Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
37441/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä herja tuommonen että kuningatar Katille tuovat ruuat eteensä. Mikähän ois ollu Markolle herja entä yöpartiolle, Artulle jne.

Vierailija
37442/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula oli alussa yksi suosikeistani, mutta talossa Paulalla ei ole mitään viihdearvoa. Paula vaan on jossain, en tiedä missä. Jos tulisi bibikset, Paula olisi vain vahvassa kännissä, siinä kaikki. Ei edes hauska tuiteleissa.

Mulla on aika sama fiilis Kristiinasta. :/ Miinus tuo bibikset ja känni. Tai no olihan Kristiinakin vahvasti kännissä mutta ei ollut sillä tavalla ärsyttävä kuin Paula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37443/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen syyllisyyttä tästä, mutta en vain pääse yli kun joku kirjoitti Ellan naaman muistuttavan Angry Birds lintua. Nyt aina kun hänen kasvot ruutuun ilmestyy, tuo kajahtaa heti mieleen...

Vierailija
37444/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati yrittää olla muina naisina ettei tunnu missään. Naureskelee vaan. Sanoo että kyllä mä ansaitsin ehkä tän kun oon tehny niin paljon jekkuja. Joopa joo, eiköhän se ansaittu ihan Sasalle annetulla häätöpisteellä.

Vierailija
37445/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuossako tuo roopen, opn ja markon keskustelu oli artusta ja joelista? Tuoha oli iha perus ihmisten käytöksen analysointia ja keittiöpsykologiaa. Tuotaha naiset tekee alvariinsa 😀 eikä tuo ellasta ja kristiinastakaa nyt sen kummempi tuo keskustelu ollu. Perus kauraa, pitäs akkojen ymmärtää 😂

No tuossa ei varmaan ollut kaikki, koska puuttui se osuus, missä BB joutui käskemään lopettamaan. En siis nähnyt yöllä kokonaan, mutta varmaan oli paljon pidempi keskustelu. 

Vierailija
37446/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisulta loistavaa duunia tuoda koostekatsojienkin silmille totuus näistä kahdesta käärmeestä. Nyt on sellainen kutina että jommastakummasta päästään tällä viikolla.

Krisu oli itse viime vuonna talossa ihan feikki. On aivan erilainen studiossa kuin oli talossa. Vaikea uskoa että tuo tylsimys studiossa on sama henkilö.

Kai sä tajuat että se on ihan eri asia katsoa ihmistä kotiympäristössä kuin tuollaisessa studiossa jossa istutaan reilun tunnin ajan?

Vierailija
37447/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavissa bibiksissä nähdään varmaan Ellan ja Krissen cat fight.

Minä pelkään että ilkeä Ella lyö kateudessaan ja mustasukkaisuudessaan Kristiinalta juuri operoidun nenän poskelle. :(

Vierailija
37448/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot odotukset, että tämä Katin herja jotenkin kuitenkin liittyisi viikkotehtävään. Ehkä hänestä tulee murhan silminnäkijä, koska ei ole keittiössä tms? 

Vierailija
37449/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussyface

Vierailija
37450/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hyvin Krisulta sanottu, että kun Roope tulee kuviin niin hän sulkee tv:n. Just niin teen minäkin tai vaihdan toiseen kameraan.

Vierailija
37451/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo siinä mielessä hyvä herja Katille, ettei pääse kärppänä nuuskimaan jokaista asiaa ja keskustelua. Saattaa tuntua hankalalta.

Vierailija
37452/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellaa ja hänen luonnettaan voi mun mielestä kritisoida sillon kun on aihetta, mutta on järkkyä kuinka transfobista läyhäämistä täällä hänen persoonaansa kohdistetaan. Täällä jotkut ottaa koko ajan kantaa hänen sukupuoleensa väheksyvästi, vihamielisesti ja fobisesti. Hänen identiteettinsä on nainen ja silloin hän on nainen. Myös se että vähemmistön edustajia kohdellaan kuin heidän pitäisi edustaa mallikkaasti koko ryhmäänsä ja viitekehystään, on ihan typerä. Vähemmistöihinkin mahtuu monenlaisia ihmisiä. (Tosin ovat kyllä itse vetäneet tätä vähemmistökorttia tiuhasti esiin, joka on mielestäni myös iso virhe. Sehän johtaa juuri tällaiseen, että tulevat arvioiduksi vain ryhmänsä edustajina eivätkä yksilöinä.)

Jos minun identiteettini on Valmetin traktori, tekeekö se minusta Valmetin traktorin oikeasti? Vai olisiko kyseessä harha, johon tarvitaan hoitoa, aivan kuten Eetun tapauksessa?

Kuka jaksaa näitä Valmetin traktori, taisteluhelikopteri, uniikki lumihiutale yms. kommentteja. Paljon heikompaa argumenttia ei keskusteluun voisi heittää.

Kyseessähän on täysin validi argumentti. Ei maailma voi pyöriä sen perusteella, miksi kukakin sattuu identifioitumaan. Eetun kutsuminen naiseksi on aivan yhtä järjetöntä kuin minun kutsumiseni Valmetin traktoriksi koska kumpikaan ei ole eikä tule koskaan olemaan totta.

Vierailija
37453/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna vois olla päivätehtävänä sellainen, että poliisi murtautuis taloon ja suihkauttais kaikkien naamalle pippurisumutetta. 

Vierailija
37454/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isot odotukset, että tämä Katin herja jotenkin kuitenkin liittyisi viikkotehtävään. Ehkä hänestä tulee murhan silminnäkijä, koska ei ole keittiössä tms? 

Tai murhan uhri sillä välin kun muut on keittiössä? 

Vierailija
37455/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten krisu veti hyvin ja asiaa, mut nouuu mä tykkään samista

Vierailija
37456/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kuva tuossa Kristiinan kädessä olevassa tatuoinnissa on ? Koko käsivarsi on musta, mutta sitten muutama joku pieni väripallo?

Vierailija
37457/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko studiossa tarjolla alkoholipitoista olutta vai alkoholitonta? Lähtikö Sasa sitten ajelemaan autolla Turkuun juotuaan puoli litraa olutta kuten Vehviläinen sanoi?

Vierailija
37458/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35834 kirjoitti:

Ella kati op ulos. Ei vaikuttais heidän poissaolo millään tavalla rthmä dynamiikkaan

Ella ja Kati ovat tasapaksuja, nähty jo, joten ulos. Op:lla ja Samilla on kehitystarinat keississä, siks OP kiinnostaa. Molemmat heittäytyjiä, mikä on erittäin hyvä juttu. Arttu, Timo ja Paula ovat lähinnä vain lilluneet talossa muiden mukana.

Vierailija
37459/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja tytär keskustelevat eläinrääkkäyksestä ja muista asioista jotka vihastuttavat.

Isä sais komentaa ton likan hammaspesulle, honottaa taas siihen malliin että on kaikki ontelot tukossa.

Vierailija
37460/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuossako tuo roopen, opn ja markon keskustelu oli artusta ja joelista? Tuoha oli iha perus ihmisten käytöksen analysointia ja keittiöpsykologiaa. Tuotaha naiset tekee alvariinsa 😀 eikä tuo ellasta ja kristiinastakaa nyt sen kummempi tuo keskustelu ollu. Perus kauraa, pitäs akkojen ymmärtää 😂

No tuossa ei varmaan ollut kaikki, koska puuttui se osuus, missä BB joutui käskemään lopettamaan. En siis nähnyt yöllä kokonaan, mutta varmaan oli paljon pidempi keskustelu. 

Joo ei todellakaan ollut kaikki läyhäämiset.

Ketju on lukittu.