa.

Vierailija
37915/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha, Ella on sitten siirtynyt Markon kainaloon varmaan kostoksi Artulle, kun hengaa Krissen kanssa.

Nähdäänkö seuraavaksi mustasukkainen Roope?

Vierailija
37916/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ella on laittanut nuo sortsinsa persevakoon? Ja etupuolelta näyttää niinkuin hänellä olisi vaippa.

Ensimmäinen negatiivinen ulkonäkö komenttini Ellasta: miksi se laittaa kaikki housut noin epämiellyttävästi? Aina kun sen peppusen näkee, niin tule automaattisesti korjattua omia pöksyjä pois persvaosta.

Eikös tuo ole joku nykyajan muoti-ilmiö pissaliisojen keskuudessa. Ainakin itse olen nähnyt tuota samaa tyyliä pissisten oloisilla teinitytöillä paljon. Swetaripöksyt on hinattu niin ylös persvakoon kuin mahdollista. Ilmeisesti persvakohousuja ihan valmistetaankin. Kuka hullu tuon muodin on oikein keksinyt? Huhhuh.

Jaajaa. Mä en ole huomannut, mutta enhän mä oikein missään tällä hetkellä liikukaan.

pkseutu.

Vierailija
37917/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö seuraavaksi mustasukkainen Roope?

Toivottavasti Ella ja Roope mukiloi toisensa mustasukkasuuksissaan ulos talosta.

Vierailija
37918/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajaa. Mä en ole huomannut, mutta enhän mä oikein missään tällä hetkellä liikukaan.

pkseutu.

Eniten oon nähnyt pk-seudulla yleisillä liikkuessa.

T. Koko korona-ajan töissä kulkenut

Vierailija
37919/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipikset to tai pe on niin tylsää joukkoa😂😂😂

Vierailija
37920/104451 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pkseutu.

Eniten oon nähnyt pk-seudulla yleisillä liikkuessa.

T. Koko korona-ajan töissä kulkenut

Täytyy olla kunnon persaus

Ketju on lukittu.