Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Uu kivan kuuloinen viikkotehtävä luvassa, toivottavasti on oikeasti panostettu.
Olivat leikanneet sen Joelin "en pidä hänen persoonastaan" -klipin. Ehkä hyvä niin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme antoi Roopelle turboääniä vielä lopussa?
Sainio.
ja se bb-podcastin nainen, joka haluaa olla ropeliuksen uusi paras kaveri.
Joel näyttää olevan mietteliäänä nyt yksikseen tuolla. Onko sittenkin Sasaa ikävä?
Joel ei tainnut arvata lopputulosta.
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Toi käärme selkärangaton nynny Joel ulos seuraavaksi. Nolo äijä luimistelee tuolla petturi lailla.
Mikä petturi?
Sasa naamioi ahdistelun muka viattomaksi viekkuiluksi ja Joel ei tiennyt miten suhtautua eikä osannut torjua tarpeeksi pontevasti. Mutta kyllä hän torjui aivan kaiken aikaa.
En oo koskaan nähnyt yhtä kiemurtelevaa ei suoraan puhuvaa nynnyä miestä elämässäni. Tämän shown jälkeen oon sanaton. 26 vuotias... joka ei ole kiinnostunut mistään, kaljuuntunut ja kiero. Tsemppiä vaan tulevaisuuden naismarkkinoille Joppe 😅
Joelin vaikea peittää tyytyväisyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko tota lopullista äänestystulosta, ei voi vaihdella noin paljon todellakaan.
En mäkään enää. Luulen, että siinä vaiheessa ,kun riopella oli vähiten ääniä, laittoi tuotanto kavereilleen ilmaisääniä säkillisen menemään. Ja tietäähän kuka on heidän lempparisakki.
Noita äänestä kuin sukulaiset ja kaverit ja pari hassua fania. Siinä tarvi kovin montaa ääntä kun tilanne muuttuu.
Taitaa kansan enemmistö äänestää. Sadoista tuhansista äänistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Joel ei tainnut arvata lopputulosta.
Nyt hän voi näyttää todellisen luonteensa, kun ei ole häiritsijöitä. Vaikka luoda suhteen Roopeen.
Vierailija kirjoitti:
Aika munaton on Joel, väitti vielä Artulle että sanoi Sasalle ettei Sasa ole hänen tyyppiään. Vaikka todellisuudessa vaan kierteli ja kaarteli Sasan kanssa keskustellessa.
Sanoihan se Sasalle, ettei tykkää hänestä "sillee" talossa eikä tykkäis myöskään ulkomaailmassa. Heillä ei ole mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla ritva ulos. Niin kyllästynyt sen pomottamiseen talossa. Ja se kun puhui pahaa Jussista selän takana. Annen kanssa saisivat lähteä yhtä aikaa.
No mut Kimmo ja Aleksi on vielä pahempia! Puukottivat törkeesti Jennaa selkään! Heka voittoon!
Pääasia ettei Taisto lähde, on siinä äijä!! Pyörittää kolmea naista Annelia, Pirjoa ja Helenaa ja yhtä miestä Kalevia, seniori bb on ihan paras ja Taisto vielä porukan vanhin 82v!!
Käy kyl vähä sääliks sasaa. Okei, joel yritti sanoo ettei kiinnosta, mut ei kuitenkaan tehny sitä tarpeeksi selväksi. Sasalta puuttuu sosiaalisia taitoja siinä mielessä, ettei osaa lukea ihmisiä. Joelilla taas hankalaa asettaa rajoja. Antautu uudelleen ja uudelleen sasan lähentelyille. Ois voinu vaan sanoa, että en halua halailla!
Jos tilanne ois ollu toisinpäin, ajattelisin samoin. Kai tuola ny heranjesta pitää osata puhua suunsa puhtaaksi jos meinaa 24/7 samojen ihmisten kans olla.
Vierailija kirjoitti:
Olivat leikanneet sen Joelin "en pidä hänen persoonastaan" -klipin. Ehkä hyvä niin :D
Älä huoli, kyllä Sasa sen tulee näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope ei lähtenyt!!! Jee!!! Siitäs saitte!! 😂😂😂
Kun on häädössä kolme, ei voi saada kaikkea kerralla. Se aika tulee vielä.
Kukaan ei vuonna 2020 halua tyhmentää kuvaa homoseksuaaleista.
Fiksujen ja asiallisten homoseksuaalien imagon asialla! Eivät Alan Turing, Michael Kane, Ian McKellen ja Stephen Fry ansaitse tulla lokeroiduksi samaan lokeroon teennäisten draamahomojen kanssa!
Jokaisen bb asukkaan aika tulee jossain vaiheessa toki mutta olen ihan varma ettei ainakaan yapetti krisse tätä voita.
Mua naurattaa miten paljon vihaa Krisse ihmisissä herättääkään vain olemalla oma itsensä televisiossa. Se on varmaan kova paikka joillekin.
Sarapara kirjoitti:
Joel, oisko ollut mukavampi sanoa kunnioittavasti Sasalle suoraan sen sijaan että saa nyt katsoa videolta totuuden. Voi että mikä luuseri ja selkäänpuukottaja. Täydellinen esimerkki miten missään ihmissuhteissa ei toimita, kaveri, tuttava tai jonka kanssa jait intiimin kokemuksen.
Eihän nimeämisistä saa puhua, eli miten Joel olisi voinut sanoa Sasalle suoraan äänestäneensä tätä?
Jes! Kauden inhokista eroon, nyt ei ärsytä kukaan asukas eikä tarvi vaihdella kameraa sasan mukaan. Huomenna vielä valitettavasti koosteessa tekonauramassa mut toivottavasti krisu ei päästä sitä helpolla.
Ihanaa kun Krisse nyt ainakin tajuaa, että vaikka talossa häntä ei arvosteta, niin koko kansa ei ainakaan inhoa häntä. Varmaan aika kiva nyt olla tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin Sasan pokka kuitenkin pitää.
Sasa on teflonia.
Vierailija kirjoitti:
Joel on käärme. Kiero ja kaksinaamainen. Mieheksi häntä ei voi kutsua.
Juu, syytä sinä vaan ahdisteltua kokenutta osapuolta. Ahdistelijassahan vika ei missään nimessä ole.
Minua itkettää Sasan poistuminen. Olen pahasti masentunut, ja kun on vain bb seurana, joka päivä Sasa sai minut voimaan paremmin, jaksamaan elää.
Terveisiä kivalle ja söpölle Sasalle!